- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
En se, csak kirakom a veszvillogot az uton aztan megyek a dolgomra.
Mas: tegnap gurulok itt a "korforgalomban" bekesen, majd egy IS300h ugy dont, hogy utolso pillanatban nagy gazzal bevag elem. Nem foglalkoztam vele kulonosebben, picit fekeztem. Nezem megy tovabb, es nagyjabol a kovetkezo behajto magassagaban mar keresztben all az uton. Nem tudom, hogy szandekos probalkozas volt-e, vagy a gumi nem szivlelte a huvosebb aszfaltot, de kifejezetten nem volt elegans, ahogy driftelni probalt.
-
nagyúr
Milyen Gps tartot vegyek asszonynak C corsaba? Kapott céges telot, kurta nagy, nehéz. Szellőző rácsra rakhato tarto nem jatszik, mert mar igy is kitort 2 racs a helyerol (ilyet meg nem lattam, de a corsa minősége mindig meg tud lepni). A cuppantos ablakra rakos se tunik jonak mert nem birja el a telefon sulyat, leesik. Radio (mar) nincs a kocsiban, szoval ilyen lemezjatszoba rakos se jo 200k-ert nem vennék bele android autos fejegyseget ha nem muszáj
-
őstag
válasz tboy93 #293754 üzenetére
[link] valami ilyesmit vennék, amire rácuppan az egy kétoldalúval felragasztható műanyag lap.
a QuadLock is jó cucc, de ahhoz tok is kell
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #293754 üzenetére
Nálam azok tartottak jobban, amikhez volt külön "suction cup" nevű lapocska (pl. iOttie, vagy klónjai). Mondjuk én üvegre sohasem tettem. Viszont, ha puha felületre teszed, akkor hosszabb idő alatt láthatóan megszívja a felületet és látszani fog a helye levételt követően is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #293762 üzenetére
Hát, nem tudom számít-e ez még ennél az autónál. inkább a gondom, hogy középen domború a műszerfal. De megnézem majd nappal. Fú, de utálom hogy 6 körül amikor hazaérek már vaksi sötét van
-
ittakary
nagyúr
válasz xEon1337 #292756 üzenetére
Egy kis összefoglaló a hétvégéről
Először is szeretném megköszönni xEon1337 kollégának, hogy kisegített a hólánccál. Neki is mondtam, hogy valószínűleg csak azért fog kelleni, hogy legyen, de remélem nem lesz rá szükség. Hát végül volt rá szükségMagas-Tátra látogatásra mentünk, pontosabban Szlovákia Csorba-tó és utána Lengyelország Zakopane, majd onnan haza. Amikor megérkeztünk Csorba-tóhoz, horror mennyiségű és folyamatos szakadó hóesésben -5C-ban már a parkolás is elég trükkös volt, ott raktam fel a láncot, mert akkor hó volt, hogy felült az autó alja a hókotró által az út szélére kikotort hóra... Sajnos képeket erről nem csináltam, mert idegbe' vótam
Plusz a szálláshoz a parkolás ebben a "gödör"-ben volt kijelölve: [Maps] , nem sok esélyt láttam, hogy lánc nélkül feljöjjek másnap reggel egy egész éjszakánnyi havazás után...
YOUTUBE videóViszont utána szerencsére egyből le is lehetett venni. A forgalmasabb utak takarítva és letaposva voltak, ja és kaviccsal felszórva. Teljesen jól járható volt.
Először volt szerencsém full havon vezetni, és - most lehet készíteni a köveket - erre a túrára vadonat új (1 hónapos) négy évszakos Michelin CrossClimate 2-vel mentem. Sokan szeretnek hurrogni a négyévszakosra, de tökéletes elégedett voltam vele, jók voltak a féktávok, jól tapadt a gyorsításnál. Nyilván ki lehetett pörgetni a kereket, de érződött, hogy tol előre. Mókáztam volna kicsit többet az autóval, de mitfahrer eléggé sápítozottIzgalmas hétvége volt És még egyszer köszönöm a fantasztikusan kedves Xeon-nak
Plusz még pár kép:
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #293754 üzenetére
Ablakra cuppantós, hosszú karral, mágneses fejjel, úgy beállítani, hogy a telefon súlya a műszerfalon feküdjön fel és a mágneses fej csak a dőlést akadályozza meg. Persze a töltő kábel így nem fér oda, de engem ez általában nem zavart.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz macilaci78 #293770 üzenetére
Ja, az még opció lehet, hogy a telefont vertikálisan rakja a tartóba.
-
macilaci78
nagyúr
válasz ittakary #293769 üzenetére
Én is ilyen gumit vettem, az ónos esős napokon sem tűnt fel semmi. Oké, nem is tiportam, de ezzel a gumival messzenem kellett olyan óvatosba tolni a figurát, mint ahogy sokan mentek.
Persze inkább lassabban, csak érjen mindenki épségben oda. Örültem a nagyobb követési távolságnak, messze nem volt olyan stresszes, mint általában.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #293780 üzenetére
Az én magasságommal élhető, de egy leányzó esetén kérdéses, mi marad a látómezőből?
A napokban láttam egy nőt nem is tudom, milyen autót vezetni. A középkonzol kijelzője is digitális volt, fent a műszerfal tetején indult és magasodott függőlegesen az óracsoport fölé. Ahogy néztem oldalról a szomszéd sávból, a hölgy szeme fölé ért, kitakarva ezzel a látómező egy igencsak lényeges sávjának kb ötödét.Sok országban tilos az ablakra tenni akármit is: telefontartó, GPS tartó, mert kitakarja a látómezőt. Az én magasságommal a belső tükör van útban fent, nem egy élére állított tepsi lent. Úgy látszik, nem csak a konfekcionális ruhabizniszben nem vették figyelembe a méreteimet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
ittakary
nagyúr
az autón 225/45/17 gyári gumiméret van, és még így is alig fért a két kezem egyszerre a kerékjárati ívbe, mert ott hátul kell a gumi mögött összekapcsolni az acél sodronyt
végül az lett a siker kulcsa, hogy a gyári Y-emelővel kicsit ráemeltem az autóra pár centire volt szükség, hogy az csuklóm és picit alkarom beférjen
#293773 macilaci78
Budapesti lakos vagyok, havat alig látok, évi 12-15.000 km-t megyek, azt is országon belül főleg, évi 2 x 20ezer forint gumicserét megúszok, igazából nem sok negatívumot tudok hozzátenni ezekben a körülményekben. Így vettem CrossClimate1-gyel az autót, teljesen jól bevállt kb 70ezer km 5,5 év alatt.#293776 radi8tor
akartam még videókat, egy kis mókázásról, de olyan hideg volt, nem akartam páromat kizavarni ázni fázni, amíg én meg gymkhanazok -
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #293767 üzenetére
Ezt a borzalmat is csak kétoldalú tartja.
-
-
ittakary
nagyúr
válasz Tom1939 #293794 üzenetére
Nem rallipilóta vagyok, nem számítanak a tizedmásodpercek a kanyarokban, és nem veszek satufékeket, főleg nem hóban. Ha egyáltalán van! Írtam, hogy budapesti vagyok most december előtt tudod mikor volt hó az autó kereke alatt? 2019 januárjában!!! Még esőben sem nagyon voltam vele.
Egyszerűen nekem ezek a gumik elegek voltak 5,5 éven át. Több mint 3 éve itthon dolgozom, 2 helyre járok vele: Balatonra és Lidlbe Tempomat 125kmh és a budapesti szmogos dugóban állásra nem fogok PilotSport4t venni meg Alpine5-t...
Amúgy most a decemberi első havazásnál már tudtam, hogy fogunk menni Tátrába, direkt ezért lementem kicsit határokat feszegetni - és mint kiderült, jól tettem, valóban szarok voltak! A gumik oldala már repedezett volt, és kb 3-4 mm profil maradt rajtuk - ez már barátok között is elég tré minden szempontból. Így semmiképpen nem kockáztattam volna, amint hazaértem már rendeltem is a BHPgumiról az újakat. Az előző szetten megjártam 4-5 db 2000+ kmes túrát, nyár közepén az 50 fokos aszfalton, hóban -10 fokban osztrák hegyek között, tökéletesek voltak. És sajnos nincs garázsom sem, télen nyáron a panel előtt áll az autó.
Igazi szép halált haltak: elkoptak[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest