- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz brumi1024 #67750 üzenetére
persze, mert a bmw motortereket a rókák szeretik
I humbly and respectfully decline™
-
tomiii.
aktív tag
házon belül. Futómű kelleni fog minden alá, amit csak vennél, ebbe mehet később egy RS turbo motor, fékekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Nos, teszt vezettem a kia rio 2017-et, de nem az 1.0 t-gdi-t, hanem az 1.4 MPI-t.
Nekem ugye volt 2011-es kia pro ceed 1.4 -es 5,5 évig (ugyanaz a motor, csak 105 helyett 101 ló és 110 kg-al könnyebb az autó)
Kellemes meglepetés, kicsi a világ, az a fickó volt ott akitől 2006-ban a skodát vettem
Kb 10 másodperc kellett megszokni, ugyanolyan volt vezetni, mint a ceed-et, jók a gázreakciók, jó a váltó, olyan benne ülni, mintha egy kategóriával nagyobb autó lenne.
Érzetre ugyanúgy megy, de nem akartam szétpörgetni, 4000 fölé nem vittem, pedig ott indulna meg, de 240 km volt a járgányban, nem volt szívem jobban meghajtani.
Fék jó, kormány túlszervózott, de azért ad némi visszajelzést, kanyarokban elég stabil.
Külseje is bejövős élőben is, egy ceed mellett állt, a beltere majdnem ugyanakkora, a csomagtartón spóroltak, de így is 325 littyis.
178cm vagyok és kényelmesen befértem magam mögé, a fejtér kicsit szűkösebb, mint az i30-ban és abban a térdeknek is pár centivel több jut (most ugye i30-van abban néztem meg a különbséget.).
Futóműve keményebb, fordulóköre nagyobb, mint az i30-nak, kb olyan, mint a ceed volt, de kicsit jobban csillapította az úthibákat .
Amiben gyengébb a ceednél a belső anyagminőség, mindenhol kopogós műanyagok és ugye a csomagtartó kisebb.
Ezt vezettem, természetesen esett a hó:[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #67758 üzenetére
4,2+metál felárért már ceed is van olyan: [link]
Pont ennyi a megane is, az scross is, illetve a vitara se sokkal olcsóbb.
Ami kicsit lefelé lóg ki, az lesajnált Astra classic IV.
A Rio nyilván olcsóbb, kérdés hogy a fél számmal kisebb méret megéri-e a megspórolt összeget.
(Ezt a kérdést magamnak tettem fel részben )Mod: szerintem ár érték arányban nem nyerő, 3,5 körül vinném azonnal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #67758 üzenetére
az 1.4-es LX Exclusive 3,9M, a fehér 1,25 LX Exclusive 3,5M
6 légzsák, guminyomás. , ködlámpa,automata világítás, eco dinamic csomag, elektromos ablak elöl, ülésmagasság., paraszt klíma, távirányítós központi., sebesség függő központi., RDS,mp3, AUX, USB 4 hangfal, bluetooth, kormányról vezérelhető hifi, telefon, fényezett tükör, kilincs...
Kérdeztem az embert, van még némi okosság az árban és ez ugye az akciós ár.
Jobbra az egy vitara, de volt ott fiat is
én olyan 3,7-ért eltudom képzelni, hogy vihető, mert most az i20 1.0 T-GDI 100 lóval, ugyanilyen tudással 3,7M
Meg tesztautót még olcsóbban is lehet vinni, mondta is az emberem, hogy a tesztautó is eladó lesz ám egyszer[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
Én is arra gondoltam, hogy egy kisautó valószínűleg hamar leforogná magát a célegyenesben.
Viszont Swift-ből annyi mint csepp a tengerben, az 1.6-os 100 lovas meg már mehet is valahogy.Pl. a Kakucsringen jó lenne kenni neki... (rá is nézek hahu-ra, milyen swiftek vannak amit lehetne tiporni )
-
Kornel
veterán
Ehun egy swift: [link]
Made in hungary. -
szabop27
csendes tag
Sziasztok!
A kocsim búg, de nem csiga!
Kb. 60 km/h felett kezdődik egy búgó hang, ami a sebesség növelésével erősödik, motortól független, gurulás közben is jelen van. Ha tempós haladás közben jobbra fordulok, a zaj felerősödik, balra kanyarban abbamarad. Én ebből baloldali kerékcsapágyra tippelek. Most jön a kérdés: első vagy hátsó? Kocsit felemeltem, egyik kerék se lötyög, kézzel forgatva nem szorul. Hogyan lehet megfejteni, hogy melyik csapágy a hibás?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #67695 üzenetére
Írtam már mi működik.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qtya123
őstag
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #67768 üzenetére
Ja nem akartam. Ez az a bizbasz, itt van tartva, mostanában lusta vagyok letenni. Csak tanulván a VAG topik elfordított képeiből meg akartam előzni a poént, hogy hogy állok oda fel.
10 perce se volt egyébként, hogy láttam az utcán a kis szemetet, villámgyorsan megjárt 3 autót.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Pest megyében. Én Fejér megyei vagyok . Amúgy köszi, elmentem azért, hátha, elég jó árnak tűnik nekem, de kezdeni nem így kezdenék, túl sok macera érted.
hacki87 Valami ilyesmire gondoltam igen, 300-ért van is fent egy a hahun, elmentettem könyvjelzőbe
tomiii. Az az igazság, hogy ha szórakoznék a futóművel, akkor első körben ha gáz, ha nem, én csak a rugókból vágnék le, aztán csókolom. De azt is csak akkor, miután a második alkalom után is azt érzem, hogy óriási móka ez az egész, meg hiányoznak kanyarban a plusz másodpercek.
Aggregátor Jaja ez is fasza, ráadásul ezeket már ilyen 150-180k-ért meg lehet venni. Mennyi egy ilyen 1.6-os Swift átírása minden sarccal együtt? 4 éve vettem utoljára autót
-
barnam_
nagyúr
válasz szabop27 #67777 üzenetére
Én azért a difit sem zárnám ki
(#67780) SLYM: Való igaz, van 200k környékén Swift 1.6 (92 lovas, nem jól emlékeztem), de azért kérdés, mennyi ép lemez van alatta. Átírást itt tudod számolni, tippre olyan 60 körül lehet.
szerk.: valamint az 1.6-ból csak Sedan volt, ami, hát nem a legszebb, pedig volt ilyenünk régen (csak 1.3-al).
[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz barnam_ #67783 üzenetére
Ami elsőre eszembe jutott az olcsó autót pályára témával kapcsolatban, az a 155-ös Alfa. Nyilvánvalóan nem V6-osra vagy Q4-re kell számítani ennyi pénzért, de egy ősöreg, 8 szelepes 1,8 vagy 2,0 TS jó állapotban (egy-két típushibán kívül kimondottan megbízható konstrukció, szerintem), megfelelő olajjal és gyertyaszettel szerintem a legkevesebb pénzből fenntartható „élményautó", mivel nem kell senkinek, filléres hozzá az alkatrész, egy Tipo-futóműhöz hozzányúlni sem nagy kaland, ha nem elég feszes, és az biztos, hogy a kormányzás pontossága messze meghaladja az összes autóét, amit ennyi pénzért meg lehet venni. Plusz jóval merevebb, stabilabb, mint a Swift, és szerintem a váltója sem olyan borzasztó, ha nincs eleve szétkopva.
-
tomiii.
aktív tag
válasz szentkuti11 #67784 üzenetére
Mondjuk a kormányzáson akárminél lehet alakítani nulla forintból, de ide már tényleg elszántság kell, ha maga csinálja az ember, nem a beállításhoz, hanem megérteni, hogy mit-miért úgy kell.. Én most alkottam olyan direkt, pontos kormányzást, hogy még nekem is bele-bele kell korrigálnom folyamatosan, kb gondolatra is működik. Bár tény és való, hogy valahol elbasztam a geometriát, mert oda lett az autó saját kormányzása Remélem lézerrel beállítható és nem kell szabdalni.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
110 felett nem 15km/h a tűréshatár, hanem 20km/h?
Legalábbis a kalkulátor szerint...
Valamint szerintetek ha a nulláson vagy autópályán ki van téve pár száz méterrel előtte a fix telepített traffi figyelmeztető tábla, akkor ha a táblától érdekes a sebesség vagy még jóval korábbról figyelte? -
Magnum_
nagyúr
válasz máyköl #67787 üzenetére
410/2007 korm.rendelet 1.sz. melleklete. Linkeltem mar parszor, mentsd el.
Igen, 20km/hI humbly and respectfully decline™
-
pit stop
addikt
válasz Magnum_ #67789 üzenetére
Nem ehhez a témához, és nem csak hozzád szól a kérdés, de jogilag te hátha tudsz valami okosat.
Környéken 1,5 vagy nagyon szűk kétsávos utcákat építettek (kertváros). Egy utcaszakaszon ehhez viszont még hozzárak pár idióta sorház lakó: merőlegesen áll maga elé, úgy hogy első tengely behajtón árok felett, autó legalább fele meg kilóg az útra. Állandóan lehet kerülgetni, meg álldogálni ha jönnek szembe.
Ilyenekkel lehet valamit kezdeni? Közterület felülgyelet/rendőrség/egyéb?Egyszer arra terelték el a buszt - akkor ki voltak téve várakozni és megállni tilos táblák. Akkor kellett volna bejelentenem, mert ugyan így álltak. De úgy se zavarta őket... (Már nincsenek ott a táblák)
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
rbalint88
addikt
Akkor jol emlekeztem. Az a gond, hogy 2-300ezerbol nem fogsz olyat kapni, ami ertekelheto elmenyt fog nyujtani hozza kepest.
Ha egy nullaval tobb van ra es megvan a kello elszantsag, azt mondanam epits valamit, de egyreszt ez draga hobbi a fenntartas szintjen is (egy hetvegen el tud fogyni egy garnitura gumi es fekbetet), plusz a nagy palyakon egy 200 lovas autoval is meg nagyon lassunak tunik minden (hungaroring, slovakiaring). Az olcsobb, kisebb, gyengebb autokkal euroringen, kakucson, szoval a motoros palyakon lehet jot autozni, ott mar jon az adrenalin.
A rugovagassal nem ersz semmit, csak rontasz a helyzeten kb, egy rendes kemenyitett gatlo es kemenyebb rugo a minimum, de erosebb stabilizatort is meghalalja az auto. Fekbol se a tescos betet kell majd, stb stb, szoval ez draga hobbi. Azt javaslom, hogy totalcar trackdayen probald ki valamelyik 159-et (kezi valtost),az egy jo (utcai) futomuvu auto, de meglatod, hogy palyan sapka szart nem er az egesz.
A gokartozas lehet talan alternativa, adrenalin megvan, befektetest nem igenyel, tarolni nem kell, raadasul ossze se torod magad, ha elkottazod. -
Qru
MODERÁTOR
válasz máyköl #67787 üzenetére
Igen de helyszíni bírságot kaphatsz már +1 km/h-s gyorshajtásért is (igaz +10%-ig le se szarnak). Nem gyakori mert szerencsére lusták a rendőrök de engem pont nem rég kapcsoltak le így az M35-ön.
Csak a tábla után mérhetnek (a VÉDA amúgy radaros így nem lát el olyan messzire mint egy lézeres mérő).
mod:
To all: Reggel +1 fokban indultam és 6 km alatt állt be 90-re a vízhőfok mutatója úgy, hogy nem ment a fűtés szóval nem vontam el motorhőt.Tisztára mint télen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz szentkuti11 #67784 üzenetére
Biztos nagyobb élményt nyújt egy 155
(#67792) Qru: hát ebben semmi meglepő nincs, nem? Nekem kell 10 km is télen, hogy bemelegedjen üzemi hőfokra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #67793 üzenetére
Nincs csak az, hogy ezt április végén nem szokványos (nem szokott ilyen hideg lenni). De csak ne panaszkodjak, akik fent ragadtak a Mátrában azoknak sokkal rosszabb.
mod:
Amúgy télen mikor hideg van simán kell 8 km mire eléri a mutató a 90-et (és mint tudjuk akkor még nincs 90 fokon a víz).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
na, majdnem ottmaradtam reggel az M0-án...
Jó magyar szokás szerint letoltak a belsőből (120-szal mentem) agresszíven, kitettem az indexet , és igyekeztem kimenekülni a középső sávba.
Ez meg nem annyira érdekelte a kamionost a külsőben, és egy halvány mozdulattal rámhúzta a pótost.. .
Balra már nem tudtam menekülni, mert az agresszív kismalac már beért mellém, jobbról meg a pót közeledett, maradt a kétlábas fékezés . Nem tudom 2 hete sikerült volna-e (akkor volt komplett tárcsa/betét csere az autón), de most szerencsére igen, és kb 30cm-rel az orrom előtt húzott el a pót .Nem tudom mennyi esélyem lett volna, ha keresztbevágódok, és a mögöttes forgalom is megérkezik gyengén... Vélhetően elég kevés.
Elmebetegség 2.0
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #67795 üzenetére
Báá... Mázli. Ezért nem szabad spórolni a féken meg a gumin (mondom én a 4évszakossal )
mod:
richie900812: Mert a tiéd benzines, abból is egy régi darab aminek nem jó a hatásfoka, sok a hulladékhője. Bubi nekem is gyorsan bemelegszik ne félj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
ja, meg a nyári gumi fent... volt vagy 2 fokos a levegő, az aszfalt sem volt forró, de a duda igen, mert nyomtam feszkólevezetésként vagy 20 másodpercig .
Azt meg sem említem, hogy reggel az utca végén (jobbkezes) balról a Hondás márkatárs füstölgő kerekekkel állt meg a kereszteződés közepén (ha kimegyek telibevág)... Igaz, tegnap az X6-os még a gázt sem vette el...
Ennyit a deffenzív vezetésről /pedig tényleg igyekszem... /
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #67798 üzenetére
Kormiról de igen, ezt nem írtam bele a hsz-be.
De legalább gyorsan eléri az üzemi hőfokot.
Jaffa: Sajnos a közlekedés ilyen. A pótosnak elég nagy a holttere mentségére mondjam. Én csak traktort vezettem vontatmány nélkül (DAF 95 XF) de már abból se láttam semmit hátra.
A tülekedőt meg card le, akkor válts sávot ha az biztonságos. Nekem is nyomhatja a refit meg a dudát ilyenkor akárki...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- DJI topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs