Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Mindehhez még hozzá lehet venni azt is, amit a competitivecyclist.com-on fejtegetnek, hogy igazából az, hogy mit jelent az optimális, elég erősen függ attól is, hogy az ember versenyt szeretne nyerni, eddzeni szeretne, csak délutánonként tekergetni, vagy több száz km-es túrákon résztvenni... mert tök jó ha maximális erőt X nyeregmagasággal és távolsággal lehet elérni, ha azzal 150km múlva lefordulsz a nyeregből, vagy ha nem is fordulsz le, jobban elfáradsz, mint az aki kicsit lentebb engedte a nyerget...
"beállításhoz már feltételezzük a helyes nyeregmagasságot, 3 órához rakjuk a pedált, tehát a hajtókar vízszintes állapotban van, és a sípcsont tetejéhez fogjuk egy függő zsinórját, ha jól van beállítva a nyereg vízszintes pozíciója, akkor a madzagnak metszenie kell a pedáltengelyt"
Ehhez annyit tegyünk hozzá, hogy csak szabványos dőlésszögű nyeregvázcső esetén igaz. Outiknál ugyebár behozták az "amatőr-komfortos" kategóriát (más geo, 3 tányér elől, stb.) amiknek meredekebb a nyeregvázcsöve, hogy kevésbé kelljen ráfeküdni a biciklire. Na ezeknél nem használható ez a módszer. Ott csak azt lehet nézni, hogy a nyeregvázcső meghosszabbítása a csípődet metsze... na de ezt aki otthoni körülmények között kiméri, az előtt megemelem a kalapom
Okosok szerint egyébként az ideális beállítás az, hogy ha (miután bemelegítettél, tekertél egy kicsit), teljesen elengeded a kormányt, és hátrateszed a kezed, akkor ugyanazt a pozíciót meg tudod stabilan tartani, mint ha fognád a kormányt, nem billensz sem előre, sem hátra. Persze ehhez meg nem árt némi vázizomzat (meg segítő, meg görgő), különben erősen kivitelezhetetlen a mutatvány, szóval az emberek jó része ezzel sincs előrébb... Az egésznek az lenne egyébként a lényege, hogy olyan pozíciót kéne megtalálni, aminek a fentartásához a legminimálisabb erőkifejtés szükséges a láb / törzs részéről, ezzel is növelve a pedálnak átadható erőt.Szóval az egész body geometrit érdemes némi fentartással kezelni. Alapvetően jó dolog, főleg ha az embernek nincs tapasztalata, vagy nincs ideje / kedve mm-enként próbálgatni az ideális beállítást. De igazából csak arra jó, hogy jó alapot adjon, ne csináljon az ember totál rossz beállítást (mint én). Nem véletlen, hogy a komoly csapatok továbbra is külön szakembert alkalmaznak kerékpár testreszabásra, aki a munka oroszlánrészét nem számítógépekkel végzi...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest