- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kalandor #7870 üzenetére
Ezek a jogszabályok elég borzasztóak, száraz, jogi nyelven írt katyvaszok, amiből sajnos csak a lényeg nem derül ki, és ahány rendőr, annyiféleképpen képesek értelmezni (ha sikerül).
Itt van egy jó cikk, ami a lényeget összefoglalja, ebben is azt mondják, amit én is gondolok, hogy ha az eredeti helyzetjelző működését megszünteted (kiveszed az izzót), és helyette olyan nappali menetfényt használsz, amin a RL (nappali fény) mellett az A jelzés (helyzetjelző) is rajta van, akkor nem szegsz meg semmilyen szabályt. Ugyanis nem világít kettőnél több helyzetjelző előre (6/1990 54. § (1) Két első és két vagy négy hátsó helyzetjelző lámpával fel kell szerelni...), és a helyzetjelző kapcsolására a nappali menetfény kikapcsol (a fényesebb állapota a RL jóváhagyás szerinti fényerősség, a halványabb pedig az A jóváhagyás szerinti).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison