- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
Látatlanban ezt nem tudom megmondani. Nem járok napi szinten oda. Menj el és nézd meg 1-2 helyen hátha van-e még. (én csak csütörtökön járok arra megint)
Amúgy a mi üzletünkben van egy másik szekció is ahol régebbi akciós cuccok vannak még kint akciós áron.
10A-es akkutöltő még mindig ott volt 15000-ért.⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #293631 üzenetére
Mondjuk nem tudom, az okos, érintős, nagy kijelzőre miért nem tették fel a kézikönyvet? Meg a kesztyűtartóba egy QR-kódot a letöltési linkkel. Annyival is kisebb a súly és több a hely.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #293655 üzenetére
Ooo, akkor ez offos 6k-ért, ha 9-ért kapok frankót. Thx.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz macilaci78 #293654 üzenetére
Van digitális verzió is, de nem a központi képernyőn. Az lenne pedig a logikus.
-
macilaci78
nagyúr
Pedig már épp javasolni akartam, hogy ha már van bőven akkutöltőd, akkor egy agregáttal is ki vagy segítve. Hátha előbb lesz a Lidl-ben, mint indítókábel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz macilaci78 #293654 üzenetére
Nem biztak benne annyira, feltek hogy lefagy, aztan nem tudod elolvasni hogyan kell újraindítani
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #293659 üzenetére
Bosszant, hogy vettem egyet anno és nem találom.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Ismerős... Hetekig kerestem a blankolómat, mikor rendelésért mentem a szerszámáutletbe, impulzív vásárlásként levettem egyet a kasszánál állva a polcról. 1-2 hétbe beletelt, mire a csomagtartótól a helyéig eljutott, persze az elveszettnek hitt már ott volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #293663 üzenetére
Jah nyaralásra vittem magammal, az az utolsó emlék róla. De hogy hol/hova tettem ki utána az lila köd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Felmelegítették a cellás lehetőséget?
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
macilaci78
nagyúr
Kerül, amibe kerül, mindegy, ha van, amikor szükség van rá. Na de egy zsebbika 75%-ról már nem indít, álltában is merül, legyen mindig feltöltve, ne merítsd le felelőtlenül powerbankként használva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #293673 üzenetére
Ez az, hogy szűkös a használhatósági tartománya. Meg érted ez hobbi autó, most is 3 hete áll a garázsban, egy ilyen zsebbik álltában menne tönkre. Meg akkor rohangáljak vele töltögetni? A bikakábelt meg csak bedobom a csomiba ha olyan helyre megyek és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz macilaci78 #293673 üzenetére
Nálam a Xiaomi powerbankje (70mai Jump Starter) kifejezetten jól teljesített. Hideg kocsiban volt tárolva (hónapokig), de így is simán bírta a csutkáról merült autó indítását 5-10 alkalommal is egymás után (több napon keresztül), töltés nélkül.
Jó, oké, nem 4 literes, V8 dízelt kellett beröffenteni, csak 1.4-1.5 benzint.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #293675 üzenetére
Azert az szép teljesítmény így is.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #293622 üzenetére
Megnézném azt a kutatást, hogy hol okoz egy rátüsszentett ólom réteg gondot egy motor csapágyában, ami ha minden jól megy az életben nem látsz többet összeszerelés után. Szerintem ha megfelelőbb az ólom réteg a csapágyon az adott felhasználásra, ha ezért nem kell kidobni a főtengely, vagy a blokkot, akkor használják azt. Ha pedig van elérhető ugyanolyan, akár jobb alternatíva, akkor azt. Viszont nekem ne rakjanak bele egy rosszabbat.
Egy akku sokkal hamarabb tönkre megy és biztos sokkal többen dobnak ki, mint egy hajtórúd vagy főtengely nyugvó csapágyat, amin már rajta sem lesz a rátüsszentett ólom réteg.Ez a téma ugyanaz mint a Lokasil bevonat a Porsche motorokon, az egy "környezetbarátabb" és olcsóbb megoldás. Csak szinte az összesnek motorfelújítás kell.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Hachiko95
aktív tag
Múltkor azon gondolkoztam, hogy ugye vannak ezek a trendek a mostani autókban, hogy minden kijelzőn van, kapacitív felületek, gombok eltűntek. Nagyobb, nehezebb autók. Egyre nagyobb lóerők, jobb gyorsulási számok, amik pedig az élményben számítanak, azok a háttérbe szorulnak, arról nincs szó, hogy milyen visszajelzése van a kormánynak, milyen a gázreakció, milyen jól adagolható a fék, stb..
Ugyan sokan megveszik, jók az eladási számok és mondhatnánk, hogy ez igazolja, hogy erre van igény, de mennyire mesterségesen előállított igény ez.
Az első lépés az, hogy te igényt állítasz elő valamire (a termékedre), elhiteted az emberekkel, hogy nekik az kell. Mivel a legtöbbnek fogalma sincs, hogy mire van szüksége igazából, vagy mi az amit ő igazán akar, mi tetszene neki a legjobban.
És lehet az egész életében nem tudná megmondani, hogy igen nekem ez kell, viszont ha véletlen beülne egy olyanba, akkor érzené, hogy ez igen megérkeztünk, otthon vagyok. Ezek az autók szoktak lenni, amiknél az alapok nagyon jók és nem a sallangra került a hangsúly.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Fékfolyadék csere mennyire indokolt, ha be van mérve a forráspont és teljes rendben van?
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293677 üzenetére
Megnézném azt a kutatást, hogy hol okoz egy rátüsszentett ólom réteg gondot egy motor csapágyában, ami ha minden jól megy az életben nem látsz többet összeszerelés után.
Mert az autók örökéletűek, és nem kötnek ki szegényebb országokban roncsként.
amin már rajta sem lesz a rátüsszentett ólom réteg.
Hát pont ez a probléma, az eltűnt rátüsszentett ólomréteg szerinted hova kerül abból a 1.5 milliárd autóból a világon? [link]
Mint ahogy írtam, akkuból is keresik az ólommentes alternatívát, de drága. Viszont egy akkut jó eséllyel nem dob ki a felhasználó, hanem leadja valahol, ellentétben a csapággyal.És nem, nem ugyanaz a téma, az ólmozott csapágy ugyanis jó eséllyel olcsóbb, mint az alternatívák. De a gonosz gyártók ezt is azért csinálják, mert olcsóbb, többet kereshetnek rajta, elronthatják az autókedvelő szórakozását és a gázreakciót.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #293681 üzenetére
Nem egy nagy összeg, én ledobnám.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #293682 üzenetére
A mai trendek szerint eldobható tárgyak az autók és az első tulajnak készülnek. Ez nagyobb probléma, mint egy csapágynak egy esetleges rétege, ami még meg is mentheti a motort.
Szelektíven reagálsz, nem ezt írtam. Ne az összes autóba rakjanak ilyet, hanem ahol ez előnyösebb, ha nincs más alternatíva, de ne egy rosszabbat rakjanak bele. -
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #293681 üzenetére
Én követném a gyártó adott meg idő- és/vagy kilométer megkötést.
Suzuki ABS kocka dolog után szabadon...
Fékfolyadék tartályban jó a forráspont, de vajon a fékeknél milyen?
Pirosban a 2 éves ATE fékfolyadék jónak nézett ki a tartályban, meg a forráspont is jó volt, de csúnya sárga/mustár volt a folyadék a fékeknél; így nem bántam azt, hogy lecseréltettem.
Ezzel szemben jöttek az idősebb kollégák, hogy régen sose kellett az autókban cserélni fékfolyadékot, csak használni.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293686 üzenetére
A mai trendek szerint eldobható tárgyak az autók és az első tulajnak készülnek.
Ez túlzás, valahogy nem látni pár éves autókat tömegesen szeméttelepeken. Egyébként erre van adat is: J.D. Power 2020-as adatai szerint az autónként átlagosan legtöbb problémát produkáló márka (Land Rover) a 2003-ban az eredménylistában top 10 legmegbízhatóbban lenne.
A pár autóba rakásnál hol húzod meg a határt, mibe számít előnyösebbnek? Az ólom kis mennyiségben sem játék, kinek lesz joga szennyezni vele? A fejlődés nem így működik, addig nem fogjak alternatívát keresni, amíg nincs ok rá. Itt a betiltás volt az.
Egyébként vizsgálták az alternatívákat, nem azt látom, hogy egyértelműen az ólom bevonat lenne az egyetlen megoldás. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #293684 üzenetére
Ha pontos a muszer es jo a forraspont, akkor felesleges a csere. De ettol meg en is cserelnem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #293680 üzenetére
En ezt ertem, de egy 18 eves belepo sportautobol (aminek a motorjaban a gyarto eleg sok ujdonsagot probalt ki eloszor, tehat kiforrottnak sem mondhato) vontal le kovetkeztetest egy teljes technologiarol. Leteznek ma is elvezheto sportautok, meg ugy is, hogy nem "madzaggal mozgatunk egy femlapkat".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs