- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #111009 üzenetére
Azon az árszinten, ez normális súly, súlyról igazából nincs is értelme beszélgetni, 150-200k értékű bringák esetében.
jjeahh: Ne érts félre, természetesen én nem akarok a zsebedben turkálni, nyilván ha nincs pénz a drágább bringára akkor nincs és akkor az ember marad annál ami van. Nyilván más élmény egy össztelós gép, de ha nincs rá keret, akkor nincs.
Viszont te konkrétan a forgáspontok és a hátsó tag karbantartását emelted ki ennek kapcsán, én erre reagáltam, hogy ezek nem olyan nagy tételek egy ilyen bringa esetében, illetve egyéb alkatrészekre több pénzt el lehet költeni, amiket meg akkor nem említettél. Nekem nem kell bemutatni, hogy mennyi egy komolyabb gép karbantartása, tudom jól, hogy sok, minél komolyabbak az alkatrészek, nyilván annál drágább a karbantartás, és nyilván minél több a fokozat, a vékonyabb láncok és sorok hamarabb kopnak.Mivel te csak terepen használod a bringát, 2000-3000km után mindenképp ajánlott a kis szerviz a tagon és villán. És úgy kb a 4. alkalommal meg nagy szerviz, tömítésekkel, szimmeringel együtt.
Egy 11-es rendszer esetén már tudsz hátul 46-os sorokat használni, ez bőven ad áttételt fölfelé, lefelé meg síkon nyilván lassabb lesz, mint a 44-el elöl, de viszont igazából egy Trail gépre nem is való 3-as 42 vagy pláne 44-es tányérral hajtómű.
Szerintem el lennél teljesen jól az 1X-es vagy 2X-es 11-es rendszerrel.Én nem leszólni akartam a bringád, mert 14kg, tisztában vagyok vele, hogy ebben a kategóriában ez egy átlagos, normál súly. Csak megemlítettem, hogy egy ugyan ilyen súlyú, modern össztelós jobban fog mászni. Hogy miért számítanak a komolyabb alkatrészek? Hát mert merevebbek, sokkal jobban átviszik a nyomatékot. A kerekek könnyebbek, a gumik jobban tapadnak, a hajtás merevebb, a váz is is merevebb.
Nem rossz alternatíva a 27,5" plus-os merev, ha tényleg egy igénytelenebb bringára vágysz, ez is jó lehet, de nyilván nem lesz össztelós élmény, viszont stabil, jól tapad és kényelmesebb mint a mostanid.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs