- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #207549 üzenetére
Itt inkább a folyamatos kenésen van a hangsúly mert az ide-oda mozgó csapágynál a golyókra nem dolgozza fel a forgás a kenőanyagot úgy mint teszi azt a körbeforgó csapágyaknál, így szerintük kenés nélkül maradnak az érintkezési pontok...legalábbis ezt írják és a képeken is olyan pontszerűek a bemaródások a golyópályán. Ami a rajzot illeti, érthető a koncepció csak a rajz kissé avétos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #207552 üzenetére
A zsírnak pont az a lényege, hogy ugyanazt tudja, mint ez a csoda polimer mátrix, csak
sokkal olcsóbbannem fix a formája. Ott is az olaj ken, csak a zsír esetében egy szappan hordozóban van elhelyezve.
Rendes csapágyzsírba olyan olajat tesznek ami szénné van adalékolva, és tökre mindegy neki, hogy körbefordul-e, vagy alternál.A dőlt betűs bekezdésben egyébként egyértelműen ezt írja: "a kenés hiánya és a zsír szennyeződése a kosz behatolása folytán".
Arra hivatkozik, hogy az ő megoldásuk azért jó, mert nincs hová bemennie a kosznak. Erre mondtam én, hogy erre azért vannak más működő megoldások is. Kezdve a 2RS csapággyal, a szimmeringgel, a Nilos-gyűrűvel, stb. Igaz, ezek más elven működnek, az a lényegük, hogy ne jusson el a kosz a csapágy belsejéig sem.
Nem mondom, hogy hülyeség, de annyit biztos nem ér, amennyire megpróbálják felhype-olni. -
-
őstag
válasz Hasaggymeg #207555 üzenetére
a CeramicSpeed mindene túl van árazva, mégis vannak akik megveszik
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #207555 üzenetére
Végül is az a lényeg, hogy 0 karbantartással hosszabb az élettartama, mint 0 karbantartással egy hagyományosnak. A különbözetet ( a karbantartás munkadíjában, vagy a ritkább csere költségében ) pedig az ő zsebükbe rakod be.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #207557 üzenetére
A Sram hajtás/váltás felső kategória is jobb mint a Shimano, ez nem kérdés, a kérdés az, hogy mennyivel?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #207558 üzenetére
...illetve hogy a mennyi, az milyen mértékegység, és hol számolandó földrajzilag?
-
ZolkoW
őstag
válasz Lacerta #207554 üzenetére
Bevallom, felületes (lusta) voltam, de azok a durva berágódások ugye nem azoktól a számoktól keletkeztek, amiket írtak? esetleg ezeknek a milliós szorzóit tudom elképzelni.
Vagy ezres minimum.. Vagy tényleg el kellett volna olvasnom.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #207559 üzenetére
Na meg az... ...voltam telókat szervizeltetni (amúgy megdicsérték a régi 26"-os rugós, sárnehéz Torát, mert hogy nemcsak szépen mozog, de tartós is benne minden ) és volt ott a szegre akasztva néhány felsőkategóriás egy darabból CNC-zett Sram Eagle (pont ilyen, gondolom már kopott, azért lógott a szegen) amit így kézbe vehettem megvizsgálni. Mondhatom lenyűgöző úgy a megmunkálása mint a súlya, akár szobadísznek is beválna. Na de egy SLX alig több mint 25%-a ennek árban, vagyis majdnem négyet veszel belőle a Sram áráért, aminek amúgy az ára önmagában is mellbevágó egy kopó alkatrészért.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #207560 üzenetére
De attól, főleg a hátul mozgó kerékpárok forgáspontjainál, ott egy pár órás tekerés alatt is több tízezret mocoroghatnak a rezgéstől (szinte helyben) a csapágyak golyói.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #207562 üzenetére
nem úgy értettem, hogy nem lehet egy biciklin pár millió fordulat egy csapágyban viszonylag rövid időn belül, hanem hogy pár millió fordulat egy csapágynak -ha nem kap koszt, meg vizet- szerintem semmi.
Ha 90-es csapásszámmal megyek 168 órán keresztül, az már 907200 a középcsapágynak. Ennek szerintem sokszorosát kell kibírnia tiszta körülmények között. Csak most nem találom a linket, ahol a számok voltak.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Lacerta
aktív tag
válasz ZolkoW #207560 üzenetére
De, azoktól, csak azok labortesztek voltak.
Egyébként nagy számok azok, mert kis szögsebességű terhelésnél nem az ismétlések száma a mérvadó ( körülfordulások ), hanem a statikus teherbírás. Ilyen üzemű csapágyat tipikusan statikus terhelésre szokás méretezni. Ha idő előtt tönkremegy, akkor az méretezési probléma. Túl kicsit tettek be.
Ha még belemegy a dzsuva is, az nyilván felgyorsítja a folyamatot. -
Lacerta
aktív tag
válasz ZolkoW #207563 üzenetére
A 26-os kerekemmel 1 000 000 körülfordulás az kb. 2 000 km. De az 1M körülfordulás csak a bázisélettartam, a csapágy névleges alapterhelése esetén igaz. Kisebb terhelésnél több körülfordulást fog bírni, nagyobbnál kevesebbet ( és exponenciális az összefüggés ).
De ez mind eléggé lényegtelen, mert egy átlagos bicajcsapágy nem fordul el olyan gyorsan, hogy az dinamikus terhelés legyen ( egyszer még hallgató koromban kiszámolgattam a bicajomra - elég gyorsan kell menni hogy akár egy kerékcsapágy terhelése dinamikusnak számítson ). Ha dinamikus a terhelés, akkor elég gyors a mozgás ahhoz, hogy kialakuljon a stabil kenőanyagfilm, és a felületek kifáradása határozza meg az élettartamot.
Igen ám, de bicikli csapágyakban többnyire csak statikus (-nak számító) terhelés van. Ez azt jelenti, hogy dinamikai szempontból az nem egy csapágy, hanem elforduló támasz, és a lökésszerű terhelések hatására, a gördülőelemekben, és a pályán kialakuló maradó alakváltozások miatt fog tönkremenni.
-
válasz venember83 #207553 üzenetére
Teljesen értelmetlen a kérdés. Aki 3000+ euróért biciklit vesz, annak teljen arra, hogy évente egyszer betolja egy szervizbe, és átnézeti. Spoiler: a userek 98%-ának egy akármilyen bicikli karbantartásáról sincs fogalma. Kb ennyi bicikli megy mindenféle kenés, tisztítás, karbantartás nélkül addig, ameddig megy. Burzsujabb környéken a figyelmesebb userek évente egyszer (általában tavasszal) átnézetik szervizben. A nagyon lelkiismertesek még egyszer ősszel is. De ez nem a 98%, hanem annak a talán 20%-a.
Ja, nem is írtam, nem lett ebike-unk. Olyan lízingajánlatot kaptunk a banktól, hogy a hajamat letettem. A 2900 eurós bicaj lízingje havi 95 euró lett volna, + havi 10 euró szervizátalány, + a munkáltató fizetett volna havi 10 euró biztosítást. És ezt 36 hónapig. Mint kiderült, nem véletlenül nem csinálja senki ezt a jobrad programot. Az eredeti promóajánlat ugye havi összegben ennek a feléről szólt, meg a végén maradványértékről, amennyiért vagy elhozod a bicajt, vagy kicsengeted az összeget, és megtartod (mint egy rendes lízing, ugye).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #207566 üzenetére
Akkor ott sem zöldülnek olyan eszeveszetten.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
Van/volt innen közűletek valakinek Specialized Allez E5 sport 2016?
Vagy valami véleményt tudtok esetleg erről a kerékpárról?
Specinél élettartam gari van? és ez hogy van ha valakitől veszem meg használtan akkor is ?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
SpaceJam
aktív tag
-
Badboys
őstag
Kérdezném, hogy valakinek van e tapasztalata erről a gumiról? [link] . Ez a gyári méret egyben. Néztem még egy pár gumit, de nincs tapasztalatom velük. Még a bolti gumik vannak a biciklin, de csere érettek. Tavasztól őszig használom esőben nem. 90% ban aszfalt 20% erdei apró murvás úton. [link] [link] [link] [link] ezekben gondolkodom. Véleményt és segítséget szeretnék kérni. A méret váltásban is. Köszönöm
-
venember83
nagyúr
válasz parandroid #207566 üzenetére
Egy bringaszerelős fb-csoportból jött a kép. Csak gondoltam, hogy vicces abból a szempontból, mennyire szeretik az emberek a funkciók sokaságát, de ha karbantartásról van szó, akkor már kevésbé nagy az elragadtatás, úgy a userek részéről, akiknek komolyabban zsebbe kell nyúlni, mint a szerelőknek, akik szívesebben foglalkoznak egy kerékfűzéssel, agyzsírzással, mint egy ebike szerelésével, főleg ha ezért még komoly szervizberendezések beszerzése is elengedhetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz flash- #207574 üzenetére
Népszerű lenne ha nem lenne Speci módra túlárazott,mert amúgy teljesen jó bicaj. Használtan persze ez elolvad, viszonylag megfizethető lesz a kategóriában. Ha jó az ár vedd nyugodtan, jó bringa.
Nekem egy nem tetszik rajta, az a külső kábelezés a felsőcső alatt. Az valahogy nem adja ki, de ez csak én vagyok.[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
válasz Badboys #207572 üzenetére
Amindenit milyen ára lett a külsőknek.
Nekem volt Contact Speed a városi bicómon, azon elég hamar elkopott a futófelület. Mindezt kb kevesebb mint 2 ezer kilométer alatt, egyszerű országútival használtam. (biciklivel és hátizsákkal együtt 100 kg körül lehettem.) Nem is satuzgattam vele. Amúgy jó gumi amíg nem vizes vagy havas minden. Onnantól kicsit kifolytak a kezem közül a dolgok. (Nagyjából 2 éve mondjuk 7 ezer körül vettem párban, újonnan.)
Én most tök hasonló felhasználás mellett Panaracer Ribmo 700x35C (35-622)-t használok a túrázos kerékpáromon, de hát annak az ára is elgurult: [link] Nagyon szeretem, nagy sebességnél lejtőn is kulturáltan tudtam lassítani eddig tárcsafékkel, aszfalton/betonúton. Kicsit offroad-kátyús terepen sem volt még bajom vele, bírja. Felütés nyoma nincs. Defekt tűrése valószínűleg baromi jó mert már áthajtottam vele cudar dolgokon. Állati csendes. Nedves úton is elmegy, de nagy esőben csak kényszerből szoktam már tekerni. Kicsit nehéz, ez az egy baja van szerintem.meg
-
Maximum1
őstag
válasz koxkids #207577 üzenetére
Attól függ mi a cél.
A Merida 2 tányéros, gyorsabb lesz síkon és könnyebben mászol vele hegyet.
A Canyon az inkább ilyen városi/futár bringa, persze ezzel is lehet menni hegyre meg hosszabbra ha nem zavar hogy Te vagy az utolsó a brigádban, zasszony melé jó lehet[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz koxkids #207582 üzenetére
Nincs nagy difi, alap cuccok más gyártóktól/ shimano, tektro/
Gondoltam ajánlok egy Cube-ot, de ott aztán beborították a SL Road szériát, végigverték a méregdrága GRX-el, ami jó cucc az erdőbe járóknak, de hagyhattak volna valami köztest az ultegra és a claris közé az aszfaltosoknak is.Ha választanom kéne akkor Speeder 400, de az +100ezer lenne…
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #207558 üzenetére
Országúton azért inkább Shimano-t választanék váltásban, hajtásban, MTB-nál valóban erősebb a Sram, de a 12 sebességes XT eléggé jól sikerült. Nem mellesleg árban sem rossz. A Csúcs Sram sorok amúgy nagyon tartósak ha időben cserélsz láncot. Rohadt drága, de akinek minden gramm számít az úgy is megveszi.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz venember83 #207575 üzenetére
Akkor lehet én kivétel vagyok, mert szívesen javítok ebike-ot. Sőt, feltett szándékom, hogy a középmotorokat is javítsam, garancián túl. Erre jelenleg nem sok megoldás van és nagyon kevés a tapasztalat benne, ha tönkremegy a motorban a csapágy, vehetsz új motort. Pedig lehet cserélni, de nagyon nem egyszerű, főleg a kisebb kompakt motorok esetében. Ezt leszámítva ugyan az mint bármelyik másik bringa, az akkut, motort a gyár nem engedi, hogy szétborítsd, garin belül csere ha bármi gond van.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #207584 üzenetére
Én is megvagyok elégedve az XT 8100-al, még ha ha mostanra (második lánc a 6100 soron, első 0,7%-ig koptatva) érzem is amit mondtál az erős kanálfeszítőrugó, illetve kuplungos kanálrendszer váltásra gyakorolt negatív hatását illetően , nevezetesen a kissé darabosabb váltást. Érdekes, újan mintha nem tapasztaltam volna. Persze így is atompontosan vált akár terhelés alatt is, minden utánaállítás szükségessége nélkül, de amolyan hangosabb, kissé nyersebb mint újan amikor szinte nem is hallottam. Sramot (xo) csak tesztnapon próbáltam így nem releváns... érdekes minap a Nagy Kevélyen egyik fickó RD-M8100/XX1 (XG?) váltó/sor vegyesvágottal nyomta... láncot nem láttam milyen. Fickó a Dr. Bikenál mondta van akienk a sor elmegy 2-3 évet is láncforgatás nélkül 0,5%-ig nyújtva, de mikor azt km-ben kérdeztem nem tudta megmondani. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz koxkids #207582 üzenetére
Én nem vetném el a giant fastroad sl 2 (2022) sem. 360-ért 2x9-es sora, meg ha jól nézem fsa integrált hajtóművel
Vagy 410 a giant fastroad sl 1 (2022) 2x11-es 105-el. -
flash-
veterán
komolyan ez a görgőzés veszélyesebb mint a kinti tekerés...
a combom állandóan tele puklival (ezek a piros pattanás szerű dudorok a kidörzsőlődéstől)
aztán állandóan lehülők, az az érdekes hogy amikor kezdek tekerni még melegem van és 1.5 -2 óra után pedig már fázok aztán becsukom az ablakokat akkor izzadok, aztán megint ki akkor meg azt veszem észre hogy az izzadságra jön a hideg, ettől át is szoktam fázni, aztán ilyen igaz könnyű de megfázásos tüneteim vannak
lehet klíama lenne a megoldás? venti nem mert azt meg nem birom
az hogy hol nyom a nyereg az már csak a sokadik feeling és még csak dec 1 van mi lesz tavaszig
csak én vagyok ilyen szerencsétlen vagy ti is ezekkel küszködtök?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
addikt
válasz flash- #207588 üzenetére
Azzal küszködök, hogy nem tudom rávenni magamat a görgőzésre, inkább kimegyek szar időben is, lehet elhamarkodtam a vásárlást és használat nélkül fogom eladni
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
xy.zsolt
őstag
1 hét alatt 2 defekt A szezonban eddig csak 1 volt 6500km alatt. Ez a kettő most lassú defekt...másnap reggelre eresztettek le. Sajna kifogytam a 400Ft-os belsőkből.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #207590 üzenetére
A végén adnod kell egy második esélyt a tyúkbélnek, csak ezúttal ne bízd a véletlenre. Stan's szelep, Stan's tej minimum . Fogalmam sincs én outin átalakítanám-e, valszeg megpróbálnám, de minden egyes pumpáláskor rettegnék, hogy a magas nyomás miatt felrobban .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #207591 üzenetére
Biztos nem Még frissen él bennem a tavalyi dupla szívás. Drága is a komplett rendszer és ugyanúgy belső kerül bele mikor az út szélén leereszt...csak bosszankodás 5-6bar-on, na. A pumpálástól amúgy nem tartottam...nem is azzal volt bajom.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
flash-
veterán
válasz Tyler Durden #207589 üzenetére
hát az alapozás nekem sem nagy élmény, de valahogy végig birom tolni a heti 2-3 alkalmat,mentálisan rá kell kicsit erőszakolni magam, aztán az átvisz
talán segít az is hogy csináltam egy tervet magamnak, tudom meddig fogom tolni (még kb 9 hét ) így minden egyes görgőzésnél úgy ülök nyeregbe hogy egyel kevesebb van a következő lépcsőfokig, meg tudom hogy ha jönnek majd az sst edzések az maga lesz a mennyország ehhez képest azokon elrepül az idő főleg ha HIIT jelegű edzéseken, mindig azon csodálkoztam hogy a francba telt el a 20-30 perc mikor kb 5 nek éreztem
de a z2 azt meg kell hagyni unalmas, nekem a kormányon a telefontartó közbe netezek a telefonon, illetve kedvenc zenéimmel esetleg ezek közül egyik edzést indítom [link]
((ami alattuk van nem igazán ajánlom mindegyiken kb ua a zene ,szóval inkább saját zenét indítsatok alattuk )
még ami bevált az a kedvenc zenekaroktól koncertvideó így zene is van meg meg néha ha felnéz az ember lát is valamit,filmek viszont nálam nem opció, nálam a filmnézés az egy átszellemült dolog csak akkor jön át ha 100% arra koncentrálok...
aztán valahogy ezekkel csak eltelik a 1.5-2 óra többet még nem mentem, tegnap egy 2 órás z2-től úgy kikészültem szerencse hogy szabadnapos voltam aludtam utána vagy 2 órát érti a franc ,tavaly még ugyanezt az időt szabadban végigtoltam 30 pulzussal feljebb.hát látszik nincs forma úgyhogy ilyen szempontból mondjuk érthető, másrészt én se előtte se közbe nem eszek ch-t,és a sok csaló hónap után úgynézi a szervezetem még nem állt át zsírégető üzemmódra)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
#87057920
törölt tag
Egy kis animáció a fejcsőszög illetve villa előrenyúlásáról.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #207592 üzenetére
"ugyanúgy belső kerül bele mikor az út szélén leereszt"
Ha jó tejet veszel, csak 6-7mm-nél nagyobb vágás esetén ereszt le, de a legtöbb defekt szúrásos, amit észre sem veszel. Legutóbbi "defektemet" én úgy vettem észre, hogy a gumimba beleállt egy drót és minden kerékfordulatnál hangosan csattogott . Meg kellett álljak, de elég volt kihúzni, mást nem kellett tennem. Mostmár én is agyalok, hogy a Stan's helyett valami szmötyis tejet vegyek, pl. a Vittoria Universal-t meg asszem a Maxalami-t ajánlják. Nem mintha a sima Stan's nem lenne jó, de sajnos nincsenek szmötyik benne, ezért csak szúrásokra és apróbb vágásokra jó. Egy 7mm vágást is tömítő tejjel, egész felületen vágás ellen védett gumival szerintem soha többé nem viszek magammal belsőt.
szerk: sokat emlegettem a kék Bontrager tejet is, de amire odajutottam, hogy rendeljek, már nem szállítják a Bontrager cuccokat Romániába, se gumikat, sem semmit[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tyler Durden #207589 üzenetére
Hát én ha egyszer görgőzésre adnám fejem akkor is kint állítanám fel udvaron, erkélyen stb., a házban biztos nem görgőznék. ...legfeljebb egy hideg konditeremben, pincében.
#207592 xy.zsolt...defektmentességen kívül nem sok értelmét látom én sem, drágábbak a gumik, a nem méregdrágákkal meg súlyban ott vagy ahol a part szakad és isten őrizz egy taknyos defekttől. Versenyzőknek érthető, majd a szerelő szív vele összerakni és defekt esetén, és megveszik a 20+ ezer forintos pillekönnyű gumikat rá amivel már súlyban is spórolni lehet, na meg a +tapadás a puha gumikkal, de puhábbal mint belsőssel ezzel sem megyek, hisz aszfalton kell odaérni a terepre, könnyűnek sem könnyebb, így marad a defektek hiánya ami miatt viszont többszörösen megéri, de ami ugyanakkor országúti esetében nem igazán számottevő...ha nincs 9 (!) defektem márciusig én sem váltottam volna az biztos...azóta volt nulla.
jjeahh...volt már tejes defekted? Én március óta nem hordok belsőt magammal, csak nagyon hosszú utakra vad helyeken (pl. otthon Erdélyben), csak egy pumpa van amit még mindig cipelek...1x kellett is, ugyancsak otthon mikor Alexrims csodakerekem egyből leeresztett és alig tudtam felfújni...azóta sem tudom mitől, lehet a szelep vacakolt.
Tegnap néztem képeidet a sztráván és az a parasztkenyér meg piroshagyma, ahogy otthon hívtuk! 🤪[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz flash- #207588 üzenetére
Motivációs videó, ez általában segít.
Ventilátor kell, ha nem bírod, akkor úgy állítsd, hogy ne téged fújjon, hanem melletted a falat, de már az is mozgatja a levegőt a szobában. Vagy csak a lábadra menjen, az is segít. Fűtést előtte le kell venni, és hidegebb szobában kezdeni, mint amiben amúgy élsz. Törölközővel ha törlöd magad közben, az is segít a túlmelegedés ellen. Egy telet nyomtam a pincében (~5 fok), azért a szobában jobb.
Csodák nincsenek, ha nem csinálsz minimum akkora menetszelet, mint amilyen sebességgel kint mennél, akkor meleged lesz, főleg, hogy a páratartalom magasabb lesz, mint kint.Tyler Durden: Egy régi dakota közmondás szerint először olcsón veszünk görgőt, és ha megszeretjük az unalmas szenvedést, akkor veszünk komolyabbat.
Hasaggymeg: Ez jó ötlet, legközelebb lemegyek a közös udvarra görgőzni. Kint sem lesz jobb, mert nincs menetszeled. Kb mint amikor folyamatosan mászol a téli emelkedőn. Klimatizált helység kell, Zwifttel, hosszú edzésen segítővel, aki feladja a kulacsot.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Friczy
senior tag
válasz venember83 #207575 üzenetére
Amikor a feleségem e-bike-ját megvettük, próbáltam utánanézni, milyen extra karbantartást igényel a Bosch rendszer, de gyakorlatilag nem találtam róla információt. Pedig szívesen elolvasnék ilyeneket, szeretem saját magam karbantartani a biciklijeimet.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #207597 üzenetére
Oké, a tubeless coming out-odat elfogadjuk, várjuk az spd-re IS.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Focus Raven Rookie 24-es gyermek kerékpár
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen