- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- MIUI / HyperOS topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #117796 üzenetére
Abból én nem látok ilyen 70-80Ah közti típust, vagy vak vagyok, vagy az olyan jó, hogy a kisebb is elég, pl a Lageszba?
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Milyen akkut érdemes venni Passatba?
1999-es Passat B5 kombi, AJM motorkód.
Illetve a Lidl-ös okostöltő elég hozzá, vagy nézzek komolyabbat? Ideális esetben nem akarom konnektorról bikázni. Az autó alapvetően teremgarázsban alszik, de néha gyönyörködik a csillagokban is.A másik kérdés, hogy Budapesten hol érdemes megvenni?
Köszi!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
barnam_
nagyúr
válasz macilaci78 #117804 üzenetére
Lidl-ös töltő jó.
Budapesten pl. a Kaufferben vannak jó áron akkumulátorok.Én most Banner akkut tervezek venni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ΞΔGLΞ #117802 üzenetére
Indítóáram mérvadó. Munkagépek terén egy időben nyomták nagyon, de ilyen árban maradok a Jász akku mellett (bár múltkor olcsóbb volt a Banner 150 Ah), plusz használaton kívüli időszakra van csomó csepptöltő és egy Aldis, hogy ne merüljön le egyik sem, forint oldalon szvsz jobban megéri a legolcsóbb akku kis törődéssel. (Jóval tovább bírja az Optima, mint egy sima, ha nem akarsz vele többet foglalkozni az autó pályafutása alatt, vehető )
tboldi: overkill, legkisebb is jóval nagyobb áramot tud, amiből nem profitálsz, de a kapacitás egyiknek sem óriási, neked pedig az kellene inkább, bár nem vagyok 100% biztos ez esetben. Igazából nagy dízelekre vannak kitalálva, oda kell nagy áram, és ezek könnyen leadják bármilyen hideg van, de utána órákig meg sem áll.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz ΞΔGLΞ #117792 üzenetére
Nekem annó a megane-ban a gyári akku, az lassan halt el, közel 6 évet bírt.
Viszont utána az Exide (2év gari) 2év 1 hónap után úgy, hogy este 7-8 körül hazamentem, semmi előjel, majd másnap reggel 9 körül semmit nem csinált.Most a lagunában még a gyári van. szeptemberben múlt 6 éves...lehet ezen a télen beleszaladok egy cserébe.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tboldi
nagyúr
-
forceberg
veterán
válasz mycso #117811 üzenetére
Az aksiba annyi energiát kell visszatölteni, amennyit az indítózáskor + motor járatása nélkül kivettünk belőle.
Ha ez két indítózás között nem történik meg, azaz pl. sok rövidtávval gyakran nem teljesen feltöltött aksival állítod le az autót, akkor az aksi kondíciója valószínűleg romlani fog.
Szempont, főleg hidegben, dízelt 5 percnél rövidebb időre csak különösen indokolt esetben indítunk be.
+ gondot okozhat, ha valami a kocsiban a szokásosnál jobban(néhány 10mA felett) meríti az aksit álltában.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
kaszaking
tag
Exide prémium akksi van nekem 64ah 640A. Idén szeptemberben volt 2 éves. Márkaszervizben rámértünk és a 640es indító áramból tud 540et még.
Gumi fékcsöveknek van valami karbantartási tervük, hogy hány évente kell cserélni vagy elég akkor mikor folyik?
-
EQMontoya
veterán
válasz kaszaking #117819 üzenetére
Gumi fékcsöveknek van valami karbantartási tervük, hogy hány évente kell cserélni vagy elég akkor mikor folyik?
Igazabol nincs ra eloiras, hogy hany evente kell cserelni, azert 10+ evet siman kibir. A problema inkabb az szokott lenni, hogy amikor eloregszik, akkor nem elkezd picit folyni, hanem annyira porlad mar az anyag, hogy az elso repedes menten szetnyilik a picsaba, Te meg nyilvan ott ragadsz.
Same rules apply!
-
mandras81
senior tag
Kellene egy kis segítség: nemrégiben valahol (leginkább itt, vagy a Milyen autót vegyek topic-ban, de az is lehet, hogy máshol) linkelt valaki egy cikket, amiben egy Suzuki-s áthajtott az újpesti északi összekötő vasúti híd bringaútján, majd fennakadt a felező oszlopban, és addig pörgette a kocsit rajta, hogy az kigyulladt, és teljesen kiégett. Ez a cikk kéne nekem, de sehol nem találom...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Tovább csökkenek az üzemanyagárak (péntektől benzin - 5, GO -6 Ft).
Érdekes infók a Portfolio.hu-n.
Magyarázat a GO 50 Ft-os ártöbbletére:
A fentiek alapján folytatódhat az üzemanyagárak csökkenése is, igaz, ez a benzint és a gázolajat nem érinti egyenlő mértékben. Az az ökölszabály egyre kevésbé állja meg a helyét, mely szerint az olaj árának 1 százalékos változása körülbelül fél százalékos módosulással jár a hazai üzemanyagárakban. A benzin és a gázolaj nemzetközi piacai ugyanis szintén rendkívüli helyzetbe kerültek, amennyiben a két termék kereslet-kínálati viszonyai között jelentős eltérés alakult ki. Ez a magyarországi árak elmúlt időszakbeli alakulásában, illetve a benzin- és gázolajár közötti rekord nagy, több mint 50 forintos eltérésben is tükröződik. Míg ugyanis a dízel esetében inkább keresleti piacról beszélhetünk részben a szállítási ágazat igényei, a hajók üzemanyag-standardjának változása és a finomítói ágazat sajátságai miatt, addig a benzinpiac túlkínálatos. Ez egyben azt is jelenti, hogy amennyiben az olajpiacon folytatódik az esés, az a továbbiakban is elsősorban inkább a benzinár csökkenésében mutatkozhat meg, a gázolajéban kevésbé, vagyis állandósulhat a dízel benzinnel szembeni ártöbblete. -
gzbotii
veterán
válasz focvis #117826 üzenetére
Ez az 50Ft felár durva mindenesetre.
Ha valaki nem megy tényleg sokat (30.000+) vagy nem országút/pálya a felhasználás 70%, nem éri meg a dízela sajátos nyűgök figyelembe vételévelLeírtam ezt, és eszembe jutott, hogy egy modern bezinesben kettőstömegű☑️ DPF ☑️ DMF ☑️
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CHIPman
nagyúr
válasz Speeedfire #117834 üzenetére
Ha valamilyen módon hozzámkerülne egy ilyen, az elsúő 3 év után biztosan szabadulnék tőle, amilyen szervizszámlát ez generálna... Inkább egy 1-2 turbós chippelt 3.0-4.0D.
[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #117835 üzenetére
DMF-rol mar tobbszor kifejtettem, hogy nem kritikus igazabol benzineseknel, foleg nem szivoknal.
A DMF halala ugye az alacsony fordulaton erkezo nagy nyomatek, amiben nyilvan a dizelek jarnak elen, a szivoknal meg nem letezo fogalom. Nyilvan a turbosok valahol feluton a ketto kozott.
Sok szivoban is van DMF, pl. IS200, Subaru ujabb 2.0 es 2.5 boxerek, de egyiknel sem hallottam, hogy hullananak a DMF-ek, pedig sok jar ezekbol mar 300e folott.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #117838 üzenetére
Subarunál az újabb 2.0i és 2.5i-ben is van valóban, olyan 300k km környékégi simán bírják. Mondjuk a csere az kisebb anyagi csőd mert a gyári DMF+kuplung 370k ehhez képest a egytömegű kiváltó szett + kuplung megvan 200k-ból. Bár nyilván romlik tőle a járáskultúrája a gépnek.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Speeedfire #117843 üzenetére
Nehogy azt hidd! Igencsak szoktak koppanni, mikor kiderül a szervizdíj, a peres papucsok ára az alufelnire, vagy amikor a kis piros kigyullad a műszarfalon, a ménes pedig megmakacsolja magát és saját védelme érdekében nem megy tovább.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen