- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #271443 üzenetére
Nekem egyszer fogyott ki a vectrából, mert felakadt a mutató, én meg örültem, hogy milyen jól fogyaszt, amíg meg nem állt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
Gyorsabban, mint hittem, de kész lett a MiTo. Működik faszán, cső megjavítva + néhány tömítés cserélve, 48k lett a vége gázzal, nyomáspróbával, mindennel együtt.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #271455 üzenetére
Mármint más alfásokkal a szervizben?
Azt viszont mindenki megjegyzi nekem, hogy milyen költséges és szervizigényes, mert Alfa. Csakhogy senki nem kérdezte.
Pedig ez egy átcsomagolt Fiat Grande Punto csupán, ugyanolyan őskövület T-Jet motor van benne, ami a turbón kívül mentes mindenféle sallangtól, meg a futóműve sem egy sok lengőkaros valami, csak MacPherson-csatolt lengőkar páros… -
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #271457 üzenetére
Csak az úton.
Igen, szoktak integetni, illetve én is, akárcsak motorral.
Azt veszem észre, hogy a férfiak szinte kivétel nélkül visszaintenek, sőt van, aki már marha messziről refizik is, de a nőknél inkább csak fele-fele az arány, több intés marad viszonzatlanul. -
Gergőke88
addikt
-
Manitou
addikt
Auszriába szeretnék majd utazni hamarosan autóval több napra, max 2 hétre.
A gyári kerékmérettől 2 collal nagyobb kerékméret ( de tökéletes váltóméret ) mennyire lehet problémás egy esetleges közúti ellenőrzésnél az Osztákoknál?
Nincs beírva a forgalmiba.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
aki vett már uj kocsit szalonból, mennyire kell mellé tartalék úgy mint használt kocsiknál? a garancia milyen szinten érvényesithető? mert elég sok helyen látom hogy 5 év vagy 120k km garancia
5 évig vagy 120k km-ig nyugtom van, elég csak olaj meg esetleg fék csere, vagy létezik hogy tönkremegy a led lámpa lengéscsillapitó vagy bármi gondja lehet a motornak/ sebességváltónak ami zsebbenyúlós lehet?
csak azért kérdem mert ismerősnek az új kiában pld tönkrement a led lámpa és 900 euró volt a cseréje, és nem akarták garanciába elfogadni neki, ez pár 2-3 éve történtkonkrétan anyagi helyzetemből kiindulva vagy egy új golf kombit néznék vagy bemutató autót 23k környékén, benzineset
vagy veszek egy használt passatot 15k ért aztán álmatlan éjszakáim lennének hogy mikor romlik el a befecskendező ami ahogy nézem 700 euró dbja, vagy kettőstömegü, vagy a dsg aztán locsolhatok rá 1-2 éven belül 5k eurót..
passat a nagyobb hely és kényelem miatt jön be, de egy 2.0 tdi teljesen értelmetlen lenne főként városban 5km-es rohangálásokra meg heti 1-2x 100km-es körökre, de megmondom az igazat egy erősebb kocsit nagyon akarnék amivel főúton kamion/teherautók előzése nem jelentene gondot, a mostanival van hogy 10km-t kell tötyögni mert nem bir előzni[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gergo5991 #271467 üzenetére
VW pont, hogy szigoru a garival, nincs jo tapasztalatom veluk nagyobb hibak eseten. Az aprosagokat viszont bevallaljak.
Kopo alkatreszekre nincs gari, kis akksira is csak fel ev (lehet mar ez 1 evre nott).
Nekunk 2db 0 km-es autonal is jelentkezett motorproblema. Mind a kettot el akartak mismasolnk. Az egyik esetben sikerult is nekik.#nincsbennetarcsi
-
gergo5991
őstag
válasz molnarpeter #271472 üzenetére
ja meg fizetni a bérlést és utána semmim nincs belőle x év után mert vissza kell adni a kocsit
azért nem egy cégvezető vagy programozó vagyok hogy ilyet megengedhessek..
olyan ez mint az albérlet.. más tartozását lefizeted, neked meg semmit nincs a végén[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #271472 üzenetére
Csak az ertekcsokkenesre amit minden apro karc miatt felszamolnak
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #271477 üzenetére
Igen, gyarilag le van korlatozva (probaltam, tenyleg).
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
válasz gergo5991 #271473 üzenetére
Spoiler on: Olyan autót vegyél, amit megengedhetsz magadnak és nem fáj a szervizelése. Spoiler off.
Ha újonnan Golfot nézegetsz, akkor használtan miért Passatba akarsz ülni, gyomorgörccsel, hogy drága lesz, ha valami elromlik? Igen, drága lesz. Nézz használt Golfot, Octaviát, Leon-t inkább. A kis távok miatt a dízel nem biztos, hogy jó választás, viszont megbízható és minimál hibalehetőséggel operáló benzinmotor alig van az elmúlt évekből. Tippre érdemes lenne Toyotákat (1.6 szívó vagy 1.8HSD), esetleg Fiat Tipo-t (1.4 szívó, esetleg T-jet), Suzukikat megnézni (azért van más is, de hirtelen ezek jutottak eszembe). Ezek olcsóbbak, egyszerűbb autók a VW-nél, olcsóbb alkatrészekkel vagy várhatóan kevesebb meghibásodással. Persze minőségben is elmaradnak, de valamit valamiért.
Ha félsz a váratlan kiadásoktól, akkor vannak olyan biztosítások, amik fedezhetik a nagyobb szervizköltséget, persze ennek is díja van. Mindenhogy drága lesz az autó tartás. A nyugodt alváshoz zsebbe kell nyúlnod vagy kompromisszumot kötni egy egyszerűbb autóval vagy készülni arra, hogy lehetnek (de nem biztos, hogy lesznek!) meglepetések, nagyobb kiadások.
Az albérlet nem jó hasonlat, mert lakni kell valahol, aminek van költsége, autó nélkül viszont lehet élni, ritka esetben létszükséglet.[ Szerkesztve ]
.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #271481 üzenetére
Sok autónál van ez. A családban van egy Mazda 5, az is gyárilag le van szabályozva 190-re. Az újabb Volvo-k meg már 180-ra vannak visszafogva de pl a III-as Prius is 180-ra van.
Amúgy meg annyira nem erős, nem egy kihegyezett motor. A turbós verziók potensek. Cserébe korán halnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz focvis #262697 üzenetére
Úgy tűnik, igazad lett, mert autódoktorbácsi azt mondta, hogy a hátsó fékek cserések.
Első két stabilizátorpálca, illetve lehet, hogy egy kerékcsapágy is.Nem baj, igazából számítottam rá, mert hallottam, hogy nem az igazi, de hát olcsóér' ezt adták, fejben előre készültem, hogy ilyenek lesznek majd.
Az alját viszont megdícsérte, hogy jó erős az alvázvédelem rajta.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz pècsimunkás #271481 üzenetére
Japánpan 180-190-re szokták korlátozni az autókat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
Heti fogyi a Vegánnal:
BC 4,1 valós 4,21
50% klíma
Átlagsebesség 87,8km/h
85% pálya 120-al
Köszönöm a figyelmetNem értem miért lett ilyen jó most a fogyi, előző tank MOL prémium volt (4,8L/100km), ez viszont újra sima puruttya, ráadásul most már fixen minden délelőtt kell a klíma a kiúton. Mindegy, ennek csak örülök
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Vismajor01
addikt
válasz szőröscica #271486 üzenetére
Pedig 130 fölött már nem a motorhang fog idegesíteni hanem a szélzaj. Én prius 2-vel közlekedtem 185-el (óraszerint) is
Rx400h megáll 190-nél mintha falba ütközött volna. Volvóban nem volt ilyen, az szépan lassan kúszott amíg tudott, 230 környéke.
Egyébként ez engem egyáltalán nem zavar, szinte sose megyek közelébe se a végsebességnek.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #271486 üzenetére
Igen az nem arra való az tény. Sokáig én sem hallgatnám szívesen az biztos.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #271489 üzenetére
Én meg mi törtem magam, hogy japó Jazz-t kapjak ne kínai gyártásút. A limit nem a gyártás helyétől függ amúgy.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz Vismajor01 #271490 üzenetére
Az Ampera csendes, mintha egy másik autó lenne elektromos módban, csak sajna hamar lemerül. így viszont a motorhang állandó társ, ezért a bégetés is fokozottan idegesítő. Nem valók "CVT"-k nekem, 5 év alatt se szoktam meg, sőt egyre jobban idegesít.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #271497 üzenetére
Limo-s Yaris HSD-ben próbáltam, szokni kell a hangélményt az tény. Mondjuk sokat nem vezettem, csak a reptérről jöttünk haza vele. Így rövidtávon inkább vicces volt de hosszútávon lehet engem is kiidegelne.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
válasz szőröscica #271497 üzenetére
Elhiszem, én se szeretem. De amikor az eCVT mellé egy 3.3 literes V6 társul akkor azért ki lehet bírni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Vírusirtó topic
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs