Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz EQMontoya #46390 üzenetére

    csak egy turbos a nagyobb nyomatekaval, mas karakterisztikajaval jobban megindul, jobban be tudsz sorolni, savot ugrani stb. Lehet, hogy 0-100 on nem veri meg a szivot, de arra ritkan is van szükseg. Viszont egy 1,4 tsi nek ha odelepsz 2000 körül/fölött olyat tol, amit egy 2.0 benzinesnel nem erzel, mert nincs. Igaz, hogy mondjuk 4000 fölött altalaban vege van es valtani kell az atlag kis turbossal, ezert is veri meg a szivo szvsz 0-100 on, de ez mindennapokban, varosban nem fog kijönni. Szerintem ezert a gyorsulas erzesert es rugalmassagert elvezetesebb, jobb vezetni a mindennapokban a turbosat.

    Nem kell szeretni a turbokat, meg valoban meglehet talalni a szepseget a szivobenzinnek, nincs ezzel baj :R de azert nem veletlen, hogy eltüntek a szivo dizelek is meg a szivo benzin is alig van ma már. (jo jo tudom, csunya gonosz EU :) ...de azert ez önmagaban keves lenne szvsz)

    Pont most olvastam amugy, hogy elfogadtak, hogy 2030 tol a Nemeteknel sem lehet benzin/dizel autot forgalomba hozni. SZoval sokaig nem lesz mar vita a turbo vs szivo :D

    Azert kivancsi leszek, nagyon tavolinak tünik meg ez a villanyautozas. Bar az is igaz, ha csak 5 evet visszanezünk, ott milyen fejlödesek törtentek....akkor a következö 14 ev alatt barmi megtörtenhet :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák