- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
::Trunks::
senior tag
Sziasztok.
A Montimon elég durva gumik vannak, marha felesleges, ekkora tudásom nincs ,hogy ilyen tapadás kelljen . 27,5x2.8 . Vissza váltanék 2.3-ra ,az járna valamivel? Belsőt kell cserélnem?Illetve van-e piaca, hogy eladjam a mostanit? Azért lógatni a garázsba nem szeretném.
Ahogy néztem rohadt drága újan.
Schwalbe Rocket Ron gumik elöl újszerű, hátul picit kopottabb, de még frankó ott is a minta. Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
ZolkoW
őstag
válasz ::Trunks:: #214152 üzenetére
nehogy leérjen a pedál utána :)
szerintem kell új belső, nem hinném, hogy van, ami átfog ekkora tartományt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz ::Trunks:: #214152 üzenetére
Nézd meg a pontos típusát a belsőnek.
Írják mihez való.Kevésbé széles külsőbe simán be szoktam rakni (a szélesebbe valót).
(Fordítva; ha a kisebb kerül a nagyobb helyére; az lehet problémásabb, jobban el lesz nyúlva, vékonyabb. Ezt is csináltam már, nem volt gond.)Az igazi előny belső cserekor, ha megfelelő méretűt veszel (és a külső defekt álló) a kisebb súly. Ilyenkor a legkönnyebbet választanám. (Akár harmad súlyú is lehet az új belső.)
r2-bike Itt súlya is listázható.Talán jelképes áron el lehet adni a régi külsőket.
Nekem is lesz pár új és újszerű drága 29-es (eladom a bringát is) de nem fűzök nagy reményeket az eladáshoz. Újakat adam el mostanában, kb félárban vitték el, 27.5-öseket.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #214151 üzenetére
Nálunk olyan por van a hegyen, hogy konkrétan elsüllyedt benne helyenként a bicaj, mintha homokban tekertem volna. Ahol nem, ott pedig csúszott, mint a zsírzott takony.
Úgy néz ki a gép, mintha egy olyan 3000-3200 évet eltöltött volna II. Bringothep fáraó sírkamrájában. -
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #214162 üzenetére
Király a sztendered is!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #214148 üzenetére
Akkor marad a próba, ha jól forog hagyd békén...amúgy a Shimano kónuszosok már legelső napon sem forognak olyan szépen mint a zárt csapágyasak, szerintem költséghatékonyan egyszerűen nem lehet egy agyba olyan golyópályát képezni amilyen egy zárt csapágyban van...ugyanakkor szerintük a szögben történő terhelésnek jobban ellenáll a kónuszos tengely.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #214160 üzenetére
& andrisbandi: egyik sem ideális
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #214164 üzenetére
Biciklinél sztem nem szempont a költséghatékonyság. Hacsak a pofátlan haszonkulcsot nem annak vesszük.
Kónuszos csapágynál két gond van, amiért nem tud finoman futni.
Az egyik, hogy a menet nem központosít, a másik meg, hogy egy ipari csapágyhoz képest f*s a megmunkálási minősége. Mindkettővel lehetne mit kezdeni, csak nem akarnak.A ferde hatásvonalú csapágyak előnye, hogy oldalirányú erőt és nyomatékot jobban fel tudnak venni, mint a sima mélyhornyúak, ezáltal merevebb a csapágyazás. Ugyanakkor bicajkerékben egyikből sem sok van, és azzal kombinálva, hogy a kerékbe épített ipari csapágyak nagyobbak, mint a kónuszosak, simán partiban vannak.
Létezik ilyen kis méretben ferde hatásvonalú golyóscsapágy és kúpgörgős csapágy is, de macerásabb lenne a beépítés ( ezek széteső csapágyak ), ezért nagy lenne, és nehéz is, cserébe kb. soha nem kellene cserélni, ami a gyártónak nem jó biznisz. -
arcitec
addikt
válasz Lacerta #214167 üzenetére
"Biciklinél sztem nem szempont a költséghatékonyság".
Júúúúj, ezt honnan veszed, ha önmagadra érted, akkor ok, na de ha a gyártóra, nos akkor
a biznisz az biznisz szlogen mindenre vonatkozik ám.
Ha egy bringába beleraknak apait, anyait, azt a vevő meg is fizeti.
(Semmi sincs ingyen á kápitálizmusban. )
Példul : [link] [link][ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #214137 üzenetére
Akkor nem kell bemutatni a két végletet. Ha bejön, akkor viszont érdemes felírni a gyártót, boltot, típust, mert akár máshonnan egy nagyon hasonló is már nem biztos, hogy szintén beválik bárkinek.
Egyébként már többen feszegették, hogy minek szórakoznak a 31,8 vs 35mm kormánnyal, mert a 35-re valójóban nem a merevség miatt van szükség. Nagyjából ahogy látom max optikai előnye van, hogy a vastagabb kormánnyal kevésbé feltűni a magasabb rise, meg ez legalább metrikus érték, ami a tagoknál is egyre jobban előtérbe kerül. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #214168 üzenetére
Ez a fillérb@szás (értsd költséghatékonyságnak) gyakran leginkább egyes csapágyazásaknál érhető tetten ahol minőségi alkatrészekbe szerelnek nevetségesen sz@r csapágyakat, melyek aztán gyorsan beáznak és tönkremennek, majd mikor kicseréled őket egy minőségi, ugyanakkor szinte filléres újra, azzal elmennek évekig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #214138 üzenetére
Pont hétfőn voltam Sötétvolgyben egy első próbakört tenni. Jól éreztük magunkat, kedves volt az ottani társaság, bár megelepődtem mennyi Bp-i ismerős arccal találkoztam ott, ezek szerint komoly az oda irányuló MTB turismus.
Ha már így feljött Sötétvölgy téma, akkor le is írom az élményeimet:
5 nyomvonalat volt szerencsém fellelni, amik megtalálásában a helyiek nagyon kedvesen segítettek. Lelkes a helyi építő csapat, több nyom legalis bejegyzése folyamatban van, és minden építkezésről tud az erdészet.Flow line: jópofa az eleje és a vége, de a közepén semmi lejtése a pályának így az a szakasz nagyon lassúvá válik, keményen rá kell tekerni, hogy ugrani is lehessen ne csak pumpálós flowl egyen. Bemelegítésre 1-2 körre jó, meg persze kezdőknek.
Waterslide: elején porban csúszós meredek, de minden gurulható rajta, néhány helyen rézsű szerű a lejtése, keskeny nyom. Idővel sebesség fokozásával az élvezeti faktora is növekszik. Egy helyen eltévedtem rajta elsőre, de észrevettem hamar merre kellett volna menni.
Nagyon kígyó: itt is gurulható minden, elején meredekebb szűk forgatók vannak, utána meg a tempósabb völgyben kanyargás.
A nagy freeride: na ezen akkora ugrók vannak, amire azt mondtam, hogy ez nagyon nem nekem való. Akad pár olyan roadgap és az első két ugró, ami nekem is játszik, de utána igazán bedurvul a helyzet és olyanok jönnek mint a szőnyeggel fedett közel 3m magas eldobó rámpával lehet indulni a sztratoszféra felé.
Kisebbik freeride nyom volt az, ami nagyon megtetszett (a vége a kígyó), ezen mentem a legtöbbet és úgy érzékeltem ez az egyik legnépszerű nyom is. Ezek barátibb méretű ugrók, erről hoztam videós élménybeszámoló emléket is: [link]
A lényeg, hogy minden tudásszintű rider megtalálhatja a neki való nyomot. Egyedül kimondottan DH jellegű pálya nincsen, de ide talán nem is azért mennek.
-
flash-
veterán
bike-discount-ról hány nap átlagban amikor megkérkezik a rendelés?
azt írja hogy in stock, delivery time 1-3 days kb reális magyarországra? (vidékre?)
másik kérdésem az lenne hogy csere rugalmasan megy náluk?belső: ti milyen belsőt javasoltok? nem kell hogy könnyített legyen, normális megbízható jó ár érték arányú országútihoz?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
válasz flash- #214172 üzenetére
jjeahh
- Köszi javítottam!
Kicsit megkavarodtam, mert két rendelés is volt.
------------------bike-discount.de rendelés 2022/01/13
megjött 01/18, DPD
(apróságok, mind készletről)Tavaly nem volt náluk ingyenes a visszaküldés (kivéve reklamáció esetén gondolom), komoly összeg némebe postázni.
Kerék szettnél drágább lett volna a posta...A bike24-nél ingyenes a visszaküldés bármilyen okból. Pénzt adnak vissza.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #214174 üzenetére
Meg sem rendelted a csomagot s már megjött
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #214174 üzenetére
köszi az infót, hát conti gp5000-re vadászok(28-as méret) nálunk esélytelen normális áron, de külföldön se nagyon kapható, ezek szerint ez lehet a legkelendőbb
berendelném de parázok ha nem megy fel akkor szívásesetleg ha valakitől kérhetnék bike-discount.de kuponkódot nagyon megköszönném
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Gaben92
őstag
válasz flash- #214172 üzenetére
Nekem Finnországba bike-discount-ról 5 munkanap volt (múlt hét kedden rendeltem, tegnap jött), bike24-ről itt volt 3 alatt.
bike24 csomagot végig a DHL hozta, míg a bike-discount-osat csak addig míg az országba ért, onnantól posta ami magyarázat az extra 2 napra.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #214178 üzenetére
ó köszi hát ezt az oldalt nekem a gogli nem hozta, majdnem 20 euróval többért berendeltem a gp5000et a bikediscountról
én be is rendelem"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #214168 üzenetére
Júúúúj, ezt honnan veszed
-> Hacsak a pofátlan haszonkulcsot nem annak vesszük.
Ha egy bringába beleraknak apait, anyait, azt a vevő meg is fizeti.
Mondjuk úgy, hogy kénytelen megfizetni.
Azért erős a gyanúm, hogy ha a két linkelt bicaj bármelyikét szétkapnám mérnöki szemmel, elengednék pár elfojtott b*zmeget közben. És nem csak azért, mert mindkét autómat, és még hozzá egy harmadikat is el kellene adni, hogy bármelyik kijöjjön az árukból. -
flash-
veterán
lehet amatőr kérdés de azt honnan tudom meg hogy melyik prestás szelepméretű belső kell nekem?
hogy mérjem le a szepelet?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz flash- #214181 üzenetére
Az átmérője mindnek egyforma, az a hossza, amit külön jelöl. Minél hosszabb, annál menőbb. Ha magas oldalfalú karbon felnid van, akkor a leghosszabbat rendeld, amúgy meg mindegy.
Continak amúgy szokott lenni szettje 2 külső + 2 belső, alkalmanként egészen jó áron. Legutóbb én is vettem egy ilyet megint tartalékba, amikor valami 70 euro volt gp5000-rel.
Szerk.: Most épp 78. Igaz, ez 25-ös, de a gp amúgy is kicsit szélesebb gumi, ha az ember tolómérőzni kezd.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #214182 üzenetére
köszi, engem a schwable jelölése zavart be, sv17 stb, aztán rájöttem az az ő saját jelölésük a belső méretére
meg is vettem r2-bike-ról, azért az komoly hogy először eljutottam a paypal oldalig(nem nyomtam rá a fizetésre), aztán visszalépegettem a vissza gombbal az áruház oldalára hogy egy belsőt is betegyek a kosárba, és amikor megint tovább mentem a vásárlásra már nem jött be a paypal hanem jött is az átutalásról a cib értesítő és írta hogy sikeres megrendelés ez wtf
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
PartyShan
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget.
Le akarom cserélni a középcsapágyamat ami most egy SM BB52
Mivel ezt nem kapni éppen, arra gondoltam, hogy veszek egy BB-MT800 -at.
Az lenne a kédésem, hogy ezek között méretben (szélesség, vagy a csapágyház ducibb és emiatt szélesebb) van-e különbség, mert a hajtóműhöz amim van (FC-M300) az van írva hogy a BB-MT500-as csapággyal kompatibilis.
Attól tartok, hogy ha megveszem az MT800-at akkor szélesebb lesz mint a BB52 és nem tudom jól felrakni a bal oldali hajtókart.
Előre is köszönöm a segítséget. -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #214164 üzenetére
Köszonom az infot
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214171 üzenetére
Akkor szerintem pont elkerultuk egymast. A 3 sraccal, akik epitik, azokkal talalkoztunk, beszeltunk is. En is Hetfon voltam ott a cimbivel, de mi nem konkretan oda mentunk, csak utba esett, es korul neztunk. Regen ez nem igy nezett ki, oriasi valtozason ment keresztul a palya. 2 orat toltottunk ott csupan, mert el is faradtam a folyamatos l-fel maszasba, es ugye nekem meg haza kellett tekerni 25km -et.
En csak flow line -on, es a waterside -on jottem le. De mivel nem is igy voltam oltozve, es a bringat sem ereztem, faradt is voltam, nem kaptam el a ritmust. Valszeg majd kulon napot szentelek csak erre, akkor jobban osszeszokunk a bringaval.
Nekem a legnagyobb bajom a pumpalos szakaszon volt, nem volt temom, nem kaptam el a ritmust, es folyamat ugy mentem at rajta, hogy lehuzott az eleje, es majd orra buktam. A freeride -on, ahol a fotot csinaltam, ott egyet mertem megugrani, ami az egyik fo erdeszeti utat keresztezte, olyan max 40cm -es rampa volt. De volt egy srac lent egy eleg komoly DH bringaval, aki vegigtolta az egesz palyat. Elso probalkozasnal majdnem elrepult a fotozott ramparol, mert tul nagy tempot vitt at. Nem is ertem, hogyan fogta meg.Nekem tanulni jo lesz, es ha nem izomlazzal meggyek oda, akkor erom is lesz lefele tekerni. Majd ha ugy van, es josz erre, osszebeszelhetunk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #214182 üzenetére
Minél hosszabb, annál menőbb...és annál könnyebben letörik. Igaz terepen sokkal nagyobb ennek az esélye, nekem sikerült is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #214187 üzenetére
Meg nehezebb elhelyezni belsocserenel
-
válasz Hasaggymeg #214187 üzenetére
Ilyesmi eszembe sem jutott, én országútis fejjel gondolkozok. Igazából mindig meglep a szempontrendszeretek, amikkr feljön valami ilyesmi probléma, annyira eszembe se jutna erre gondolni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
PartyShan
aktív tag
válasz Hasaggymeg #214189 üzenetére
Akkor remélem jó lesz. Köszönöm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #214190 üzenetére
Amíg nem törtem le nekem sem jutott volna eszembe, hisz mennyi esélyt adnál annak, hogy egy szikladarab amire ráhajtasz befordul pont oda a küllők közé és letöri?... Azóta azért eszembe jut valahányszor ágat, bokrot hallok a küllőkön citerázni, hogy bizony ha pont oda akad be valami azonnal viszi a szelepházat magával.
#214191
PartyShan...jó lesz, ígérem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz PartyShan #214184 üzenetére
Úgy rémlik, a 800-as ugyanolyan széles, csak kisebb átmérőjű a csapágycsésze, tehát más szerszám is kell hozzá. Pontosabban olyan műanyag betétet mintha adnának hozzá, és akkor jó a régi HT2-es is.
Egyébként olyan is mintha lenne, hogy a MTN és ROAD csapágyak sem egyforma szélesek, de ez oldalanként 1mm, asszem. annyit felvesznek a hollowtec karok, de gondolom a MTN a szélesebb, a vastagabb tömítés miatt. (többet tudók majd kijavítanak)
Ilyen kiscsapágyas fekete van nekem is, aminek nem emlékszem a pontos típusára, az jól ketyeg az aszfaltos bicóban egy ideje.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #214192 üzenetére
Nincs meg a lendület, azért van ideje a szikláknak/faágaknak.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #214192 üzenetére
"valahányszor ágat, bokrot hallok a küllőkön citerázni, hogy bizony ha pont oda akad be valami azonnal viszi a szelepházat magával. "
még szerencse, ha csak a szelepet.....nem a hátsó váltót váltótartófüllel, támvillástul
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #214186 üzenetére
Az ilyen pályákra valóban külön napot kell szánni főleg analóg géppel rendszeresen be kell iktatni a pihenőket, különben a lefelére nem marad elég erő és koncentráció, az meg veszélyes. Ha kemény a lefelé menet idővel csak a lefeléktől is elkezd keményen égni a comb.
Ebike-al azért könnyű helyzetben voltunk, nekem 15 kör fért bele az ott töltött kb 3 órába és ebbe a barátkozós beszélgetések is benne voltak
Csak nem azt a GT dh gépes srácot láttad? Elsőre szakaszolgatta a nagy pályát és nem ok nélkül büszkén mesélte hogy épp meddig van meg neki a pálya.
A nagy dolgokat leszámítva, ha a gyári tapadós gumikat visszateszed a gépre, akkor a jeffsy jól fogja ott érezni magát.Abban biztos vagyok, hogy vissza fogok még térni, majd szólok.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #214193 üzenetére
Általában adják azt a műanyag adaptert a csomagban.
#214194
Maximum1...ja, olyan lassan tolom neki, hogy a hegyoldalból leguruló kövek mind át tudnak ugrálni a küllők között.#214195
rétisün...nem sz@rozol apró szelepházakkal, te egyenesen támvillákat törsz, mi?! Kellett neked terepre menni országútival!"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #214187 üzenetére
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #214197 üzenetére
dehogy mentem terepre, kerékpárúton történt a szerencsétlenség. de ez már régi történet.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honda topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Hálózati / IP kamera
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Politika
- További aktív témák...
- Csepel női kerékpár
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen