- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz cOxeR #279698 üzenetére
Én is így tennék csak az a pár tíz millió hiányzik hozzá...
Más;
Úgy néz ki, hogy végül édesapám Passatját fogom átvenni amit nem rég vett. Nem tudja megszokni az Audi után... Én meg összeszedem magam és megfogom!
Remélem pár évig ki fog tartani nálam és, hogy nem fog annyit enni, mint az A6 evett.
Ezekre motoroptimalizálást érdemes vagy kétezres motor azt annyira nem szereti?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #279700 üzenetére
Igen, ha valaki pályázik naponta, vagy megy 200++ km-t, de nekem a nullásra bp körül biztos nem kellene, pl mentem múltkor is Halásztelek-Veresegyház-17 ker-reptér-Halásztelek kört, legjobb… 130 tempomat kint (tudom nem annyi a megengedett), városba dugó mindenhol araszolgatás, lenne nagyobb hatótávom még inkább azt gondolnám nincs olyan dolog ami miatt visszaülnék.
Persze a szerviz, de én ezért is ülök fapadba… minél kevesebb “szarság” ami el tud romlani.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Bár nyilván egy belsőégésűben is el tud romlani fontos alkatrész, ami nincs polcon, de a leendő szomszédomnak a Zoéjába jelenleg nem tudnak K-Európában valami töltőegységet szerezni. A magyar képviselet tanácstalan, a környező országoké szintén (a szomszéd hívta végig őket), a legjobb tipp, hogy írjon levelet a francia anyacégnek, tudnak-e segíteni. Nem ám az, aki eladta...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
macilaci78
nagyúr
válasz 6030D #279711 üzenetére
A szomszédoddal együtt tudok érezni.
Yamaha robogó, tönkrement az üzemanyagszintjelző kb 5 éves korában. Kimértem a műszerfal és a tank között jó a vezeték. Az úszó mozgatásával az ellenállás is változik. A műszerfal mutatója is mozdul változó feszültségre. Biztosíték jó, a csatlakozók miatt a polaritást nem lehet felcserélni.
A tünet: gyújtás nélkül a mutató 1/8-ot mutat nulla helyett. Ahogy gyújtást adok, lemegy a mutató 0-ra azzal a sebességgel, amivel amúgy fel kéne mennie a tényleges állásra.
Bontottan nem lehet kapni, nincs. Újonnan csak egy francia shopban találtam, kb 120€+ postáért. És korántsem biztos, hogy ez megoldja, elvégre a mostani is az úszó mozdulásával összhangban változtatja az ellenállását.Mindegy, nekem egyszerű dolgom volt, egy szál bükkfatiplit vágtam rövidebbre, berovátkáltam negyedenként és ezt használom nívópálcának. A kb téglatest forma tankkal egészen használható. Mondjuk, 1 tank kb 125-130 km-re elég, x00 óraállásnál szoktam tankolni és le van a gond.
Most a különolajozás adta meg magát, átengedi az olajat álltában is. Egy vákuumszelep lett az olajvezetékre is kötve, de nem oldotta meg a dolgot. Külön már nem lehet kapni ehhez a karburátorhoz, akkor új karburátor, arra olajozó, meg szívató is. 40k az alkatrész. Töredékáron vettem egy 20 literes kannát, mérőedényt és a garázsban tankolok keveréket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #279715 üzenetére
Hat mondjuk egy vilagbajnok negyes Golfbol en se piszkalnam a Teslat bottal se
Qru: a hatotav nem para, hanem adottsag, eleg jol tervezheto, olyan, mint a tankolas - csak tovabb tart. otthoni tolto nelkul en se eroltetnem a villanyost. Vagy legalabbis azert nem, hogy olcsobb legyen jarni vele. Ha jobban passzol a felhasznalashoz (foleg varos, sok rovid ut, ami nyirja a technikat) es konnyen megoldhato a toltes (kozel van, bevasarlas alatt toltesz, meloban toltesz), akkor igazabol nem plusz nyug, elvegre tankolni is el kell menni.
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #279719 üzenetére
Amúgy ez a tankolás egész időrabló tevékenység, most veszem újra észre, mióta nem minden reggel fullra töltött elektromos autóval indulok. A céges kártyánk Shelles, nem igazán esik útba nekünk sehol Shell kút - nagyobb macera, mint este bedugni, reggel kihúzni volt az autót.
-
K Norbi
addikt
válasz rbalint88 #279719 üzenetére
Hagyjad már a teslát, szomszéd 3 hónap után eladta.
Minőségtelen anyaghasználat, gagyi összeszerelés.
Kapcsolók gusztustalanok, nyomkodd meg őket.
Kasztnin vannak olyan hézagok, szar fényezés. Soroljam még?
Értelmes autótól messze áll.
Tipikus összehányt amerika fos az egész.Inkább vett egy A7 et.
Persze mindenkinek más a jó.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tsebacsi #279717 üzenetére
1999-es fapad Passatból ültem át egy 2017-es Kia Ceed-be és bizony van különbség, pedig alapvetően nem is összehasonlítható a két autó.
A huszonéves műanyagok tapintása is jobb, mint a 6 éves autóé, a velúrkárpit az üléseken is jobb minőségérzetet ad, a szőnyegek, csomagtér borítása, a csomagtérpadló hézagmentessége is a Passat felé billen, de még a kormánynak is jobb a fogása.De a Kia feszesebb, pattogósabb minden tekintetben. Nincs kiülve az ülés, az öv visszahúzó is teszi a dolgát, a kb 20%-kal több paci (136 vs 116), a plusz 1 sebességfokozat is kellemes.
Jó tulajdonságú a Kia, de nincs meg benne az a "megérkeztem" érzés, mikor beleülök. A háttámla továbbra sem mondható kényelmesnek, a lapockát jobban tartja, mint a hát alsóbb részét, görnyedt testtartást generál. Majd lehet, üléscsere lesz ebből.
Viszont a közelmúltben megjelent ötlet, hogy az irányjelzőt a bajuszkapcsolóról a kormányra rakják, biztosan elvetélt ötlet. A Kia kormányán van pár gomb és a kiálló fel-le pöckölhetőkbe megakadt az ujjam egy-egy kormánytekerésnél. Biztosan nem jó a technikám, de nem mindegy, hogy hangerőt állítok-e manőverezés közben, vagy az irányjelzés megy össze-vissza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
veterán
válasz macilaci78 #279724 üzenetére
Édesapám hasonlóan érez a 2010-es A6 után a 2019-es Passattal. Sokkal "fapadosabb" érzést kelt neki, nem olyan "masszív" stb, ezért is veszem át tőle úgy, hogy igazából ő ajánlotta fel, mert én eladtam az én A6-om viszont könnyebben át tudok szokni rá, mint ő plusz engem az extrák amik vannak benne kárpótolnak..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #279710 üzenetére
Picit előre kell gondolkozni, de nekem a matek kijött rá nagyon. Nekem sok spórolt pénzem van benne, amit másra terveztem… és emiatt az most “úszik”, de évek alatt azért engem igazol a döntés.
55e km-t tettem bele most már, puszta számok:
10Mwh (18kwh/100km) 72 Ft-al: 720k
3300 l benzin (6 liter/100km) 600 Ft-al: 1980k
Nekem a napelem befektetésem is terül meg ezzel, meg sorolhatnám, de kell hozzá a komplex kör, hogy igazán megérje.
Nem sorolom, az egyéb dolgokat, ha nem 6 liter, ha nem 600 a benzin, ha sokat kell parkolni. Persze ez mind változó, ezért nem is tettem számot ezekhez.
Nem számolgatok táblázatokba, de biztos vagyok benne rengeteg maradt másra. Jól is jön mert a covid nekem nagy csapás volt… vállalkozásom szűnt meg, másik is csak döcög korábbiakhoz képest, ez nem panasz, puszta tény. -
nagyúr
Mi mindenre jó a prémium tagság.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #279722 üzenetére
Gondolom a szomszed akkor proba nelkul vette meg. Ha akkora szarnak erezte 3 honap alatt, hogy eladta, akkor meg se kellett volna venni mondjuk az A7 egy par kategoriaval feljebbi auto, lehet nem ilyesmihez kellene hasonlitani.
A feleslegesen nagy teljesitmennyel egyetertek, de sajnos ezzel lehet eladni r=1 usereknek.macilaci78, sylex: nagyobb kategoriabol mindkepp szomoru lesz a kep, ha alacsonyabba ulsz at, akkor is ha joval ujabb.
szada85: ha nem jarsz sokat dugoban, akkor max a tobb sebesseg->hosszabb attetel->alacsonyabb fogyasztas es zajszint szol az automata mellett. Ja meg a kickdown
-
veterán
70-75 Ah-s AGM akku kellene nekem, 8 éves a verda, most makkant meg benne az aksi. Láttatok valahol bestbuy vételt?
Az új AGM-es akku kocsihoz kódolását meg tudja csinálni egy autóvillamossági műhely, vagy márkaszervizbe kell vinni?
Nem a pénzt sajnálom rájuk /na jó, azt is egy kicsit/ de hetekre előre kellene időpontot foglalni, az akku meg most cserés
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #279735 üzenetére
Tippem szerint a farkas egy cicmicet ejtett zsákmányul.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jövő hétfőn megint autós Parkside cuccok lesznek a Lidl-ben.
⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
-
Gergőke88
addikt
válasz macilaci78 #279735 üzenetére
Nem fogja látni amit írtál
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #279718 üzenetére
Igen, egyedül az ABT amivel nem bukod a garit a VW-nél ha jól tudom (ez igazából egy tuningbox szinten mozog, nem klasszikus chip tuning). Haver a céges policy miatt nem vehette meg az erősebb tdi-t és csak az ABT esetén nem vonja meg a garit a márkaker (rajtuk keresztül is intéződött a chippelés). Ott pl aktív marad a motorvédelem, nem tudod széthajtani. Nézi a motor hőmérséklet és a levegő hőmérséklet is ha túlléped akkor visszaveszi magát gyári teljesítményre.
Ha megvárod a gari végét akkor viszont inkább LA Chip, ők a váltót is hozzáigazítják (már ha DSG-s a kocsi).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Megvárom amíg lejár. Őket ajánlottátok régebben is, az A6-ot is ők csinálták meg és tökéletes volt végig! Jóval kedvezőbben csinálják, mint az ABT csinálná gondolom.
Igen DSG, 6 sebességes a motor pedig a hőn szeretett CR TDI 2.0. Nem kevés ez a 150 lóerő egyébként ehhez a kasznihoz, de a több mindig jobb.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #279719 üzenetére
Max sima hálózatról tudnám tölteni de legalább a társasházi közös óráról.
Egyelőre nem szükséges mert még mindig 90%-ban vidékre járunk, a maradék 10%-ot lefedem a Jazz-el, Limo-val meg az éves bkv bérlettel. De kipróbáltam és tetszett, pedig eléggé idegenkedtem tőle. Semmi élvezeti értéke nincs de pont ez benne a megnyerő, a halk suhanás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #279724 üzenetére
Skodában is volt hogy állítottam a hangerőn kormánytekerés közben. K. idegesítő volt amúgy.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest