- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Autoglym
tag
Valóban 8db van benne és elég nagyok is ráadásul, úgyhogy ha nagyon spórolni szeretne valaki, akkor félbe is vághatja. A weboldal elég kezdetleges stádiumban ragadt, mert nem vagyok vele teljesen megelégedve és ezért teljesen újat kellene készíttetni, de most annyi dolgom van, hogy nincs időm ezzel foglalkozni. Ettől még beírom és ha láttok még hibát, nyugodtan jelezzétek!
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
-
Batman2
őstag
Akkor szerencsém, hogy engem nem vágtak meg, mert ugyan xenonom nincsen, de két fehér LEDes helyzetjelző volt a fényszórómban, ami szintén nem gyári, szóval ennyi erővel azért is oszthattak volna csekket !
Jó, persze, ez nem vakít, csak nem gyári, de a műszaki miatt visszacseréltem ízzókra, mert ott már előzőleg is cirkuszoltak érte.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Oracle
senior tag
Hi
A napokban én is leszedtem az első kerekeknél a doblemezt(műanyag) és szép magasan állt benne a föld, miután kipucoltam ez a látvány fogadott [link] A szakiktól kérdezem hogy érdemes lekezelnem hogy megállítsam a rozsdásodást? Arra gondoltam lecsiszolom, utána rozsda átalakító RO55 van itthon ha ez jó valamire de ha van valami profi szer akkor nem tartsátok vissza , utána valami jóféle rozsdagátlós alapozó és végül rá valami vastagabb cucc alvázvédő vagy hasonló mivel itt úgy is összefog gyúlni újra a kosz.
-
agent_k
őstag
Szia/sziasztok!
Sárvédőnél nekem a következő jött be. Fémig lecsiszolod lamellással, majd RO55 is jó lehet, mert passziválja a felületet. Aztán koralkyd 2-3 rétegben. Majd én a biztonság kedvéért alvázvédő fekete trutyival szépen egyenletesen lefújtam, ennek legalább 24 óra kell, hogy megkeményedjen. Száradni sosem fog igazán szerintem.
Ne csak ott csiszold le ahol rozsdát látsz, hanem bőven menj bele a látszólag ép festésbe is. Meglepetés fog érni, hogy hol rozsdál még ahol nem látod. Sok sikert!
Többiek:
Kicsit belekóstolok a polírozásba egyelőre haveri ismeretségi körben. Egyelőre most a HB body termékeket használom (durva, finom) és a hozzávaló 3 korong (durva, finom, finish (a finom paszta maradékával)) Waxnak, a K2 karnuba kemény viaszát választottam. Egyelőre ez a költség kitermelés időszaka megnézzük mennyire van rá igény. Esetleg Tolna megyéből, Fejér megye déli részéről akinek karcos az autója, tudok segíteni.[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz Autoglym #7663 üzenetére
Így van! Az enyém elég kemény, bár melegre szépen lehet kenni, majd mikroszálassal szépen fényesíteni. Az első kép sajnos néhány mosás után készült, de frissen sem sikerült olyan cseppeket elérni, mint amit itt láttam. Közelít hozzá, de nem olyan. Viszont cserében kb 4 annyiba került és az ügyfél így is le van nyűgözve.
Sonax Brill 3-mal próbálkoztam legelőször, mielőtt gépi polírozásra adtam a fejem. De hát az egy vicc... sajnos kézzel nem lehet értékelhető eredményt elérni. Ott a wax az ami inkább mutat és lenyűgözi az embert, kb 3 autómosásig.
-
hossszú
őstag
Kárpit és szőnyeg tisztítására milyen anyagot ajánlotok? Olyan érdekelne amivel otthon szépen ki tudnám takarítani egy 13 éves autó teljes belső kárpitozását.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Autoglym
tag
válasz agent_k #7664 üzenetére
Nem biztos, hogy olcsóbban jössz ki az olcsóbb termékkel, mert ha például a drágának számító HD Wax-ot nézed és figyelembe veszed, hogy kb 40, de ha tényleg megtanulod kezelni, akkor 50-60 autót simán lekezelsz vele. Plusz nem 3 mosásig tart, hanem akár fél évig is, akkor a 350Ft-os autónkénti költség nem is annyira rossz...
Ott van még alternatívának az Extra Gloss, amiből 5-8ml elég egy autóra és szintén bírja kb 4-5 hónapig. A matekot rád hagyom
3 mosásnál jóval többet bír (kb 3-4 hónap) a Super Resin Polis ami már egy komplexebb termék, mert polírozni is lehet vele, plusz komoly fényt ad, feltölti a mikrokarcokat és még waxnak is jobb mint az átlag. Autómosók imádják
[ Szerkesztve ]
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
agent_k
őstag
válasz Autoglym #7669 üzenetére
Hiába veszek drága és hasznos szereket+kiegészítőiket, ha csak rám marad a végén, mert nem mértem fel jól a piacot. Akkor bizony drága és felesleges volt minden.
Amiket linkeltél minden bizonnyal szuper szerek! Viszont amíg el nem fogy legalább a viasz amit vettem nem tudok még ebbe is beruházni. Irányíts egy két kuncsaftot hozzám ígérem vásárlód leszek!
A K2 karnuba egyébként nem 3 mosásig tart, azt a Sonax-ra értettem, de azzal nem dolgozok, mert egyrészt kézi, másrészt fajlagosan drága, harmadrészt meg nem tart sokáig a hatása.
Más:
A jó minőségű mikroszálassal viszont egyetértek. A lidl-ös, aldi-s 3db 1 csomagban meg hasonló törlők nem sok mindent érnek. Talán a waxot eldolgozni, de inkább arra sem. Nekem véletlenül lett Sonax piros mikroszálasa, szépen issza a vizet, jól lehet vele haladni.[ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
Én imádok waxolni, autómosás után mindig waxolok. HD waxot imádom, Zaino Z2-t is nagyon szeretem. Felvitele könnyű, ha megtanulod őket használni, akkor nagyon sokáig elég. Azt vettem észre, hogy a festéknek szüksége van ezekre a spéci olajokra, szerekre, hogy megtartsák fényüket. A zaino is olyan, hogy egy idő után annyira beissza magát a festékbe, jó ránézni egy lekezelt autóra.
Egy kérdésem lenne, az Autoglym klímatisztítója milyen? Próbáltátok már?
Másik kérdés, hogy a motortér tisztítója mennyire hatásos, ilyen 10 éves trutyit is lehozza vagy oda már komolyabb maró szer kell? -
Autoglym
tag
A klíma tisztítónk nem tisztító, hanem fertőtlenítő. Arra való, hogy évente kifertőtlenítsd a rendszert. Ha már vastagon áll benne a moha , akkor már ez kevés. A motortisztítót nagyon szeretik, de ez nem Brigeciol, ami mar mint állat, hanem egy vízbázisú, biológiailag lebomló keverék, de eddig mindent megoldottam vele. Érdemes egy ecsettel segíteni neki, hogy alaposan át tudja járni a szart a lötty.
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
#00809728
törölt tag
Bocsi sárcok nyaralgattam egy keveset.
Nos megnéztem hát még időben megfoghatod.
Ha neki állsz felxre szerelhető legyező kornggal akkor kb a 4 fordulat után tele is megy a gyári rűcsi anyaggal.
Kromofággal adj neki vagy kapagasd le ahol csak tudod utána csiszolókonoggal fémig csiszold át.
Fém fellűletre műgyanta (epoxy( 2k-s alapozót ajánlok kicsit mintha volt feljebb róla már szó.
Majd csiszolld át 220-as papírral finoman és mehet rá a rűcsi festék ezt kapható flakonvan ill sprayben.Legalább is nálunk SZFVÁRON. -
Oracle
senior tag
válasz #00809728 #7680 üzenetére
Lehet kicsit nehézfejű vagyok vagy túl laikus de ha a rücsinek van nedvszívó képessége az miért jó oda ahol amúgy is gyűlni fog a sár és víz A rozsdaátalakító alapozóról mi a véleményed van értelme, vagy jobb a 2K-s sima alapozó? Mert én elöszőr arra gondoltam hogy hammerite rozsdaátalakító alapozóval kenem le majd arra alvázvédő
-
Batman2
őstag
A rücsi anyag önmagában semmit sem ér, sőt én inkább nem is alkalmaznám, mivel NEM VÍZZÁRÓ réteget ad, tehát ez nem fogja megvédeni a felületet a rohadástól !!!
Tehát ez alá kell úgy dolgozni, hogy vízzáró felület legyen, aztán mehet rá, már ahol egyáltalán van értelme.
Legjobb tudomásom szerint ott van értelme, ahol van lehetőség mechanikai sérülésre, tehát az alváz szabad felületei,
ez valamelyest véd a kavics felverődések ellen, mivel egy vékony, rugalmas réteget ad, ami megvédi az alatta levő réteget a felcsapódott darabtól való lepattogzódástól.
Amúgy levakarni a felületekről meg rohadt nehéz.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Ez az, hogy pont oda ezért abszolút nem tartom jónak,
gondolom, gyárilag is azért nem tettek oda !Oda tényleg valami erős rozsdagátló, teljes mértékig, erősen vízzáró, alapozó festék, vagy ha ezt a feladatot az a bizonyos műgyanta direktben, aládolgozás nélkül el tudja látni, akkor ezt érdemes tenni !!
A vas felületek leganagyobb ellensége, ha valami nedvszívó, vagy kosszal teli, soha ki nem száradó réteg van felette, mert annak előbb-utóbb minden festék megadja magát, és a repedéseken a festék alá szivárog as víz, aztán jön a hólyagosodás, stb.
Az alvázvédővel való végső borítás szerintem jó ötlet, én is ezt csináltam a sárvédő lemezeim belsejével, az úgysem látszik kifelé.
De lehet, hogy ennél időt állóbb egy jó minőségű feték réteg.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#00809728
törölt tag
válasz Batman2 #7682 üzenetére
Sajnos én sem tudom.Van itt SZFVÁRON egy jó kis festékbolt és ott kaptam proba képpen azt mondták ,hogy simán a nyers fémre kell felfújni és nagyon jó alapozó.
Tényleg igazuk volt homokolás után ide kerűlt egy vespa robogót amit lekezeltem vele és olyan műanyag szaga volt mint anno amikor elektrosztatikus porfestéssel foglalkoztam+220fokon ráégettűk. -
agent_k
őstag
Kicsit lehetett dolgozni a hétvégén. Meg is tettem, gondoltam megmutatom.
Ebből a gyászos helyzetből indultunk ki (a képek kattintásra nagyobbak lesznek):
És ez lett a vége 6 óra effektív munka után:
Továbbra is megjegyzem, hogy aki Tolna megyéből vagy Fejér megye déli részéből karcmentes autóra vágyik és nem akar Fehérvárig utazni, annak szivesen segítek.
[ Szerkesztve ]
-
birozoli7800
senior tag
Üdv mindenkinek!
Adott egy VW Golf MK3. A fekete műanyag karosszéria elemek eléggé kifakultak az idő során. Tudnátok ajánlani valamit amivel vissza lehetne nyerni az eredeti fényét? Vagy ezen már csak a festés segíthet? Ha igen akkor tudnátok ajánlani valamit?[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz birozoli7800 #7691 üzenetére
polírt probáltad?
Esetleg képek róla??? -
Brae
őstag
Sziasztok!
Ajánljatok légyszíves Bp-en vagy környékén egy korrekt autókozmetikát, akik normálisan kitakarítják a kocsim belsejét. Legfontosabb, hogy a tetőkárpit takarításhoz is értsenek, újszerűvé varázsolják, ne legyen utána foltos és ne lógjon!
Sajnos akikhez eddig jártam azok összekarcolták a hátsó üveget és letagadták, úgyhogy oda többet nem megyek annak ellenére, hogy jól dolgoztak. Privátba is jöhetnek a tippek.
Előre is köszönöm! -
Oracle
senior tag
válasz birozoli7800 #7691 üzenetére
Üdv!
[link] én is szeretnék ilyet venni Nem tudom mennyire tartós a hatása, Autoglym lenne róla infód hogy kb meddig bírja egy kezelés?
-
birozoli7800
senior tag
-
csiben1
tag
Szia!
Én kb 5-6 hete kezeltem le a fényezetlen műanyagokat Autoglym Bumper Care-el. Szépen felújította, szép színt adott neki. Azóta is bírja, vizet szépen pergeti. Én tudom ajánlani. Illetve egy ilyen flakon szvsz nagyon sokáig elég lesz, ha csak te magad használod.
You can walk straight through hell with a smile
-
Moric
aktív tag
válasz birozoli7800 #7697 üzenetére
Nem csak rászáradt a wax?
Én olyat még nem láttam, hogy a wax kiszívta volna bármilyen műanyag színét.
Gépi polírral tényleg meg lehet égetni a műanyagot, ha megszalad.Megpróbálhatod bármilyen wax oldó szerrel (pl. alkohol) és kis kefével eltávolítani. Utána mosd le alaposan és kezeld el a műanyagot, mert ami képes a wax oldani tényleg megmarhatják a műanyagot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen