- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #162848 üzenetére
Persze. Megmondod, hogy amugy a Nemzetkozi Automoso Bajnoksagra keszulsz. Szerencsere lehet egyeniben is csinalni
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Köszi a linket, nagyon vártam már a videót.
Az autó állapotán nem lepődtem meg, az várható volt. De az, hogy a csávó egy Lupo TDI fogyasztását várja el a kb. 500 kilóval nehezebb, jó 15 évvel idősebb autótól... az tökéletes példája a magyarországi öreg Mercedest tartó embernek A másik ilyen, a facsavarral rögzített tetőkárpit? Milyen szinten kell ahhoz igénytelennek lenni, aki ilyet csinál? Nagyon tetszett az ember hozzászólása, hogy ezt látva inkább kiszállna a villamosmegállóba... az epic volt
Azt mondjuk nem értem, miért lepődnek meg a MűhelyPRN sorozat szervizében az összes régi autón, hogy a kopó alkatrészek kopottak? Sajnos itthon természetes, hogy egy 28 éves autón valószínűleg minden kopó/fogyó alkatrész "végig kivan fizetve". Márpedig jó minőségű új alkatrészekkel könnyen el lehet költeni egy ilyen állapotú autó vételárát (lengéscs., fékek, szilentek/ebből rengeteg van ezen, kipufogó, stb.). Én 4 év alatt gumi, olaj, karbantartás (lámpák, szinte az összes futómű, fékek), tartozék (akku, pótkerék), futómű állítás kapcsán 745 ezret költöttem, ha a javítást is beleszámolom további 460 ezer megy rá (váltó, komplett kipufogó, difi, küszöb hegesztés, stb. stb. itt lehet nézegetni). Csak én nem sajnálom rá és nem vagyok fillérb***ó.
A rozsda nem volt meglepő, mondjuk az első hossznyúlvány rozsdásodására nem számítottam.. az szerintem kapott már az élettől. Nem szokott ezeknél elrohadni, és hátul sem ott ahol mutatják, hanem a futóműkeret felső bekötésénél, ahol a keret a karosszériához csatlakozik. Lényeg a lényeg, amit ez a videó is alátámaszt, olyan hogy olcsó Mercedes, nem létezik. Amit viszont nagyon tud ez az autó, és emiatt van az összes elhanyagolva, a szakértő is mondja a videóban: a felül/alul elhanyagoltság ellenére az autó meglepően jó... és ez a gyerek sem fogja rákölteni a vételár 2-3x-át valószínűleg az autóra. A kritikus rozsdát kijavítják, azt' valahogy áttolják a műszakin okosba. -
Redneck
veterán
Gondolkozom ezen a gyári felni és nyári gumi kérdésen. Jelenleg, egy ránézésre sár nehéz, noname 17-es van rajta. Optikailag jobb a 17-es, de elgondolkodtam a 16-oson is, a súly és a tetves budapesti utak miatt.
Nem tudom mi lenne a jobb. Mivel az autó nehéz, és a legkisebb motoros verzióm van, lehet könnyíteni kéne. Nyáron ha fényezünk, átnézem hol lehetne faragni a kilókon, esszerű keretek közt.
Mi a véleményetek?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Redneck #162855 üzenetére
Meg lehet szokni a nagy felnit, én 195/40/R17-en gurulok nyáron, garantáltan nem mobilozol közben, mert figyelni kell az útra. (Budapest szintén) Ez mondjuk a gyári felni és meglepően könnyű, a 15-ös lemezfelnihez képest érzésre nincs nagy különbség.
A kevesebb súly mindig jó, de nem tudom, van értelme belevágni? Ha az utángyártott felni nehéz és a gyári amúgy könnyű, akkor igen, de azontúl én nem kezdeném el lebontani a belsőt néhány tized másodpercért 0-100-on.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Redneck
veterán
válasz CactuS #162856 üzenetére
Nem boyracerkedni akarok, csak rendezni az állapotokat, és kitolni az élettartamát. Ha esetleg a futóműben is van cserés alkatrész, mindenképp a könnyebbet valasztom, ha az nem megy a minőség rovására. Szigorúan csak ésszerűen.
Megkérdezem a klubtagokat, mi a véleményük. Gyanítom marad majd a felni méret, a kisebbtől kicsit bumfordi a kinézete.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz MunezXBK #162858 üzenetére
Attól függ milyen autó. Az enyém 1.6 (77kW, 143Nm) és 1300 kiló. A típust szerelték 15-18" felnikkel. Egy vaskos, nehéz 17-es felni, jelentősen befolyásolja, ezért firtattam. Persze legalább jobban néz ki.
CactuS:
Ez a terv. Ha pedig úgy adódik, hogy mást is cserélni kell, a könnyebb de jó minőségűt választom. Feltéve hogy nem aránytalanul drága.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Redneck #162857 üzenetére
Akkor kicsit felreértettem.
Gyári felnit kéne megnézni, hogy milyen nehéz, már ha az is 17", néha jelentősen könnyebbek az utángyártott daraboknál, főleg ha azok noname/olcsó kategóriás darabok. Klubban szerintem tuti lesz valaki, aki lemérte. Kb. ez a legnagyobb súly, amivel spórolni tudsz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gaben92
őstag
válasz Redneck #162860 üzenetére
Gyorsan gugliztam egyet, Tiburon fórum szerint 24-26 lbs a gyári 17", 22lbs a 16". Szóval 10-12kg nem retardált mértékegységben. Az úgy kb stimmelhet szerintem mert nekem 11,5kg a gyári 17" a Lexusra, a 16" jó kérdés arról nem találok mérést sehol.
Ez kb olyan súly, hogy a noname tuti nehezebb lesz, minőségibb de még olcsó az kb egy súlyban vagy kicsit alatta. Amit én nézek BBS-t most az 9kg (16"), szóval könnyebb a gyárinál és 200k alatt megáll a szett.
(Amúgy a gyári Lexus IS felniket megnézném a helyedben ha beférnek ÉS nem akarsz mindenképp gyárit. Osztókör stimmel, nem nehezek és - szerintem - rohadt jól néznek ki. Ha jól rémlik Enkei gyártmány.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Redneck
veterán
-
nagyúr
-
Redneck
veterán
válasz bulikavagyok #162866 üzenetére
Sírok is, mikor nézem a jobbnál-jobb utakon felvett onboard videókat, és eszembe jut a heti pár alkalom igázás a budakeszi úton...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
EQMontoya
veterán
Jaja, pedig meg az se számít könnyűnek, 9kg-bol jo 17-es felnit is ki lehet hozni.
Csak viszonyításkent, az SSR-em 5.2kg (15”), a gyári MX5 felni 5.9 (15” enkei), az Ozigen Fighter 8.5kg korul volt 17” méretben, szoval egy jo 16”-os felni kb 7kg.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Redneck #162867 üzenetére
Ne is mondd! Néha én is sírni tudnék.. Vagy akár minden nap. Miskolcnak egy olyan részén lakom, ahová csak egy út vezet - szval bárhová megyek, azon mindig végig kell mennem. Kb 2 kilométeres szakasz, és végig van "szórva" keresztirányú repedésekkel. 18-as defekttűrő abroncsokkal, sportfutóművel egy igaz élmény. És jó eséllyel a következő autómon 19-es kerekek lesznek (használtan veszem, szval nincs sok választásom). Felháborító a helyzet, itt Miskolcon legalábbis...
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz bulikavagyok #162870 üzenetére
En akkor sirok, amikor atmegyek Ujpestre (sok mindent onnan szerzek be, olcsobb ), de amint aterek, nagy minosegi romlas van az utakon, lassitanom kell
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz bulikavagyok #162870 üzenetére
Szüleim is Miskolcon laknak, tényleg katasztrófa. A Szent Ferenc kórház környékére kell eljutnom az M3-tol, de meg 16 colos felnikkel is fáj.
Same rules apply!
-
Gaben92
őstag
+EQM:
Szerintem se rossz. Ha utángyártott lesz akkor annyi biztos, hogy a gyárinál nehezebb nem lehet semmiképp.
Ahogy nézem van a súlyban egy "fordulópont" aminél ha könnyebb kell akkor pengetni kell rendesen. 17"-ben a 9-9,5kg a standard ami még nem vészesen drága (IS300 gyári Enkei, MSW by O.Z, stb.), aztán már tolni kell a zsetont. 16" Superleggera 6,6kg csak aranyban is annyit kérnek érte.
Többiek: Amúgy furán fog hangzani de van előnye is annak, hogy hozzá vagytok szokva a szar úthoz. Nálunk rohadt jó az útminőség mindenhol és pont emiatt ér meglepetésként mindenkit mikor valahol akad egy kátyú. 1 éve vezetek itt de nem tudnám megszámolni hány autót láttam félreállva defekttel amit az okozott, hogy 200km-en keresztül 1 darab kátyú volt csak pont szar helyen. Még én is elkaptam egyet majdnem egyszer pedig ez Magyarországon sose fordult elő szimplán amiat mert fel voltam készülve, hogy bárhol lehet tankcsapda.
(Nyilván nem kell sajnálni engem emiatt mert ezerszer inkább ez mint ami Magyarországon van. )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz Redneck #162867 üzenetére
Kaposvár-Bszemes szakaszon zsír új aszfalton nem éreztem keménynek a sport futóművet és /45- ös gumikat, csak mikor beértem lellére (és még zenél is, az nagyon kellett ) Amúgy itt sem vészesen kemény.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz EQMontoya #162872 üzenetére
Az is egy csodálatos útvonal, de Miskolctapolcán és az oda vezető úton talán még annál is rosszabb a helyzet. És az a baj, h egy éve már a kátyúzással sem nagyon bajlódnak. Bele sem merek gondolni, h mi lesz itt az elkövetkezendő 2-3 évben.
Gaben92: Bocs, de nem igazán tudlak sajnálni!
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Gaben92 #162873 üzenetére
A magyar utak+egy jó kemény futómű tényleg hozzászoktat az elég komoly figyelemhez. A JCW óta (pláne az elején a defekttűrővel) városban minden szokásos útvonalamon reflexből kerülöm a legapróbb úthibákat is, mert mindent érezni. Emiatt egyből feltűnik, ha valamit javítanak. Viszont ez nagyon hatásos sebességkorlátozó is.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Annyit beszéltek erről a felni súlyról. Van valahol gyűjtemény mondjuk 1m leon felnikről e tekintetben?
-
Gaben92
őstag
válasz brumi1024 #162878 üzenetére
Sebességkorlatozást nálunk úgy oldják meg, hogy kamera van minden bokorban. Nemrég lefényképeztek aztán kaptam egy levelet, hogy “80 helyett 83-al mentem, és ugyan hova ez a nagy sietség?” Bünti nem volt benne, csak ilyen ejnye-bejnye dolog, de azért megmosolyogtatott.
F_Zolee: OEM felnik súlya általában csak szakmai topikokban vagy klubokban jön elő. Utángyártottakról viszont van egy egész nagy lista itt. [link]
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
barnam_
nagyúr
válasz thefreeman #162877 üzenetére
Sőt az Árpád utat felújították a Metró pótlás után, előtte volt siralmas. Mondjuk azt nem bírom megérteni, hogy a csatornafedeleket miért nem tudták szintbe hozni... na az az igénytelenség.
-
válasz barnam_ #162882 üzenetére
Ez a Mercedes 25 évig elfeledve hevert Zuglóban (Csikós Zs.)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz barnam_ #162885 üzenetére
Az elejét olvastam el és végig néztem a képeket, nem vagyok mercis, de egy ilyen autót látva, ilyen állapotban könnybe lábad a szemem 21 éves voltam mikor vezettem egy álló lámpást (főnököm kocsija volt), de meg nem mondom pontosan mi volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #162873 üzenetére
Na úgy néz ki megvan a nyertes és még a lelkem is megnyugodott hiába nem gyári.
Enkei Yamato lesz 16"-ben. Elférni el kell, hogy férjen, kell egy központosító gyűrű ami lehozza 57,1-ről 54,1-re de kb ennyi.Az, hogy a gyári certificate-ben nem szerepel a CT gondolom nem gáz annyira.
Ja, és csak 7,8kg
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Köszi mindenkinek.
Most nézelődök tehermentesítő gyűrű után a környéken mert eddig csak webshopban láttam, és a 25€-s szállítás egy 2€-s cucchoz annyira nem tetszik.
Az okozhat gondot amúgy (rendőr, vizsga, stb.), hogy a TÜV engedélyében nem szerepel az autó? Mondjuk ha az ilyen-olyan replika felnik amik itt nagyon mennek rendben vannak akkor gondolom nem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Néztem egy videót egy honda integra type-r ről a nürburgringen.
Erre lettem figyelmes, mondom ez meg mit kever ott, aztán utána nézve létezik az ibizából 1,8t 192 lovas? Az mondjuk nem mehet rosszul.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Ukrajnai háború
- Anime filmek és sorozatok
- 3D nyomtatás
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen