- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ziyan
tag
Nézegetem az Euro NCAP teszteket, és elgondolkodtam valamin: miért csak 50 km/h sebességgel tesztelik a frontális ütközéseket?
Elnézve a teszteket, úgy érzem, erre lettek kihegyezve az autók - szuper, hogy 50 km/h körüli ütközésnél fogod magad és kiszállsz autóból pár horzsolással, mert felfogja az ütközés erejét az autó eleje, de mi történik magasabb sebességnél, ha neked jön szembe valaki városon kívül, pl. 80-90 km/h-val valaki aki elvesztette az uralmát az autó felett (szinte naponta előforduló történet)? Ekkorra nem fogy bőven el az 50 km/h-ra tervezett gyűrődési zóna, hiába a több csillag?
Bitang 2 tonnás SUV-oknál is ezt figyelem meg, hogy gyönyörűen gyűrődnek az 50 km/h teszten, de nem véreznek ugyanúgy el nagyobb sebességnél?
Persze mondhatjuk, hogy mivel nehezebbek, a gyűrődési zóna is erősebb, mivel a saját súlyát fogja fel a tesztben, míg egy fele olyan nehéz autónál vélhetően kb. fele olyan erős a gyűrődési zóna is, hiszem ugyanolyan mértékű lassulást céloznak meg a maximális pontszám érdekében...? Ebben az esetben viszont értelmetlennek látom az értékelést, hiszen egy 1 tonnás autóra is ugyanúgy megy az 5 csillag, miközben vélhetően egy frontális ütközésnél ugyanolyan autó ellen, jóval gyengébben fog teljesíteni... és ez sehol sem látszik az NCAP értékelésben.
Mit gondoltok erről? -
Qru
MODERÁTOR
-
Coyot
őstag
válasz szőröscica #303802 üzenetére
Akkkor vissza is adom az autót, hozok valami rendeset, valami v6 tdi-t
Qru
Rémlik régről te vagy az antidizelesCsak ritkán járok erre, főleg ritkán irok. De most ujjáépült a terepjáróm, ha van igény leirom a sztorit, hogy kell alvázat cserélni/épitettni - alvázszámcserével természetesen, gratis futóműszett legális engedélyeztetését és forgalmiba jegyzését.
Az 1.9 tdi beépités legálisan szerintem majd jövőre lesz, ha ezek tényleg sikerülnek.Má' nem
-
3L1T3
addikt
ORLEN üzemanyagokról mik a vélemények? Dízel és annak a "prémium" változatáról érdekelne vélemény. Köszi
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
ziyan
tag
Pont az ilyenektől félek, amit mondasz nyilván a fizika határaival nincs mit tenni, de amikor ennyire a tesztre hegyezik ki az autókat, elgondolkodtató, hogy nem megy-e a nagyobb sebességű ütközési védelem rovására az erre az egyoldalú tesztre kihegyezett gyűrődési zóna. Vagy másképpen kifejezve, nem lehet-e túl puhára csinálni egy autót, szuper teszt eredményekkel, aminek köszönhetően már +5 km/h esetén is drasztikusan más helyzetet láthatunk, mivel elfogyott az 50-re tervezett gyűrődési zóna (ez egy elvi felvetés, nem tudom, itt tartunk-e).
Persze itt megint mondhatjuk, hogy ha neked ütköznek, akkor úgy is a súly lesz a mérvadó a végén - te pattansz le, vagy rólad pattannak le.[ Szerkesztve ]
-
Blindmouse_
tag
válasz Tsebacsi #303767 üzenetére
Szerintem azért kis ügyességgel, életem végéig még ki tudom húzni benzinessel..
Gondolod lesz egy pont amikor a benzint kiöntik a lefolyóba? Olyan nem lesz hogy nem bányásznak kőolajat, mert onnantól kezdve nem lesz SEMMI.. a ruháid java, a használati tárgyaid 80%-as van kőolajból.. Megnézném meddig repül el egy Akkumulátoros 787 Dreamliner mondjuk
Vagy képzeld el az élethelyzetet amikor már 3x telefonálsz izgatottan hogy hol vannak már, de annyit kapsz válaszként, hogy legkorábban 2 óra múlva tudunk indulni mert még töltőn van az akkus tűzoltó szerkocsi.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
válasz szőröscica #303802 üzenetére
Hengerenként!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
nagyúr
válasz Blindmouse_ #303811 üzenetére
Úgy képzeled el, hogy a mostani akkutechnika lesz 25 év múlva is? Nagy baj lenne... Itt szerintem zárható is a téma.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F_Zolee
veterán
válasz Blindmouse_ #303813 üzenetére
Sajnos nekem sincs jó tapasztalatom, a szívó benzines mk1 leon reggelente alig tudott beindulni vele.
-
barnam_
nagyúr
válasz Blindmouse_ #303813 üzenetére
Viszonylag sűrűn tankolok sima Orlen dízelt 2 Merci motorba is (OM603, OM654), egyiknek sem volt gondja vele.
-
válasz Peter.70 #303819 üzenetére
Szerintem ez utoljára valamikor a zaporozsec idején volt fontos mert manapság illik géppel megjáratni a kockát meg a rajta lévő rendszert.
HA folyamatosan hozzáér akkor a tárcsa elmelegszik, a betét felüvegesedik tudtommal -de lehet tévedek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Blindmouse_
tag
válasz Tsebacsi #303816 üzenetére
Én arra leszek kíváncsi hogy a sok hülye miről tölti majd... az atomerőmű ugye állítólag rossz.. áram meg ugye a konnektorból jön, minek nekünk erőmű..
Szóval hirtelen villanyszar lenne a közlekedőedények 75%-a.. délután hatkor hazaér egyszerre mindenki, majd egyszerre benyomja a klímát, a tévét, a mikrót, meg az elemes kocsiját töltőre. paks meg behorpad.
Csodaszép lesz... én szeretek ilyen renegát lenni.. benzines, fémből készült kocsival járni amit magam vezetek.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Micsurin
nagyúr
Kézi pumpa bekerült fixen a szűrő utánra, felnyomtuk vele, elsőre röffent picit egyenletlen volt de 5-10s alatt kisimult,, kapott egy tanítást is utána. Nem ingadozik az alapjárat, nem dobálja az alapjárati fogyasztást (0.5l/h klíma nélkül, klímával 0,9) és még a fogyi is valamelyest símúlt úgy néz ki.
Ha már bent volt a kézi pumpa akkor beraktam az új bosch szűrőt is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Arcképgyáros
Na mentem ma egy 150 km-t. Normal hasznalat, kigyorsitasokkal. 6,6 fogyasztas.
Szerviz elotti atlagom 7,8.
-
nagyúr
válasz Blindmouse_ #303823 üzenetére
Ok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
Nem, anyosekhoz mentunk Zsambekra, i30-cal. Hazafele altatos jaratban meglottuk az egyik kedvenc Alcsutdoboz-Etyek szakaszt. 99,5km, 5,9l/100km fogyi volt az a kor, aztan
elmentunk allatkodnielvittem szomszedot az autojaert es az a kb 20km szepen felnyomta 7,1-re az egesz napi atlagot -
veterán
válasz szabonagyur #303822 üzenetére
Többször tankoltam az elmúlt évben, semmi problémát nem tapasztaltam. [kép] [kép]
Annyit volt téma ma az alternatív üzemanyag, hogy megosztom, délután belefutottam némi E80-ba [kép] , caffè corretto lett belőle. 🤷♂️
Repülőgépre nem vihető fel (jobb alsó sarok)..[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #303794 üzenetére
...most láttam olaszosból.
A végén még egy fényezéssel megússzátok, a klímát meg megjavíttatják nektek kb ha az összeget nézzük.
Zárhíd nem dobta le a hegesztések menték a festéket? Céges J mikor megnyomták nekünk elkezdett a zár mentén rozsdásodni pár évvel rá mert ledobta a festéket csak nem vettük észre.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Teodor52 #303749 üzenetére
Igen is, meg nem is. Nekünk Lada Samara volt benzin-gáz kettős üzemű. A 8 szelepből 5-öt evett meg. A gumi membrán kb 1000 km-t bírt, utána gázon elköszönt az alapjárat. Go to benzin városban, vagy manuális szívatót húztam.
De ez ugye régi technika. Egy modernebb autóval, vagy egy gyárilag gázossal ilyen gondok nem voltak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #303832 üzenetére
Csokinakmolnarpeternek mindig igaza van! -
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #303833 üzenetére
Úgy néz ki, nem. Inkább a merevítőt érte az ütés, a menetirány szerinti bal szélén elengedett 3 ponthegesztés, a beljebb nyomódását meg sikerült kijjebb ráncigálni kézzel. Majd egyszer lehet, hogy cseréltetjük (hegesztve vagyon a nyúlványokhoz, nem csavarozva), egyelőre az sem sürgős.
-
benfolds
őstag
azzal kapcsolatban lenne ötlet, hogy mi szívhatja le a zsír új akksit, ha pár hétig nem használom a kocsit? a rádió már ki van kötve. egy szutyok peugeot 206 amúgy.
a másik, hogy szeretném egy kicsit kitanulni az autószerelést, mert pénzem nincs sok, de azt szeretem, ha patent, amivel közlekedek. a biciklimen már régóta meg tudok javítani mindent. gondolom ilyen basic kocsikhoz, mint egy 206-os, azért egy házi műhelyben is hozzá lehet szólni. sok célszerszám kell? miből lehetne tanulgatni?
-
MasterMark
titán
-
macilaci78
nagyúr
válasz Blindmouse_ #303823 üzenetére
Majd kitalálják otthonra a szigetüzemű autótöltőt, amit távollétedben tudsz tölteni, így Paks nem fog elsorvadni délután ötkor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs