Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyimorc
senior tag
válasz deny330 #116091 üzenetére
"Azért eléggé tönkre kell vágni a külső gumit ahhoz, hogy a folyadék ne tömítse"
Elég egy szakadás, nem tömíti semmi, és már az is mázli, ha valahogy meg tudod tákolni, hogy legalább hazáig vigyen. Ez viszont nem tubeless probléma, belsővel ugyanúgy megesik.
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Zola007
veterán
valaki tételesen le tudná írnia árakkal, hogy körülbelül mire lenne szükségem és mi az a minumum minőségi /ár szint belőlük, ha egy 26-os rendszert át akarok alakítani tubelessre?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
Nem tudom ki találkozott már az új kampánnyal, ami a 1,5 méteres oldaltávos előzést próbálja népszerűsíteni.
[link] Facebook: [link] Én beleolvastam a Facebook oldalukon a hozzászólásokba és borzasztó volt látni, hogy a hozzászólások nagy része mind a kerékpárosok ellen vannak. Komoly, hogy itt tart az ország? A fele banda tolólapot szerelne a kocsi elé és úgy tolná le a bringásokat az útról.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak az előzésről? A másfél métert ritkán tartják be, de veszélyes előzést nagyon ritkán tapasztaltam. Ha látom/hallom, hogy jön egy busz vagy kamion akkor lehúzodok a padkára ha van hely. Feleslegesen nem tartom fel a forgalmat sem ha lehet, cserébe elvárom, hogy ne centizzenek.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Van mindenféle autósból is. Szerdán például összesen hárman voltunk az úton, egy autó szemből egy hátulról meg én. Persze nem bírta kivárni azt a 2 másodpercet amíg elmegy a szemből jövő, inkább centizve elzúgott mellettem. A passzív-agresszíveket is kedvelem, azok "véletlenül" lelocsolnak ablakmosóval. Meg nyilván vannak különösen rendesek is, nekik igyekszem is mindig megköszönni.
Másrészt viszont ahogy pár embernél többen leszünk a csoportos tekerésen mi bicajosok is össze-vissza közlekedünk néha Olyankor megértem a felháborodást.
Szabályt az oldaltávolságra mondjuk hiába hoznak szerintem, mert elkapni senkit nem fognak aki meg eddig centizett az ezután is fog. Inkább a kötelező kerékpárút használat eltörlésével foglalkozzanak, annak több haszna lenne.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Ami a facebook kommenteket illeti az valóban szomorú, hogy egyesek ezt büszkén vállalják. Ha valaki csak bunkó autós, rossz napja van vagy figyelmetlen azt még jobban el tudom fogadni, de akik szabadidejükben ráérnek ilyen vad dolgokat beírkálni azokkal tényleg nem tudom mit lehet kezdeni.
Külön kedvencem még az "út az autósok adójából van" című eszmefuttatás is
A jobbra tartásról pedig ez a hozzászólás tükrözi az én véleményem is: "aki már közlekedett magyarországon közúton, az tudja, hogy az ócska minőségű utak legócskább rész a széle, mindig az a legkátyúsabb, legtöredezettebb. Úgyhogy az útviszony a legtöbb esetben nem teszi egyszerűen lehetővé, hogy biztonságosan ott bringázzon az ember, mert defektet és esés, így balesetet kockáztat." Múltkor mentem Tatabánya környékén sáv közepén mert használhatatlan volt a széle. Autós nyomja a dudát, előzéskor anyósülésről még be is szólnak de azért utána ő sem ment 30-nál gyorsabban és a szélére sem húzódott le.
Jester
-
trialboj
őstag
A tubeless témához én annyit raknék hozzá, hogy többnyire akkor indokolt ha sziklásabb v gyökerekkel tarkított terepen mászkálsz komolyabb sebességgel, alacsony nyomással.
Én nem ilyen helyen járok, és 1.7-1.9 barral vígan eltekertem egész évben, 2 defektem volt, mindkettő lassú és egyből ahogy felkerült az új külső, és mindkét alkalommal mezőn kóvályogtam, mert kicsit eltévedtem.
Mivel TL rendszerrel is ajánlott belsőt vinni magaddal, ezért ahogy Hasagymeg is leírta, casual bringásoknak akik nem őrjöngenek, teljesen felesleges.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Plusz ugye az "azért mert néhány bicajos esetleg szabálytalan üssük el mindet" is jó hozzáállás. Meg az aki el sem tudja képzelni, hogy a biciklis sem mindig biciklis és esetleg igenis van például jogosítványa meg autója tehát ismeri is a kreszt meg fizeti is azokat az adókat amikből az
utakatstadionokat építik. Budapesten meg esetleg még a dugó is kisebb lesz ha nem az autójával közlekedik.Na abbahagyom mert nagyon ideges leszek Megyek inkább bicót mosni.
Jester
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Az a része jó a felhívásnak, hogy kicsit a nagyközönség elé viszik, hogy ez probléma. Viszont ezt korlátozni nettó hülyeség. Autónál sincs ilyen, mennyivel kell előzni, csak az, hogy nem veszélyeztethetsz (vagy zavarhatsz, régen volt...), mégis mindenki tud előzni. Vagy nem, de az már emberfüggő. A 1,5 métert egyenes szakaszon, csekély forgalom mellett lehet betartani. De aki kitalálta, azt elküldeném egyszer hétvégén Szentendréről Dobogókőre, aztán araszolgasson 15-20-30-cal a hobbi bringások mögött, amíg lesz olyan útszakasz, ahol kellően felgyorsít, megelőzi 1,5 méterrel, majd besorol úgy, hogy nem húzza a bringásra. Megcsinálta? Ügyes! Már csak az addig mögötte feltornyosult 50 autónak kell ugyanezt.
Valamelyik cikknél a hozzászólásokban volt, hogy miért nem bírja kivárni az autós, amíg előzhet. 20-30-cal? Innen csókolom az illetőt, illetve kérdezném, jár-e nyáron autópályán? Ott van az, hogy megáll a pálya, majd elindul, majd megáll, és nincs baleset. Mindez azért, mert valaki bejön a belsőbe 100-zal, a mögötte lévő fékez 95-re, mögötte is fékez, 90-re... és a sor vége áll. Ez lenne az utakon is, mert gurulni, meg előre helyzetet felmérni igen kevés ember tud.
Megoldás? Igen, van: 2,5-2,6 m a kamion, legyen 80 cm egy bringa, kerüljön ki 1,1-1,2 m-rel-> 4,5 m széles sávban mindenki elférne. De ugyanezen aszfaltcsíkra ha a szélső fehér vonalat a padkától 50-60 cm-re teszik, akkor a bringás abban megy, a többiek meg kikerülik. Csak ez több pénz, mint a kampány.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #116059 üzenetére
Lehet, az elejét skippeltem. Rossz volt nézni a bohóckodását meg a promót.
Olasz bringa, hát jól megkérik az árát.
-
CptAdamica
veterán
Sziasztok, van esetleg valami festést javító toll, rúzs vagy bármi, amivel javíthat egy-két horzsolódás. Most hoztam el a szervizből és sikerült kicsit megkarcolni egy helyen fémig hatolva. :'( Ezért nem szeretem otthagyni ilyen helyeken.
Megyen!
-
Jester01
veterán
válasz bringasisti #116116 üzenetére
Mert helyette a laborban bohóckodott a mérésekkel Legalábbis állítják, hogy ennek jobb a hatékonysága. Súly az passz, a költség meg kit érdekel, ugye.
Jester
-
trialboj
őstag
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Engem idén kevesen akartak elgázolni, talán 2-3 olyan autós volt aki úgy kezdett előzésbe velem szemben hogy jóval 70 felett húzott el, viszonylag közel hozzám, ez kicsit ijesztő volt, de legtöbb esetben mindenki szépen kikerült hátulról.
Nagyobb túrákon mikor hazafelé tartok, én végig az aszfalt legszélén megyek és nem húzódok tovább akármi jön mögöttem, de frusztráló tud lenni mikor hallom hogy egy kamiont tartok fel, viszont mikor megelőz óriási távolságot tartva akkor meg jó érzés hogy nem centizte ki.
Amúgy az átlagos szélességű utakon a személyautó simán meg tud előzni ha csak a vonalig megy ki, és ilyenkor még szembe is jöhet autó, szóval ritka az az esetleg hogy valaki megijeszt.Errefelé, Romániában nincs olyan hogy biciklist tiltó tábla, ott még ahol akarsz, és mersz, lehet ennek is köszönhető hogy 1-2 szakaszon kicsit idegesebben az autósok, mert ott nem lenne szabad bringával tekerni, de ha más út nincs akkor ott mennek.
Szerintem messze vagyunk attól hogy minden autós teljes értékű résztvevőnek tartsa a bringásokat is, főleg a városban, de én sokkal biztonságosabban érzem a főúton való tekerést mint pl 3 éve.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FIREBLADE78 #116099 üzenetére
Jó úton jársz te is a bringaőrület felé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli669
tag
válasz CptAdamica #116115 üzenetére
Szia!
Én is így jártam, javítófestékét szinte lehetetlen olyan árnyalatot találni amilyen kell! Én fóliázással orvosoltam a sérülést, előtte hasonló színű festékkel javítottam! Karbon mintás nekem pont jó volt, mert metálszűrke szerű a biciklim színe!
Üdv:
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #116110 üzenetére
Szerintem is pótcselekvés,kerékpárút építése helyett,jobb híján,olcsón.😒 Ami az örökös autós-bringás háborúskodást illeti nagy gond az,hogy amíg a bringapártiak zöme autós is,a kerékpárellenesek jó része sosem ül kerékpárra,így pedig nehéz objektív maradni.
Annak viszont külön örülök,hogy belsőnélküli témában generált felbolydulásom Zola-t tjublesszre ösztönzi."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
Megcsináltam a hátsó kereket is TL-re, ebbe már 3 felest dobtam be. Tekertem is 10 percet az utcán velük.
A küllőknél bugyborékolás, az nem csak a dupla falu felni két rétege közötti levegő? Mondjuk lehet h..lyeség, mert pumpáláskor is már bugyborékolt, pedig akkor még lötyi sem volt benne, csak víz jöhetett ki belőle.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
félisten
Sziasztok!
Előkerült a néhány éve beszerzett trekking vázam, amit be szeretnék építeni.
Észrevettem, hogy van rajta egy csomó lyuk:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]A kérdéseim ezzel kapcsolatban:
- vajon mire valóak?
- mit lehet tenni az ellen, hogy ne follyon be a víz eláztatva a középcsapágyat?Úgy értem, hogy van-e rá valami gyári megoldás; pl. műanyag kis pöcök, stb.
Házi megoldással meg tudom oldani, de hátha van valami pont erre való cucc.Egyébként ez egy (elvileg Hercules) trekking váz.
Kössz előre is!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
bringasisti
őstag
-
CptAdamica
veterán
-
bringasisti
őstag
válasz CptAdamica #116131 üzenetére
Nem csak volt hogy a kocsihoz kellett javító festéket kevertetni és ezeken a helyeken egy szinkártyát a festékhez dugnak ha nem tudja a kocsi ( bringa) kódszámát és kikeverik.
BENEFON DELTA--------N8
-
CptAdamica
veterán
-
zoli669
tag
válasz CptAdamica #116125 üzenetére
Szia!
Igen vázvédő fóliával!
Itt szereztem be: https://www.foliavagas.hu/Üdv:
-
Zola007
veterán
válasz Hasaggymeg #116123 üzenetére
Engem az ösztönöz elsősorban tubelessre, hogy agyf.szt kapok a többféle belsőtől.
Boltbajárósba motorszelep 26
XC-be presta 26
fitnessbe presta 28Most vettem Slime Smart Tube 2db-ot a boltbajárósba, nem volt írva ebikeon szelephossz, erre mikor kibontom, kiderül, hogy lófa!z 32mm-es szeleppel adják, aminél épp csak a menet van ki a felniből
mindenhol azt írták AV40, azt hittem az ebike is olyan árulMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
ivana
Ármester
válasz Zola007 #116135 üzenetére
Nálam ez egy fokkal viccesebb
Szóval jelenlegi gépek:
- Egy országúti amibe 622-25-ös kell
- 2 db monti amibe 26 - 2.2-es
- Egy camping amibe 20 - 1.75
- 4 db 28-as tanyabike amibe 28 - 1 1/2 kell (635-ös)
- 2 db 28-as tanyabike amibe 622-es trekking belső kell
- 2 db 26-os tanyabike amibe 590-es belső kell
- 24-es tanybike amibe 540-es kell -
Zola007
veterán
válasz Hasaggymeg #116137 üzenetére
Presta szelepes belsőt használ valaki autószelepes felniben adapterrel? Megtartja rendese? Nem nyíródik el a szelep?
Mert akkor ezentúl csak Presta szelepes 26-os belsőket vennék, akkor 2 bringa ki van lőve azonos belsővel
erre gondolok:Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #116123 üzenetére
igen, ez biztos, sokkal több nem bringázó autós van, mint nem autózó kerékpáros... meg persze aki gyökér, az mindenhogy gyökér.
Én autósként 3 dologra nagyon haragszom:
-a piros a biciklisnek is piros, ha azt akarja a bringás, hogy egyenrangúként kezeljék, akkor talán úgy is kéne viselkedni..
-éjjel kivilágítatlan biciklis
-tiltott úton bicikliző biciklis... pl. 81-es főút - na ott pl. nem véletlenül van az tiltva. az autósnak NEM KELL számítania rá, egyébként ehhez képest elég kulturáltan kikerülgetik őket.
Szóval szerintem nem akkora a baj, mint ahogy a FB megmondóemberek posztjai alapján látszik, csak ott nagyobb a füst.
Az biztos, hogy sokat számít, hogy valaki maga is biciklizik, szerintem az ilyen sofőrök sokkal toleránsabbak.
(de valszeg az a bringás is többet konyít a közlekedéshez, akinek van jogosítványa)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zola007
veterán
válasz ZolkoW #116142 üzenetére
Ez az adapter
Continental gumikon gyárilag ilyen van a presta szelepen
Ha presta felnibe rakod, akkor lapos oldala néz a felni felé, autósban a kúpos.Én is ilyet keresnék mint a képen bal/jobb oldalt, csak nem találok. Ezért kérdeztem, hogy valaki használja-e tubus nélkül
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
DUB Inc.
aktív tag
Sőt, sokan még az anyát sem rakják rá... Ha megfelelő nyomással bicajozol semmi baja nem lesz.
-
deny330
aktív tag
válasz hegyimorc #116102 üzenetére
A szakadás annyira nem gyakori jelenség talán, legalábbis nálam még nem fordult elő szerencsére, valószínű ezért nem jutott eszembe ez, de amúgy jogos. Bár azt nem értem, hogy a szakadás mitől keletkezik?! Túl alacsony nyomás kiválthatja, vagy?
Toobee: Még annyit megkérdeznék, hogy manualozni szoktál / tudsz? Én az egy kerekezést rendszeresen túlhúzom, nem igen van még érzékem hozzá. Manual-al pedig van egy rossz tapasztalatom, azóta azt nem nagyon merem. (Gurultam lefele egy kis mellékúton a városban, egy fekvőrendőrön átmenve felhúztam hogy megpróbáljak manualozni kicsit. Másodpercek alatt túl húztam a bringa elejét, ha egy kicsivel később húzom be a hátsó féket akkor elég szépet taknyoltam volna bő 20-25-ös tempónál szerintem. )
-
Toobee
veterán
válasz deny330 #116149 üzenetére
Nem is szoktam és sajnos nem is tudok, de előbb utóbb sort kell rá keríteni. Féken egy ujj, érezni kell, hogy hol van a határ (általában egyébként azon túl van a valós határ). Szerintem először egykerekezz, ha az megy biztosan, utána jöhet a manuál.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- World of Tanks - MMO
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen