- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #67400 üzenetére
Szentem nem akarta megelőzni egyszer sem, csak mókáztak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Integrale
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #67404 üzenetére
Normális, hogy egy Integra (optimálisan vezetve) nem megy el egy 116i mellett? Főleg azt tekintve, hogy az 1-es nehéz, közelebb áll az 1500-hoz, mint a leírásban adott 1385-höz. A videóban sokszor belefékezett, amikor előzésre került volna sor, de szerintem nem egy liga a két autó menésben.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nem az a kérdés, hogy bekövetkezik-e hanem az hogy mikor. Nem elkerülhető ott ahol csak közvetlen befecskendezés van, ahol már az új kombinált (szívócső és közvetlen is) ott nincs ilyen gond.
lama_lamm: Bögre most kért árajánlatot, 110k-t mondtak neki a diószórásra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz lama_lamm #67405 üzenetére
+Sur1G
Annyira azért nem kell aggódni, én 150 ezernél vittem el a vegyszeres tisztításra IS, biztos-ami-biztos alapon. Az előtte már heti rendszerességgel jelentkező, égéskimaradásra visszavezethető pillanatnyi torpanásokat egy gyári szoftverfrissítés orvosolta (elfedte az engedékenyebb szoftver); a gép egy 2009-es Golf 6 1.4 TSI.
A diószórás Mo-n jelenleg még talán a TC-s szakember monopóliuma, az ennek megfelelő 100-110 k Ft + Áfa árazással.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #67397 üzenetére
Na, akkor homályosítsuk fel a probléma fizikai mivoltát.
Tény 1. turbós motornál mindig van olajfilm a szívósorban
Tény 2. az olajfim szeret odakozmálni, ha ráereszti az EGR a többszáz fokos gázt.
Tény 3. amíg a szóvórsorba fecskendeztek, addig ezt a filmet bemosta a motorba, nem rakódott le szelepekhez közel.Vegyszeres tisztítással az az egyetlen bajom, hogy ez bemossa az egész lekvárt a motorba, onnan a turbó meleg oldalába, onnan meg a katalizátorba. A katalizátor nemesfémeinek minden vegyszer árt, még a mosóbenzin is.
Nem a kartergáz koxolja le, hanem az EGR forró levegője.
-
Qru
MODERÁTOR
Aligha fogják elismerni. A láncnyúlást se ismerték el pedig az sokkal előbb és sokkal súlyosabb gondot okoz(ott)... a környezetvédelmi csalást is csak azért ismerték el mert nem tudták elkenni az EU-n kívül.
mod:
Mági: Akkor ki kell peckelni az egr-t, hogy ne okozhasson galibát és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Integrale #67415 üzenetére
de nem minden helyzetben
Dehogynem .. csak nem is akar, meg nem is nyomja neki. Egyedül ott van előnye, hogy alacsonyabban több nyomaték, ahol a hondával nem tudsz nyomatéksávba kerülni még, de az messze nem ez az út, itt már semmit nem számít, cserébe majdnem kétszer olyan jó a súly lóerő aránya.
-
veterán
Hogy Te milyen undok vagy szegény VAG-gal.
Én meg ismét arra kacsintgatok. A kánya vinné el, de a TSI használtan drágább, mint a TDI - azonosnak mondott kilométerrel.@Mági: köszi, OK az EGR is - ki kell kötni, ahogy Qru írja - viszont a kartergázt is ekézik, mint tettest. A "bátrabbak" azt kivezetik a szabadba - ilyent becsszó' nem tennék.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #67415 üzenetére
Egyszer ulj be egy Integraba nagyon nagyon meg fogsz lepodni
A dc2 az mai napig az egyik legjobb elsokerekes hothatch es nem veletlenul. Evekig o volt a merce.
Egy 116i az minden csak nem ellenfel...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Richard!
addikt
Ki rakta fel a téli gumit?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
veterán
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #67428 üzenetére
>:
-
-
válasz BigBlackDog #67428 üzenetére
Egyszer jó volt. Másodszor elmegy phórumtársi csipkelődésnek. De negyötödször már varázsát veszti, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #67434 üzenetére
Szvsz már rég eldöntötte, csak a megfelelőre vár.
Amúgy tényleg uncsi a bsztatása.
-
-
brumi1024
veterán
Azért az ilyen kijelentéseket érdemes óvatosan bánni (főleg próba nélkül), rengeteg tesztelő felül a "régen minden jobb volt" vonatra, van, hogy azért, hogy ne legyen gyökeres ellentmondás a különböző tesztek között. Innentől pedig ez dinamóelv. A külföldi szaksajtó nem nagyon hoz ki olyan dolgot, amiben az előd jobb lett volna, ez (F20) pedig úgy maradt a kategóriájában legélvezetesebb autó, hogy lehet benne azt a cselekvést is csinálni, amire való, utazni.
Egyébként ugyanez a tendencia megfigyelhető az E87 tesztjénél is: túl puha, nem sportos, a régebbi alapokra épülő 3er sokkal jobb, az az igazi BMW. Érdekes dolog az emberi emlékezet, van tudományos alapja az "idő mindent megszépít" közmondásnak, csak sajnos kevesen tekintenek magukra ilyen szempontból tudatosan.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #67445 üzenetére
Tessék, itt van összehasonlító teszt is: [link]
Itt az E87 alap futóműves, az F20 meg sportfutóműves, ennek ellenére:
"jelen hasonlításban bizony egyértelműen dinamikusabb az előd, amely széria futóműve ellenére kevésbé dől, szebben betámaszt, semlegesebben fordul, kormányzásába pedig lényegesen több érzés szorult"Leszarom amúgy, felőlem bármelyik lehet a jobb csak ebben kivételesen elég konzisztens az összes teszt, magyar meg külföldi egyaránt, én elhiszem nekik, hogy ha ezt írják valószínűleg nekem is ugyanez lenne a véleményem a próba után. Fórumokból is ugyanez a tapasztalat ..
Edit: hát én megnéztem megint pár fórumban, meg reviewkat, de csak ezt látom változatlanul és igen konzisztensen "I have an F20 (non facelift) with stock suspension and 16" wheels (non runflat) and I've been wondering about how the car behaves. It is too soft (everyone knows by now, for sure), but the E87 with stock suspension had waaaaaaay better behaviour."
I rest my case[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Akkor ezek szerint nem ment át a mondanivalóm. Igen, valószínűleg az előd közelebb áll ahhoz, amit a cikkíró dinamikusként definiál. Az is köztudott, hogy a BMW puhul az utóbbi években.
DE:
Mire használja az ember az autóját az esetek 95%-ában? Közlekedni. Ebben viszont _minden tekintetben_ mérföldekkel jobb az F20, annak ellenére, hogy megtartotta a dinamikus és abszolút élvezhető mivoltát. Az alapvető problémám azzal volt, hogy lehintóztad, ami nem igaz, attól nagyon messze áll. (Sőt, szerintem egyébként még mindig kényelmetlen, hangos és baromira igénytelen belsős.)
(#67446) bitpork: Az tény, engem sajnos (vagy nem sajnos) régen erre konvertáltak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Synology NAS
- Medence topik
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs