- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
Érdekes kalibrálása van a motornak, mintha meg lenne fojtva szoftveresen, pedig úgy látom minden ki van kapcsolva. [link]
Látszik a kijelzőn, hogy 2.-esben 4000-nél lesz meg a rendes turbónyomás, 4.-ben már 3000-nél. Régi M2 1450-től tudta a max. nyomatékot, a Competition 2350-től, ez 2600-tól papír szerint, de ennek ellenére olyan mintha nyomaték korlátozás lenne az alacsony fokozatokban. Ezektől a gázpedál koppintásoktól én rosszul vagyok, úgyhogy gyakorlatilag nem történik semmi. Egy E36 M3 a bowdenes, hengerenkénti pillangós motorjával abban a pillanatban megtesztelte volna a nyakad.Elég jól összefoglalja amiket írogattam eddig, hogy elég elszigetelt, a motor mintha a szomszéd szobában lenne. Kézi váltó, kuplung nem ad visszajelzést, kormány halott. Automatára van hangolva az egész autó. Jobb autó lett közlekedni és talán gyorsabb is, de elsimították az agresszív éleket és így kevésbé vad. Hihetetlen, hogy már az M2 is az 1750kg-os kategóriába tartozik.