Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz xcds #54917 üzenetére

    Onnan, hogy 10 db 1.8-as manuálisból 9-nek ugyanezt csinálja. (-5 fok alatt, -10 alatt elviselhetetlen) Akinek nem, az már rájött, hogy cserélni kell a kuplung munkahenger folyadékot is. Utána megszűnt neki a jelenség. Tehát a probléma és a megoldás is adott.
    Nem fagyott meg valószínű, elég ha annyira megdermed, hogy nem látja el rendesen a feladatát.

    Hétfőn első dolgom lesz cseréltetni.

    Mágus: honnan lehet majd megtudni, hogy tönkrement-e a munkahenger is? Csere után ha jó minden, akkor hagyjam, ha ugyanúgy szarakodik, akkor csere? Vagy folyni fog?

    Mod2: jó lesz a Honda is, ha végre meglesz rajta minden csinálva ;)

    Bajnokpityu: olyan hely kellene nekem, ahol ezt meg is előzik, ld. gyári csereperiodusa nincs, mégis valakinek leesett már, hogy cserélni kéne, de ahol eddig volt az autó, ott nem. Na majd hétfőn vadászok. Olyan helyet, ahol hajlandóak kicserélni :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák