- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz #94529552 #42362 üzenetére
Itt nem csak a markaszerviz lett lekerdezve(plusz ugye az itthoni rendszer) hanem a tarolt futasteljesitmeny is a motorvezerloben (azt nem tudjak atirni). Szerintem barki osszetenne a ket kezet, ha minimum ennyire alatamasztott futasteljesitmenyu 10 eves dizelt talalna ennyi kilometerrel.
Aztan azt tudod-e, hogy a kotelezok egy eleg tag fogalom(mint sok atlag autosnal).
Illetve hogy a futasteljesitmeny kb pont nem er emiatt semmit pl a futomu alkatreszek tekinteteben?
Eleg ha olyan utakon hasznaljak es kepes 2 ev alatt logni egy feszesebb futomuju auto gombfeje.A turbos anyaghibas dologra meg egy szosszenet.
!Vadiuj! turbo 1500km utan megadta magat, letort az egyik lapat rola. Mondok ujdonsagot: zarvanyos(ontvenyhibas) volt, emiatt csere + motorjavitas koltseget is alltak.
Es nem a sarki fuszeres sogora meselte, hanem sajat kezemmel szedtem le a turbot, illetve lattam mellette cifrabb dolgokat is.Szoval lehet itt sajat velemenyt irni, csak sok plusszt nem ad a dologhoz.