- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Fotók, videók mobillal
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #125050 üzenetére
Ha tényleg az, akkor nem ronda...
robee19: Pont ezt írtam, hogy néhány bringájuk nekem is kéne. A 2017-es thorx 30 és gate 30 amíg ki nem fogytak a készletek, best buy volt, a 2018-as már nekem nem kéne annyira, mert teleszkópban visszaléptek egy-két szintet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy ma a kedvemért egy pillanatra kinyitották a közeli kerékpárboltot és vettem egy belsőt, de meg is bántam... itthon kivettem a dobozból és azonnal feltűnt, hogy nagyon vastag, tehát összetűrve a Topeak Ninja Pouch-ba nem fér bele, meg kőnehéz is. Gyárilag valami gagyi 200 grammos Kenda belsőim voltak, ami ha jól sejtem már nehéznek számít, erre amit ma vettem annál is nehezebb, a mérleg 250 grammot mutat .
Tudnátok valami könnyebb belsőt ajánlani? Mivel defektet szinte egyáltalán nem kapok, ezért nagy igényeim nincsenek, csak legyen könnyebb...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RaiZka
tag
válasz Massmurderer #124984 üzenetére
Nem akarlak elkesireteni es csak egy jo tanacs szeretne lenni (amit vagy megfogadod vagy nem) de ezzel azert ezzel ne nagyon menjel ki bringazni max nappal. Konkretan kuka 2 dollaros lampa. Volt ilyenem es ment is a kukaba. Meg a fenyerejevel csak csak lehet elni, bar az sem egy nagy durranas, de amikor random kikapcsolgat az majd nem lesz vicces.
Más: karacsonyi temahoz. Nekem korabban jott a jezuska a hatan egy gorgovel, szoval most megy a Zwiftes alapozas
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz kacsyx #125044 üzenetére
A kiinduló állítás, amit cáfoltam, az volt, hogy
"Szerintem ezek a szöges köpenyek tipikusan azok a termékek, amelyek jó hogy vannak, csak minek."
Szóval van ám azoknak létjogosultsága, csak nem kishazánkban.
Másrészt Jjeahh nem Mo-n lakik, ahol él, ott egy kicsit több hó van, és tovább is tart Ha egy évben 3-4 hónapig hó van, akkor már lenne értelme. A gond csak az, hogy a helyi szabályok tiltják a hótól eltakarítatlan utakon bringázást, ha jól emlékszemFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #125060 üzenetére
Ez ilyen ha az embernek már alapból sárnehéz a bringája . De amúgy ja, ezután odafigyelek erre is bármit vásárolok, mert néhány alkatrésznél tényleg csak az odafigyelésen múlik, ez a 140 grammos belső sem drágább, mint egy 250 grammos, akkor meg miért ne vegyem a könnyebbet. Főleg mivel a gumikon épp most spóroltam 200 grammot . Következő nyeregvásárnál is oda fogok figyelni erre, mert a WTB Volt Comp-nál nem tettem és az is eléggé nehéz cucc... más alkatrészen már nem fogok grammokat számolgatni, mert pl. egy könnyű hajtás vagy könnyű teló már drága mulatság. Max még majd az új kerékszettel remélen spórolok valamennyit, a jelenlegi fogalmam sincs mennyit nyom a mérlegen, sosem mértem le. Ja, pedálból sem veszek többé nehezet, a műanyag kompozit bevált és jó áron megy. Szal ha azonos áron vehet az ember könnyebbet, akkor miért ne
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125060 üzenetére
Én már megkaptam a védő oltást, amikor egy 14kg-os alu endurot vettem.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #125060 üzenetére
Ja, ezzel a szar, nehéz belsővel már nem is forog a kerék. Ezt már Toldi sem dobálná úgy, mint a malomkövet
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #125063 üzenetére
Nagyanyám már kitalálta mi lesz a sorsa: felvágja befőttes guminak
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
Megjött az első fejlesztés a bringámhoz, Lyrik RC2 csillapítás.
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125050 üzenetére
Köszi az ajánlatot, de szerintem nem lennék igazán előbbre vele, mint a meglévő Hollowtech II-es LX karommal, most még azon is hezitálok, mivel tiszta lappal indulok, hogy visszamegyek 170-es hosszra... még ettől függetlenül is keresgélem a megoldást, ugyanis szívem szerint olyat választanék, ami dedikáltan egytányéros, és rakható rá 30-asnál kisebb is, amit meg is lehet venni. eddig 1 vagy 2 ilyet láttam... az egyik egyébként ígéretes, a Sram direct mountos karjai ilyenek, és létezik hozzájuk 28 fogas tányér nem drágán. Mondjuk a GXP tengelyes 40e körül van, a BB30-as már 60... :-/ Ez az egyik kérdéses történet, a másik, ami méginkább zsebbenyúlós lesz, de megpróbálom használtból megoldani, az a villa.. szóval ez tényleg 1-2 hónap, mire összeáll, a többi cucc nagyjából van. Boostos vázat nem akartam, akkor cserélhetném a kerekeimet is. De ahogy mértem, azért kövérebb a sárférőhely ebben is, remélem 2,25-ösnél bőven nagyobb gumma is elfér majd.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
.mf
veterán
válasz jjeahh #125061 üzenetére
"Következő nyeregvásárnál is oda fogok figyelni erre [...] Max még majd az új kerékszettel remélen spórolok valamennyit"
Azért vigyázz vele, kétélű fegyver. Egy közepes-hosszabb távon egy kemény, kényelmetlen nyereg már nem vidám dolog. Kerékszett dettó, bringát Mavic Crossride felnikkel és lapított aero küllőkkel kaptam -- állítólag merev és strapabíró, nem duhajkodok vele (hegyi trail nem DH, nuku letörés, ugratás, lépcsőzni is csak ritkán szoktam), elég könnyű is vagyok 62-67 kilómmal, a bringa pedig 140-140 össztelós tehát sokat felfog az is, de mégis összeszedtem vele 1-1 enyhe nyolcast, néha a küllők érdekeseket pendülnek, és állítani rajtuk is sokkal nehézkesebb és kényesebb. Azért a kb 0.05%-ért, amit ezek a küllők aerodinamikában hoznak, eszem ágában nem lenne használni őket.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Runner_fxr
Ármester
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #125069 üzenetére
Nem tűnik buta gépnek. Nagyon megnéznem ezt az új Levo-t.
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #125061 üzenetére
Az irány jó, de azért azt szem előtt kell tartani, hogy egy idő után a könnyebb, az valahol "kevesebb" is lesz. Pl. ugyan abból a butylból gyártott belsőből, ha valami 2/3 akkora súlyú, az azért van, mert vékonyabb. A belső nem egy űrtechnológia, ami vékonyabb, azon a tüske is előbb átszalad, illetve a levegő is ki. De: akinek ezzel nincs problémája, mert nem a királydinnye ligetek közepén él, vagy nem gond 1-2 naponta fújni kicsit a bringába, az nyer vele. A kerékszett is ilyen, a te ~65 kilód nem fogja megviselni egyik kereket sem, így vehetsz nagyon könnyűt is. Aki viszont 80-90+ kg, az már nem annyira. Főleg aki durvul. Ez is kompromisszum.
Egy nagy generálnál szedd szét a bringát, és mérd meg a vázat, csak hogy elinduljon a lavina...
Következő nyeregvásárnál is oda fogok figyelni erre: Tessék, ez vízálló is. A vicc az, hogy egy srác mondta hogy ez (vagy valamelyik korábbi Spyder) volt az egyik legjobb nyerge ("hobbi" versenyző, érdemes fenntartásokkal kezelni), csak 2 eltört alatta, és inkább hagyta. Az a baj, hogy ő kb 10 kg-mal könnyebb, mint én, pedig nekem is rohadtul tetszik.ZolkoW: direct mount karral szép lesz. Mi a cél, SS vagy 1x? Teló mozgó vagy merev?
Runner_fxr: ennek séta funkcióban pörög a hajtókar? Neked a Trailsteren nem pörgött, nem? Amúgy jjeahh-nek való trükkvideó, 2 mp-ig én is tudok szépen biciGlizni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #125065 üzenetére
Szotyogtatja Jézuska tova tavaszig?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125071 üzenetére
Jól látod, lényegében a "saját" merevvillája és valami Reba között megy a vacila.. a rugósakhoz nem értek, csak azt látom, hogy itthon 70-80-ért van használtan Reba, ebayen nézegetem, ott volt nemrég egy, ami 50e körül kelt el, de a genyó angolok többnyire nem postáznak ide. A lelkem mélyén valami azt súgja, a real thing a merevvilla lesz megint (bazz, 660g?), de eltelt már annyi idő az utolsó teleszkópom óta, hogy megint adjak egy esélyt.
Hajtás: 1x11 lesz, aztán ahogy magamat ismerem, egyszer, lehet hogy csak évek múlva úgyis meglépem a 12-t. Vagy nem, mert elégnek nyilvánítom a 11-et, a 28-as fog elöl azért kellene, mert erre az XD dobra, ami egyébként jó volna, csak 42-ig van értelmes árban 11 sebis sor. És ott még jó lenne egy kis tartalék a pörgetéshez. (most 30-as tányért használok)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #125074 üzenetére
Mivel a korábbi gépeid is merevek, ezért gondoltam, hogy itt is a merev a terv. Nem mellesleg szerintem marha jól néznek ki ezek a Niner villák, a cső lábú Ricsi és társai például nem tetszenek egy mai vázban. Egy zöld fehérben nagyon fullos lenne, a zöld feketét látni kellene, a fehér fekete esetleg, de árképzést nem értem. Miért +100 euro a fehér meg ezüst?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #125071 üzenetére
Ja, valszeg a vázam a leggyengébb láncszem a grammozásban, tuti nehéz...sajnos azzal nincs amit kezdjek, gondolom egy könnyebb váz nagyon drága. Múltkor pl láttam egy aluminium Cannondale lefty gépet, aminek a súlya 11-el kezdődött, de kissé más árszint .
Ilyen nyergeket lehet kapni 1 dollárért kínából is ..mf: Jaj én nem variálom agyon a kerékszett vásárlást, valszeg a legolcsóbb tubeless ready XT agyas kerekeket fogom megvenni amit találok, az tuti nem lesz agyonkönnyítve, de azért így is reménykedek, hogy valamivel könnyebb lesz a gyári kerékszettemnél, ami valami alap sajátmárkás nem tubeless-es cucc belépő Acera agyakkal.
Nyereg fronton én pont fordítva vagyok ezzel, a mostani nyergem viszonylag puha és nehéz darab, mégis gyakran fáj tőle a hátsóm hosszú távon, miközben a régi kőkemény keskeny Selle Italia nyergemmel sosem volt ilyen gondom. Szal úgy érzem, hogy nekem kemény minimál nyereg kell, ami szerencsére 100-150 gramm súlysporlással is járhat .
Szal az ilyen apróbb olcsó alkatrészeknél tényleg inkább csak az odafigyelésen múlik nálam az egész, mert az én súlyommal valszeg a könnyebbet sem fogom tönkretenni és a sok 100-200 gramm spórlásból lassan akár 1kg mínusz is összejöhet . Az új gumikkal pl. 200 grammot spóroltam nemrég, sőt, ha azt nézem, hogy a nyáron sokáig egy szett Smart Sam volt a bringán, akkor majdnem 300 grammot, a CST belsőhöz képest a belsőkön meg 200 grammot, ami együtt már fél kiló anélkül, hogy kerékszettet cseréltem volna, szvsz ez már nem semmi[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125075 üzenetére
én azt sejtem a háttérben,h az az 1-2 szín jobban akciós,nem a többi a feláras,de mindjuk annyi plusz pénzt nem fizetnék ki szín miatt..
nyereg téma: a szintetikus borítású nyergeim sosem áztak át esőben, egy van,ami valszeg megszívná magát, azt 3 ezresért vettem apróból, egy egész könnyű titánpálcás WTB, de az sajna nem bizonyult kényelmesnek.. ellenben ha boltban Speci nyerget látok, mindig összecsordul a nyálam, azok úgy ránézésre is jók.. de sok pénzt tényleg csak próba után áldoznék nyeregre.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Massmurderer
őstag
válasz Runner_fxr #125069 üzenetére
ÁÁÁÁ...ez megint értelmetlen video volt,már bocsi.Lehet látni hogy nem elöször van ott a pályán,másik az,tekerés nuku,csak az elektromos hajtást használta.Ennyivel egy cross motorral is végig lehetet volna menni ott,több élményt adott volna az.
-
SSJmeszes
senior tag
válasz Massmurderer #125079 üzenetére
???!
És miért meglepő az, hogy nem először van ott? Soha, senki nem úgy megy le először egy hegyről úgy mint az állat, hogy azt se tudja, hogy az a kanyar, ugró merre is viheti, vagy hogy mit vállal be vele. Ez a természetes..
Azért megy ekkora tempót, mert már ismeri annyira a pályát, hogy megtudja ezt lépni. Egy BMX pályán se ugrasz neki ahogy meglátod a pályát, hanem először körbenézed. Illetve persze nem muszáj, de akkor hülyeséget is csinálhatsz.
Csak az elektromos hajtással nem fogsz felmenni sehol. Oda még mindig kellesz te is. A motor mivel adott volna több élményt? Semmivel, mert lassabb lett volna ugyan ezen a pályán mint a videón szereplő.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Massmurderer
őstag
válasz SSJmeszes #125080 üzenetére
Motornál úgyanez van hidd el.Ott se mindegy mikor,melyik fokozatba kapcsolsz,mennyi gázt huzzol neki.És hidd el,motornál egész máshogy adja vissza az élményt.Itt inkább azon volt a hangsúly hogy elektromos hajtás miatt oda a biciklizés élménye.Amúgy én vadidegen pályán,terepen is állat módjára szoktam menni motorral is Itt biciklinél,ilyen keményebb terepen nem tudod pl. azt hogy mikor törik a váz,vagy a kerék alattad.De motornál ilyen nincs,mert ott tudom hogy az a 100kg körüli vas,amin ülök,ami alattam van,az röhögve kibirja az ilyet.De tudod mit,probáld ki.Szerezz egy 250ccm vagy feletti crossmotort,és menj vele ilyen terepen,ha még eddig nem tetted,és azt mondod hogy ég és föld bicikli és a motor,és úgyanigy az elektromos bicikli is.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #125076 üzenetére
Én azért az XT agyakat átgondolnám a helyedben. Igazából két lehetőséged van:
megveszel egy fűzött kerékszettet: nehezebb lesz, nem lesz olyan szép (nehezebb kevés küllővel megcsinálni), de mindenből olyan alkatrészt raksz bele, amilyet akarsz
megveszel egy gyári kerékszettet: valószínűleg könnyebb lesz, szebb lesz (kevesebb küllő, szép matricázás), de lehet lesz benne gyengébb alkatrész (ha nem a legolcsóbbat veszed és elolvasol pár véleményt, akkor ezt könnyen elkerülheted) -
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #125082 üzenetére
Az XT-től Hassagymeg kalandjai után valóban félek, de sajnos az olcsó tubeless ready kerékszetteket mind azzal szerelik, mást nem találtam. Mármint olyant, ami megfelel az alábbi követelményeknek:
- legyen olcsó
- legyen gyorszáras
- legyen centerlock féktárcsa kompatibilis
- tubeless ready
- 9 sebességes fogaskoszorúval kompatibilis...
Sajnos pár követelmény eléggé ellentmondásos, pl. nehéz gyorszáras tubeless felnit találni, így elég sok startból kiesik.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #125084 üzenetére
De építeni még mindig tudsz, pl a Novatec agyak olcsók AliExpressről. Felnit meg biztos találsz valahol akcióban. Én ma már biztos, hogy nem vennék kónuszos agyat. A tárcsát meg le tudod cserélni 6 csavarosra, az olcsó Shimano tárcsákat szinte ingyen adják.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #125085 üzenetére
Kónuszos agy = gyorszáras? Nincs más választásom, az egész vázat és az új teleszkópot nem fogom lecserélni egy szett átütőtengelyes kerék miatt, főleg, hogy nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán megérezném-e a különbséget merevségben.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
kacsyx
aktív tag
Pedálmenet és kerékagy zsírozásához tudtok ajánlani valami normális terméket? Vagy erre jó bármilyen gépzsír?
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #125086 üzenetére
Nem, a kónuszos agy az, amikor te állítod be a csapágyhézagot a kónusszal, majd a kontraanyával fixálod. Ilyen a legtöbb ipari csapágyas agynál nincs, szerencsés esetben akár évekig hozzá sem kell nyúlni, ha rág a csapágy, kinyomod belőle a régit, az újat meg bepréseled. Kónuszos agyat meg illik évente 1-2 alkalommal szétszedni, kipucolni, újrazsírozni.
-
SSJmeszes
senior tag
válasz Massmurderer #125081 üzenetére
Olvasd el még egyszer..
Te teljesen másról kezdtél el beszélni.
Mivel te azt írtad, hogy EZEN a pályán nagyobb élmény lett volna lejönni motorral. Én ezt kétlem, mivel eléggé csiklicsukli a pálya. Így mozgékonyabb/folyamatosabb a bicikli.
Meg azt értsd meg te is, hogy továbbra sem elég csak a gázt húzni a bicón, ha mászol felfele. Nem, nem úgy működik mint a motornál, mivel itt te is kell tekerj, hogy felmenj. Igen SEGÍT, de nem csinálja helyetted, a motorral ellentétben. Mióra Runner megjelent a rásegítéses bicóval, azóta megy az értetlenkedés ( már bocs a szóhasználatért ), hogy ez már nem biciklizés. Dehogynem. Csak megkönnyíti a dolgod.
Másik hszedben is már ugratásról beszélsz, hogy elektromossal nem tudsz ilyet.. Megint teljesen más kategóriát hoztál fel. De, ha van egy jó pálya, hidd el elektromossal is repkednek ilyeneket.. sőt, ha van egy hegyed, akkor még rásegítés nélkül is repkedsz még ilyenebbeket is.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #125079 üzenetére
Nyilván nem először ment végig, és?? Kit érdekel? Csak azt szemlélteti a videó, hogy maga kerékpár mennyire jól irányítható. A pedelec mtb-nál az egy kritika szokott lenni, hogy a nagyobb súlya miatt lomhák, nem olyan jól kezelhetők. Ebből a videóból meg tökéletesen látszik, hogy egy profi e-mtb semmivel sem rosszabb lefelé.
Ami a hozzászólásod többi részét illeti, hogy csak elektromos hajtást használt. Tévedésben vagy, ezek a gépek csak akkor segítenek be ha tekered a gépet. Illetve 25-nél lekapcsol, itt lefelé ebbe nem vot elektromos hajtás. Amikor forgott a pedál magától, az csak a walk assist, ez azért van benne, hogy 5km/h-ig tudod működtetni gombnyomásra, ezáltal könnyebben fel lehet tolni mondjuk egy olyan emelkedőn ahova már nem tudsz feltekerni, de a nagyobb súlya miatt nehéz lenne feltolni.
Az, hogy a cross motor mennyi élményt ad, más tészta, ez egy kerékpár, az meg egy motor, értelmetlen az összehasonlítás is.
Egyébként igazán nem akarlak megbántani, biztos nagyon profi bringás vagy te is, de abban biztos vagyok, hogy az átlag montis akárhányszor végigmehet egy ilyen pályán, ilyen tempóval, így a büdös életben nem fog tudni lejönni. Valószínűleg te se és én se.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz zoli03 #125085 üzenetére
nekem is elegem lett a kónuszos agyakból, igaz, azokkal sem volt más gondom, mint hogy állandóan szenvedtem a beállításukkal, mert használat közben is elmászott. Ez csak részben a rendszer hibája, részben meg az enyém, de jobban szeretem az olyan rendszereket, ahol nincs ez a tényező.. számtalanszor volt, hogy beállítottam (szerintem), majd mentem vele, és vagy szorosabb lett egy árnyalatnyival, vagy kotyogni kezdett, és akkor megint szedhettem elő a kulcsokat.
A tubelessről kevés tapasztalatom van, de megfelelő szalaggal szinte minden felni kompatibilis, nem? Mármint folyadékkal, az UST igazából sosem mozgatott, meg biztos abban is használnék folyadékot a defektvédelem miatt. De annó nekem mezei alkatrészekkel, sima drótos legolcsóbb Rapid Robokkal + Continental folyadékkal elég jól működött. Csak hetetne azért rá kellett volna pumpálni, én meg volt hogy hagytam leereszteni, és ott vége is lett...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125084 üzenetére
Átütős agyhoz is van gyorsszárasra átalakító,ugyanúgy mint kúpos villanyakhoz nem kúpos vázhoz,tehát kis + pénzért már nincs ilyen kötöttség.
ZolkoW...macerásabb beállítani,de kis tapasztalattal és türelemmel egész sokáig bírja állítás nélkül és szervizelhető.Az ipari csapágyas egyet kottyan és onnan megindult a visszaszámlálás,mert csak.cserélni lehet,így megfontolandó kinek melyik a jobb.Volt bajom az XT aggyal,főleg mert többet vártam tőle,ugyanakkor lassan 5 év és 40e km után is ugyanazok az agyak futnak,és bár érezhetően rágnak,de most is még egész jól forognak.Nem is fogom lecserélni a kerékszettet csak ha már használhatatlan,ami becslésem szerint ha nem ütöm szét,további legalább 2 év/15e km.50e km és 7 év nem olyan rossz teljesítmény,végül is nem sok ipari csapágyas agy ami ezt überelné.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #125093 üzenetére
Az ilyesmire hogy kell rákeresni? Érdekelne mennyibe kerül egy szett átalakító és van-e bármilyen kompromisszum vele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125094 üzenetére
alin rengeteg tengely átalakítóba futok bele, mondjuk QR15 adaptor, meg ilyen keresőszavak biztos működnek. a tapered villa más téma,mert tényleg létezik olyan fejcső,ami külső alsó csapággyal képes fogadni tapered villát,de az én karcsú vázam pl. úgy sem, szóval jól nézz utána. épp ezek miatt (is) vettem az új vázat, ez már tapered is, és átütős is, a kerekeimből elvileg csak ki kell szedni a QR adaptert, de még nem jutottam oda,hogy ellenőrizzem,minden megvan-e a konverzióhoz
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZolkoW #125092 üzenetére
A tubeless legnagyobb előnye a belsőssel szemben, hogy jóval kisebb a defekt lehetősége.
Persze sokmindent meg lehet oldani kendácsolással, de a tl ready felni más, más a perem, rápattan a külső. Működhet normál felnivel is, de én nem merném úgy használni, monduk terepen egy 50-es tempónál elereszti a levegőt az első kerék, nagy esélyed lesz egy perecre.
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #125095 üzenetére
tubelesshez még annyit, hogy WTB felnikel próbáltam, és azok valamilyen szinten elő vannak készítve rá, de kell a ragasztós felniszalag, mert a küllűlyukaknál ugye eresztené a levegőt. i19 (ennél olcsóbb felniim vannak, de azoknak is hasonló a metszete)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #125099 üzenetére
Most hogy mondod, a grammbaszás következő szintje, hogy 26-os kerékre váltasz, hogy spórolj a tömegen.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen