- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #259698 üzenetére
Ez volt az első amit élőben megnéztem, úgyhogy nehéz megmondani, hogy milyen állapotot kapsz a külöböző árszinteken. 10.000-35.000€ között mozognak a 2. és 3. generációs spiderek. Szerintem 15-20.000€ között biztos lehet jót kapni, 30-ért a restauráltak mennek.
Ez 3. generációs facelift előtti, tehát a kívánatosabb modell a szép műszerekkel, igazi fa kormánnyal, váltókarral, króm tükörrel, rövid ideig 83-85 között gyártották csak. Elég jó áron, 11.500-ért sikerült elhozni. Egy 75 év körüli bácsié volt az utóbbi 15 évben.
Rozsdamentes, gyári állapotú. Soknak kicserélték a gyári spoilert zender spoilerre és a lökhárítókat is előszeretettel színre fújkálták. Úgyhogy karosszéria munka nem kell, Csíknek a speedzone-nál elég durva mit kell csinálni.
Igazából rendben van az egész kocsi, tető mintha új lenne, ülések nagyon szépek, 20-30000€-ért láttam olyanokat amikben sokkal csúnyábbak voltak. Belsejében nincs hiba, műszerfal nem repedt.
Az egész futóművet újraszilenteztük, mert Mátra-Bükk-Tátra-Alpok a cél vele. Kardán függesztő szilent, csapágy és 1db kereszt kellett még. Az összes (6db) kormány gömbfejet kicseréltük, hogy az is feszes legyen. A gyári rugó és lengécsillapító maradt, ami nem folyik és a porvédő is hibátlan. Tömítések közül szelepfedél, difi, és 1db karburátor tömítés kellett. Egyébként a szilentek között is volt, ami teljesen jónak nézett ki, sokkal különb volt, mint Csík legutóbbi videójában, amiket kiszedtek.
Régi motorsarat letakarítottam, amiből volt rajta rendesen, de alatta nagyon szép a blokk.Féktárcsa, betét, nyereg mintha új lenne. Motortartót, karburátortartót cseréltek.
Gyári alfa kipufogó rendszer van alatta 3 dobbal, katalizátor nincs.
Motornak szép hangja van, nincs tikkelős szelephang, valószinűleg rendszeresen cseréltek olajat, mert a szelepfedél alatt és a láncházban nincs olaj lerakódás.
Minden elektronika működik, az összes világítás, műszerek, rádió. Pár apróság, optikai dolog kell még és megy OT-re.
Összeségében én nem csak dísz OT-s autót akartam, hanem ami mechanikusan top és vezetni jó.A gyári lemezfelnik (5db) a gyári dísztárcsákkal megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Politika
- Xbox tulajok OFF topicja
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Diablo IV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!