- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jót tapadó hátlappal futott be a Realme C63
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
tényleg feladom már ezt az autó dolgot. focvis vagy tsebacsi már belengette, de akkor nem gondolkodtam el rajta komolyabban. most viszont, hogy ennyire megtetszett ez a renault austral (és szeretnék kicsit jövőbe mutatóbb autót venni a fhev-vel) csak azt veszem észre, hogy ez bizony 45-46k eur (ez már majdnem full extra, egyedül a 4 kerék kormányzás nincs benne, meg az üvegtető --> ezt saját fenntartású kocsinál túl nagy risknek érzem).
viszont ha már ennyi pénzt rászánok tényleg kinyílik a világ: skoda enyaq 40k eur alatt, tesla model 3 43k alatt (oké, a long range az még mindig 52k), és ezek csak a hirdetések amik szembe jönnek. tökre jó lenne egy ilyen verda, de azt hiszem erre még nem állok készen. és miközben ezen gondolkodom, igazából lassan egy éve elvagyok autó nélkül
ezt figyelembe véve elég nagy pénzkidobás, hiszen most nem látom, hogy olyan sokat adna az életminőséghez. bár jön a nyár, ha csak horvátország miatt bérelek autót az is 600-700 eur egy hétre szóval meg vagyok lőve. valószínűleg vagy egy drágább megoldás lesz, ami igazán tetszik, vagy valami erős kompromisszum, ami cserébe viszont nem emészt fel ennyi pénzt és megáll mondjuk 20k eur környékén (O3, G7). a kettő közötti kategóriát kezdem elengedni: se nem olcsó (mi az, manapság), se nem tetszik igazán.
nameg lassan a topik türelme is elfogy, hogy autó nélkül spamelek a hangos gondolataimmal
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #268348 üzenetére
Hat szerintem a Toyo, de lehet meg a Lexus se fogja adni azt a palyazasi tudast, amit megszoktal a CC-vel. Nem tudom milyen tempot szoktatok menni, de ha palyan 130+, akkor ott a hibridtol nem leszel boldog.
MasterMark: tudom, de a hatsora alig ad kraftot, az eleje meg elfogy hamar.
tboldi: az a jo, hogy az ebc-nel meg a sajat forrasaik kozott is van ellentmondas
bandus: sztem egy gtd golf7.5 kombi boven jo lenne
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #268359 üzenetére
Igen.
Mindenesetre én az Alfára is gondolkodás nélkül sárgát fogok venni USR tárcsákkal, a porolást leszámítva elégedett vagyok vele nagyon. Bár ezt neked már írtam privátban.
szerk.: Amúgy a WagonR-rel is hasonló a szitu, elöl már lassan a 4. tárcsa-betét szettet kell feltenni 231k km után, de hátul még mindig a gyári dobfék van. Időnként ki van pucolva, azt' jónapot, talán félmillió km-nél majd elfogy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bandus #268357 üzenetére
A franciák értéktártartása szörnyű, abból csak olcsót szabad venni.
Ott tartok, hogy Model 3-at lassan már vennék magamnak ha legalább egy Octavia 3 szintű belső anyagminőséget adna. De nem ad. ID sorozat, Enyak tökéletesen hidegen hagy, a Cupra nemtudommi kinéz valahogy.
-
veterán
válasz focvis #268368 üzenetére
legutóbb beszélgettem egy model Y tulajjal, aki elég autóbuzinak vallotta magát, korábban E-klassét meg 7-ert hajtott, és ő nagyon elégedett a belső anyagminőségével, imádja a kocsit. nem tudom lehet-e lényeges különbség minőségben az Y és a 3 között, én azt gondolnám inkább csak méretben. és ha a 7-es bökő után valakinek tetszik, akkor annyira rossz nem lehet, nem?
mondjuk itt egy viszonlyag keveset futott phev formentor 10k-val olcsóbban. cska azt már egyszer kitűrgyaltuk, hogy nekem nem kell phev [link] amúg ynagyon baszós forma, ezt el kell ismerni
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #268359 üzenetére
...most jöttünk haza Erdélyből a kinti pályán 180-as, itthon az M3-ason 170-es tempóval jöttünk. Ennek közelében autózunk, a nagy átlag 160 szokott lenni. Ezért keresek kétezres vagy feletti kategóriát. Tervben volt a Kia-Hyundai konnektoros is. De ott a gép 1,6-os alap motorral van szerelve plusz a villany. Nagy távokon ha oda az akku, akkor nagyon kicsinek tartom az 1600 köbcentit. Azt mondod, h a kiszemelt autók erre alkalmatlanok?
Joe
-
Pfiucska
aktív tag
válasz bandus #268370 üzenetére
Amúgy kint mennyire jellemző a céges autó? Itthon is az volt, kint is “erre mennék rá”, addig meg valami egyszerű o3-mal skippelném a dolgot.
VAGY
Ha úgy is céges lesz megint viszonylag rövid (1-3) éven belül, akkor meg mehet egy játszós autó is, ennyi idő alatt talán a pénzt sem zabálja fel.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Na tankoltam, 465 km 29 liter, BC szerint 5,9, de valósagban 6,24, de az se rossz, 2fő, tele csomagtartó, bár inkább országúti tempó, mint, autópálya.
Ma meg bekoptattam a fékeket, Hochkönig, 15% emelkedő, majd 15% lejtő TRW zokszó nélkül bírta, bár mindenhol motorfékkel jöttem és nem tartott fékkel, hanem rövid intenzív fékezésekkel.
Páromnak úgy kellett lefejteni az újait a paravasrólMa meg volt pár 1000 méter szintkülönbség fel meg le A fülünk csak úgy pattogot.
Amúgy az itteni utakon nagyon jólviselkedik a futómű, szerette a kanyarokat az autó, szinte semmi oldaldőlésre nincsen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Pfiucska #268372 üzenetére
nem kifejezetten, a mostani helyen nem szamolnek vele. ha valtanek probalnek ilyet intezni. de azert nem annyira bokezu az itteni rendszer, mint az otthoni volt, hogy tenyleg egy forintomba sem kerult. talan van magan hozzajarulas, extra ado, fene tudja meg micsoda. a jovo meg eleg bizonytalan ilyen szempontbol, nem szamolok most vele. viszont maganszemelyeknek is tokjo maradvanyertekes lizing konstrukciok vannak, a kiugrasi felteteleket kell megertenem (pl. mi van ha koltozunk, vagy csodbe megy a ceg, vagy valoban leesik egy masik ceges verda, stb...)
szerk: en nem ismerem a jatszos auto fogalmat nem szeretek idot tolteni a kocsiban, az altala nyujtott rugalmassagot szeretem.
szoroscica: ez jo[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Pfiucska
aktív tag
-
MunezXBK
nagyúr
Carlinkit esetében választható felbontás játszik? Vagy no para, működik az?
-
nagyúr
válasz bandus #268375 üzenetére
Ezek alapján vegyél a korábban felsoroltak közül valamit és kész. Nem kell extra vagy ilyen-olyan hűha autó mert nem azért veszed. Én kiszámolnám, hogy adott felhasználásra melyik a legolcsóbb autó amit meg merek venni és nem hagy az út szélén.
Más: Nem tudom akarnék-e egy sor6 BMW-nél nagyobb motorú autót utazónak. Valószínű hogy nem. Felesleges benzinzabálás. Az 530e-vel is otthagyok sok autót hirtelen az elektromos rásegítésnek hála. Kb. annyit tud mint egy régebbi sorhat 530 benyás. És 6l fogyija van. Ezt egy 550i nem hozza, persze cserébe van tűzijáték de pályán elég ritkán kell, főleg kint ahol elég gyakran van kamera.
Esetleg egy 530d-t még ha lenne plug-in belőle.De már beszéltem Ezredessel, hogy jövőre csekkoljuk a dugattyúkat és ha az van benne amit sejtünk akkor mehet egy laza csipsz és eljutunk 300+ LE fölé minden probléma nélkül.
[link][ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #268370 üzenetére
nem tudom lehet-e lényeges különbség minőségben az Y és a 3 között, én azt gondolnám inkább csak méretben
Durva kulonbseg van, az Y gazdasagosabb gyartastechnologia, tobb a haszon rajta, es tobbet kolthetnek fit&finishre.
Magaval az anyaghasznalattal par kiveteltol eltekintve nagy gond nincs (de kozel sem premium), az osszeszerelessel, masszivsagaval viszont annal inkabb.
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #268356 üzenetére
Ha nem felejtem el, lövök képet egy szezon (25e km) fokozott használat után, de minimálisan érezhető válla már van. Nagyjából 3 szett yellow betétet saccolok egy tárcsának ebből a Turbo Groove-ból.
1630kg a kocsi, sok 200+ tempóról nagy fékezés van benne és egyébként is amióta ez van fent, sokkal később és nagyobbakat fékezek, mert élvezem ahogy megáll, mint a szög Ha normálisan használnám, szerintem ez a kombó ezen az autón 4 szett betétet kibírna szabályzás nélkül.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #268371 üzenetére
Ahh, felejtos erre meg mindig a dizel valo Toyota rendszeru hibridek 130-140-ig tok jok, utana elkezdenek orditani es zabalni (magukhoz kepest mindenkepp).
Baratoknak van Sorrento HEV, 1.6t-gdi, Londonbol jarnak vele haza evi parszor, de iden vegre hazakoltoznek. Annal is a fenti igaz, 130-140-ig egesz jo, de ha elkezded cipozni, akkor 150-nel 10+ liter sima es ott hamar elfogy a delej is.
A masik dolog, hogy csak almodik arrol az ember, hogy ezeknek alacsonyabb lesz a fenntartasi koltsege. Cc-re alap meretu gumi valo, alacsony es aramvonalas, ezert (is) keveset is eszik, kevesbe nyuvi a feket, futomuvet, nem kell mar markaszervizbe hordani, van kiepult hatteripara.
Ha mindenkepp csak egy auto lehet es magas ulesu kell, akkor Golf Sportsvan vagy Touran 2.0tdi, ergoactive ulessel, rovid tavoknal keves konnyet ejtve.
vagy megtartjatok melle a Splasht, esetleg azt lecserelitek valami kis elektromosra helyi jaratnak. Sajnos ami mindent is tud, olcson, olyat nem gyartanak.
Ja arrol ne is beszeljunk, hogy kb minden, meg a dizelek is tobbet fognak enni, mint a CC, a kerdes csak az, hogy mennyivel -
veterán
válasz Pfiucska #268376 üzenetére
+ a többiek:
szvsz ezt a "gondtalanságot" leginkább egy megbízható technikával rendelkező, új, de legalább garanciális autó tudja nyújtani, nem egy 3-4-5 éves tdi vagy tsi, ahol nézegethetem az olajfogyást, vagy vihetem 2 év múlva dióztatni, esetleg pont az én száraz dsg-m térdel majd le. emellett a kényelmi extrák is fontosak (mint pl a led mátrix, vagy a távolságtartó tempomat), ha már vezetni kell az legyen a legnagyobb kényelemben, csendben. szvsz erre egy új, vagy 1-2 éves, garanciás lízingelt autó jobb megoldás.
nyilván anyagilag nagyobb ráfizetés, és ezt nem döntöttem még el, hogy hajlandó vagyok-e ezta különbözetet benyelni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen