Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz -v- #261464 üzenetére

    Érdekes kalibrálása van a motornak, mintha meg lenne fojtva szoftveresen, pedig úgy látom minden ki van kapcsolva. [link]
    Látszik a kijelzőn, hogy 2.-esben 4000-nél lesz meg a rendes turbónyomás, 4.-ben már 3000-nél. Régi M2 1450-től tudta a max. nyomatékot, a Competition 2350-től, ez 2600-tól papír szerint, de ennek ellenére olyan mintha nyomaték korlátozás lenne az alacsony fokozatokban. Ezektől a gázpedál koppintásoktól én rosszul vagyok, úgyhogy gyakorlatilag nem történik semmi. Egy E36 M3 a bowdenes, hengerenkénti pillangós motorjával abban a pillanatban megtesztelte volna a nyakad.

    Elég jól összefoglalja amiket írogattam eddig, hogy elég elszigetelt, a motor mintha a szomszéd szobában lenne. Kézi váltó, kuplung nem ad visszajelzést, kormány halott. Automatára van hangolva az egész autó. Jobb autó lett közlekedni és talán gyorsabb is, de elsimították az agresszív éleket és így kevésbé vad. Hihetetlen, hogy már az M2 is az 1750kg-os kategóriába tartozik.

Új hozzászólás Aktív témák