- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #272249 üzenetére
Superb is csak gáz pöccintésre indult (Golfot nem tudom de a Passat indul pöccintés nélkül is). Viszont megállni szépen finoman állt meg (kivéve ha vészfékezett nyilván).
Sokat szídtam azt a csóró Skodát de ezek az elektronikai feature-ök elég jól működtek benne. Jó néha állóra fékezett a út szélén parkoló teherautó láttán de hát...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MunezXBK #272197 üzenetére
Ez sajnos még a lagújabb Audikon is így van, nem túl ergonomikus rendszer. A háron német prémium közül számomra messze a legrosszabb. A legjobb egyébként szerintem az fiatalabb Mercik megoldása (kormányról vezérelhető).
#214: Szerintem kötelező! Én már nem vennék autót nélküle.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #272252 üzenetére
Merciben múltkor vagy 2 percig kerestem az ablaktörlő kapcsolóját, mert ahol lennie kéne ott a váltó van.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz cappa72 #271484 üzenetére
Két hátsó fék végül cserés lett, illetve stabilizátor, ráadás csapágy is.
Nem kicsit lett halkabb. Nem koppan akkorát egy úthibánál, balos kanyarnál nem kezd zenélni, és a fék nem nyüszög.
Valami bevonatos féket kapott (középkategóriásat).
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
#214
tag
válasz BigBlackDog #272249 üzenetére
Na ez árnyalja valamennyire a képet. Viszont ezek a dolgok már tényleg csak telefonos egyeztetés/ személyes megnézés esetén tudnak kiderülni, ott még nem tart a folyamat.
-
nagyúr
-
nagyúr
A régebbi W211-ben az indexre vlt rakva, tekerni kellett meg benyomni a végét. A tempomat is kis karon volt, oké megkövetem magam, az jó megoldás volt, tetszett, de ez a többi, bumszli fiszfasz a kormány alatt az tragédia szvsz.
A merci "indexkaros" váltója is tetszik.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz macilaci78 #272216 üzenetére
Isten ments!
Nem is írtam ilyet.Volt már olyan eset, amikor megálltam, mert jött a bicikliúton a bicós, és normális módon elsőbbséget adtam neki. Jutalmam egy jó nagy dudálás volt a hátam mögül.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Pár napos cikk, bocs ha már volt: Megszólalt a Kia hazai elnöke: 40-50%-os zuhanás jöhet az autópiacon, 2025-ig nehezen lesz kilábalás
-
simonjoe
őstag
válasz radi8tor #272237 üzenetére
Nem a hagyományos tempomatról van szó, az vagyon benne. A távolságtartóval kombinált radarosról írtam, azt szerettem volna utólagosan bele applikáltatni. Arra írtam, h azt a fajtát nem lehet szerintem az enyémbe.
#272238 6030D:
Ez mennyire igaz!!!!#272242 rbalint88:
Lassan mint egy rossz álom. Rágódunk rajta heteket, de döntés nem tud születni. Valami mindig hiányzik a sorból, pontosabban a Passat CC a mérce és nincs megfelelő alternatíva. Időnként a nejem rákattan egy új autóra, nem oly rég az új Mitshubishi ASX volt porondon, majd kiderült, h egy átlogózott francia Renault, dobtuk. Pár napja rág, h nézzük meg az új Peugeot 408-at, mert nagyon szép autó. SUV nagy bódéval 1200cm-vel és benzines 130 lóval NEM! Meg mondtan Neki, h van egy 3F-es szabály! Ő inkább érzelmi alapon próbál, én racionalizálnék, sajnos a kettő összefésülése nálunk hetekbe tellik. Az a jó, h meggyőzhető. Most is lent vagyunk az Adrián, csak pár napra jöttünk le, de mindent(is) hoztunk magunkkal. Mert belefeér a kocsiba. Ez is egy fontos szempont, szinte kivétel nélkül pics@...nyi űrtartalmú csomagtares autók jöttek idáig szembe. Ja, a másik a fogysztás. Jöttünk majdnem 800km-t pálya tempóval (130-150) megpakolva a fogyi 5,5 a BC szerint ez valóságban közel 6 liter. Azért ez sem mindegy. Nem szaporítom a sorokat, nem találtunk "csere alapot". A Passat aránylag jó állapotban van, ami nagyon zavar és hozott ebbe a helyzetbe, h a karosszérián, ajtókon, kiváltképp a krómcsíkok tövében kezd dudorodni a rozsda. Egyenlőre csak akkor látod, ha nagyon figyelmes vagy és közelről nézed, de ez sajnos nem lesz jobb.Joe
-
nagyúr
válasz simonjoe #272266 üzenetére
Arteon? Vagy a kifutó Passat szedán? Vagy egy nem vadiúj E-merci? Mind szép szvsz és baszomnagy a csomagterük. De akár F10/G30 BMW 5-ös is, annak se kicsi a pakolója, ha nem veszi el a helyet az akku
És BMW-nél a 30d ajánlott motor, a Mercinél szerintem a 220d-vel sincs baj, VW-t meg ismered. Audi meg ua mint a VW.
A Francia vonalat én is elengedném, bár a 408 nekem is tetszik[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Reggie0
félisten
válasz szabonagyur #272270 üzenetére
A kombi eredendoen hulye alak. Talan az RS6 kivetel.
-
simonjoe
őstag
válasz Tsebacsi #272267 üzenetére
Nem szeretnék már lapos kupét, úgy néz ki, h már sosem leszek 70-80kg. Megálltam a stabil 110-nél, ezzek a hájpacnival szar a ki és beszállás, ráadásul a nejem is kezd "fejlődni", az Ő segge is lassan akkora mint egy 1200 Ft-os lavóré. (nem szokta használni a laptopom, bátor vagyok )
#272268Qru:
tudom, de kellenek érvek a Zasszony megtérítéséreJoe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #272270 üzenetére
Minap néztem meg egyet élőben amíg vártam a márkaszervizben. Nekem inkább az a bajom vele, hogy nagyon mélyre kell beülni. De ha beszenvedted magad akkor már oké.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Ez az aktualis telexes cikkbol van. Eddig kvazi csak adoelkeruleskent gondoltama a chiptuningra, de ez egy masik perspektiva:
”A biztosító mérlegelheti azt is, hogy az autót korábban tuningolták-e, mert ha engedélyköteles átalakítást végeztek rajta, de ezt nem hagyta jóvá a közlekedési hatóság, felmerülhet, hogy a biztosító arra hivatkozik majd, hogy a szerződésben rögzített lényeges műszaki paraméterek egyike, tehát, hogy gyárilag 612 lóerős volt az autó, a társaság tudta és beleegyezése nélkül változott meg, vagyis a szerződés érvénytelen.”
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz simonjoe #272272 üzenetére
Megvan mivel zsarolunk ha fontos pozícióba kerülsz
Én is 110 kiló vagyok, megértelek de SUV olyan fogyival nem lesz mint egy lapos kombi...Lexus NX elég kényelmes/halk lehet de ott pont a legújabb ami sokkal jobban fogyaszt már a pályán (én 6 liter körül elvagyok a csóri testvér rav4-el, de én nem szeretek 120-nál többel menni, csak előzésnél van néhány 140). És nem úszod meg toyotával, hangszigetelés spórolással terelgetnek a Lexus felé... -
válasz bulikavagyok #272265 üzenetére
Ez egy jó kis átfogó cikk, megértettem egy két dolgot , adott pár választ
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272247 üzenetére
Az a kerékpárút bizony kétirányú és semmi nem kötelezi elsőbbségadásra a Rákóczi híd felől érkezőt sem. Egészen egyszerűen elsőbbsége volt a dobozossal szemben.
Persze lehet, hogy a dobozos annyra figyelt jobbra, hogy nem nézte, jön-e valaki balról, de a tény tény marad: elsőbbségadási kötelezettsége volt mindkét irányból érkező kerékpárossal szemben.cappa72: a héten robogóval a ház előtt kénytelen voltam megállni a sáv közepén. Bal oldalt volt a már nyíló nagykapu, szemből meg jött 4 autó. A mögöttem lévő B-Corsás hölgy meg úgy anyázott, mikor jobbról elment mellőlem, hogy a dudálása ellenére is tisztán hallottam. Persze a Ducato visszakapcsolás nélkül is elfért. Majdnem úgy voltam vele, hogy nem gurulok be a bejárón, hanem utánamegyek és a sietve elért pirosnál megkérdezem, hogy mikor b@szták jól szájba utoljára? De győzött a józan ész, valahol a tudatom mélyén még erősen él a tudat/remény, hogy jogállamban élünk.
simonjoe: 110 kg, irigylésre méltó.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szabonagyur
félisten
válasz macilaci78 #272286 üzenetére
Mondjuk ilyen esetet elnézve, azért egy bukósisakot csak felvennék a biciklis helyében.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #272286 üzenetére
Persze ismerem a kreszt de akkor se kéne tátott szájjal mennie a #&szerdőbe (főleg sisak nélkül).
Meg kell értenie a bicajosnak ha keresztezi az utat ott bármi lehet. És ha egy kamion jött volna szembe már nem is kéne gondolkoznia a bukósisakon.
Túlélési ösztönnek hívják.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Sok motorosnak sincs, úgy mennek előre a záróvonalon át 1x1 sávos úton, mintha mi szemből is lépésben mennénk, sőt elvárás, hogy neki adjam a fél sávomat, csak mert Ő jönni akar szembe. Nekem ebből pl. kvára elegem van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Nem véletlenül nem tekintek a kerékpáromra közlekedési eszközként. Amúgy mit kell viselnie egy kerékpárosnak, hogy minden körülmények között megkapja az őt megillető elsőbbséget? Bulldózert?
Az autós nappal szemben jött, ezek szerint a bringás a szélvédőn tükröződő napot látta. Simán benne van a pakliban, hogy még a volán mögött ülő ember sziluettjét sem látta, nemhogy a fejét, szemkontaktust felvegye a sofőrrel. Viszont az autó lassítása látszott szemből is és a bringás nem ment eszetlenül gyorsan.szabonagyur: az imént említett kamionos példából kiindulva kb bármi felesleges. De nem messze onnan villanykarót is állított meg ott egy BMW-t, ami kb kettészakadt.
Qru: ez a vadrácsos életérzés amúgy nekem is adná, kár, hogy nem road legal az, amivel már ki lennék békülve.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #272294 üzenetére
Adnám én is de pont az erős rombolóhatása miatt nem legális.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
válasz Tsebacsi #272289 üzenetére
Én mondjuk záróvonalnál biztos nem csinálnék ilyet, de szaggatottnál ha van hely és nem a rakpart természetesen, akkor sztem okés hogy te arrébb húzódj egy kicsit hogy én elférjek a sor mellett. De gyorsan én se szoktam menni, mert gyökerek mindenhol vannak, és lehet hogy aki szembe jön az jófej és arrébb megy hogy elférjek de a seggébe jön a büdösparaszt a 92es szétrohadt bmwjével és az meg már nem lát meg és nem is megy arrébb.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Simán azt hitte, hogy megadják neki az elsőbbséget. Azért ezért nehezen lehet elítélni. Te minden jobbos utcánál satuzol amikor neked van elsőbbséged és valaki lendületből kidugja az orrát? Gondolom nem. Pedig neked mehetnék és mondhatnám hogy miért nem álltál meg, túlélési ösztön nuku?
Itt le is lassított az autó hogy átengedje a jobbról jövőt, semmi oka nem volt azt hinni a szembejövőnek hogy az autós kedvenc oldalt választ és a másikat nem is nézi.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gitáros topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen