Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz rbalint88 #267261 üzenetére

    Jobb olaj beleférhet ha mész hágókat, egyébként ennyi.
    Ha sokat hágózól, pályanapozol, akkor nagyobb hőtűrésű tárcsa+betét (EBC), viszont hidegen azok nem olyan finomak, plusz hangosabbak is lehetnek.

    Tárcsából mindenképp a powerdiscet raktam volna alá, nem a simát (jobb az anyaga), a marás segít a fékbetétnek is hogy a gázok felszabaduljanak fékezés közben. Nem is hangosabb mint a sima, mert zárt a horony. [link]

    A fémszövetes fékcsővel nem igazán leszel előrébb, ilyen téren nem hoz semmit.
    Egy normális tárcsát rakj fel inkább.
    Fém fékcső meg végképp nem való utcai autóra!!! Azzal a rugóúttal hamar szétbaszódik, nem úgy van hogy kb 0 rugóúttal használja az ember, és 10 versenyenként cseréli.

    Nem baszakodnék egy nagyobb szettel, sokat javít a jó olaj+jó tárcsa+jó betét is, még racse változat se kell (max az olajból).
    Nem mondom hogy tipikus VAG konszernes jelenség, de elég sok Passatos, A4/A5/A6-os ismerősnek kellett kicsit upgradelni a gyári féket, mert nem volt túl acélos.

    tboldi: "a sárgával télen* is csak a legesleglső 40-50-ről fékezés az utca végén, ami kicsit nyúlósabb, előre készülni kell rá"
    Nekem a szűk, lejtős, fehéraszfaltos, későn belátható kereszteződésnél ez nem mindig fér be, a P3-at többször daráltattam. Nem mert állat vagyok, hanem 30-35ről is néha mire meglátjuk a másikat, elég hirtelen kell fékezni. Sőt, 100 méterre van egy nem belátható kereszteződés, mindig ráfékezek kicsit, mióta majdnem összetörtek ott.
    Aki nem annyira sportosan megy/hágózik, nincs előnye, inkább a bármikor azonnal jol fogjon a fontosabb szempont szerintem.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák