- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #131990 üzenetére
Az emontival semmi bajom amíg 25-re van korlátozva, az e országútit mondjuk továbbra sem értem. De a 25-re korlátozott trekkinggel sincs különösebb bajom.
Azért 45 nem kicsi sebesség bringával, főleg nem városban és ezek ott is mennek annyival. Meg azért az sem mindegy, hogy országútiból kisprinteled a 45-öt vagy visz a motor.
Szerencsére ezek jogilag sem minősülnek bringának. Szóval jogsi, biztosítás, motoros sisak kell (a legtöbb országban rendszám is). Igazából amíg ezek megvannak ezzel sincs különösebb bajom, de attól, hogy finoman tekerni kell a szememben nem lesz bringa. Ennyi erővel lehetne gyártani 100-al menő motort is amit tekerni kell a gázkar helyett.
Négyszög hajtókart azért érdemes használtan venni, mert 3-ad annyiba kerül egy rendes LX vagy XT, mint ezek az ultra gagyi acerák. Újonnan meg amikor gyakorlatilag ugyan annyiba kerül, hülyeség négyszöget venni. Az integrált acera jó cucc, nem könnyű, de jóval vastagabb a hajtókar, mint a négyszöges esetén és ezt érezni is.
Más: Gondolkodtam mostanában, hogy az Alpinestars-ra beszerzek egy magura hidrós abroncs féket. Használt valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen