Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    Becsatlakozva a G8 CTR sportautó témához:

    Azért a CTR messze nem sport autó. Az egy hot hach azaz egy sportos (polgári) autó.
    A sportautó az amit eleve annak terveznek és nem egy polgári verziót sportosítanak utólag (pl BRZ).

    Ennél a CTR-nél maradva: hány sportautóban láttál csatolt lengőkaros hátsó felfüggesztést? Lehet az keményíteni szilentekkel, meg vastag stabrudakkal, meg beton lengéscsillapítókkal de az akkor is csak egy buta csatolt lengőkaros olcsó/sz@r felfüggesztés marad ami nem csak pályázásra alkalmatlan de még egy kiadósabb Visegrádi veretéshez is (lsd legutóbbi TC-s CTR teszt).

    És akkor még nem beszéltünk az alacsony súlypontról, tömeg eloszlásról meg még egy csomó miegymásról ami alapfeltétel egy sportautónál. Erős féket én is tudnék varázsolni a Jazz-emre meg sperrt is de attól még nem lenne sportautó mert eredendően nem erre lett tervezve... hanem a dönthető ülésre meg, hogy a benzintank ott lötyög alattad, hogy legyen elég hely hátul a fikusznak...

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák