- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Új HMD modell bukant fel
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #173482 üzenetére
az utóbbi kb. 6 külsőt sportból műhelypumpával raktam fel, sőt, kipróbáltam, és volt, amelyik sikerült kézi minipumpával is. Olyan volt viszont, hogy ezután cseréltem, és a már használt, nem olyan tiszta, kevésbé formatartó külső nem akarta elkapni a fonalat, és kénytelen voltam én is kompresszort használni. Amíg szép tiszta volt a gumiperem, meg a szalag is, addig elég volt egy kis fuvallat, és máris zárt annyira, hogy a többi levegő belül maradt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #173503 üzenetére
Nekem MTB keréknél pont fordítva volt, először csak kompresszorral ment fel, de amikor utána töltöttem a folyadékot, akkor hiába jött le a peremről, visszaugrott műhely pumpával. Elsőre viszont lehetetlen lett volna felrakni csak azzal, a hajtogatás miatt nem illeszkedett rendesen.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Napfénysüti #173478 üzenetére
Nálam a monti gumin 3.7 bar a max és 1.5-2 baron már a helyére pattan. Próbálkozhatsz műhelypumpával is, de csavard ki a szelepmagot és úgy nyomd rá a szelepre a pumpa fejét, a mag nélkül egyszerre több levegőt tud átpréselni a szelepen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -secret- #173493 üzenetére
Nem sok különbséget látok,a fekete szebb a szürke meg jobb egy hangyányival.Nem látom a telót és féket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
Valakinek egy 4 kerekű kerékpárt ?
-
Fall-N
veterán
válasz TayRol #173514 üzenetére
Jó irányban. Nekem Tourney TY (3x7) van. Nemrég múlt egy éves és semmi baj vele. Ugyanúgy vált, mint új korában. Egyedül arra kell figyelnem, hogy ne legyen száraz a lánc, mert akkor lassabban vált. De ez érthető is.
Nyilván én nem terepen használom, hanem városban, de nincs semmi gond vele.
ivana: Konkrét tapasztalatod is van vele?
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Múltkor szóba került az alacsonyabb pulzustartományban való tekerés.
Eddig a bluetoothos mellkaspántom miatt a Wahoo-t használtam Androidon és azt kötötöttem össze a Stravas fiókommal, hogy oda is szinkronizáljon.
Sajnos a Wahoo appja csak iOS alatt tud kajabálni, ha nem az adott zónában tekersz.
Valakinek ötlete másik appra ami:
- rögzíti az edzést
- tud szinkronizálni Stravaba
- kezeli a bluetoothos mellkaspántot
- és be lehet állítani audio értesítést a pulzusra vonatkozóan -
TayRol
veterán
Nem látott mostanában valaki jó áron SKS Speedrocker-t? Itthon 18e az átlagos bolti ára.
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #173520 üzenetére
Valami "olcsó" bringás gps nem opció? Ha komolyan akarod venni a pulzusos alapozókat, talán megérné beruházni egybe. Vagy... alapozni (alacsonyabb pulzustartományban való tekerés) úgyis csak aszfalton lehet, szal nem lenne jó aszfalton a mobilt a kormányra rakni valami stabil GUB konzollal? Aszfalton gondolom nem esik le és pont ott van nagyobb szükség rá. Terepen meg leveszed. Mondjuk terepen sem árt a pulzuskontrol, de ott csak azért van haszna, mert jobban be tudod osztani az erőd.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #173522 üzenetére
Szerdán ismét megyek mászni....na nem annyit mint legutóbb, bár a táv most sem lesz sokkal kevesebb és a sebesség visszafogottabb kell legyen mert a ez a haver nem gyorsvonat. Szóval, megfogadtam, hogy rendesen inni fogok, nem pofázok mászás alatt és piszkosul figyelem a pulzusom. Legutóbb mikor ezzel a sráccal mentem nem volt gond az 1500m szint mászása alatt. Akkor simán ment volna +500m szint. Legutóbb a 2300m-en mindent elrontottam amit el lehetett Jól jött volna egy HR szenzor, de meg kell nélküle is tanulnom mászni...
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ivana
Ármester
válasz Fall-N #173518 üzenetére
Volt ilyenem, kb. 1-2 év alatt szétkopik minden forgáspontja és kotyog, mint az állat. Amúgy is borzasztó hajlékony, nem egyet ettek meg a küllők szar úton. A rugója semmit nem ér, folyamatosan a láncvillát csapkodta. A csapnivaló váltás teljesítményről nem is beszélve, konkrétan ilyen ősi (40-50 éves) frikciós országúti váltók szebben váltanak.
Az valamit elmond, hogy ez annyiba kerül újonnan, mint a normális 30 éves váltók. A sora/acera szint (ami még mindig nem valami jó, de átlag usernek elmegy) is kétszeres áron kezdődik.
-
RexpecT
addikt
válasz jjeahh #173522 üzenetére
Én is a tartó felé kacsingattam, de az egyik fórumtárs lebeszélt róla, hogy nem a legjobb megoldás, mert süti a nap a telefont, és jobb ha audio értesítést állítok be.
Mivel montim van, ezért az aszfalton való tekerést annyira nem részesítem előnyben, inkább maradnék terepen.
Visszaolvasva látom, hogy Bryton Rider 15 az egész olcsó és kompatibilis is lenne a mellkas pántommal, viszont akkor már lehet jó lenne, ha tudna térképet is kezelni.
A legolcsóbb ilyen opció ahogy nézem az a Rider 420, és kis keresgélés után elvileg a komootban megtervezett útvonalat is rá lehet valahogy tölteni. -
bardi
aktív tag
válasz xy.zsolt #173523 üzenetére
Nekem eddig mindig 160-as átlag pulzusom volt, ha a végére nem haltam meg, most szombaton direkt egy lassút mentem, és arra figyeltem, hogy orron át lélegezzek, így sikerült alacsonyan tartani. Alig volt olyan rész, ahol a számat ki kellett nyitnom légzéshez, általában a nehezebb mászásoknál lihegni szoktam, lehet ezzel is lehet kontrollálni a pulzust kicsit.
Lenne egy kérdésem fogaskosztorúval kapcsolatban. Most így néz ki. A láncnyúlásmérőm 0,5-1% közé teszi a kopást a láncon. 0,75-ös nincsen rajta sajnos.
Kérdés, ez a fogaskostorú még kibírna egy láncot, vagy már csak fogaskoszorúval együtt érné meg cserélni?
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
szimpláncsak
tag
válasz bardi #173527 üzenetére
4 évig jártam futóedzésre gyermekkoromban (10-14 éves kor között, heti 6 nap, vasárnap otthon ). Az edzőnek az első nap kb. az első mondata az volt, hogy felejtsük el a tesi tanárok hülyeségét, hogy az orrunkon vegyük a levegőt futás közben. Minél több oxigént viszel be annál többet tud a véred is szállítani. Szóval szerintem az egyenletes de nagyobb levegővételek inkább csökkentik a pulzust, mintha orrodon keresztül kevesebb oxigént viszel be
-
Arcképgyáros
válasz Hasaggymeg #173510 üzenetére
Fekete már nem volt. Szürke jött velem.
-
bardi
aktív tag
válasz ivana #173528 üzenetére
Köszi!
És a lánctányérok? [link]
Ha ezek is kukák, akkor már elkoptatom egyben. Az első képen van pár, amin a fog teteje hiányzik, az valószínű kőfelverődés, vagy ahogy farönkön mentem át, és elbasztam.xy.zsolt: Én még nem próbálkoztam ezzel, lehet csak annyira visszafogtam magam, hogy emiatt működött a dolog.
szimpláncsak: Valami videóban szintén hozzáértőtől hallottam olyat, hogy orron lélegezve, már meg nem mondom miért, de több oxigént tud hasznosítani a test adott mennyiségű levegőből, legalábbis ez volt a mondandó lényege. Ennek ellenére nem feltétlen érzem így tekerés közben.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz parkr #173533 üzenetére
Juj, pont ma fedeztem fel a Goodyear gumikat.
Van amúgy már tapasztalat a topikban a monti gumikkal? Az Escape nem tűnik rossznak. Lassan cserés lesz a hátsó Nobbym és mivel az új modell "elcseszték", valami alternatívát kell keressek. Eddig Maxxis Forekaster és Goodyear Escape a befutó, esetleg Vittoria Barzo, de az talán nem elég agresszív. Forekasterrel meg az a bajom, hogy haveromnál 1000km alatt elkopott.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #173532 üzenetére
Az nem hiányzik olyan gyárilag,hogy könnyebben felvegye/leejtse a láncot.Szerintem az első még elmegy 1-2 láncot,hátsót pedig megmondja az új lánc.Addig ne dobd ki a régit,hátha várni kell a sorra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #173537 üzenetére
Mi a baj ezzel a vázzal? [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IzI
senior tag
4 márka közül melyiket vennétek, (leginkább a minőség érdekel) vagy esetleg van még,ami szóba jöhet? Keret nagyon max(600),105 szettnél jobb nem kell,és full karbon legyen.
wilier [link] ,canyon [link] ,lapierre [link] ,focus [link]Canyon legjobb árban,csak arra nem tok ráülni.
Egy ismerős mondta,hogy érdemes ráülni,mert már abból megállapítható valamennyire,hogy kényelmes e vagy nem.Ez nem olyan mint a nyereg,hogy sokat kell vele menni,azt jó vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #173540 üzenetére
Érdekes mitől gravel ez,szinte olyan sima mint egy országúti.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Pinkbike-ék egy ideje belejöttek az xc-downcountry tesztbe, legújabb videó: [link] . 0:30-nál cenzúra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
(#173536) Hasaggymeg és (#173534) ivana
Köszi mindkettőtöknek, bár kicsit ellentétes a véleményetek
Akkor szerintem kezdem majd egy lánccserével, és megnézem első 50-100 km-en milyen, ha meg nagyon ugrál, akkor új sor elsőnek. Nálam ez már a 3. lánc lesz rajta, és az elsőt nem tudom meddig használták előttem.
'92 Honda VFR 750
-
INTELligent
senior tag
Tegnap kivettem az outi hátsó kerekét, hogy a fékpofákat kitisztítsam, mert elég hangosak voltak.
Feltűnt, hogy a 10-16 Nm-nél nagyobb nyomaték kellett ahhoz, hogy kioldjon az átütő. Amikor vissza akartam rakni, akkor a lenti képen látható, kékkel bekarikázott fekete adapterbe (ami anyaként funkcionál a hátsó átütőnek) nehezen megy bele a tengely. Ennek az a következménye, hogy mivel csak egy kis csavar tartja ezt a fekete cuccot, így elkezd kifordulni a vázból (vagyis nem fekszik bele a számára a vázban kialakított bemélyedésre)Ezzel mit kellene kezdeni? Az átütőnek elvileg egyféleképpen kellene belemennie a vázba, és úgy jónak kellene lennie, nem?
Arra gondoltam, hogy esetleg újra kellene vágni a menetet, mert kiszedtem a cuccot, és megpróbáltam így beletekerni a tengelyt, így is elég nehezen fordult, pedig bőségesen volt rajta kenőanyag. Ez jó ötlet vagy valami mást kellene csinálnom? A bringán nem látok sérülést, így szerintem nem a váz hajlott el.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
rétisün
veterán
válasz INTELligent #173548 üzenetére
most emiatt nem veszem ki a kereket, de nekem úgy rémlik, hogy ez valami speckó, a normálnál finomabb (vagy hogy mondják) menet, azaz kisebb a menetemelkedése, mint egy ugyanilyen átmérőjű csavarnak pl.
szóval alighanem elég speciális menetvágó/fúró kell hozzá, bár szervízben lehet hogy van, annak idején pl. középcsapágyházba tudtam menetet vágni bringaszervízből kölcsökért vágóval
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs