Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz xEon1337 #138548 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy egy kicsit jobb logisztikával a szállítás nagy részét meg lehetne oldani vasúton is. Pl az Aldi managementje biztos hetekre előre tudja, hogy mikor akciós a sólet konzerv, és akkor 4 raklappal több kell. Az meg vonattal is ideérne.
Persze, ehhez kellene az is, hogy ne legyen így leépülve a vasút, az Oderától keletre....When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BigBlackDog
veterán
válasz MunezXBK #138542 üzenetére
Távolabbi van, nagyjából tisztában vagyok a problémáikkal. De azért ezeknek a lezárásoknak a többsége előre látható és lehet tervezni velük. Persze értem én, a fuvarozó cég bszik erre.
Meg aztán mostanában már én sem saját vassal vagyok, így nem csak a bírság befizetése a tét, hanem rosszalkodás esetén jön majd az irgumburgum is. Ha sok irgumburgum van, akkor a végén még kénytelen leszek megint saját autót tartani.
(#138543) stickermajom: Vegyes a tapasztalat, volt nulláson és M3/M7/M1 esetén is. De szerencsére annyira nem sűrű. Behúzódáson gondolkoztam már párszor, de vagy félig sáváthúzás volt (M1 esetén régebben), vagy a belsőben 90-100-as tempó volt folyamatos kocsisor mellett.
-
gzbotii
veterán
válasz MasterMark #138552 üzenetére
Persze, írtam is, hogy másabb logisztika kellene + Közép - Kelet Európában le is van robbanva sok fele az egész.
De sok olyan dolog van, aminek a szállítása simán megoldható lenne.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #138554 üzenetére
Nálunk ezt nem veszik szigorúan, ha befizeted a bírságot zokszó nélkül akkor nem érdekli őket a gyorshajtás. Mondjuk bátrabban is megy mindenki a cégessel, mert ugye nincs büntetőpont ha nem személy nevén van az autó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #138560 üzenetére
Igen ez csak a csekkes büntire él, amit a gép oszt nem a yard személyesen. Ha megállítanak akkor valóban de ha nem kezdesz arcoskodni akkor nem szoktak, nekem ez a tapasztalatom. Legalábbis nekem eddig nem adtak, pedig kísért már le az M3-ról elfogó autó...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
K Norbi
addikt
Ezek a Fordosok egyre agresszívabbak
Elegem van a köcsög BMW-sekből – üvöltötte a Ford vezetője Szombathelyen, és ököllel ütött -
Gaben92
őstag
válasz xEon1337 #138548 üzenetére
És ez kit érdekel? Keressen másik fuvarozó céget, ahol nem szopatják ennyire.
Nekem van egy kamionos cimboram, es az esetek jelentös reszeben amikor ki kell nyomni a gep szemet nem is a ceg a hibas. Orszagrol orszagra masok a szabalyok, neki egyszer lekötöttek Olaszorszagban az arut ugy, hogy mar ott megmondta, hogy nemetorszagban ezert kiveszik. Az olasz rakodok meg le se szartak mert naluk megfelel, onnantol meg nem az ö dolguk. Nemetorszagban ellenörzesen neki kellett atkötözni az egeszet addig ameddig a nemet azt nem mondta, hogy rendben. Egy darab bekaval nem annyira egyszeru pakolgatni, es eppenhogy nem kellett kipakolni az egesz potkocsit, igy pont annyi idöt vert el emiatt a parkoloban, hogy nem jutott ki a kamionstop elött az orszagbol, maris ott van egy jelentös keses. Es ilyenkor jön az, hogy toljak neki ahol/amennyivel lehet mert meg mindig olcsobb a gyorshajtas a cegnek mint a keses.
Franciaorszagban egyszer meg belefutott olyanba, hogy siman bement egy utszakaszra mert nem volt tiltotabla. Elfelejtettek kirakni, viszont valami miatt az összes kijaratrol ki voltak tiltva a kamionok. Felhivta a ceget, hogy mi legyen, mert bar minden gond nelkul beengednek, legalisan lehetetlen elhagyni az utszakaszt, vegul a francia rendörök jöttek ra, hogy itt baj van, es egy 90km-es kerulövel vittek le a szakaszrol ahol szinten tilos lett volna kamionnal, csak ugye a rendör felulirta. Es akkor meg ott jött a filozas merre is kellene akkor menni.
Nyilvan aki savelhuzasnal villog az csak szimplan gyöker, arra nincs mentseg, de ez a "Minek ment oda?" hozzaallas kicsit erös ugy altalanossagban.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gsx-rr
veterán
válasz pècsimunkás #138529 üzenetére
Ez igaz, csak hanyszor van az mikor a szelsobe megyek 130-al es elottem mar latom van auto,be kene mennem a kozepsobe de aki ott jon gyorsabban nalam hiaba latja az indexet nem huzodna be a belso savba helyet adva nekem. Ezert nem nagyon szoktam en sem teljesen kihuzodni, mert ezt egy Balaton Bp kozott kb 3-4x megszivom
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #138565 üzenetére
Nekem már 4 éve szolgál ez a kocsiban. [kép]
Az idei nyár durván megviselte, mert szétolvadt az egész műanyag ház, de működik, az a durva. Kicseréltem benne az akksit és megy.
De most már le kell cserélnem mert a lencse is kapott és kicsit homályos lett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
-
bbubby00
őstag
válasz Jaffa75 #138501 üzenetére
Szerintem ez az NC urasabb autó, jobban is áll neked, mint az NB.
Végre közúton is közlekedhetsz vele Azért szép, h pár nap alatt beleszaladt egy ezres, én idén 3500at mentem kb, jó bár én tényleg csak templomba használom[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz MunezXBK #138580 üzenetére
A szomorú ebben az, hogy a hazai rossz viszonyok másokat is (engem is) negatívan befolyásolnak. Tök boldog lennék, betartanék
szinteminden szabályt, ha ezekkel az járna, hogy normálisan lehetne közlekedni. De nem... Ha itthon szabálykövető van, akkor kvázi útakadály leszel, ledudálnak-letolnak, nem érsz át lámpákon, nem érsz időben oda sehova (nem életszerű fél-1 órával előbb elindulni).
Volt olyan eset, hogy az Árpád hídon 90-nél toltak volna le... Oké én is miafasznak megyek 90-el. Tolnak... 80-an lenne a max, amit kellemesnek és normálisan érzek, 80-al elkapod a végén a balra zöldet, 70-el már nem.
Baromi nagy a difi, van aki 50-60-al tötyög a 70-es táblánál, más ugye 80-90 között cikázik, motorosok a sávok között, és persze a szörnyű útminőség.
Jövő héten megyek az osztrák körre, kíváncsi leszek milyen lesz. Gyanítom sokkal jobb mint itthon. Persze más mert ott nem fogok "rohanni".Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Motion_Blur
félisten
válasz MunezXBK #138580 üzenetére
Nekem is furcsa volt amikor az A2-esen mentünk ki nyaralni hogy 140 fölött senki nem ment, illetve ha jött egy 100-as tábla, akkor egyből fék és táblától 100-110.
Ha terelés volt és 60-as tábla akkor az is 60, max 70.
2000 km-t toltam le osztrákoknál pályán és egyszer se villogtak le, nem álltak rám vagy ilyesmi. Sőt, óra szerint 140-el kb én mentem a leggyorsabban.
Ahogy elértük visszafele a magyar határt, Janika a 20 éves TDI Golffal már vadul hadonászott, hogy miért megyek 90-es táblánál csak 100-al, majd koromfelhőbe burkolózva megelőzött...
Hozzáteszem, kint nem láttam füstölő autót, 1 db-ot se
Voltak régebbi, 10+ éves autók de mind karbantartva, rendesen felgumizva.
Nálunk azt látom hogy az emberek a smoke and charm-al azt kompenzálják, amijük nincs. És valszeg soha nem is lesz.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Gsx-rr
veterán
válasz Motion_Blur #138584 üzenetére
Nalunk is lehetne szigorubb ellenorzes akar az utakon is a sok hulladek auto miatt.
Szinte naponta muszaj lakott teruleten azert eloznom ,mert meg lehet fulladni az olajzabalo roncsoktol. -
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #138584 üzenetére
Ugyanezt tapasztaltam én is most egy hónapja amikor kint voltam. Sokkal nyugodtabban tudtam vezetni, hogy végre senki nem nyomult a seggembe és a 100 az tényleg 100 volt. Sokan itt 62-esen Fehérvár irányába gyorsabban mennek mint kint az autópályán az osztrákoknál.
Nagyon élveztem a kinti vezetést, még idén vissza kell mennem, gyönyörű tájak vannak. Jövőre meg bakancslistás a Transalpina. (nem handrás videója miatt, már évek óta tervezek oda kijutni )A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #138586 üzenetére
Én is beleszerettem a tájba: [link]
Ausztria (is) olyan ország amilyennek mindig is szeretnénk hogy Magyarország legyen, de soha nem lesz. Mert a többség tirpák balkáni bunkó, ezért mi maradunk jóvanazúgy ország.., ahol nem sávot bővítenek ha kell, hanem megnyitják a leállósávot...
Ausztria pedig évi 1x célpont minimum
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Coyot
őstag
válasz Motion_Blur #138588 üzenetére
Kiegészítésként: az osztrákok rendszeresen nyitják a leállósávot nagy forgalom esetén, természetesen legálisan táblákkal jelezve pontosan mettől meddig lehet haladni benne.
Má' nem
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #138582 üzenetére
Én is az imént néztem meg. Lyully!
Az egy dolog, hogy én is ráköltöttem többszázezret a Jazz-re, amit kb. soha nem fogok viszontlátni, de az értelmetlen kiadás új szintre emelkedett a szótáramban. Legalább én nem egy bontószökevényt próbálok Frankenstein módjára életben tartani, hanem jóformán csak személyre szabom.
szerk.: Nagyjából összeadtam fejben, karbantartásra nem ment el még 200k Ft sem ezalatt a 2,5 év alatt. Féktárcsák és betétek cseréje, beragadt baloldali féknyergek javítása, olajcserék, gyertyacsere, EGR-pucolás, szelephézag-állítás - oké, sok mindent magamnak csináltam megspórolva a munkadíjat, de ha nem így lett volna, akkor sem közelítettem volna meg az autó használtpiaci értékét.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #138586 üzenetére
Egyik irányba Transalpina, vissza Transzfogaras.
Haver volt három éve motorral, azt mondta, sokkal szebb mint a Transzfogaras - de azért azt sem kell kihagyni.
+ha minden igaz, már idén befejezik Déva mellett azt a 40km hegyi szakaszt, és akkor Szebenig végig pálya lesz.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Motion_Blur #138588 üzenetére
Szerintem meg ez is benne van: [link]
Amúgy, igazi Balkánon mennyit jártál?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #138591 üzenetére
Pontosan ez a tervem amit leírtál. Csak megszállnék a kettő között egy napra. Amihez szavadon foglak, mert még régebben írtad, hogy tapasztalt vagy és tudsz segíteni
Esetleg egy közös PH Transzalpina kelleneA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sugarforce
őstag
válasz tboldi #138590 üzenetére
Nagyjából követem a sztorijaidat a hondás topikban is, a kettő között van némi (jó sok ) különbség
Én épp a kopott kormánygombok helyett keresgélek másikat, zavar, hogy lekopott a 11 év alatt egy szép kis csíkban a fekete festék róla. Jómagam is ráköltöttem már jó pár százast, de azok 90%ban kényelmi dolgok voltak, ülésfűtés, bt gateway, stb.
Azt láttam a videóban, hogy a csaj próbálna hozzáérteni, de nem sikerül neki, az apja óva intette az egésztől, szart rá, mert ő úgyis jobban tudja, most ennek szívja a következményeit. -
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #138593 üzenetére
Amint van valami konkrétum, toljad a kérdéseket. Szebenben/fele rengetegszer jártam, Transzfogarason én kétszer voltam, egyszer feljöttem délről egyszer csak Erdély felől a csúcs, egy kis júliusi hógolyózás és vissza
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sugarforce #138594 üzenetére
Ide a köveket, de vidéken ezt még meg lehetett volna oldani normális összegből. Az csak tetézi a bajt, hogy az olcsó, problémás autó a drága Bp-i árszínvonallal találkozott. Persze, lehetett volna elsőre jót venni és kész, csak alternatívát mondok
Le is kérdeztem, pár hónapja volt törve, valószínű akkor nyomódott össze az ajtaja.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #138584 üzenetére
21km/h-s túllépésnél már pont jár. 5 évente törlődik 1 pont, X pontnál 1 évre ugrik a jogsi.
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #138594 üzenetére
Szerkesztettem az előző hsz-omat, ha esetleg nem vetted volna észre.
Azt láttam a videóban, hogy a csaj próbálna hozzáérteni, de nem sikerül neki, az apja óva intette az egésztől, szart rá, mert ő úgyis jobban tudja, most ennek szívja a következményeit.
Pontosan, csak erre ő még nem nagyon eszmélt rá.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz MunezXBK #138598 üzenetére
Ez tetszik
Itthon se (csak) pénzbünti kéne, hanem mondjuk 3 sebességtúllépés után ugrik a jogsi fél évre, ha anélkül vezetsz akkor 5 évre és letöltendő stb. hamar helyre állna a rend
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen