- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #271898 üzenetére
Anno a Skoda ezt csinálta, hogy mikor már majdnem állóra fékeztél lelőtte a motort a SS. És ha közben forgattad volna a kormányt akkor jött a meglepi birkózás.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #271898 üzenetére
Ja ez mild hybrid, semmi nem valtozik leallitott motornal. Illetve a start-stopok nagy resze comfort okokbol is visszainditja a motort.
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz sagesz93 #271864 üzenetére
eddigi teljes átlagod (tankolt literek es megtett km-ek alapjan) ismered ?
ezt persze megneztem: [link]mennyi ideje / km óta van meg / mi volt eddig vele, volt-e rendkivüli szervizlatogatas / mi az ami lehetne jobb, mi az ami jobb, mint gondoltad/nagyon tetszik
...nekem szimpatikus egy típus
-
őstag
Ez a veszély fenn áll de más okból mint gondolnád. Az 550h vegyes fogyasztása 10%-al jobb mint az 500h-é (power hybrid 2.4t + hybrid felállás) ami itthon és egész Európában már vehető. Csak olyan eszméletlen sor lesz erre a mocira hogy emiatt simán kimaradhat Európa (vagy maga az RX mint modell is, és akkor csak a TX-ben lesz ami nem hiszem hogy jön Európába).
Rövidebben, ja valószínűleg
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #271898 üzenetére
Ha tartosan vezetned, megszoknad a picit ovatosabb gazpedalkezelest es maradhatna B-ben. Elsore en is kicsit bakkecskeztem vele, hozza kell szokni, hogy a kigurulas kb 20%-os gazpedalallasnal van, ha attol jobban visszaemelsz, akkor mar a motorfek erejet szabalyzod.
Tapasztalat szerint a szervok eleg regota elektromosak, a klima miatt meg siman visszaindit az i30. -
sagesz93
addikt
Excelben vezetem, ott az átlag most 4,89-en áll. Télen azért nehéz 5alá bevinni a fogyit, inkább 5,5-6 lityi. Nyáron simán be lehet vinni 4 alá. Most július végén lesz kereken 1 éves (18 ezer a megtett km), eddig az első szerviz volt meg tavasszal 15ezernél, gond nem volt vele és most sincs. Pár apró igesítő bugja van, pl ha lehúzod az ablakot elől, zörög, de van rá trükk(egy leheletnyit fel kell húzni, és akkor nincs hangja), engem idegesít a váltókar, tök felesleges az a nagy kar ott középen.(régi prius/auris joystickhoz képest). Az első lökős konkrétan hámlik a légypiszoktól is, nagyon gyenge a fényezése erre sokan panaszkodnak. Ha újkorában le lett volna fóliázva, ez se lenne gond. Rosszat nem tudok rá mondani(egyrészt mivel céges, másrészt mivel toyota hibrid )
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #271907 üzenetére
Végülis van benne ráció én inkább onnan közelítettem, hogy a Mazda sem hozta el nekünk a 3-as 2.5 turbó AWD-t, se a Subaru a WRX-et a CO2 kvóta miatt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Lázár: Átalakítjuk a B kategóriás jogosítvány megszerzését. [link]
"...arról is beszélt kedden, hogy szükséges a KRESZ felülvizsgálata."
Na erre kíváncsi leszek...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #271918 üzenetére
Nekem abból csak az anyósölő* tetszik (mk4).
*: Ha esetleg nincs meg csak a vezető oldalon van extra merevítés, így az alacsony átfedéses törésteszten jó eredményt kap a sofőr oldal de az IIHS megcsinálta a másik oldalon is de az anyós oldali meg bukta...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gergo5991 #271921 üzenetére
Ez csakis a politikai akarattól függ.
AlkotmánytAlaptörvényt is írtak már ettől sokkal gyorsabban. És jó is lett. Aztán jobb és jobb, úgy évente kb.Viccet félre téve kérdés, mennyire az autósokra akarják felhúzni a fővárosi kampányt. Ha nagyon akkor még akár lehet is a KRESZ módosításból vmi. Van még egy bő évük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Hát az Allee-t meg Westend mélygarázs részét (a parkolóház ok) már scrossal is utáltam, oda még nem mentem rav4-el. Árkád, Örs Ikea, Arena elmegy ezzel is. Legnagyobbat eddig egy Müncheni kis szálloda mélygarázsával szívtam. 20+ fok lefelé, éles kanyarral ahol az összes (!) radar elöl-hátul egyszerre visít... Kiszálltam körbe nézni miközben imádkoztam hogy elég lesz a kézifék + park...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #271923 üzenetére
Rózsakert is necces lehet meg Mom is. Egyszer a céges Passat-al szorultam be egy ilyen szállodai cuccba (még a B5.5-el). Aztán láttam a megoldást: kézi be, kormány kiteker koppra és egyes padló, szépen kihúzza az orrát a kocsi. Mondjuk kivitelezni nem merném most sem...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #271926 üzenetére
Bevállalnám. Sokat tisztulna a közút. Pl a fogalmatlan 80+ évesek kipontozódnának akiknek már rég nem kéne vezetnie.
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nesztek fogyi: Budapest-Rétság (Börzsöny)
Rétság (Börzsöny)-Budapest
(itt még volt 10 perc rostokolás az M2 autóúton mert kigyulladt a tarló)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
szabonagyur
félisten
Ebből is látszik, hogy a felrakott videónak a korábbi balesetről 0 elrettentő ereje van...
81 gyorshajtó, 3 millió forintnyi bírság – három óra mérlege az Árpád hídonEladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #271929 üzenetére
Jó tudni, hogy megszállták a hidat a yardok.
"Igen, az ott 167 km/órás tempóval döngetett át az Árpád hídon" [link]
(szigeti felhajtó utáni buszmegállóban a kamera)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
veterán
válasz radi8tor #271930 üzenetére
tényleg semminek nincs semmilyen elrettentő ereje, ez szörnyű a bírságok meg vicc kategóriák. pedig tökre jó rendszert lehetne kidolgozni, ahol a bírság függ a jövedelemtől és mondjuk az autó teljesítményétől és az értékétől is.
valamilyen súlyozással, vagy min. max. függvényekkel így el lehetne rettenteni a normál gyorshajtókat, a bodzaszedő cégekre vett/lízingelt kocsival gyorshajtókat (itt az autó értéke alapján), és a 20 éves a8-akkal gyorshajtókat is (lóerő alapján).
kurvajót találtam ki, le kéne védetnem ezt a legalább rogán toncsi szintű szabadalmat, talán cilikét is meg lehetne fogni vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bandus #271931 üzenetére
Tudom ezzel kb egyedül vagyok de kezdem úgy érezni a rúd az autósokra jár rá.
Pedig a motorosok többsége sem tartja be a sebességhatárokat. Oké, hogy nem csattan akkorát, mint egy autó de na! (rájuk nem hatásos a szemből traffi)
És akkor ott vannak a bicajosok akik alapvető kresz szabályokat sértenek meg százszámra naponta. (piroson áthajtás, zebrán tekerés)Ahogy fentebb írtam: vezetési kultúra hiánya látható minden kategóriában.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Dare2Live
nagyúr
válasz radi8tor #271930 üzenetére
Aki 50 helyett 100al megy ott el kell venni a jogsit. Aki meg 130+al attól az autót is.
Mindezt rendszeres méréssel kombinálva.A mai nap gyorshajtása mondjuk csak 118km/hval ment. Rollerrel. [link]
Mondjuk a darwin díj fő várományosa az ez. 120km/hval autópályán rolleren. [link][ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz radi8tor #271934 üzenetére
a mondadod masodik felevel egyetertek. de azert ritkan latni olyat, hogy bringas gazol halalra autost nyilvan az autosok vannak a legnagyobb szamban, ok okozzak statisztikai alapon is a legtobb kart, aminek a harmada a gyorshajtasokbol adodik. mert az a standartd, hogy sebesseghatar +10-20, barhol, az meg nem gyorshajtas.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #271940 üzenetére
aminek a harmada a gyorshajtasokbol adodik
Relativ gyorshajtasbol, amit automatizalt meressel nehez szurni.
Meglepo adat amugy, hogy a szemelyi serulessel jaro balesetek jarmu szerinti feloszlasaban masodik helyen a bringasok allnak, kozel 3x akkora szammal, mint a motorosok.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bandus #271940 üzenetére
Lehet hogy egy bringás nem csinál nyarat, de elég csak egy szabálytalan bringás miatt hogy elrántsa a kormányt a sofőr aki ezáltal letarolja a buszmegállóban várakozókat.
Kicsi az esély rá, de nem nulla.
Ezért kutya kötelessége mindenkinek megállni a lámpás kereszteződésben, ha piros jelzést kap.⭐ Stella
-
-
Peter.70
őstag
válasz radi8tor #271945 üzenetére
Nyilván lehetne diferenciálni. Esetleg olyat mint kb 30 éve, hogy a 3-adik féklámpa nem volt kötelező, aztán ma már minden autóban ott van. Ugyanezt követni a menetrögzítő kamerákkal. Így a szabálytalan biciklisek, robogósok, motorosok is kiszűrhetők lennének ha balesetet okoznak
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen