- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #175049 üzenetére
Nekem 50-es stucni 670-es kormánnyal tökéletes.
'92 Honda VFR 750
-
Alg
veterán
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175026 üzenetére
Igen úgy néz ki. De csak, ha leszedem a porvédőket, akkor látszik. Bezsíroztam, összeraktam és működik jelenleg.
-
ZolkoW
őstag
én is jellemzően túlkenem vele, mondjuk nem fogdosom, de inkább viaszos érzés, mindenesetre legalább nem ken össze. És elég sz*rul néz ki nekem is, csupa fekete trutyi, de nem igazán érdekel, amíg keni. A feketeség szerintem a fémpor miatt van, nem az út pora. (ezt támasztja alá, hogy görgőn is ilyen)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz tacto #175003 üzenetére
Egy új láncot elbírna, az 1%-os mérő beleesik, de a gumi városba még elmegy, nyolcas nincs a kerekekben, fékbetéteket felcsiszoltam, hátha jobb, ha nem, abból kell még új, és többnyire ennyi, meg persze állítgatás.
A rozsdafoltokat szeretném róla eltávolítani, és valamivel lekezelni, főleg a láncvilla csúnya sajnos. Meg remélem a pedál nincsen belegyógyulva a hajtókarba...
'92 Honda VFR 750
-
Foose
addikt
Sziasztok! 2018 elején vettem egy Ghost kato 7.9 kecskét (2018-as) amit most cserélni akarok trekkingre. Nagyrészt aszfalton járok, munkába és máshova is. Véletlenül futottam bele [ebbe] a bringába. Ez is 18-as, érdemes lenne egy ilyenre költeni? Újat ilyen bringából nem tudok venni, mert közel 2 misi.... Kicsit sem ijedek meg az új dolgoktól, mint pl a szíj hajtás. Sőt! Egyenlőre azt még nem tudom, az enyémet milyen árban lehet eladni, nem makulátlan sajnos. (Munkahelyen felborították, talán még emlékszik is rá valaki amikor ezt itt felhoztam, hogy hogyan lehetne javítani.....)
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vendingo #175041 üzenetére
Elképzelhető,hogy neked 23"-os kell.Hajlított kormány megoldás lehet.
J.C.G...ha kivetted azt a fém porvédőt (gumi szélekkel) kérdés mennyire deformálódott és látja el még feladatát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz speter33 #175028 üzenetére
Kösz! Ma visszamentünk autóval és 35kg gombával tértünk meg .
(#175053) Alg: Mosd ki a láncot pl benzinben, Squirt mehet rá, de ne vastagon és vigyázz, hogy a lánc oldalára ne menjen, majd úgy hagyod amíg megszárad. Nem, szerintem ne töröld le, mert ha törölgeted, akkor az oldalára is elkenheted, aminek az lesz a vége, hogy elkezd feketedni és ronda.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175060 üzenetére
Nekem 184 centival a 21,5" megfelelő, én is a 23"-ra tippelnék ahhoz a magassághoz.
'92 Honda VFR 750
-
Foose
addikt
válasz parandroid #175059 üzenetére
#gondolkodósmiley Végülis, jah. De! Ha ilyen gondok akadályt jelentenének, senki nem venne rásegítős bringát. Tehát gondolom van rá megoldás, trükk... Viszont a felvetés jó, nekem nem jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
FerNandor
őstag
válasz Kasya #175027 üzenetére
& (#175026) Hasaggymeg Köszi! gondoltam, hogy az is kcal lesz, csak fura volt, annyira nem ismerem ezeket..
Alg (#175011) A Bontrager Flare-re van esetleg valami alternatíva, ami hasonlóan jó és olcsóbb, vagy ilyen minőséget nem tudnak koppintani?
Pedig a Convoy lámpám is nagyon szuper, de eddig nem találtam hasonló kalibert koppintva. Néztem több videót youtube-on, de ott is kb csak ez volt számomra legjobb ilyen árban."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
bszg@
tag
Érdekes tapasztalatom volt ma a profik sebességével kapcsolatban. Már eddig is mondogattam, hogy úgy mennek fel, mint én le. Ha jól emlékszem a sorompótól a Két bükkfa nyeregig 22 perc lett a K.O.M. szombaton. Én kényelmesen, szükség szerint beletekerve, kanyarokban a szédelgő családok és kutyák miatt óvatosan szűk 20 perc alatt értem le. És helyenként 50 felett jöttem. Számomra ez elképesztő.
-
vendingo
veterán
válasz Hasaggymeg #175060 üzenetére
Az frankó. Különösebben nem zavar, csak a nyakam fájdul meg hosszú úton a sok előrefigyelés miatt. Anno a boltba nem tudtam mi alapján kell választani, kényelmes volt, persze nem volt ennyire kihúzva a nyereg, a rövid tesztúton meg nem tűnt fel semmi, nem értettem hozzá.
Cube mérettáblázat szerint is ez a megfelelő méret. 193cm magasság, 90cm átlépő. Mindenhol a 21"-t ír. Szerintem párcm emelés sokat javítana a dolgon. Kezdetnek veszek hajlított kormányt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz zsamiatt #175072 üzenetére
Ez függ a nyeregcső hosszától is, lehet tiéd hosszabb, esetleg másabb a geo, vagy rövidebbek a lábaid.
Mondjuk annyira nem zavar, mert 5 éve megvan a bringa
Ha minden jól megy, akkor a jövő évet gravel vonalon folytatom, a kinézett binga meg 190-től 200 centiig ajánlott XL-es méretben. Az tuti jó lesz méretileg.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bardi
aktív tag
-
Alg
veterán
válasz FerNandor #175065 üzenetére
Talán alzáról ajánlott valaki itt korábban egy jó hátsó lámpát, ha jól emlékszem ez volt az:
Moon nebulaErről is jókat írnak a tesztek:
Lezyne strip[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsocy
őstag
Mire kikerestem belinkelted Az a gond hogy ez is 14K, majdnem mint a Flare, bár ez ugye nem csak hátsó, hanem első+hátsó kombó.
Napfénysütinek is ilyen van outin, ő dicsérte a portékát, neki el is hiszem
FerNandor, sokat nem veszíthetsz, megrendeled Alzán, ha meg nem jön be akkor visszaküldöd.Amúgy meg ilyen lámpát kell venni hogy lássák a megelőzöttek milyen tökös gyerekek vagyunk
[ Szerkesztve ]
-
dbala
tag
válasz vendingo #175071 üzenetére
188 centimhez (92-es belső átlépő) nekem is 21"os Cube volt, az nekem teljesen rendben volt. A mostani bringám is 21", a nyereg magasság alapján meg simán mondanám, hogy lehetne nagyobb, de az meg már túl hosszú lenne.
Nekem ennyivel van fentebb a nyereg a kormánytól. Szerintem nem lehet hasonló magasság, átlépő magasság alapján megítélni, mert mindenkinek más megfelelő. Idővel úgyis kitapasztalja az ember és állítgat amíg jó nem lesz.A CX-em meg csak L-es. pedig magasság alapján simán az XL-est ajánlja a táblázat, de az biztos nem kellene.
(#175083) bszg@ a TdH előtt én is feltekertem a Kékesre és vicces volt ahol én 10-el mentem ott ők majdnem 30-al felfelé és azért ők még nem a is a profi szint teteje.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz dbala #175084 üzenetére
Nyilván sokkal erősebbek, mint mi, sokkal jobban tudják, hol kell odatenni magukat, de azért ők az UCI minimum súllyal mennek (6,7 kg?), meg páran bolyban, ahol nem végig ugyanaz a vezér. Nyilván nem tudnám megcsinálni, még ha a technika meg is lenne, csak leírom. Már nem emlékszem a pontos számokra, de tavaly a Szentendre - Visegrádot is letekertem 34-es (?) átlaggal, montival (1x11, 29x2,2), csak azért forogtunk bőven, egyedül nem menne.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vendingo #175071 üzenetére
Érdekes,nekem 187 centihez 91 a belső lábhossz.Úgy áll ahogy aláírásomban a képen,21" a váz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Az mennyire normális hogy a tubeless kerékbőljobban szökik a levegő mint a belsősből?
Bő egy hét alatt 5-ről lement 2-re. Vagy majd idővel "rágyógyul" a gumi a felnire és jobban fogja tartani a levegőt?Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Napfénysüti #175089 üzenetére
Szerintem nem jó. Valszeg a szalag mellett valahol ereszt, vagy a szelepnek túl nagy lyukat vágtál, legtöbbször ezekkel van gond... mármint amikor először rakod fel úgy, hogy soha nem csináltad. A szalag felrakása előtt alaposan zsírtalanítani kell a felnit és a szelepnek a lehető legapróbb icipici lyukat szabad vágni, amin éppenhogy nehezen át tudod tuszkolni. Ha sikerült, amennyire kézzel, fogó nélkül lehet, rá kell bikázni a szelepet a felnire. Ha így sem lesz jó, na akkor nem tudom, lehet selejtes a gumi. Nálam néha 1-2 nap alatt is megszökik belőle 0.10 bar, de van, hogy egy hét alatt kb. semmit nem ereszt. Szal 1-2 tizedet normálisnak mondanék, de több egész bar-t nem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
inifini
tag
válasz Napfénysüti #175089 üzenetére
Nekem is jobban szökik, bár nem ennyire. Egy pár napot azért várjál, hátha. Itt outinál azért más, mert jóval nagyobb a nyomás.
-
flash-
veterán
válasz 6030D #175086 üzenetére
mondjuk nem tudom az a 2-2.5kg súly diffi ami az ő kerékpáruk és egy átlag hobbi bringás kerékpárja között van mennyit számít(inkább a súlyúk ami egy átlag 75-80 kilós ember súlya alatt van tizen kilókkal), gcn-es videók és mások elmondása alapján nagyon minimális,viszont az az edzésmennyiség és intenzitás amit ezek tolnak az a felfoghatatlan,átfutottam már pár pro straváját,minden nap 3000 szinttel 30-35ös átlag 150-200 kilóméteren,.. negyedét bírnám kb aztán 1 hétig halál
de ne is menjünk messzire, akesz-ben versenyez innen valaki? egy itthoni amatőr felnőtt-master(mindegy) teljesítménye is elérhetetlen számomra,olyan komokat mennek hogy felfelé tényleg gyorsabbak már ők is mint én lefele[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
xy.zsolt
őstag
válasz Napfénysüti #175089 üzenetére
Nálam az volt, hogy minden tekerés előtt (kb naponta) fújni kellett bele 5-10 PSI-t....szóval nekem az egy hét alatt a te adatod normálisnak hangzik
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #175092 üzenetére
Felfele és a sok kigyorsításoknál azért sokat számít a súly is,de hát embertelenül edzettek is, az tény. Minél többet tekersz (de ez így lehet más sportokban is) annál hihetetlenebbnek tűnik mire képes egyik-másik profi. Irdatlan mennyiségű edzés,lemondás,koplalás,akaraterő,szorgalom és végül technika is együtt ugyanazért a célért. Minap éppen valami harcművészről olvastam interjút aki azt mondta,hogy utcán verekedni valakivel neki olyan lenne mintha Ferrarival versenyezne egy Trabant ellen. Korunk gladiátorjai ezek a sportolók, nincs jobb szó rájuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175060 üzenetére
Igazából mindegy is, mert holnap jön az új. Remélem szervízben sikerül legyógyítaniuk, nekem csak a hajtás oldalon sikerült. Egy pici helyen látható, hogy benyomódott annak a gyűrűnek a széle, arra még rájön egy másik porvédő műanyag. Jónak kéne lennie ennek így. De hogyan kéne levenni azt a gyűrűt sérülés nélkül? Mert zsír már nem sok volt benne és súrlódott rendesen.
Más.: Kipróbáltam a Rockbros V9C-800 lámpát. Maximum fényerőn 52 perc után kezdett vörösen villogni. Nem várom meg míg teljesen lemerül, mert reggel kelleni fog. Kb. 90 percig használtam. Rögzítése stabil, könnyű (ezért kell sűrün tölteni) kecses darab. Microusb csatlakozó az alján található elöl. És 2db ma reggeli kép. Sok eltérést így nem látok fotón de élőben más. Ez a legkisebb és max fényerő.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #175094 üzenetére
na meg persze egészségkárosító tunning is van ott bőven amit lenyelnek ezekhez az eredményekhez....valamit valamiért, de én ilyen áron soha nem szeretnék/szerettem volna gyors/erős lenni.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nagyúr
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Napfénysüti #175089 üzenetére
Sok. A gyári Mavic szett 6-ról 4,5/5 barra csökken egy hét alatt.
Amikor téli leállás volt akkor csökkent kb 1 hónap alatt 6-ról 2-re.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Napfénysüti #175097 üzenetére
A kerekenkénti első trutyi defektem után én bizony beraktam a belsőt.....ugyanolyan komfortos a feeling csak 70gr-al nehezebb a kerék. Jobbak a TL gumik menettulajdonságai, de amíg nem csapatkocsiból kapom a cserekereket (ami kb soha) vagy nem egy vérprofi rakja fel nekem addig maradok a belsős használatnál. Szerencsére az én gumimat akár szerszám nélkül is fel tudom tenni, pedig nem vagyok egy popey A helyedben én naponta tekerés előtt ellenőrizném a nyomást és fújnám a jó értékre.....akkor van gond ha menet közben ereszt sokat.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
RexpecT
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs