- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Sajnos igen, megint az a nagy büdös valóság, hogy a lakosságon verik el a port, aki indirekt csak a szennyezés töredékéért felelős. Persze ha nem kellene ennyi kacat az embereknek, nem kellene ennyi nem honos élelmiszer... meg termék, meg elektronika... nem lenne mit szállítani ezekkel az amúgy brutális károsanyag kibocsátású egyéb eszközökkel.
Ezért sem lehet megdönteni ezt a csekély felső réteget akik miatt a giga lobbik úgy mennek ahogy, akitől valójában bűzlik az egész koncepció, mert az emberek nem tudnak lemondani dolgokról... és a középréteg nem mer nemet mondani a kenyéradójának. A hazai helyzet is erről szól... egy maréknyi embert kellene "csak" leváltani, de valójában aki megtehetné sose fogja, mert ettől a maréknyi embertől kapja a megrendeléseit, munkáját. -
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #267253 üzenetére
Khm, C3 AC-al testvérek.
500X meg L-t nem ismerem eléggé, de C3AC egy hatchback kompaktnál nagyobb (csomiban, hátul a 3 lány vszínű elfér).
Crossland, padló fent: [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
Villantsd, Vili!
Ma fék-napot tartunk. ()Btw elgondolkodtam már, hogy a cicamobil elöl greenstuffot kapjon, nem vagyok egy fék-fetisiszta, de a Golfhoz képest
pudingmáshogy fog és nem szeretnék váratlan meglepetést casco hiányában.
A greenstuff ugye nem zabálja a tárcsát?[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz MC Pite #267241 üzenetére
Valószínű így lesz, úgyis lesz egy nagy futómű felújítás jövő hónapban. Úgy kotyog a jobb oldali féltengely, hogy nem merek, csak kattogós minimalt hallgatni ☠️
Alapvetően amúgy nincs hangja. Kanyarodás - elindulás kombinációra van valami enyhe zorges.
Első kerék csapágyam sír bal oldalt.
Lengőkar szilentek öregek. Szakadtak.
Kormány összekötő nem túl feszes.Szombati új infó volt a féltengely, valamint hogy ereszt az első telo. Mondjuk ha már minden csere, lehet a torony csapágy is megy a levesbe... Még meg álmodom.
Jól összejött most minden. Motorra most vettem 120-ert cuccost, felújító készletek, gumik. Közben kiderült, hogy a tárcsák durván méret alatt, 500 euró a 3 tárcsa ha a legolcsobbat nézem.Majom banán. De általában a majom nem kéri előre a több éves banán mennyiséget
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #267255 üzenetére
Nem igazán.
Inkább green stuff, vagy ultimax2? Kevesebb fékpor, relatív halk, és hidegen korrekten harapás mindkettőre jellemző.
norbert1988: Toronycsapágy szilentet már benne nenhagyad a régit, mert megszivat. Ne nézegesd milyen, cseréld.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zizmand
aktív tag
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Ilyen tárcsa elszíneződés velem is előfordult már korábban. Amikor észrevettem, szakszerűen rápillantottam, hümmögtem felette kettőt és pár nap után megjavult, a fékhatás sem romlott utána.
-
rbalint88
addikt
Na hamar ugyis
buziskodunkfekezunk itt egesz nap: Audi A4 cabrio, 1800 kilo. 312-es fek van rajta, kb ugyanaz, mint focvis GTI-jen, csak ezen megeszi a tomeg… Ate ceramic betet, sima Ate tarcsa van benne. Fekolaj uj es a gumi felcsovek is. Temporol megis elmelegszik egy fekezes alatt (220->80), puding lesz hamar es picit vibral is a fek. Grossglocknerrol lefele nem volt vele ilyen baj, pedig volt kis szaga is es meg is lilult, de utana is ugyanugy fogott/ elotte se volt jobb
Mit vegyek ra, ha egyaltalan, ami ennel erdemben jobb lesz? Vagy elso korben tarcsa/betet cserelgetes helyett csak vegyek ra femszovetes fekcsovet es valami “verseny” fekolajat?
Azert elegge “code brown”, amikor taposod a feket es erezni, hogy kuzd a tomege ellen az auto… -
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
A4 B6 brake upgrade lista
Esedékes cserénél be lehet próbálni a racse fékfolyadékot, az tud még felmelegedni és a többi közül a legolcsóbb komponens... aztán vagy valami PowerDiszkosz/EBC, vagy nagyobb átmérő (utóbbi valami jobb állapotú tárcsával+betétekkel lehet kijön még elfogadható pénzből)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #267258 üzenetére
Szerintem egy alapvetően csak jó időben használt autónál majdnem mindegy, hogy hidegen hogy harap. De saját tapasztalat, hogy a sárgával télen* is csak a legesleglső 40-50-ről fékezés az utca végén, ami kicsit nyúlósabb, előre készülni kell rá, de utána abszolút semmi rendellenes.
*Amilyen telek vannak mostanság ugye…
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #267255 üzenetére
A ződet nem ismerem, nekem sárga van, de az irány szerintem jó. Nekem is hasonló célom volt a Jazz-zel, hogy határozottabb fékpedálérzetet kapjak, és sikerült is elérni ezekkel.
A sárga nem eszi a tárcsát, amennyiben abból is EBC-t választasz, de zolynetnek az MTEC tárcsa + YellowStuff kombó is bevált a 9gen Civic Type R-en, amivel a Hungaroringen is veret rendszeresen.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #267262 üzenetére
Szerintem elso korben beprobalkozok egy femszovetes fekcsovel es a racse olajjal, az jarna a nagyobb fekszetthez is ugyis. Aztan remelem ez eleg lesz
De vegigolvastam mindket topikot becsulettel, vannak opciok arra emlekszem, hogy az S4 tarcsa eleg combos aron van a mostanihoz kepest. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #267250 üzenetére
Ha ra lettem volna kenyszerulve biztos megoldom de ugye egy osdi benzinessel nincs gond. Tankolod es mesz tovabb 10 perc mulva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cOxeR #267251 üzenetére
Most ugy tunik eleg tokosek lesznek az autogyartok. Bar eddig is kentek a politikusokat nem a lobbi lett potensebb. Most csak annyi valtozott, hogy belattak a donteshozok, hogy eleg nagy ongol lenne a teljes atallass a jelenlegi fejlettsegi szinten a mostani infrastruki mellett.
#nincsbennetarcsi
-
3L1T3
addikt
Székesfehérváron tudtok megbízható jó VW szervizest? Feleségem 7,5 Golfját szeretném szervizeltetni. Köszi
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Szoszo94
őstag
válasz norbert1998 #267257 üzenetére
Kolléga 3-as Mégane-ja szintén kattog elindulás és kitekert kormány kombónál, máskor nem. Alánéztünk, megmozgattuk és a féltengely van ott kikopva, kotyog, úgyhogy plusz 1 szavazat a féltengelyre
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
dnelb
veterán
válasz rbalint88 #267265 üzenetére
ha nagyobbat szeretnél akkor a legolcsóbb megoldás egy zr18 szett(vagy zr17, méret fuggo) összelegózása, ez a porsce cayenne/touareg/q7 gyári féke, 6 dugattyu, 350mm tárcsa(zr17 330mm). Plug and play golfokra, a3, a4, kb minden konszernre. Árban meg kb harmada mint egy big brake kit.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
Nana, akkor egy szezon alatt nem fogyott volna el a hátsó (!) Kopásjelzőn van. Illetve voltam vele Kakucson is. Jól bírta
Sajnos az autópályán sokszor kell nagy sebességről 60-90 közé fékezni, mert a tükör dísznek van a legtöbb esetben Úgyhogy részemről+1 a Yellowstuff + TurboGroove kombóra. (De nagggggyon porol!!)[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Petyyyyy
addikt
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
Tedd fel a legnagyobb gyári szettet, amit a technika elbír/enged, ahogy molnarpeter javasolta.
Mi baj lehet?Meg voltam elégedve az eredeti setuppal is, de miután megcsináltam a cserét, egyel (még)nagyobb a mellény, mint kéne.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
norbert1998
veterán
válasz Szoszo94 #267273 üzenetére
Pedig a hétvégén elég sokat simogatást kapott. *
Szombaton ugye egy második futómű átnézés volt, felraktam az új tehermentesítőket, mert a régiekkel rázott 110 körül már eléggé, vissza hajtogattuk a segédkereten lévő kis lemezt, amibe a haspáncélt kell csavarozni. Szerintem az előző tulaj fennakadt valamin, és nem is rakta vissza emiatt a haslemezt, haver törött Megane-jnak a haslemezét kaptam meg. Illetve egy törött bolhát cseréltem ki egy burkolaton, nehogymár zörögjönVasárnap rendes szőnyegtisztitó berendezéssel átmentem az összes kárpiton (jó csúnya volt, ami kijött belőle), van az a kis ablak a kilincsek alatt, az csúnyán zörög a szélben. A kis piros/rózsaszín befőttesgumit alatéve tökéletes. A fejtámlák is zörögtek, kaptak egy kis beszorító szigszalag borítást. Szóval majdnem zörgésmentes.
Ami még harc lesz szerintem, az a stab rúd szilentje, a bölcső (segédkeret) tetején van, minden is takarja.
*Úgyhogy lassan ideje lesz, hogy összeszedje magát az autó Eléggé elhanyagoltam a közelmúltban, mert le kellett venni a nagy felniket, és amíg vissza nem kerültek, addig egyszerűen nem tudtam szeretni az autót.
Aztán fényezni kellett vinni, ment vele más is, így nézett ki szerentcsétlen autó majdnem negyed évig, mire lefolyt a cirkusz. 16-os acél kerekekkel, rozsdásan, dísztárcsa nélkül.
(link?)[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
Jobb olaj beleférhet ha mész hágókat, egyébként ennyi.
Ha sokat hágózól, pályanapozol, akkor nagyobb hőtűrésű tárcsa+betét (EBC), viszont hidegen azok nem olyan finomak, plusz hangosabbak is lehetnek.Tárcsából mindenképp a powerdiscet raktam volna alá, nem a simát (jobb az anyaga), a marás segít a fékbetétnek is hogy a gázok felszabaduljanak fékezés közben. Nem is hangosabb mint a sima, mert zárt a horony. [link]
A fémszövetes fékcsővel nem igazán leszel előrébb, ilyen téren nem hoz semmit.
Egy normális tárcsát rakj fel inkább.
Fém fékcső meg végképp nem való utcai autóra!!! Azzal a rugóúttal hamar szétbaszódik, nem úgy van hogy kb 0 rugóúttal használja az ember, és 10 versenyenként cseréli.Nem baszakodnék egy nagyobb szettel, sokat javít a jó olaj+jó tárcsa+jó betét is, még racse változat se kell (max az olajból).
Nem mondom hogy tipikus VAG konszernes jelenség, de elég sok Passatos, A4/A5/A6-os ismerősnek kellett kicsit upgradelni a gyári féket, mert nem volt túl acélos.tboldi: "a sárgával télen* is csak a legesleglső 40-50-ről fékezés az utca végén, ami kicsit nyúlósabb, előre készülni kell rá"
Nekem a szűk, lejtős, fehéraszfaltos, későn belátható kereszteződésnél ez nem mindig fér be, a P3-at többször daráltattam. Nem mert állat vagyok, hanem 30-35ről is néha mire meglátjuk a másikat, elég hirtelen kell fékezni. Sőt, 100 méterre van egy nem belátható kereszteződés, mindig ráfékezek kicsit, mióta majdnem összetörtek ott.
Aki nem annyira sportosan megy/hágózik, nincs előnye, inkább a bármikor azonnal jol fogjon a fontosabb szempont szerintem.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #267281 üzenetére
Japó autókon többnyire sajnos a fék alul van méretezve, könnyen behullámosodik a tárcsa. Nekem is kellett már vasalni Bubin.
#nincsbennetarcsi
-
dnelb
veterán
-
Szoszo94
őstag
Green nem porol szerintem annyira, a sárgára írták mindenhol és meg is tapasztaltam, de a fékhatás/pormennyiség arányban komprumisszumképes voltam és nem bántam meg. Azonban egy antracit fényezés a felnire eléggé csábító
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Integrale
veterán
Nekem green van, igaz még csak 1000 km van bennük, egy kicsit jobb a fékhatás, de nem estem hasra. Zimmermann betétekről váltottam.
Most Zimmermann tárcsa és Greenstuff betétek.
Zimmermann szett előtt Brembo volt minden, azzal sem volt gondom, csak már volt válla a tárcsának.
Lybrán Rotinger tárcsa és ATE Ceramic betétekkel, na az beteg ahogy fog. Mondjuk valaki meg azt nem szereti, ha kis érintésre már határozott a lassulás, nekem az a fék.Amíg a brake in réteg rajta volt az EBC-n ez is hasonló volt, aztán már nem. (vagy megszoktam ).
Kicsit bánom már, hogy nem inkább Vectra nagy féke ment fel.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
bozont
veterán
Üdv
Szüleimnek ma jött egy bírság gyorshajtásról az Olasz rendőrségtől. Nagy valószínűséggel nem csalás, mert valóban jártak arrafelé, abban az időpontban de azért jó lenne ellenőrizni hogy valóban így van-e. Kérdés hogy hogyan tudom ezt megtenni? Fotót lelehet kérdezni valahonnan?
Magyarul jött nemzetközi ajánlottként a Comune di Latisana corpo polizia locale (gondolom a Latisana-i kapitányságról) feladótól.
5 munkapap van arra hogy a kedvezményezett büntetést befizessék.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Warships
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- DJI topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen