- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Netfone
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Android szakmai topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #139353 üzenetére
Henger lekapcsolós, nem volt időm átnézni.
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #139359 üzenetére
Nem tudom pontosan, de meg lennék lepve ha a többiek nem gyűjtenék szorgosan az adatot.
Más: G4 V5 az erőmérőben.
-
CactuS
Arcképgyáros
Mondjuk hasonlót a Suzuki rendszere is tud. Amíg Vitara Ssel jártam, addig volt pár alkalom, amikor egy jobbra leforduló autó mellett akartam elmenni és mivel jöttek szembe, így elég közel akartam kikerülni. A gép pedig ahelyett, hogy kivárt volna vészfékezett. De én azt mondom, hogy inkább legyen 10 ilyen eset, ha egyszer majd tényleg megfog valamit, amit én nem vettem észre és megelőz egy balesetet.
Sokan amúgy a sávtartó asszisztenst is idegesítőnek nevezik, mert nem engedi levágni a kanyarokat vagy ugye a sávelhagyásjelző rezek, csipog, ha index nélkül váltasz sávot (vagy ő úgy érzékeli). Egyik jó bérlőnknél volt egy aranyos sztori, hogy az új BMWjénél folyamatosan balra húzott az autó új korától. Nézegették a szervizben, addig szenvedtek, míg garanciában kicserélték a teljes első futóművet. Utána még mindig balra húzott, így hívtak valami BMW félistent és beültették mellé. Kiderült, hogy a kolléga szeret picit az úton jobbra tartani, amit az autó meg szeretett volna korrigálni és húzta balra. Szerencsére azt az autót nem tőlünk bérelte, csak egy alkalommal elmesélte, amikor pont került a történet végére.
#139362: Istenem az a bőr hogy néz ki. Igénytelen a tulaj. Nem tudom mostanában mennyi egy felújítás, de kétlem, hogy tönkretenné anyagilag.
Tesla: Karottának van egy nagyon jó összefoglalója, amiben érinti a nemrégi Consumer Riports Tesla-s kamu balhéját. Utána elmagyarázza, hogy miért nem tudja egyik gyár sem megközelíteni a Tesla rendszerét és miért zseniális az, amit Musk kitalált (beleértve az alacsony pályán keringő műhold rendszerüket)
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Richard!
addikt
válasz focvis #139367 üzenetére
De így már elég jó áron van a lekérdezés, mert alapból van 25% akció és abból lejön még 20%. 3839 Ft-ot fizettem, lekérdeztem a Korzikát.
2012.10. hó-ban volt egy kisebb koccanás a jobb elejével, itt Németországban. Becsült javítási költségek:
10 000 € – 15 000 €Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #139370 üzenetére
Fogalmam sincs, a TSI, TFSI-ből kiindulva lehet ugyanaz más névvel.
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #139370 üzenetére
Ua.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #139374 üzenetére
Igen az benne van a pakliban. Nálunk azért ritkán járnak márkaszervizbe az emberek, hogy letudják tölteni. Egyértelműen a Tesla-nak van a legnagyobb előnye ebben. Én szívesen adnám minden adatomat a gyártónak ha tenne a kocsimba egy korlátlan óriás kijelzős minden jóra használható cuccot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
Erőmérő extra - Becsnepék kúposztója
Gyárilag 93 ló ez az M13A, szerintem nem rossz eredmény.
Ugyanez a motor van a WagonR-ünkben is, meg tudom erősíteni, hogy szétszakít a nyomaték.
De amúgy nem megy rosszul, hiszen alig több, mint 900 kiló az autó, meg a váltó is elég rövid, csak kár. hogy hajlamos pattogni és felborulni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
@ Doki
D6 kezdő-szervizhez infó:
- vezérlés szett, vízpumpa (INA) 49 K,
- a generátor ékszíj szettből csak gyári létezik 93 K,
- munkadíj, diagnosztika, spray 51 K,
Szumma, kerekítve: 193 ezer Ft; ismerős specialistánál.A vezérlés 180 ezrenként, az ékszíj 90 ezrenként cserélendő. Mi cseréltük a feszítőjét is, ezt nem tudom, hogy kötelező-e, de jobb a békesség.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz focvis #139377 üzenetére
Köszi az infókat Nem mondom, hogy olcsó, de nem is vészes. Mátrai Zolihoz viszed egy átmosásra a biztonság kedvéért?
Mondjuk kicsit elijedtem a kocsitól, mert ezekben a nagy melegekben sorra jelentik be a felhasználok, hogy megadja magát a kompresszor. Bár tudom nagyon jól, hogy ugyebár mindig csak az ír akinek baja van veleA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #139381 üzenetére
Elméletben nem úgy rémlik. De a csoportban mindenkinek javasolják is, hogy ha megvolt a kompresszor csere azonnal mosassák át és akkor tutira nem lesz gond vele többet. Mondjuk most már necces V60-at venni, mert pont lejárt két hete a csere visszahívási program.
Tiedében amúgy már ki lett cserélve?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #139383 üzenetére
Nekem amúgy ez furcsa, egyrészt inkább TSB nem recall (nem kapott senki levelet tudtommal), másrészt a lejárat nem inkább gyártási időponttól kéne függjön? (X éves korig csere ingyen, y-ig kedvezményes...) Na mindegy, csak furcsa volt olvasni, nem vagyok annyira járatos a szervizkampányokban.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #139386 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #139384 üzenetére
Én is csak a csoportból szerzem az infókat. Nem rég írták ,hogy július 19 volt a végső határidő a cserére. Még talán méltányossági alapon megfogják csinálni pár autónál, de már nem nagyon lehet szerintem arra számítani, hogy ingyen cserélik.
(#139385) BigBlackDog: Lehet, de V60 alig pár éves kocsi és itt kifejezetten elrontotta a Volvo. Más elektromos kocsiknál nem igazán vannak bajok. Az enyém is gond nélkül viseli az álló helyzetben járatott klímát a napon. A Toyota meg a többi gyártó is a normális elektromos kompresszorba való töltetet rakta.
(#139388) focvis: Ha nem lett azóta baja, akkor az igéretek szerint az átmosás után már hibátlanul fogja sokáig tenni a dolgát
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MasterMark
titán
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #139390 üzenetére
Jah. Szerintem a hibridekben csak az van, hogy tudja hűteni az utasteret villanymódban is, ne kelljen a motort beindítania miatta.
Itt meg az akkut is hűti ha jól vettem ki belőle. Nem tudom mennyire elterjedt megoldás más akkus autóknál. Mondjuk szerintem ez már felesleges túlbonyolítás. -
Doki16
addikt
válasz MasterMark #139390 üzenetére
Igen, szinte az összes hibridben és az összes elektromos autóban elektromos a kompresszor. Így oldják meg könnyen, ha nem jár a motor akkor is van hűtés.
Vannak bizonyos modellek amit hőszivattyúsak így télen is megoldja akkumulátorról.Ezek a rendszerek nagyon kényesek a töltetre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #139393 üzenetére
Eleinte az adalékként betöltött UV marker festék volt az elsőszámú gyanúsított, ami esetleges tömítetlenségek megkeresésében segít. Újabban azt vettem még észre, hogy mintha másik olajra is váltottak volna - a D6 még ugyanazt a töltetet kapta, mint a többi belsőégésű változat, viszont az új (benzines) hibridekhez már eltérő kenőanyagot adagoltak, emlékeim szerint a V60service is azt tölti bele a mosás után.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #139390 üzenetére
Villanyos bizony, egy egységet képez a hajtómotor és a kompresszor, s a klíma töltet érintkezik a tekercsekkel.
-
Nyomorúságos helyzetben az Alfa Romeo
Hogyan lesz így guliám[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Politika
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gurulunk, WAZE?!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- PlayStation 5
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs