- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87699 üzenetére
Ami nem látszik: a mindenhol puha anyagok, a 10-ből 10-szer pontosan ugyanúgy kattanó gombok (teljesen mindegy, hogy azok a kormányon, a klímavezérlőn vagy a lámpakapcsolón vannak), és a légbeömlők megérnek egy külön misét. De jussunk el valamelyik talira mindketten és megnézheted.
-
alázógyík
őstag
válasz xEon1337 #87697 üzenetére
"6 millióért is csak dobféket kapsz hátulra ha nem a legfullosabb felszereltséget választod, mindezt 2017 végén egy crossoveren. "
Az szép!
Feleségem Megan kombijában meg ilyen fék van :
"Elketromos fékeneregia-visszanyerés vagy más néven regeneratív fékezés. Ez biztosítja a lassító hatást, miközben elektromos áramot gerjeszt, amelyet a rendszer akkumulátorban tárol. ..."Tudom-tudom, újabb hibalehetőség!
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87701 üzenetére
Ezt látatlanban sem vitattam, hogy a minőségérzete nagyon rendben van, de megtapizom szívesen.
Az enyém ugyan tele van kopogós műanyaggal (főleg a szélvédő alatti nagy műanyag felület), de a kapcsolók még most is hozzák azt az érzést, amit elvár tőlük az ember.
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #87708 üzenetére
tegnap mentek előttem lámpa nélkül este, a szépvölgyin felül, ahol már nem olyan combos a közvil.
hiába villogattam, baszott a farmra.tegnapelőtt meg Fóka I. ködlámpa, helyzetjelző. a népfürdőn.
nem volt köd attól függetlenül, hogy lakott terület a népfürdő.
MEnőnek sem tűnt egyébként.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
Duck tape-ről jut eszembe, múlt héten a dugóban állt mellettem egy E46, bal hátsó sárvédőíve 2 tenyérnyi helyen ragasztószalaggal volt fixálva, gondolom ette a rozsda. Közben a csaj kezében iPhone, műköröm, de elvinni karosszériáshoz a M-es rendszámú BMW-t már luxus ...
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #87696 üzenetére
Minosegrol volt szo nem dizajnrol, utobbiban az Audi sem eros, elobbiben viszont a masik ket nemet premium sincs a kozeleben.
Keprol nem latszik amirol beszelek, ulj be, csukd magadra az ajtot, es kezdj el kutakodni, kapcsolgatni, nyitogatni.
En meg a VAG konszern autoi eg es fold, de az Audik minosege (belter) es minosegerzete tenyleg tiszteletet parancsol. Raadasul nincs nagy differencia belul sehol, ellenben egy 3-as BMW felul puha, alul kopog es sorjas."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
Én mondjuk még mindig olyan véleményen vagyok, hogy az autónak az elsődleges feladatát kéne a gyártóknak leginkább szem előtt tartani. Ez pedig véleményem szerint az, hogy "menjen". Értem, hogy fontos a prémium kategóriában a beltér minősége, a komfortérzet, meg a kapcsolók klattyanása, de azért nem ártana véleményem szerint az sem, ha a motor-hajtáslánc-futómű-kasztni-segédüzemi rendszerek működése mondjuk kibírna 20-30 évet rendszeres karbantartás mellett. Szóval a tartósság mintha csökkent volna az elmúlt 5-15 évben.
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #87717 üzenetére
Ezzel egyetértek, de sajnos valóban nem erre tartunk.
Same rules apply!
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #87717 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy akkor senki nem venne új autót.
Azért nem olyan a Merci sem, mint 22+ évvel ezelőtt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #87716 üzenetére
Brumi A3-asát végignyomkodtam/tapogattam a topiktalin, minőségben semmi előrelépést nem fedeztem fel Kormihoz képest (B6 igazi Highline). Dizájnban viszont erősen odaver az tény.
mod:
BBD: Fogyassz, szenvedj elv érvényesül, nem érdekük csak az hogy a gari időt kibírja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Ez is kellett, mint egy falat kenyér. Meg persze majmolni kell a hülyeséget...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #87722 üzenetére
Már eddig is volt az RXnél nagyobb gépük (olyan mint a Landcruiser), szóval ez nem annyira majmolás, hanem frissítés inkább (szvsz). Dejó nem olvastam el a cikket, le van benne írvaAkkor tűzre velük
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
Arra a Teslára gondolsz, aminek az éves szervize többe kerül, mint amit mindenféle kopók cseréjével együtt költök el évente?
Vagy arra, amelyik egy kisebb koccanás után gtk, mert annyira drágán javítják a spéci bódét?Go ahead, tell me more please!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
Valakinek egy jó kis Saab?
(#87731) pit stop: Úgyis akart valami elektromos kocsit venni a városi szaladgáláshoz!
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #87730 üzenetére
Focvis készíti is a képeket hahu-ra Golf-ról
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
nagyúr
Nem nagyon jön le nekem ebből a mazda skyactive videóból, hogy miként is forradalmi ez az új motor.
Annyit látok, hogy a hengerfej/dugattyú feje különleges kiképzésű és formájú, és mintha olyasmit írna, hogy a gyújtás itt inkább kompresszió erősítő, és mellette a robbanás helyenként önmagától történik (amit nem értek, hiszen nem véletlen kell gyertya a benyásokhoz).
Valaki okos magyarázza már el mert itt ülök egy atomnagy kérdőjellel a fejem felett, de este villogni akarok a haveroknál, hogy milyen okos vagyok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
Hanem?
Oké, abban igazad van, hogy maga a villany hajtáslánc minden bizonnyal tartós lesz, és az akksik is többet fognak kibírni bőven, mint egy mai befecskendezőrendszer vagy kettőstömegű.
A lenti hozzászólásom viszont finoman utalt arra, hogy a jelenleg kapható villanyautók egyrészt borzasztó drágák, másrészt - gondolom, a tömegcsökkentés okán - behoztak egy sor olyan technológiát, ami szintén nagyon drágává teszi a javításukat.
BMW I3 szénszálas bódéját is élmény lesz javítani egy kisebb puff után.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #87740 üzenetére
A lenti hozzászólásom viszont finoman utalt arra, hogy a jelenleg kapható
De nem arról volt szó, mi van jelenleg, arról volt szó, merre tartunk, erre is válaszoltam, vagy rosszul látom?
A hozzászólásod első feléből* most úgy tűnik, akkor mégiscsak sikerült félig értelmezni* ne bízzuk most már a véletlenre: ez nem a "Hanem? " -et takarja, hanem az utána következő bekezdést
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #87744 üzenetére
Te barlangban elsz bakker? toyota szajkozza a solid state batteryt (tobbek kozott), meg hogy mennyi elektromos autoval jonnek majd akkor par ev mulva, nezd meg a bmw hany elelektromos modellt akar 2025-ig, vagy a vw konszernnek mik a tervei, mekkora szereplo akar lenni az elektromos autozasban par even belul, vagy mit nyilatkoznak az iparagi szereplok stb.
Ha ezekbol nem egyertelmu, merre tartunk, en kerek elnezestszerintem a "merre tartunk" kérdésre is az előző hozzászólásom 2. bekezdése a válasz
Hát, amúgy én eredetileg se választ akartam adni, mert itt kérdőjel van: [link]
Azt érted, mit jelent, vagy abban is merüljünk most el, szeretnél rajta baszakodni?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Faluhelyen 80% tákol, 10% márkaszervizbe jár, másik 10% normális szerelőt keres Mi is majdnem Fordot vettünk, mert annak van kereskedése legközelebb (meg ismeretség is van). Végül a hozzáértő független szerviz miatt (is) lett VW 1.9 dönci. Egyik-másik gépünk éveket áll, ha nincs olyan szakember, aki ért hozzá és tudja vállalni... Ezek fényében, meg az általános szűkebb látásmód miatt elhiszem, hogy 10 évre tervezve egy ilyet el tudnak tákolni, mert minden bokorban van alkatrész (olcsó gagyi), idő is van rá ezek szerint, nameg bíznak az új autó mítoszban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Star Citizen
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest