- Apple Watch
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Köszi a linket, nagyon vártam már a videót.
Az autó állapotán nem lepődtem meg, az várható volt. De az, hogy a csávó egy Lupo TDI fogyasztását várja el a kb. 500 kilóval nehezebb, jó 15 évvel idősebb autótól... az tökéletes példája a magyarországi öreg Mercedest tartó embernek A másik ilyen, a facsavarral rögzített tetőkárpit? Milyen szinten kell ahhoz igénytelennek lenni, aki ilyet csinál? Nagyon tetszett az ember hozzászólása, hogy ezt látva inkább kiszállna a villamosmegállóba... az epic volt
Azt mondjuk nem értem, miért lepődnek meg a MűhelyPRN sorozat szervizében az összes régi autón, hogy a kopó alkatrészek kopottak? Sajnos itthon természetes, hogy egy 28 éves autón valószínűleg minden kopó/fogyó alkatrész "végig kivan fizetve". Márpedig jó minőségű új alkatrészekkel könnyen el lehet költeni egy ilyen állapotú autó vételárát (lengéscs., fékek, szilentek/ebből rengeteg van ezen, kipufogó, stb.). Én 4 év alatt gumi, olaj, karbantartás (lámpák, szinte az összes futómű, fékek), tartozék (akku, pótkerék), futómű állítás kapcsán 745 ezret költöttem, ha a javítást is beleszámolom további 460 ezer megy rá (váltó, komplett kipufogó, difi, küszöb hegesztés, stb. stb. itt lehet nézegetni). Csak én nem sajnálom rá és nem vagyok fillérb***ó.
A rozsda nem volt meglepő, mondjuk az első hossznyúlvány rozsdásodására nem számítottam.. az szerintem kapott már az élettől. Nem szokott ezeknél elrohadni, és hátul sem ott ahol mutatják, hanem a futóműkeret felső bekötésénél, ahol a keret a karosszériához csatlakozik. Lényeg a lényeg, amit ez a videó is alátámaszt, olyan hogy olcsó Mercedes, nem létezik. Amit viszont nagyon tud ez az autó, és emiatt van az összes elhanyagolva, a szakértő is mondja a videóban: a felül/alul elhanyagoltság ellenére az autó meglepően jó... és ez a gyerek sem fogja rákölteni a vételár 2-3x-át valószínűleg az autóra. A kritikus rozsdát kijavítják, azt' valahogy áttolják a műszakin okosba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs