- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Na hamar ugyis
buziskodunkfekezunk itt egesz nap: Audi A4 cabrio, 1800 kilo. 312-es fek van rajta, kb ugyanaz, mint focvis GTI-jen, csak ezen megeszi a tomeg… Ate ceramic betet, sima Ate tarcsa van benne. Fekolaj uj es a gumi felcsovek is. Temporol megis elmelegszik egy fekezes alatt (220->80), puding lesz hamar es picit vibral is a fek. Grossglocknerrol lefele nem volt vele ilyen baj, pedig volt kis szaga is es meg is lilult, de utana is ugyanugy fogott/ elotte se volt jobb
Mit vegyek ra, ha egyaltalan, ami ennel erdemben jobb lesz? Vagy elso korben tarcsa/betet cserelgetes helyett csak vegyek ra femszovetes fekcsovet es valami “verseny” fekolajat?
Azert elegge “code brown”, amikor taposod a feket es erezni, hogy kuzd a tomege ellen az auto…
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!