- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Nem vitázni akarok, csak így legalább át lehet beszélni ezt a témát rendesen.
Sajnos a kisebb gyártók, csak azért, hogy legyen egy ilyen kategóriában lévő kerékpárjuk egyszerű eszközökhöz folyamodnak. Fogják a Cross vonalon szereplő vázukat és nagyon kevés módosítással átrakják a Fitness vonalra. Na ebből aztán van ám keverés-kavarás. Pláne, hogy ha erre rájön, hogy a Cross vázat meg a trekking vonalból emelték át korábban. Itt fordulnak elő kavarások a hajtókar, tányér, koszorú méretekkel, hordszemekkel stb. stb.
Nem akarok a Merida-val példát felhozni, de őket nagyjából mindenki ismeri. Náluk a fitness vonal egy majdnem teljesen új vázzal lépett életbe. Egy fitness speeder-re egészen biztosan nem tudsz csomagtartót rakni, de szerintem még sárvédőnek sincs felfogatási pont. Ez lenne a helyes út, csak ezt nem minden gyártó engedheti meg magának, hogy külön vázat alkosson. Most, hogy jön "divatba" Cyclocross.. na ott is lesznek kavarások rendesen.
Mikor legelőször életre hívták(én visszahívásnak mondanám, mert a 80as évek végén, 90es évek elején volt pár nagyon hasonló gép) ezt a fitness vonalat, akkor volt pár szerintem már-már írott szabály
hogy mi a fitness:
Egy kos kormány nélküli outi, teljes outi szériás hajtással és váltókkal, az egyenes kormányhoz tartozó váltó -és fékkarokkal, + esetenként tárcsafékekkel.
Röviden lesarkítva ennyi, semmi más különbségnek nem szabadna lenni-e az outi és a fitness között. Ehhez képest ma ott tartunk, hogy cross, cross trekking, fitness egyes gyártóknál ugyanarra a vázra épül, csak (jó esetben) más cuccokat dobálnak rá. Valamikor csak a gumiabroncs különbözik.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Most, akkor ezzel tulajdonképpen mit is szeretnél mondani? Azt, hogy fitness és cross között kevesebb a különbség, mint fitness és outi között? Vagy mit? Komolyan nem értem, hogy mit szeretnél bizonyítani ezzel a csomagtartó rögzítési lehetőséggel és azzal, hogy egy alsó kategóriás fitness gépben trekking hajtómű van.
Én elég komolyan leírtam, hogy mi is az a fitness kategória és mit is kell venni, hogy ha az ember ebben a kategóriában szeretne kerékpárt.Egy alsó kategóriás MTB-n is trekking váltás van... Attól az már trekking?
[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz D.Orion #11703 üzenetére
Azt akartam kihozni,hogy a trekking-hez közelebb áll mint az outihoz.Vastagabb kerekek mennek bele (32) ha kimész rázósabb földútra ott sem lesz gondja az outis változatot a 25 kerékkel meg szétvernéd fel is ütnéd.
+mehet rá ha akarsz csomagtartó sárvédő.
Az országúti változat sokszor csak abban különbözik az outitól,hogy dobtak rá egy egyenes kormányt és más a váltókar.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Cross trekkinget azért általában jóval nehezebbek, másabb a geometria is.
Bőven ugyanott vagyok mire egy ilyenből fitness gépet építek vagy talán még odébb.
Ha pedig olyan trekking alapot akarok venni, amiben még sok potenciál van, az maga übereli egy fitness bringa árát és még számolhatok, járhatok utána, szerelhetek. Akkor mi ebben nekem a biznisz?ha kérhetem, linkelj egy olyan cross-trekking alapot akár használtból is, amíből gazdaságosan és igényesen lehetne jó teljesítménypotenciállal rendelkező fitness gépet építeni.
Nem kötekedés, mert nem vagyok lsta megfogni a villáskulcsot, ha közel ugyanazt ki tudom hozni mondjuk 30-50el olcsóbban.
De ha ugyanazért a végső árért még mókolnom is kell vele egy csomót, akkor azt a sok elb.szott munkaórát inkább bringán tölteném.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
D.Orion
veterán
Értem, vagyis nem. De mindegy.
Más, csak úgy:
Az első Shimano Deore XT szett 1982-ből.
1984-es csúcs DureAce. -
Zola007
veterán
Nem tervezek kavicsos útra menni fele. Ha barátokkal megyünk túrázni, akkor arra ott az XC gép.
Ellenben nem szeretem mikor valaki meglebbenti, hogy létezne más alternatíva is, de konkrétumot nem tud hozzá társítani.
Épp ezért magamat ismételve kérlek, linkelj olyan trekking típust, amiből értelmes és gyors fitness(-jellegű) gépet lehetne építeni gazdaságosan.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
borix
őstag
válasz Zola007 #11705 üzenetére
Ha építesz akkor te döntesz ,hogy milyen irányba akarod elvinni outi váz outi kerekek 25 külső vagy a másik ha kell az erősebb fékhatás miatt a tárcsafék 32-35 kölső + ha csomagtartóra is szükséged van akkor országúti vázon ezeket nem tudod megcsinálni.
Ha meg veszel egyet használtan vagy újonnan akkor meg lényegtelen mert olyat veszel amilyet akarsz. -
D.Orion
veterán
válasz Zola007 #11708 üzenetére
Épp ezért magamat ismételve kérlek, linkelj olyan trekking típust, amiből értelmes és gyors fitness(-jellegű) gépet lehetne építeni gazdaságosan.
Ilyen nincs, ezért nem linkel. Csak azt nem értem, hogy ezt ő miért nem képes leírni kerek perec. Ha jól emlékszem, akkor onnan indultunk ki, hogy Debreceni "jó" utakra kéne neked egy haladós gép, XC helyett. Továbbá úgy rémlik, hogy első teleszkópot sem szeretnél. Tehát, akkor a legtöbb cross kiesik. Cyclocross-nak nincs értelme, mert terepre nem mennél vele, arra ott az XC. Akkor tehát marad egy fitness gép melynek kerekei vagy gyárilag erősek, vagy majd te utólag azzá varázsolod. Egy olcsóbb küllőcserés upgrade is sokat dob a strapabíráson.
Szívesen mondanám, hogy én egy cross gépet alakítanék át. Kidobnám belőle az első teleszkópot merev villára cserélve. 35-ös gumik még elég haladósak, küllők gyárilag igen sűrűek. Kérdés, hogy te mennyire tudnál vele haladni. Nekem speciel mindegy lenne, hogy cross v. outi van a seggem alatt, mert a kondimmal 30km/h-nál többet nem tudok menni.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Leírtam korábban, hogy nem mennék 1.2-1.3 külső alá, mert egyrészt szeretném megtartani legalább elöl a tárcsát, másrészt 86 kiló vagyok (bár az előző is ebből következik)
Éppen ezért nézek fitness gépet, mert az koskormányos országútin nagyon feküdni kell és ilyen testtömeggel úgysem nyerek semmi azzal hogy 29,34 grammal könnyen mondjuk a karbon stucnim mint egy alu (szerintem más se, ezért tök fölöslegesnek tartom versenyen kívül a karbon cuccokat halandó embernek, de ez már más téma)(#11710) D.Orion : "Ilyen nincs, ezért nem linkel." Tudom
Egy cross gép általában 475-490-es beépítési magasságra van tervezve. Ilyen mereve villa talán 2 létezik ami nem street villa, leginkább a kona p2 700-asa.
Ha alacsonyabbra teszed, akkor meg megölöd vele a geo-t és idővel megeszi a fejcsövet is.
32-es v-mintás gumi szerintem egy jó kompromisszum csak aszfaltra.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
2,5 - 2,8 liter között van a fogyasztás 100 km-en ez kb 1000 Ft. Ebből kijön 2 energia szelet és 1 banán vagy 1 zacskó diákcsemege, 1 banán és 2 olcsóbb müzliszelet. Bár ez kicsit sok kaja 100 km-re, de pl az izotóniás italt nem is számoltam bele.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
deicide
veterán
válasz Zola007 #11713 üzenetére
Ez azért nem teljesen igaz. Nekem ugye van fitness-em és outim is, 90kg vagyok. Semmi baja a 23/622-es guminak, megbírja. De a pár deka ide-oda, karbon cuccoknak ilyen testtömegnél én sem látom értelmét. Egyébként az outival olyan 2-3km/h-val gyorsabban tudok jelenleg átlagban menni, de biztos nőni fog még a különbség, ha majd jobban megszokom.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
fpeter07
veterán
válasz Szakbarbár #11714 üzenetére
Azért el lehetne komolyan merülni a témában, hogy mihez tartozik nagyobb energia: ha mindenhova autóval mész, vagy mindenhova önerőből. Mert pl. a szarvasmarhát is sok energiával kell "hízlalni", hogy aztán az étkezőasztalodon találhasd.
-
hoffman_
nagyúr
üdv,
élesednek a dolgok, pénteken fűzök remélhetőleg
kérdés:
az új felni belső átmérőjét még nem tudom, majd a vásárlásnál kiderül. előre kiszámolnám a szükséges küllőhosszokat, de elakadok. az agy lyukkör távolságban nem vagyok biztos. ilyen agyam van, de az a küllőperem adat, szerintem nem az, ami nekem kell. próbáltam megmérni, de tolómérő híján elég nehéz(bár jut eszembe, akkor veszek egyet addig, szóval estére ez nem lesz gond ). az előző küllők 291mm-sek voltak, és jók, ehhez számolva 66mm jött ki - kb ez jött ki méréssel is, de tolómérő nélkül ez elég pontatlan lett.
igazából rájöttem, hogy estig lesz tolómérőm, szóval tárgytalan lett a kérdés de azért érdekelne, hogy az a megadott 62mm micsoda, mert tuti nem ez. ha ez, akkor jó nagy kutyutlás van itt.
ui.:
teljesen jónak tűnik az agy, minél többet nézem, csak bennem van a paranoia, hogy vissza merjem-e fűzni... 7k spórolás lenne, egyetemi tárcával nem mindegy. na persze egy esetleges esés utáni újabb fél év mínuszt nem kompenzálna...
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
eddie1978
aktív tag
Mi tudtok a cx méretezésről? Sok olvasás után arra jutottam, hogy ugyanaz kell mint az országúti méret. Nálam ez 59cm felsőcső hosszt jelent. Cannondale CAADX 61 méretben 59cm felsőcső, 58 méret 57.5cm felsőcső. Az 58 kicsi. Másfél éve nézegetem ezeket a dögöket. Túra, edzés aszfalt+földút a cél. Jól kiegészítené a jelenlegi '01 R1000 országút és '92 R600 egysebi flottát.
-
hoffman_
nagyúr
Mad Fiber karbonkerék - hogyan készült video
ezek után pláne nem mernék ráülni
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Zola007
veterán
válasz deicide #11715 üzenetére
Más oka is van annak, hogy nem akarok 30 alá menni (egyelőre).
Régen sokat tekertem ugyan, de kizárólag MTB volt vidéken, 70%-ban földúton és hegyen.
Az utóbb években alig van a lábamban km és az is szintén MTB.Ezért inkább full kezdőként kezelem magam és a bringa (valamint a saját tepsi épségem) érdekében nem akarok rögtön vékony gumival kezdeni. Szoknom kell majd a kezelhetőségét az országúti váznak, másrészt eddig nem érdekeltek annyira az úthibák és erre is meg kell tanulni odafigyelni.
Ha első utamon odaverek egy új kerékszettet 23-as gumival, mert még nem jöttem bele az outizásba, akkor az drága tanulópénz lesz.
Később ráérek lefelé lépdelni 32 - 28 -25 vonalon még felni csere nélkül is.(#11716) fpeter07 : hogy én eddig ezt nem láttam! együnk inkább motort! kevesebbet fogyaszt 100km-en mint a szarvasmarha
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
cobranco
csendes tag
Üdv mindenkinek!
A Déli-Kárpátokon való átkelésnek sikerült igen vadregényes formáját választani,sajnos a film töredékét sem adja vissza annak, amit ott átéltünk,dehát ahogy szokták mondani, az élet a legjobb forgatókönyvíró.
Mai napig nem értem,hogy a felmálházott bringák,hogy élték túl.,s az élet fintora,hogy múlt pénteken a szél feldöntötte a garázs előtt a bicajt és olyan szerencsétlenül esett,hogy pont a járdaszegély telibetörte a váltómat…káromkodva visszatoltam a helyére,még csak belegondolni is rossz,hogy mi lett volna ,ha valami hasonló történik kinn a román vadonban.Dél-Erdélyi Körkép 3.rész: "A legvadabb hely Romániában" 2013. /Romania/ HD 720p:
http://www.youtube.com/watch?v=9j53ySezFcI
Útvonal:
Tismana-Runcu-Sohodol szurdok-Pasu Dalma Casuta /1152m/-Urisani-Lupeni/Lupény/-Vulcan-Zsil-völgye-Bumbesti Jiu-Targu-Jiu/Zsilvásárhely/-MotruElnézést,ha néhol remegősebb a kép az átlagnál,de az útviszonyok csak ennyit engedélyeztek.
Kellemes időtöltést!
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
Zola007
veterán
válasz cobranco #11725 üzenetére
4:20-nál nagyon adja, feldobta a napomat : ..... ez már nagyobb, nem igazán örülök neki.......................a kuvaaa...
remélem azért nem lett semmi bajotok![ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fpeter07
veterán
válasz Zola007 #11722 üzenetére
Az új montimon az első 50 km-en szó szerint féltem. Lefelé valami borzasztó volt. Az alacsony kormány és a teljesen más geo hatása volt. Ráadásul a lábam is már a pedálhoz volt kötve... Miután már kezdtem hozzászokni, utána jött a kanyarodás, mint új probléma. Az még most sem megy tökéletesen.
Egyébként nagyon durca ez a bringa. (Már kinézetre is )
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #11727 üzenetére
mid is van? nem találom.
na pont ezért akarom én is csak finoman adagolni az újdonságokat.először csak az új váz, aztán ha már megszoktam, akkor új pedál, majd később vékonyabb, simább gumi, stílushoz és erőhöz való hajtómű, stb, de csak szép fokozatosan. Mert ha egyszerre újítok be mindent akkor nem fogom érezni hogy mi merre változott és csak egy rossz technika idomul hozzá, másrészt veszélyes is lehet, harmadrészt meg simán rámegy a gatyám is
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fpeter07 #11716 üzenetére
Játszunk kicsit a számokkal:
1 kg benzin fűtőértéke 43 MJ, sűrűsége 0,75 kg / liter, -> 1 liter benzin 32,25 MJ ami 7700 kalóriának felel meg.
1 óra 21 km/h sebességgel történő kerékpározással 624 kalóriát éget el egy 65 kg-os ember.
Szóval egy liter benzinben levő energiát a kerékpáros 12 óra 20 perc alatt használ el, ami alatt 259 km-t tesz meg.
A kerékpáros fogyasztása tehát 0,38 liter 100 kilométerenként. Remélem jól számoltamA szarvasmarha és egyéb haszonállatok takarmány hasznosítási hatásfokáról régebben olvastam, de pontos számokat nem tudok mondani.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
(egyszercsak) Cross bringát tervezek venni (aszfalton megyek a legsűrűbben, de időnként útrakelek csak úgymindnefelé ), a Gepida 500 CRS a régi kedvencem, de 160K érte? Ennyit megér ez a bicikli? Esetleg ugyanilyen olcsóbban vagy vagy ennyiért jobb? Olcsóbbak között nézegetem a Neuzer X2 X3 vagy a Cube LTD CLS Pro...
Eléggé laikus vagyok, azt tudom, hogy az előre összeszereltek újonnan nem feltétlen jók, de azért gondolom lehet kifogni jó biciklit is ebben a kategóriában... Iylenkor meg gondolom jobban akciózzák a bringákat, a szezon végén
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
hoffman_
nagyúr
na, meg lett mérve az agylyukkör távolság, igaza volt az ebike-nak, tényleg 62mm, ennyit számít a tolómérő. valamit nem értek ám. a 291mm, ami benne van most, az jó, és az 66mm-el jött ki.
pontosabban 62mm és 66mm-el is 291mm jön ki, de az meg lehetetlen
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Szakbarbár
aktív tag
Ejha, nem rossz Én pár száz méter után meghalok 40 km/h sebesség felett.
Max sebességet nézted már sík úton? Kíváncsi lennék mennyire tudod kihajtani.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
deicide
veterán
válasz Szakbarbár #11735 üzenetére
Nem, de megnézem hétvégén, hogy mi lehet a vége síkon mondjuk 1km-en. De ahhoz jobb lenne az 50/34 helyett egy 53/39-es hajtómű. De a speed/cadence táblázat szerint maximális áttételen (50/12), a 45km/h is már 138-as pedálfordulattal megy, az meg már elég extrém.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Peet210
őstag
válasz deicide #11736 üzenetére
Nekem 72 km/h körül volt 140-es RPM. Ma 61,5 km/h 114 RPM. Szerintem mp/h-át néztél 50/12-ben 38-40-es tempóval megy az intervall. edzés ahol alacsony pedálfordulat a lényeg az izmok megerősítése miatt (legalább is nálam). Az elég kellemetlen lenne ha már nyélen is csak ekkora tempót lehetne elérni .
mod.: és ezt te is észrevetted.
[ Szerkesztve ]
Today's record, is tomorrow's motivation
-
deicide
veterán
válasz Peet210 #11738 üzenetére
Hamarabb észrevehettem volna, hogy dőreség, ilyen fordulatot nem is szeretne a térdem. Akkor Te sem szarral gurigázol, úgy látom, 38-40-es tempóval.
Én mondjuk valószínűleg inkább maradok a lelkes amatőr szinten, nem teszek bele sok tudományt, csak tolom, ami a csövön kifér.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
fpeter07
veterán
válasz Szakbarbár #11730 üzenetére
Ez a nettó igen. Csak hogy ha mindenhova autóval mész, akkor (ideális esetben) kevesebb kajára van szükséged. A plusz kaját meg meg kell termelni. Nem olyan egyszerű ez, mint amilyenek elsőre tűnik.
-
lecsokolbi
aktív tag
- Mindenki hazudik! -
-
hoffman_
nagyúr
válasz lecsokolbi #11746 üzenetére
azigeeeen, tudod, hogy kell szép estét csinálni! hát szerelmes lettem
ui.:
csodálom, hogy nem tőled szerzek tudomást erről a videóról, dqdb
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
D.Orion
veterán
válasz RootRulez #11733 üzenetére
Nekem a 2010es verzió van ebből. Deore LX váltókarok, Deore első, Deore LX hátsó, hg50-9 koszorú, hg53 lánc, truvativ hajtás, magura hs11 hidraulikus felnifék, rst teló. Ez 150k volt tavaly? tavasszal.
Mobilról vagyok így most katalógust nem tudok adni.
Én azt tanácsolom, hogy keresd a beragadt 2-3 éves modelleket, ugyanazon pénzért szintekkel jobb felszereltséget kapsz. Nézz más márkákat is. -
albert8
addikt
válasz fpeter07 #11742 üzenetére
Én is bicajoztam egy jót a hétvégén! Szóval aki tud valami jó kis trailt az menjen végig rajta! Nagyon szép az erdő ilyenkor. remélem holnap is tudok.
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Anime filmek és sorozatok
- Mobil flották
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gyúrósok ide!
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen