- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus Nord - északi sale
- Magisk
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Because #164095 üzenetére
Irreálisnak gondolnám, ha nem olyan az állapota, akkor úgy sem (vagy nagyon nehezen) tudja eladni. De előfordult hogy én is bringaszervízbe vittem, és csak a szerelő megtekintése és jóváhagyása után vásároltam meg (sőt én is adtam már el úgy X9-es Lefty-s Cannondale F29-est). Ebből a szempontból nekem eddig szerencsém volt (kopp-kopp), ha vásároltam is, megkímélt, vagy bemutató darabok akadtak a kezembe (pölö a Scapin Oraklo). Bár általában megvan az a kör ahonnan beszerezem a kerékpárokat, és itt bármilyen probléma esetén tudok kihez fordulni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Somatom
veterán
Tegnap láttam egy bringát, amitől kikerekedett a szemem. Fully fatbike volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #164094 üzenetére
Ti sem vehetiek magatokat alapul,te kifogástalan állapotú kerékpárokat mutogatsz,mellyel elmész 1-1 versenyre (ha tévedek és mégis telibeversenyzed a szezont akkor ),6030D nek meg saját,hozzáértő szerelője van.Meglehet tévedek és használtat sem szoktam/tervezek vásárolni,de nekem az,hogy egy bringával (vagy egyéb járművel) lenyomtak x versenyszezont (meg a kismillió kilométert a felkészülésben) inkább hátrány mint előny,a sok karbantartás pedig az extrém felhasználás mellett inkább nélkülözhetetlen szükséglet,mintsem valami extra.Persze itt is lehetnek kivételek,de ha választanom kell egy hasomló kategórájú,kinézetű és évjaratú 50e edzés/verseny kilométert és egy 5e mugli km-t futott között,nem kérdés melyiket választom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz nmate91 #164108 üzenetére
Az 1x hajtás nem kevés, mert azért látom volt benne szint is rendesen? Strava-n mi a nick-ed? Mert nem találom a ride-ot egyik PH-s csoportban sem. Egyébként elég brutál a színe a bringának .
Tegnap az utolsó 1km-en olyan szinten begörcsölt a jobb lábikrám, hogy nem bírtam tekerni. Pedig aztán nem is mentem gyorsan (a pedálfordulat sem volt vészes). Még nem volt ilyen "szerencsém" - ez ilyen néha megesik dolog, vagy túlterhelés/egyéb? Amúgy meg az a poén, hogy pont az elmúlt pár hétben kezdtem el jobban nyújtani .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #164107 üzenetére
Sajnos nekem sincs időm egy szezonban pár versenytől több eseményen megjelenni. Inkább baráti összezörrenések, vagy egyéni bringázások között lelem örömömet.
A versenykilóméterek és az edzések nem fedik egymást, ilyen esetben általában több bringa áll a box-ban, van ami versenyre és van ami edzésre áll rendelkezésre. Egy Eagle sor-t se parkettáznak le örömtekerés miatt. Ezért is vettem a Unit-ot.
Félreérted, itt nem 50 ezer és 5 ezer km között van a differencia, mert a azon múlna, akkor egyértelmű a döntés. Csak ha egy mittudomén M8000-es szénszálas 10kg alatti montit alig használtan versenyzőtől vagy ugyan ilyen összegért M7000-es alu 12kg-os XC bringát átlag user-től kellene venned, nem biztos hogy utóbbit vennéd. Persze benne van a pakliban a másik véglet, hogy annyira el van kopva rajta a sor/lánc/csapágyak hogy egyszerűen csak jóval piaci ár alatt érdemes beruházni rá. De azért egy felsőkategóriás bicaj a pokolban is az lesz, és ott bizony megérzed ha átülsz egy 2-3kg-al nehezebb, gyengébb setup-al rendelkező paripára.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nmate91
tag
válasz INTELligent #164110 üzenetére
Hazudnék, ha azt mondanám kellemes volt a 10-15%-os emelkedőkön De nem vészes, mivel durva terepen nem megyek, aszfalton meg eddig is 39/23 illetve 34/25 volt a két országútim, ez meg 44/42. Síkon meg kell ennyi. A szint amúgy csalóka, nagyon dimbes dombos a Bakony, kevés meredek emelkedővel, nincs olyan, mint a Budai hegyekben pl egy Magas út.
Most már benne vagyok a Strava csoportban. Mindig elfelejtek belépni, de most megtettem -
cibus
aktív tag
Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyen járok e?! Beköltöztem városba és szeretnék vásárolni egy biciklit városi mászkálásokhoz, de olyat, amivel ki tudok menni rossz útra is. Kb 10kmre van a falu a várostól és múltkor kitekertem a régi ezer éves full merev vázas montimmal földesen, de vannak annyira rossz téglás és vagy köves és füves szakaszok, kb 90%, ahol kb gyalogos tempóban lehet tekerni ezzel a régi biciklivel és így is fellazultak a kormány és ülésmagasság csavarok. Ülés lassan lesüllyedt, kormány oldalra mozgott.
Van lehetőségem arra, hogy találjak 100 alatt valami egyszerűbb terepes bringát, montit, amire aztán tudnék venni mondjuk ballonosabb gumikat? Nem kell semmi extra, hogy tárcsafék, vagy ilyenek, csak bírja a nagyon rossz utakat. Egy össztelósra gondolok első körben, vagy szerintetek mi lehetne jó, milyen lehetőségem van még? Jó lenne minél olcsóbban megúszni, abszolút csak hobby, kis esti tekerések. -
Kempetlen
tag
válasz cibus #164113 üzenetére
100 alatt örülj, ha találsz normális használt montit merev villával (ezeken a helyeken lehet nézelődni)! Ha találtál ilyet, akkor el lehet kezdeni gyűjteni egy jó teleszkópra, ami 50-től kezdődik. Ha azt belerakod, akkor kimondhatjuk, hogy van egy épkézláb montid.
Még okosabb lépés, ha eleve a gyűjtéssel kezded, és veszel egy nem lestrapált montit teleszkóppal együtt 150 környékén. Azok a villák, amiket az új bicajokba építenek 200-250 ezer alatt, semmit se érnek. 100 alatt nem fogsz értelmes csillapítással bringát találni, ezért írom ezeket.
Az össztelós bringa 500 fölött kezdődik. Az az összetelós, amit a tescoban látsz, az nem össztelós, hanem életveszélyes tákolmány. Ne keverjük a két kategóriát! Ezt mindenképpen verd ki a fejedből!
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz cibus #164113 üzenetére
Én szerintem egy össztelós picit overkill, ha van elöl teleszkóp, a legtöbb helyen el fogsz tudni menni. 100 alatt használt kerékpárokat foghatsz ki, amik erre megfelelőek, 26os kerékmérettel egész jó felszereltséggel, a kényelemhez viszont egy 29-es kerék lenne jó. Konkrétat nem tudok mutatni, meg vannak itt nálam nagyobb tudásúak.
Számomra az is kérdés, hogy ahol napközben áll, őrzött hely, mennyi az esélye, hogy ellopják onnan? Ha nem őrzött, én valami lepukkantabb kinézetű bringát keresnék, hogy kevésbé legyen vonzó.Az viszont, hogy a csavarok lelazulnak egyáltalán nem normális, attól még, hogy ráz az út, ennek nem lenne szabad megtörténnie. Soha semmilyen biciklimen nem tapasztaltam ilyet, pedig amióta nem nyomatékkulcsom is, mindent az alsó határra húzok, hogy nehogy szakadjon a menet.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cibus #164113 üzenetére
...vagy ott a Decathlon,ugyebár ahol kinézheted a 100 ezerhez legközelebbi Rockridert és megvásárolod.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sz_Imre
senior tag
Sziasztok!
Van egy problémám, amire hátha tudtok segíteni. Csepel Traction 100 trekking kerékpárnál olyan hiba van, hogy a kormány vagy a teleszkópnál (ezt nem tudom eldönteni) nyöszörög, már egy ideje csinálja, de akkor még ritkábban jött elő, de most már egyre sűrűbben és nagyon idegesítő. Itt van egy rövid videó róla. A tény hogy nem csak kormány mozgásnál, hanem anélkül is hogy mozgatnám, előjön ez a hang. Majd elviszem a szerelőhöz ahol vettem ha időm engedi, de hátha tudnátok tippet adni. -
jjeahh
nagyúr
válasz nmate91 #164104 üzenetére
Na emmár komoly és tényleg szép bringa, mondjuk esztétikailag nekem a Soot-ok mindíg is bejöttek.
Én is hasonló szintecskét mentem ma
Várom már, hogy legyen jó idő itt is, tudjam a haverokat kicsalni és menjünk 1500-2000m+ szinteket
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
Szereztem egy Rockrider MTB 500-as kesztyűt (a vörös-fekete most akciós a Decathlonban, így 3,5k), gondoltam kipróbálom. Hát túl jól sikerült . Kb egy keskeny ösvény van a közeli erdőben - amit már viszonylag ismerek, legalábbis azt hittem -, de így is sikerült végig az utat nézve valami nagyobb kiálló gyökéren átesni a bringán. Megvolt a tűzkeresztség . Szerencsére sisak, kesztyű (ha már kicsit kesztyűreklám a poszt, akkor leírom, hogy nem lett semmi baja, pedig az átesés során lelassuló időben könnyen magam elé tudtam tenni az arcomat védve, így azért kapott), hosszú nadrág és pulóver volt rajtam, így csak a nyakam éreztem egy kicsit. Szóval vigyázzatok.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
válasz INTELligent #164122 üzenetére
Én nagyon sokáig nem használtam kesztyűt, és nem is voltak eséseim. A kesztyűvásárlást követő héten 3-at estem kb, egy nagyobb tempónál gurulósat, egy eldőlés spd beakadás miatt, meg egy hasonlót, amikor egy gyökér megfogta lassú tempónál a bringát, és mentem előre Szerencsére a sisakot még nem teszteltem így.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #164122 üzenetére
Engem a topiklakók beszéltek rá a kesztyűre (is ), mert előtte eszemben sem volt használni. Most meg nélküle nem tekerek és a kezem a csuklómtól lefelé hófehér, mert a karom ugy-e mindíg leég . Kesztyűvel még nem estem, de egyszer a haverinám unszolására lehúztam, hogy barnuljon a kezem is és rögtön elrepültem, bordatörés, lehorzsolt kéz, 1 hónap pihi .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zufo
tag
Sziasztok,
Segítséget/tanácsot szeretnék kérni tőletek A-head kormány csapágy összeszerelésével kapcsolatban. Pénteken megjött végre a hajtás az új bringámhoz és végre betudtam fejezni tegnap este az új bringám. Nem bírtam magammal úgyhogy este kipróbáltam és arra lettem figyelmes 1 km múlva, hogy meglazúlt az összeszorított fej csapágy. Már az utolsó leejtőn, bukkanón éreztem a kopogást. Összerakáskor megfelelően meghúztam azt a csavart ami összeszórítja a csapágyakat, illetve a stucni csavarjait is megfelelő mértékben.
Ma kiszedtem a villát, csapágyakat de nem láttam rajtuk semmiféle sérülést... Összeraktam újra és arra gondoltam, hogy hátha zsíros maradhatott a villa nyaka miután át csúsztattam a csapágyakon és emiatt lazulhatott meg a rendszer(stucni megcsúszhatott gondoltam). A nyaknak azt a részét ami túllóg a fejcsövön, zsíroldóval átitatott kendőval áttöröltem. A csavarokat megfelelően meghúztam, most kicsit talán jobban is, mindemellett vigyázva a menetek épségére. Az eredmény ugyan az, nem értem pedig nem az első kerékpár amit magam építek.
A villa + stucni kombó az előző kerékpáromból lett átépítve, ott gond nélkül működött.
Az aktuális setup:
váz: Nukeproof Scout
fej csapágyak: Gyári Nukeproof csapágy+csésze szett.
villa: RS Sektor tapered.Szóval az előző kerékpáromban ez a villa+ stucni kombó: btwin vázban + Canecreek fejcsapágy készlettel üzemelt hibátlanul.
Valami ötlet :/ ?
Köszönöm szépen
[ Szerkesztve ]
-
őstag
HALI,
Szerintetek, ez a váz jó lehetne az én 175 cm hez egy gettó gravel bike építéshez?van egy 2*8-s shimano fékváltó karom, stucni, Ahead adapter, kormány, ülés,meg egy 2 soros monoblokkos hajtókarom, meg van valami régi kerék is, bár az cserés lesz tuti...
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #164124 üzenetére
[MTB][XC][technika]
Én meg eddig ezt a nyitott kesztyűt használtam, ami csak a tenyeret párnázza valamennyire. Amúgy asszem - most hogy lesz egy kis időm - rászánok majd pár napot arra, hogy a technikámat fejlesszem, mert én szerintem a többséghez képest nagyon nagy ívben (vagy nagyon lassan) kanyarodok még sík/murvás terepen is, mert egyszerűen nincs önbizalmam, meg nem ismerem a Smart Sam határait.
Egyébként ha van technikajavító tippetek/cikk/videó, akkor azt örömmel fogadom .Amúgy mi a legveszélyesebb terep megcsúszás szempontjából (vizet felejtsük)? Illetve felmerült a jó testhelyzet is: nyilván segített az előrebukásban (a terep kb sík volt), hogy jobban előre voltam dőlve; a kérdés már csak annyi, hogy akkor most jó volt a testhelyzetem (most pl csak a Hasaggymeg-féle setup ugrik be, amiből látszik, hogy ő elég sportos testhelyzetben van) vagy ilyenkor (= technikásabb szakasz, de nem lejtő) nem kellene annyira előre dőlni?
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #164127 üzenetére
Youtube GMBN videókat tudom ajánlani, playlistek között keress rá a "How to"-ra.
Egyébként én is a száraz, apró kavicsos murván félek a legjobban kanyarodni, ott nem érzem a tapadást, aszfalt, földút, akár nagyobb köves út is sima ahhoz képest, de ezeken a kis murvás, poros kanyarokban nem merem a bringát bedönteni igazán...
Lejtőn pedig mindig érdemes ha nem is kiállni, de kicsit "atttacking position"-be helyezkedni, több súly a lábakon (pedálok vízszintesek, domináns láb elől/ kanyarban értelemszerűen a belső láb elől-felül), kevesebb a nyeregben, karok enyhén hajlítva, tekintet előrébb néz 5-6-8 méter sebességtől függően, hogy már jó előre ki tudd választani a nyomot, így lightos terepen is ha kell, rögtön ki tudsz állni és hátravinni a súlypontot. De egyébként videók, DH_Enduro videók és tapasztalat alapján is a legfontosabb meredek, technikás lejtőkön a nyomválasztás, és a súlypontáthelyezések, mikor kell hátra helyezni a súlyt, mikor melyik-keréken kell több tapadás - ennek függvényében változtatni a súlyelosztást. Nem könnyű.
Pont tegnap határoztam el, hogy minden héten egy ilyen regeneráló vagy laza ride-om (előző napi erős edzés után) ilyen Skillsride lesz, hogy keresek szűk ösvényeket fel is, le is, Dh-sabb részeket és gyakorolom ezeket mert muszáj.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #164127 üzenetére
A technikám nekem is gyenge, mert csak pár éve montizok, bunny csak néha megy nagy nehezen, manual egyáltalán nem megy, trackstand egész jól megy és az ilyen kisebb trükköket már megtanultam, hogy hogy kell az első fékkel brutál megnövelni a fékerőt anélkül, hogy elrepülnél, kanyarokban hogyan kell lassítani úgy, hogy ne váljon idegessé a bringa, hogyan éljem túl a laza köves lejtőket stb., szal alapszinten mennek a dolgok, de lenne amit tanulni. A te eseted amúgy úgy érzem valószínűleg csak egy szerencsétlen szituáció eredménye, néha a komoly arcok is elesnek, mert nem lehet mindent technikával megoldani.
szerk: legveszélyesebb terep csúszás szempontból szerintem a laza kaviccsal teleszórt kanyarok, ha nem lassítasz, úgy kicsúszik a bringa alólad, mint a franc, endurós haverom 2.6" gumikkal is fél az ilyenektől[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz itouchfan #164128 üzenetére
(#164128) itouchfan: köszi, ez egy jó részletes leírás lett .
(#164129) jjeahh: igen, abban igazad van, hogy ez a mostani inkább egy peches eset volt, viszont ez jobban rávilágított arra, hogy nagyon kéne fejlődni úgy általánosságban. Az zsír, mert felénk vagy aszfalt, vagy laza kavics van és kész .Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #164121 üzenetére
31/1100 az elég combos,mert ha oda-vissza az akkor 15/1000. ...a kesztyű neked meg még a bordáidat is védi.
INTELIgent...technikát tőlem legkevésbé sem tudsz tanulni,Toobee,Runner,Segutkopf stb.inkább akik csapatják lefelé,bájkparkoznak meg ilyenek,én ha keményebb,kanyarokkal tarkított ereszkedőről van szó inkább nevetségesen óvatos vagyok mintsem technikás. Felfele talán hozom korosztályom átlagát,de már túl sok törésem volt ahhoz,hogy így 50 után nyakamat szegjem...meg aztán zasszony is számonkér minden zúzódást,karcolást.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #164131 üzenetére
Igen, oda-vissza és ebből úgy 7-8km sík aszfalt
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #164134 üzenetére
Óáó!...ritka szép,még én is elfogadnám...csak a patentet kellene valahogy kiműtsem talpából.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
Garmin Edge 520 után nézelődve, az 530 irreális árazása miatt... nah mindegy, a Bryton Rider 530 felé karcol a mérleg nyelve. Kinek van ilyen, mikor az előnyei/hátrányai a Garminnal szemben?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
cdl
senior tag
válasz Tothgera30 #164138 üzenetére
Jelen. Megint ezt venném, gondolom mindent elmond.
42000-ért láttam újat még valamelyik kinti webshopban. Vagy használtpiac?
A navigáció vicc kategória benne, ha fontos, felejtős. Azon kívül nagyon jó. -
Maximum1
őstag
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
Az Edge 520-at lehet okosítani térképpel és úgy bőven jobb a rájder raszteres kijelzőjénél.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #164122 üzenetére
most hétfőn vettem át a saját 3.5k-s példányomat, én se ennyiért,sem többért nem várok jobbat egy (nyári hosszú ujjú) kesztyűtől, szóval részemről elégedett vagyok :) a tartósságról majd később..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nmate91
tag
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
Én most vettem 530-at. Ég és föld a Brytonhoz képest, plusz elég erős az üzemidő. Eredetileg Edge Explore volt a terv, de 17k-val többért ez jóval többet tud, a navi is bőven jó benne. Illetve nekem a futáshoz használt órám is Garmin, így külön előnyös. 530 most bőven a legjobb óra 100 alatt. Ha nem Garmin akkor a Wahoo Elemnt amit vinnék.
520 széria úgy tudom félresikerült, sokan 510-rol nem váltottak rá.Persze, nekem fontos szempont volt az üzemidő, a navi ill hogy Garmin legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #164094 üzenetére
Sajnos ezt nem lehet így egyértelműen meghatározni, átlag user-től is lehet venni baromi jó gépet és versenyzőtől is fost, meg fordítva is. Átlag user sok esetben alig használja a gépet, megunja, eladja, Te meg örülsz. Versenyzőtől én maximum akkor vennék bringát ha legfeljebb 1 versenyszezont tett bele, de még akkor is inkább az átlag user-től venném, amennyiben keveset ment vele.
-
metrion
aktív tag
Normális váz és hajtókar védő matrica/fólia szettet tudtok?
-
Zsohi
őstag
válasz metrion #164147 üzenetére
Rengeteg fajta védőfóliát találni, most csináltam meg én is a bringámat és iskolapéldája volt annak ami a Youtube-on egyszerűnek tűnik az a valóságban nem az, rohadtul nem az. Közel 5 órát szenvedtem vele és még így is egy rakás bubi maradt alatta, de ráncok nincsenek, legalább.
Itt találsz jó párat: [link] , ha pedig valami olcsót szeretnél, ami megteszi akkor a Gorilla clear repair tape-t ajánlom, a downhill bringám alsó csövét védtem vele a kőfelverődésektől sikeresen. Nem láthatatlan, de elég vastag és gyerekjáték felragasztani.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
trialboj
őstag
Használja valaki az újabb shimano fékeket? Pl a Shimano SLX BR-M7100 szériát? Ezt kinézetre ugyan az mint a 7000 csak át van színezve meg más a felfogatása?!
A féknyerget muszáj lecseréljem mert ott továbbra is ereszti az olajat, a kar talán megjavult. Mivel a 7000 és 7100 modellekhez ugyan olyan olcsó a féknyereg gondoltam esetleg megpróbálnám felpattintani az újat, ez működhet?
Csak mert 2 oldalon 2 félét írnak, Hibike szerint nem kompatibilis (M7000 - Recommended brake hose: SM-BH90-SBM ) vs (M7100 Recommended brake line: SM-BH80-SBM )a cső méret/típusa, bike-discount szerint meg igen, (Recommended brake hose: SM-BH90-SBM)habár itt nem árulják már a régi 7000 modellt.Persze tudom az a legbiztosabb ha ugyan arra cserélem le, viszont nem tetszik az ötlet hogy lecseréljek valamit ugyan arra a modellre ami egyszer már gyorsított eljárással tönkre ment.
A teljes féket sem tudom lecserélni, mert akkor meg ilyen tákolmány kellene a kormányra, mert hogy az EV váltóknak már nincs 10-es rendszerük, az új fék pedig már EV."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
parkr
őstag
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
az 520 plus nem jó? németből 200 euró alatt megvan
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen