- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #129748 üzenetére
Ja, ezért nem vettem ilyent, ennyiért van Deore tárcsa is . Mondjuk eléggé visítós fajta, de más gondom nekem eddig nem volt vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Dudi08 #129746 üzenetére
De ugyanez van nálam is, hiába állítgatom, egy ponton túl azt érzem, hogy telibe elnyomja az ereket a nyereg. De nekem egy monti pozíció is borzalmas egy puha nyereggel. Ha jön a jó idő, megpróbálom betétes gatyával is, de kötve hiszem, hogy változást hozna ilyen téren.
FireKeeper: Ismerem a csatornát, próbálgattam is ezeket a beállításokat, de sajna nem segítettek sokat.
Hasaggymeg: Nem, de outin az alap hoods pozíció is határeset, vízszintes körüli nyereggel a drop borzasztó.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129751 üzenetére
Nem hiszem,hogy a tárcsán múlik a visítás,azok fékező felülete tulajdonképp egyforma lehet.
(#129752) IMIIKE1998 ...nyomni kell neki és akkor nem terheled alfeled,alsó fogásban amúgy is teljesítménymenet van,amikor taposod a pedált,nem tespedsz a nyergen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Ma megejtettem a hátsó fék kábelének méretre vágását(tényleg nagyon egyszerű), és egyben levegőtlenítettem is a rendszert. Tölcsér fel, olaj bele, fékkart behúztam párszor, fékkábelt kocogtatom közben, vagy 5-6 bubi kijött, örültem hogy milyen kemény lesz majd a fék, összerakom, és nem.
Gyárilag nyúlós volt, kábel vágás után ugyan olyan maradt, levegőtlenítés után picit javult, de még mindig messze a jótól.
A fék jól fog, annyira nem zavarna, de mindenféle cuccot összevásároltam hozzá, és azért idegesít, hogy szinte semmivel sem lett keményebb a gyári állapottól.Most azt próbálom ki, hogy kötegelővel behúzva hagyom a féket 1 éjszakára, holnap reggel pedig ahogy leveszem, egyből felrakom a tölcsért és elméletileg addigra az összes bubi felkerül a fékkarba ahonnan könnyen kijön majd.
Van bármi más ötlet, hogy érdemes megkeményíteni picit a fékkart, egy új slx fékszetten? Többen írtátok, hogy nektek kőkemény, vagy legalább is kemény, de én ha az öregecske elixir fékeimhez viszonyítom, nagyon nyúlós.(a fékerővel nincs gond, remek fékek, csak ha már van hozzá szerszámom és időm, szeretném közel tökéletesre kihozni)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
Videó
Csak a raktér is elég lenne...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #129754 üzenetére
Minél nagyobb szintkülönbséget tudsz előállítani a fékkar és a féktest között,minél egyenesebb fékvezetékkel,annál jübban kitudod légteleníteni.Pont így csináld és jó lesz.[link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #129754 üzenetére
A légtelenítés nem csak abból áll mint amit leírtál. Először is a fékkar távolságot állítsd a legnagyobbra, felrakod a tölcsért, bedugózva, kis olajat töltesz bele. Alulra a féknyeregre ráteszed a fecskendőt, amiből rendesen kinyomtad a bubikat. Kiveszed a tölcsérből a dugót, alul kinyitod, benyomod az olajat. Felül a tölcsért érdemes nézni, hogy meddig jönnek a bubik, ha már nem jön akkor nem kell tovább tolni lentről az olajat. Alul elzárod, leveszed a fecskendőt, de a csövet rajta hagyod a féknyergen, majd a csőre kötegelőzöl egy zacskót. Utána megnyitod alul, és a tölcsérből vissza folyatod az olajat a féknyeregből kifelé, bele a zacskóba. Eközben a fékkart húzogatni is kell és a féknyerget is le kell venni, mert azt meg különböző pozíciókba érdemes forgatni. Közben figyeled, hogy a tölcsérből ne fogyjon ki az olaj, időben utánatöltöd, mert ha kifogy, akkor egy csomó levegőt beszív a rendszer. Időnként lehet kocogtatni a féknyerget és a fékcsövet is. Amikor már fékkarhúzásra semmi levegő nem jön ki alul, egyik pozícióba se, akkor végeztél, elzárhatod alul. Illetve majdnem végeztél, mert miután alulról levetted a csövet a zacskóval. Felül a tölcsért még rajta hagyod és a fékkarral kipumpálod a maradék bubit 3 különböző pozícióba forgatva a fékkart, előre, hátra, középre. Utána visszadugózod a tölcsért, leveszed, vissza a csavar. Készen vagy.
A nyomáspontnak egyformának kell lennie az elsővel, de az normális jelenség, hogy a hátsó fék egy kicsit nyúlósabb mint az első. Sokkal hosszabb a vezeték. Persze ez csak minimális különbség, jelentősen nem térhetnek el.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #129742 üzenetére
Sky store oldalon nézz szét, tavalyi ruhákat féláron szórják ki. Eredeti Castelli én is berendeltem most tőlük.
Més que un club!
-
Massmurderer
őstag
Decemberbe voltam 98kg,minap mérlegre álltam,82kg-ot mutatott Csak bicoztam,napi szinten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #129755 üzenetére
Hát az az autó nekem is jobban kellene mint valami sportkocsi.Ha sok lenne a pénz,nem kellene többet dolgozni,én is ilyen videókat tennék közzé a fézbükkön,ami nincs, a világ különböző tájairól.
(#129759) Massmurderer...elromlott a mérleg,esetleg?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Keréken párzás. ...mikor ilyen fejjel beáll a szélárnyékodba,jobban hajt mint az EPO.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #129760 üzenetére
"ok lenne a pénz,nem kellene többet dolgozni"
Gondolom te is tudod hogy rengetegen megélnek ebből anélkül hogy sok lenne a lovetta. 2 dolog kell hozzá, vagy remek személyiséged kell legyen, amivel eladod magad, és szórakoztató vagy, akkor is ha nem zúzol túl látványosan, másik opció hogy nagyon jól tolod, és így akkor is néznek majd ha kevesebbet beszélsz. Talán még ide lehetne írni, a BKXC-s srácot, aki egyik sem a kettő közül, de olyan helyekre tud magának utakat szervezni, ami rendkívül szép, és kevesen tudnak róla. Tehát mondhatni egyedi a tartalma.
Na meg nem árt ha közel anyanyelvi szinten beszélsz angolul különösebb akcentus nélkül, hogy mindenki könnyen megértse amit beszélsz.(FB-n senki ne tegyen közzé videót, mert ott minden bevétel(és felhasználási jog) a CukrosBergé, míg a YT sokkal korrektebb, és visszaoszt neked egy keveset)
Kösz a légtelenítős tippeket, azt gondoltam hogy viszonylag új fék esetén megúszom a teljes légtelenítést, ez a komplex folyamat jóval több esélyt ad a hibára és 10x tovább tart mint amit én csináltam, majd hétvégén nekifutok még1x.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #129762 üzenetére
Ha már ezzel keresed a megélhetésed,akkor az valamilyen szinten kényszer,tehát munka,ergo én már nem tudnám azt mondani "többet nem dolgozok". Ez a kényszer,amúgy megölheti a legkedvesebb időtöltésedet is.
Ami a féket illeti,türelmesen csináld végig és jó lesz,ha tized ennyi idődbe tellett szerintem kissé összecsaphattad és ezért nem jött össze.Végezd alaposabban.Más...napokban olvasott hozzászólás kapcsán megmértem féktárcsáim vastagságát...vagyis megmértem volna,ha azt egy tolómérővel meglehetne,de nem lehet.Ugyanis mivel a tárcsán a kopás a betétek érintkezési helyén keletkezik,az tulajdonképp egy betét formájú konkáv bemélyedés a tárcsán amit sima tolómérővel csak úgy tudsz megmérni,ha valami,a bemélyedéssel egyforma nagyságút odahelyezel,majd a mérés után levonod vastagságát.Vagyis a tárcsa éle,meg a betét okozta kopás utáni belső része érintetlen akármennyit is fékeztél,a tolómérő meg ezeken a részeken fexik fel mikor méred,így falcs adatot kapsz.Azt pontosan igazából mikrométerrel lehetne megmérni.Uff én beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#31600896
törölt tag
Üdv!
Egy ilyen bringám van.
Kérdésem az, hogy 26-os kerék belefér-e a vázba szerintetek? Kb. 184-186 cm magas vagyok és kicsinek érzem a 24-es kerekeket. -
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #129763 üzenetére
Olyan gyakori lenne, hogy kívül is marad válla a tárcsának? Nekem ott még szerintem nem volt, pedig szoktam aztán ide-oda alátétezni a féknyerget a 180/185/160 mm átmérő, meg a kükönféle értelmezésű adapterek miatt.
De amúgy ja, mikrométerrel biztos a vállasat is meg lehet mérni. De én autón is sokat használom a motorféket, biciklin sem volt még elkopott tárcsám(#129764) x_424 : ránézésre ott nagyon kevés hely van, kizártnak tartom, hogy 26-os belemenjen. Az elég ritka is, ami mindkettőt tudja (és nem 26-osként árulják...) Ja, és ehhez tárcsafék lenne az alap, hogy csak úgy cserélgesd, VAGY olyan V-féktüske, ami két pozícióban is betekerhető - ilyet már láttam valahol.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #129765 üzenetére
Azt nem írta, hány éves.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #129760 üzenetére
Nem,nem romlott el a mérleg
-
6030D
Ármester
válasz #31600896 #129768 üzenetére
Mókát félre téve, még ha bele is megy a nagyobb kerék, nem lesz neked való a bringa. Gyakorlatilag csak a földtől lesz magasabban, de az ülés-kormány távolság annyira kicsi, hogy biztosan görnyedsz is rajta, meg a térded is belevered a kormányba. Keresni kell egy 26"-os kerékpárt használtan, ami a méreted (még ott is figyelni kell, a vázaknak is van mérete).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Visszaolvasgatva tényleg ennyire gázos dolog az olcsóbb vezeték nélküli?
Édesapám bízott meg hogy olvassak utána, de kikötötte, hogy vezeték nélküli kell.
Mégis mik az ajánlottak ebből, és hol kezdődik, egy hobbi (30-40km) bicajos számára az elfogadható működésű? -
G@ben
addikt
Mennyire általános egy bicajboltban, hogy ráülhetek bent a biciklire, de az üzlet elé már nem vihetem ki kipróbálni, és ez alapján kéne eldöntenem, hogy jó-e?
Két boltban is ezt mondták, illetve az egyikben hozzátették, hogy úgyis a szín fog dönteni. Az eladó legnagyobb meglepetésére közöltem, hogy jobban érdekelne a műszaki tartalom, mire mondta, hogy nézzem meg a neten. Illetve hozzátette, hogy Győrben szerinte nincs olyan bolt, ahol ki is lehetne próbálni.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Massmurderer
őstag
válasz z123456789 #129775 üzenetére
Most itt te konkrétan mire is gondolsz???Csak mert az írásodból nem derült ki.
-
nagyúr
válasz Massmurderer #129777 üzenetére
Én is ezt akartam kérdezni. A vezeték nélküli SRAM Red eTap például nem gázos.
G@ben: Fehérvárontöbb bolt is van ahol ki lehet próbálni a bringát (még ha nem is nagy körre). Mikor a Focusom vettem akkor én is mehettem vele egy karikát, rendesek voltak.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #129778 üzenetére
De.
Te is? Ha igen, hol lehet kipróbálni is normális bicajokat?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
bringasisti
őstag
válasz z123456789 #129775 üzenetére
A hobbi az a vezetékes megoldás mert a vezeték nélküli a házak között gyakran csal, és drága a vezeték nélküli. Ha valaki országúti bringás ott van létjogosultsága a vezeték nélkül megoldásnak hogy lássák a haverok hol komolyan tolja.
BENEFON DELTA--------N8
-
Massmurderer
őstag
-
z123456789
addikt
válasz bringasisti #129782 üzenetére
Ja, bocsánat srácok, kerékpár computerre gondoltam.
(Én is győri vagyok. )Akkor beszéljem rá inkább a vezetékesre?
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #129784 üzenetére
Neten nézelődök, már feltúrtam szinte mindent, de nem akarok ugyanabba a hibába esni, mint a mostani bicajnál, hogy elsőre jónak tűnik, aztán kiderül, hogy kicsit rövid a váz, és kanyarban nem tudok eléggé előre terhelni, ezért bizonytalan az eleje! Most ráüléssel nagyjából be tudom lőni, hogy jó-e, de azért mielőtt kiadok 250-300k-t, hadd menjek már egy rövid kört! Nem várom el, hogy adják oda 10-20km-re, de mondjuk a háztömb körüli kör alatt már sokminden kiderül!
Napfénysüti:
már azon gondolkodtam, hogy elmegyek Pestre, ott állítólag vannak ilyen boltok, de szabit mostanában nem tudok kivenni, a szombati nyitvatartás meg sok helyen délelőtti, azaz túl sok időm nincs próbálgatni.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
válasz G@ben #129781 üzenetére
Gondolom kicsit más világ van arrafelé, de amikor mi bicajt vettünk, velünk legalább egy órát foglalkozott az eladó, aki tényleg értett is hozzá, hogy mit árul. Elmagyarázott, megmutatott mindent, mire kell figyelni, mi miért jó, hogy kell beállítani, hogy kell fogni. Nem is beszélve arról, hogy az üzlet végében van egy aszfaltozott oválpálya, hátrajött velünk, mondta, mutatta, mit hogyan kell, váltani, kanyarodni, kormányt mikor hogyan fogjuk, ilyesmik. Nyilván ez egy idő után intuitív, de párom pl életében először ült versenykormányos biciklin, neki adott egy extra magabiztosságot, hogy olyan magyarázza el neki a fogásokat, váltást, aki ért is hozzá.
Szóval nem, szerintem még a világnak azon a felén sem normális, hogy egyrészt az eladó nem ért ahhoz, amit árul, másrészt egy faragatlan tuskó. Hagyni kell az ilyen üzletet a csudába, ha kell, ruccanj át a határ túloldalára, valószínű, hogy a hozzáértő, normális magyar eladók nagy része amúgy is már egy ideje ott termeli a gdp-t.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz z123456789 #129785 üzenetére
gondozásmentesebb a vezetékes, és olcsóbb is. Annyi, hogy ott egy kábel, amit el kell vezetni, de tovább bírja az elem, stb. Vezetékesből volt jópár, azt nem szokták szeretni, ha megáznak, és az érintkezőkhöz bejut a víz (nem romlik el, csak nem mér), vagy ha a konzol eldeformálódik, és amiat tnem érintkezik - ilyet a Cateye óráim konzolja tudott, ha ráfeszítettem a kormányra, és véletlenül pont úgy, hogy kicsit meghajlott. A konzol.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
#31600896
törölt tag
válasz Massmurderer #129783 üzenetére
Ki mondta, hogy terepezni akarok vele? Jó ötlet dobjam ki, amit megvettem pár éve. Az enyém nem zöld, csak ilyet találtam neten. Az meg a kutyát se érdekli te miért mennyi pénzt adnál. Vehetnék félmillás biciklit is, de rohadtul nincs rá igényem, csak eljutni A-ból B-be ritkán. Ennyi. Nekem az autóm a hobbim.
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129787 üzenetére
Ezzel is ugyanaz van, mint akár a pesti boltokkal, hogy szabi kéne hozzá. Május végéig dübörög a projekt, addig nem tudom, hogy tudok szabira menni. A hétvégéim szabadok, kérdés, hogy a kinti üzletek nyitva vannak-e egész nap.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Ákkk
addikt
válasz z123456789 #129785 üzenetére
Jó a vezetéknélküli is kb 8000 huf- tól már elfogadhatóak és szerintem elég pontossak is.
[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129794 üzenetére
Körül fogok nézni, köszi!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
bringasisti
őstag
válasz z123456789 #129785 üzenetére
Igen a vezeték nélküli oda kell ahol pulzus pedál fordulat lényeges. Ha valaki telefonos alkalmazást használ ott rendszeresen jelentkezik hogy a max sebesség 40 ami azért van mert elveszti a jelet a telefon és mikor megtalálja tévesen ítéli meg a sebességet. A vezeték nélküli is ilyen hibát követ el még ha kicsit pontosabban működik a telefonnál.
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #31600896 #129789 üzenetére
Ha az autó a hobbid akkor a képen látható autóról mit gondolsz? Mennyit költsek rá szerinted? De vigyázz ne sértegess,mert a tulajdonom! Na kábé pont ez a helyzet azzal a kerékpárnak nevezett valamivel.
(#129775) z123456789...30-40km naponta,hetente,vagy havonta? Ha a második kettő,akkor nem az a +/- 2 km fog számítani amit egy legalapabb vezeték nélküli km-óra esetlegesen csalni fog.5000 fölött szinte bármelyik.
(#129791) G@ben...a Mozgásvilág tesztnap 7végén lesz. ...vagy az már késő?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #129798 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz G@ben #129786 üzenetére
Hány centi magas vagy, mekkora a belső lábhosszod és konkrétan melyik bringát nézted ki? Azért ezek alapján elég pontosan be lehet lőni a méretet. Gond akkor lehet ha mérethatáron vagy.
Hogy a bolt előtt gurulj egy kicsit, azt a legtöbb bolt megengedi, de kevés bolt tud befogni teszt bicajokat. És ha mindenki próbálgatja a bicajt, akkor egy idő után azt nehéz lesz újként eladni. Az a jellemző, hogy kipróbálják, és ha már látszik kicsit a gumin, hogy nem te próbáltad ki először, akkor a legtöbben be is nyögik, hogy ok akkor egy ilyet kérnék csak újat, dobozból. Arról nem is beszélve, hogy sok boltban vannak bizományban is kerékpárok, mert ha rendelsz x mennyiséget akkor szoktak adni pluszba bizóba is. De ha a bizóst nem adod el, csak úgy veszik vissza tőled ha nem használt. Szerintem a legfontosabb, hogy olyan boltban vásárolj ahol van szakértelem és korrektek, akkor nem akarnak neked kicsi vagy nagy vázat eladni. És sok esetben egy tapasztalt eladó ránézésre megmondja hogy melyik a neked való méret az adott típusból. A legjobb lehetőség a kerékpár teszt nap, ott egy halom bringát ki tudsz próbálni. Utána a geometria táblázatokat átböngészve már nagyjából ki tudod találni, hogy mi a jó. A hosszútávú tapasztalathoz amúgy is kevés egy háztömb kör. A lényeg használat közben fog kiderülni. Amit ráülve, esetleg a bolt előtt 10-20 méterből nem tudsz meg, azt egy háztömb alatt se nagyon.
Egyébként nekem az a tapasztalatom, hogy akik nagyon erőltették a próbát, tehát nem elégedtek meg azzal, hogy ráülnek, gurulnak a bolt előtt kicsit, azok nagyobb kör után se vették meg a bicajt, mert valamibe belekötöttek, hogy nem jó. Aki bicajt akart venni és tetszett is neki a modell, annak elég volt ráülni, max gurulni 10-20 métert.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest