- iPhone topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Netfone
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vitaqo
senior tag
Sziasztok!
Keresek egy olyan szivargyújtó dugót, aminek egyik vége hagyományos szivargyújtó apa, a másik meg anya. Ami fontos lenne, hogy kapcsoló is legyen rajta. Létezhet ilyen?
-
Peter.70
őstag
Hungária - kerepesi kereszteződésben van kamera, ami figyeli a piroson áthajtást?
-
EQMontoya
veterán
Azért ettől nem vagyok hasraesve annyira, ekkora löktérfogatból turbó nélkül is lehet szép grafikont csinálni és hasonló mennyiségű lovat is:
Csak ennek jó a hangja.
PS: aki a görbéből megmondja, hogy mi ez, az a következő talin átvehet egy csatos bambit.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
Gyors google után 370z-re tippelek.
-
barnam_
nagyúr
Erőltetett stílus. TC...
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #91524 üzenetére
Elvből nem vennék 3 hengeres autót (anno a Fabia/Ibiza ezért esett ki nálam a Jazz ellenében). Pedig amúgy nincs bajom velük. Anno Spanyolországban egy 3 hengeres C3-at béreltünk. Picit még tetszett is az érces hangja fordulaton.
mod:
Mondjuk jót mosolyogtam, hogy el vannak ájulva a 351 literes csomitartótól. A Jazz (mk1) 2002-ben 380 literessel jött ki úgy, hogy abban még volt szükségpótkerék is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Ez tök jó. Még tetszik is amúgy, ez a design egész jó lett, és a belseje is vállalható.
Az egyetlen nagyon fájó pont, az az ára. És itt van a legnagyobb probléma.4.8 millánál indul a Mazda 3, ami alapból 100 lónál kezdődik, és egy mérettel nagyobb autó, ennyiért bőven van I30 is, de a Golf sincs sokkal messzebb. Egyszerűen a 4 millás alapár irreálisan sok egy fapados kisautóért, még akkor is, ha egyébként jó.
Jah, és Qruval maximálisan egyetértek abban, hogy a 3 hengeres kisturbó helyett tuti, hogy az I30 vagy a Mazda3 szívóját választanám.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Peter.70
őstag
válasz EQMontoya #91526 üzenetére
Akkor már inkább a mazda 3 szívója, se turbó se kettős tömegű.
Tudom most majd jön, hogy már megint miért fújom fel a kettős tömegű meg turbó dolgot. Lehet hogy nem kellene felfújni, de ha az ember hosszabb távra tervezi az autót, akkor ez a két alkatrész zsebbe nyúlós lehet. És itt szerintem nem feltétlenül állja meg a helyét a majom és a banán összefüggés.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Azért a németeknél is sok a japó pl., nem véletlen. A tsi-k kezdeti rossz híre azért megtette a hatását ott is, főleg, hogy ott ugye még drágábbak a munkabérek és kevesebb az "okosba" javítás, szóval egy adott hiba esélyesen még drágábban javítható, mint itthon.
Same rules apply!
-
-
-
válasz molnarpeter #91540 üzenetére
DSG-t nem ismerem, de tiptronicnál az S fokozat megbolondítja: 2500ig nem is vált , még hidegen is kínozza. Érzetre a befecskendezést is állítja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #91543 üzenetére
DSG-nél (és Audi esetén a Tiptronicnál is) van kettőstömegű. A DSG tulajdonképpen egy automatizált kézi.
(#91546) molnarpeter: Végül is de.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Céges, nem nekem fog majd fájni... Bár már akkor is néztek kerek szemekkel mikor megkapták a 400k-s számlát a DPF/EGR cseréről.
molnarpeter: S-ben nem vált fel olyan korán, 60-nál még simán 4-esben tartja de nem nagyon használom S-ben csak előzéskor.
BBD: Igen van, a DSG egy robotizált kézi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen