- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz roberto211 #12652 üzenetére
"Erre értettem. Hogy ma már a kis autókat is megtudják csinálni biztonságosra vagy sedaneokat míg régebben nem annyira. 90-es években peldaul."
Teljesen mindegy, kis autó, kis gyűrődési zóna. Ahogy nálam jóval okosabbak szokták mondani: nem a sebesség öl meg, hanem a sebesség hirtelen hiánya. Konkrétan mindegy, hogy mennyire biztonságos egy autó, amikor a másodperc törtrésze alatt elveszíti a mozgási energiáját, akkor azt a belső szerveid nem fogják tudni követni, és ők mennek még egy darabig tovább. Van az a gyűrődési zóna, ami elég lehet ahhoz, hogy ezt a hatást fokozza, de minél kisebb az autó, annál kevesebb tered van ezeket elhelyezni - amikor az utascella szinte az autó egészét kiteszi, akkor egyszerűen nem marad hely az ütközés valamennyire rugalmassá tételéhez.
"De sedan vs sedan v kisautó vs kisautónal(mai) lehet h az 1000kilós kisautónal jobban kiszállsz mint az 1200kilosból ha pld az 1000kilós jobb teszteket ert el mint a masik."
A teszt önmagában nem sokat ér, kicsit más szögből érkezik a másik autó, és már borul is a papírforma, minden egyes ütközi szögre meg nem lehet felkészülni.
"Mondjuk láttam en mar kis smartot is lepattanni egy nagy kocsiról meg kiskoromban."
Elvileg azért annyi gyűrődő zónát még egy smartba is bele tudnak zsúfolni, hogy nagyon ne pattogjon, szóval ott megint valami lehetetlen szögű ütközésről lehetett szó.
"Ja... Csak ma mar új autók közül nem nagyon látok 800kilósat."
Egy modern, újan kapható szupermini kategóriás autó (Aygo-108-C1, i10-Picanto, Up-Citygo) most is 800 kg körül van, egy kisautó (Polo, 208, Corsa, i20, stb) kb 1000-1100 kg, egy kompakt már sok esetben közelíti az 1400-1500-at is (Astra, Golf), a középkategória pedig már fölötte is van az 1500 kg-nak (Mondeo, Passat, Insignia). És akkor még az egyterűekről és a SUV-okról még nem is beszéltünk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- F-Secure termékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mobil flották
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!