- Mobil flották
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #231950 üzenetére
Szerintem az ami látszik és hallatszik másodlagos, az igazi próba (feltéve ha a váltás is mindvégig tökéletes) az, hogy majd mennyit megy el működőképesen egy lánc/sor. Vagy nem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
mentem egy kört a vsf túrabiciklivel és utána a nuroaddal, ez borzasztóan magas a gravel után, meg ennyire kihúzva más izmok is dolgoznak (p. a hátamat is éreztem).
a viszonylag nagy nyomáson (4 bar fölött) használt 35 mm-es gumi is érdekes, kevésbé pattogóshoz vagyok szokva, még a végén visszamegy rá a rugós nyereg
amúgy csak a hátsó csomagtartót használva pedálostól ~13 kiló (a könnyű nyereggel), az alföldre egyáltalán nem vészes.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #231949 üzenetére
Ossze vannak fuzve, kiindulopont tuti rendben van.
Igen, logatva is.Ha ez igy van, akkor joforman semmit nem kopik a lanc. Legalabbis a 1600km -et meg sem erzi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #231947 üzenetére
Igen ugyan az a szerszám, nekem a belső csavaros van ahhoz meg a kazetta szerszám való.
Én nyomaték kulccsal húztam és már megakadt, de a szerszám még nem kattant, kellett még egy bikázás. -
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #231947 üzenetére
+ Maximum1: Köszönöm, leellenőrzöm akkor a kerék kivételével. Mintha mindkét keréknél észlelhető lenne, azért gondoltam valami konstrukciós hibára. Már nem mai darab, 2015-ös Reaction GTC gyári kerekei. Bő egy éve nem használtam a bringát, de tökig meghúzott CL-gyűrű nemigen lazulhat le elvileg. Anno én szereltem fel az új tárcsákat a gyári helyett, szóval kell legyen kulcsom.
-
MPowerPH
félisten
Ma amit tudtam, megcsinaltam.
Alapos mosas, szarazra torles. Hajtast lepucoltam, bar a Soudal joforman semmi lerakodast nem okoz. Fogaskoszorut azert lepucoltam, nehogy rarohadjon az agyra. Valtogorgoket is kipucoltam, lezsiroztam, valto forgaspontok kaptak olajat. Kormanycsapagy zsirozva, atutok lepucolva, zsirozva, nehogy rakossenek. Fekben is csereltem olajat, meg betetet hatul. Pedalt is leszedtem, nehogy rakosson a hajtokarra, megolajoztam, waxoltam. Es kapja az uj lancot, meg kapott tubeless lotyit.Nagyon idegesit, hogy a pressfit kozepreszt nem tudom magam megcsinalni. Meg a hajtomu leszedese sem megy, nincs olyan kulcsom, amivel 60NM -t oldani tudok, nem is beszelve arrol, hogy utana nyomatekra is vissza kellene huzni.
Es akkor meg a kozepcsapagy kiutese egy masik tortenet. Arra is van mar celszerszam, de meg az melle kell a felrakasahoz is egy masik. Kicsit felek a leveteltol, szerintem azert van benne hibazasi lehetoseg. Gondolom siman kukazhato a vaz?!Mindegy, ezzel elviszem szervizbe.... De nagyon bujkal bennem a kisordog, hogy magamnak kell csinalni. Jo lenne 90% -ban fuggetlenedni a szervizektol. A kerek centirozasat, agyak szervizeleset meghagyom nekik, azokat egyebkent is ritkan kell bolygatni, a taghoz, telohoz meg itt a Boostworx.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Maximum1
őstag
válasz venember83 #231956 üzenetére
Lelazulni nem tud.
Lehet a fék rohadt be az állásban, munkahengerek dolgoznak? esetleg a betét döglött meg?2016-os, ne öregítsd, finom holmi.
Hasaggymeg forgásirányban húzod meg, azok ritkán engednek.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #231953 üzenetére
Az jó, mondjuk egy XX1-től el is várható.
#231954Maximum1+venember83...van az a rögzítő csavar alatt egy amolyan fogazott vékony alátét (a sor rögzítő csavarja alatt is olyan van) mely meghúzásnál is érződik amint kattog és meg is akadályozza a fellazulást. Amúgy meg ha fellazul az a minimális játék a ricnin pont már néhány cm lesz a kerék külső kerületén, így valóban fel lehet lazulva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #231957 üzenetére
Ne járj a középcsapággyal, azzal amúgy sincs dolgod amíg nem hibásodott meg, utána meg mindegy hogyan ütöd ki mert kuka, betolni az újat meg egy valami ilyennel megejtheted.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Érlelődik bennünk, hogy jó lenne bringát szerezni, és hétvégente tekerni kicsit. De teljesen le vagyok sokkolódva az árak láttán! Használt, jó állapotú (felújított) bringában gondolkodunk, (hacsak nincs valahol új bringára valami nagyon jó deal) de hogy egy normálisabb példány egy kisebb használt autó árába kerüljön, az durva. Mivel nem vagyunk járatosak a témában, nagyon örülnék szakértői segítségnek, vásárlási tanácsnak, netán konkrét ajánlásnak. Magasság és belső lábhossz alapján nekem 56cm az ajánlott méret (opc. 55-56-57-58cm), hajtókar méret 172,5mm. Feleségemnek 40cm az ajánlott (opc. 39-40-41cm), 165/170mm hajtókar méret. Jó lenne tárcsafékes, bár őszintén szólva talán mindegy (mivel úgyis amatőrök vagyunk). Ja, és trekking bicóban gondolkodunk, mivel többnyire városi használat lenne, közeli helyekre, boltba, postára járás pl. ill. alkalomadtán gyerekekkel kirándulás a közelben (aszfalt/könnyű terep max), pl. Szilas patak bicikliút.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz venember83 #231961 üzenetére
A fékbetétek is tudnak kicsit kotyogni a nyeregben, azt is érezheted, illetve a féktárcsa is tud kotyogni a szegecselésnél (ha ez van akkor nyilván csere érett a tárcsa).
#231957 MPowerPH
Én azt gondolom, hogy aki olyan beállítottságú, hogy szereti maga csinálni amit lehet, van műszaki affinitása, érdekli a dolog, annak megérheti egy kis műhelyfélét összedobni. Főleg ha sokat is bringázik, mivel ha sokat bringázol, karbantartani is sokat kell.
Simán lehet függetlenedni a szervizektől 90%-ban, csak egy dolgot nem javaslok, hogy az ember nekiálljon kókányolni, mert spórolni akar a szerszámokon. Milliós értékű bringák megérdemlik, hogy amihez hozzányúlsz ahhoz legyen célszerszám.
Szerintem a pressfit-től sem kell félni, ha már hozzá mersz nyúlni a fékekhez, kormánycsapágyat szétszeded stb. Nem olyan bonyolult dolog az, csak legyen hozzá kiütőd, meg egy prés. Pár száz ezer ft-ot rá kell szánni a szerszámokra legalább, idővel úgy is megtérül a befektetés. 2db nyomatékkulcs 2-100Nm-ig, pressfit kiütő, csapágyprés, dugókulcs készlet, imbusz készlet, torx készlet, minőségi csavarhúzók, csillagvillás kulcsok, légtelenítő szett, láncoskulcs, fogók stb. Mivel csak a saját bringádhoz kell szerszámokat venned, így egy csomó célszerszám kihagyható, csak azt kell megvenni ami neked konkrétan kell. Érdemes rászánni a pénzt a Park Tool és Unior cuccokra. Hosszútávon ezek érik meg.[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #231928 üzenetére
Az egy golden retriever. A világ legjámborabb, legcsaládbarátabb, legmamlaszabb kutyafajtája. Egy kuvaszt nem simogattál volna meg, hanem vigyázzban állva oldalaztál volna el, kettőtök között tartva a biciklit, és tele gatyával.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
Nem tud valaki olyan Boltról (valami hivatalos bemutatós bolt) ahol forgalmaznak Cube kerékpárokat és van is lehetőség kipróbálni több méretet is? (vagy valami rendezvény ahol elhozzák a gyártók a bringát és lehet tesztkörözni? a mozgásvilág -ét találtam de azt nem tudom hogy csinálják e még)
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #231969 üzenetére
Nem. Ott nem sok értelme lett volna, a kutyus örök mozgó volt, valahonnan elszökött a közeli házakból. Egy kisebb városon belül volt.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Runner_fxr #231963 üzenetére
illetve a féktárcsa is tud kotyogni a szegecselésnél (ha ez van akkor nyilván csere érett a tárcsa)
Most mentem vele először, mióta felszereltem, szóval csak nem csereérett már. -
Gaben92
őstag
válasz Dark Archon #231969 üzenetére
Igen, ez. Kapott már 8-10 óra esőben biciklizést szóval nem vagyok annyira meglepve, hogy így néz ki. Váltás jó még mindig, hangja nem lett, érzésre minden rendben vele szóval marad. Ha csak megfeketedik de amúgy bírja akkor nem érdekel.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #231966 üzenetére
Van néhány ahol ráülhetsz, megtapizhatod (K2, M&M, Wilker Honda M3, Bringaland, vagy Speedbike), de elvinni kétlem, hogy valamelyik odaadná ...főleg akkor nem mikor még készlethiánnyal küszködnek és nem tukmálni kell a vevőkre a portékát hanem nehéz a keresletet kielégíteni. Ugyanakkor olvasom, hogy már esik a kerékpárok és alkatrészek iránti kereslet, még ha ez továbbra is magas, kovid előtti szint, így csak reménykedhetünk hátha újra rákényszerülnek olyan immár úri huncutságokra mint tesztnap.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #231882 üzenetére
Valóban, de nálunk a sima mászás+eső még működhet
Szerencsére azonban nem volt eső, és sár sen nagyon, szóval nem is vettem fel az esőgatyát, majd máskor.. így is picit túlöltöztem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #231973 üzenetére
Na majd nyomozgatok boltoknál. Köszi
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #231763 üzenetére
Ez egész kulturáltnak tűnik, ha van mászó, akkor ebike-al jól használható. Amit írsz az alapján érdemes megnézni és személyesen is megítélni.
Néhány videón nekem az a fura, hogy olyan mintha a semmiben lenne vége a pályának a susnyás közepén állnak meg, ahol utána se jobbra se bara, csak ahonnan jött. Azok vajon illegál bővítések, vagy nem befejezett nyomok?
Maga a pálya talaja milyen? Mennyire hajlamos a sárosodásra, meszes, agyagos, köves, homokos talaj van?
Gondolok arra, hogy télen használható, mint a Kevély, vagy esőzés után sáros inkább nem? -
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231976 üzenetére
Ott a susnyásban túlfutnak sokan, gondolom úgy van vége a szegmensnek (nekem csinált 10 perc felettieket is, mert én egyből ráfordultam az uphillre). Szóval ahogy vége van, ott egyből jobbra indul az uphill.
Szerintem olyasmi lehet, mint Kevély. Mikor voltunk, az utolsó kör már szakadó esőben ment le, ennyiből azért olyan jól nem lehet megítélni, de szerintem használható marad ősszel is.
https://barbieripnk.hu/
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #231976 üzenetére
Tegnap délután voltam ott. Szombat egész nap és éjjel esett az eső a környéken, de a pálya használható volt. Egy kanyart láttam csak ahol volt minimális pocsolya, egyáltalán nem volt dagonya. Ráadásul a helyi erők nagyjából letakarították a pályát, nem voltak levelek sehol.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #231963 üzenetére
Ami most hianyzik, az egy nagyobb nyomatekkulcs, hozza fejek, es a pressfit sallangjai, a kiuto meg a pres. Fogadni mernek, hogy ami a kormánycsaagyhoz valo pres, az ide nem jo.
Don't Tread On Me
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #231979 üzenetére
Én most berendeltem a prést Aliról amit Runner is meg Hasaggymeg is mutatott. A múltkor amúgy simán egy kalapács fa végével szépen ki tudtam ütni a kormánycsapágyat a helyéről és menetes szár + nagy alátéttel szépen vissza is préseltem a helyére. Gyors megoldásnak jó volt, de kell a rendes szerszám, és erről Runner is jókat írt.
Időközben én is váltottam SPD-re. Egy Giant Line cipőt vettem, egyelőre egy kölcsön kapott Saint pedállal, ez így elég jó kombónak tűnik. Még szokni kell le és felfelé is egyaránt, nincs meg a pontos cipő beállítás, de alakul.... és még nem estem, csak párszor majdnem
Most akarok rendelni pedált, szerintem maradok a Saint-nél, most még az euro is kicsit magához tért, ki kell használni.Illetve kell téli kesztyű, szerintetek ez a 100% milyen lehet?
-
jjeahh
nagyúr
válasz varsam #231980 üzenetére
Ha a kezed nem fázós, szerintem elég lehet, de szvsz alap kéne legyen egy téli kesztyűn, hogy a csuklót is védje, ilyen rövidet hideg időre én nem vennék. Ha fázós a kezed, akkor ez a kesztyű max őszre lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tknof1871
őstag
válasz cousin333 #231890 üzenetére
A testmagasságom alapján éppen az M és az L méret határán vagyok. 178 cm a testmagasságom.
Kicsi áruházban voltam, nem állt rendelkezésre tesztpálya. De a részleg munkatársa felajánlotta, tekerjek végig a soron (kb. 10-15 méter egyenes). Eltekertem a folyosó végéig és megfordultam majd visszatekertem és közben nem tettem le a lábam a földre. Mindegyik mérettel többször megismételtem. Kipróbáltam az M és az L méretűt.
Kipróbáltam álló kerékpárokkal is milyen érzés. Felültem rájuk, egyik kezemmel nekitámaszkodtam valaminek, lábaim a pedálon. Teljesen egyformának éreztem őket.
Lemértem a mérőszalagommal a kerekek tengelytávolságait és az M méretű váznak 110 cm az L-nek 113 cm volt. Tehát tény, a tengelytáv 3 cm-el nagyobb az L váznál.
Az egyiket a raktárból hozta ki és gyorsan összeszerelte. Igazi vevőbarát hozzáállás. Minden munkáltató szerencsés akinek hozzá hasonló munkavállalója van. Innen is köszönöm neki!
Ha nem tudom melyik az M és az L méretű, akkor nem tudtam volna kitalálni. Teljesen egyformának éreztem őket. Igen, ez egy nagyon rövid "tesztút" volt. Ha 1 órát tekerek mindegyikkel a városban akkor biztos észreveszem a különbséget.
Talán valaki már csinált ilyen tesztet (mert szervízben volt a kerékpárja és a párja kerékpárját használta). Mekkora különbség 3 cm tengelytáv? Mondjuk városban nem is jön ki? Ki kell menni az erdőbe, napokig túrázni és akkor érezni?A nagyobb tengelytáv inkább az egyenes futást segíti (stabilabb), maga a rövidebb inkább az agilitást és a fordulékonyságot.
A Decathlon azt írja:
Ha két méret határán állsz:Válaszd a kisebb méretet a jobb irányíthatóság és nagyobb kényelem érdekében (egyenesebb hát).
Választhatod a nagyobb méretet a dinamikusabb kerékpározásért (nyújtott testhelyzet).
A Trekking Riverside 120-ra ezt írják:
- Enyhén ívelt kormány (620 mm)
- Állítható magasságú kormányszár
- Kormányszár hossza: 110 mm
- 1 1/8" kormánycsapágy
- Egy darabba hegesztett kormány és kormányszár a nagyobb biztonság és kényelem érdekében.Nem vagyok fiatal, de szívem az izmok még elég jók. A gerincem és néhány ízület az nem jó. Szerintem az alacsony átlépős trekking még illik a képességeimhez. De egyre fontosabb a kényelem, ergonómia.
Arra gondoltam megveszem az L méretű vázzal. Kiveszem az eredeti kormányt és a kormányszárat. Veszek másik kormányt és állítható kormányszárat (állítható a magasság és a kormányfej dőlésszöge is).
Ez így eddig jó koncepció? Tehát az áruházban nem éreztem különbséget M és L között. Viszont a jobb stabilitás az jó dolog. Gondolom.
Az eredeti kormányról le lehet szedni a markolatot és áttenni az új kormányra? Hogyan?
Kelleni fog nyomatékkulcs? A csavarok menetére kell csavarrögzítő?
Milyen adatból lehet tudni, hogy egy új kormányszár beépíthető egy kerékpárba?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #231977 üzenetére
Köszi! Ez szuper, mert akkor a téli hónapokban lesz más alternatív helyszín.
Mondjuk előbb jó lenne, ha végre rendbe jönne a csuklóm (ínhüvelygyulladás). Már a vakolatot kaparom a bringás elvonási tünetek miatt.
Kompenzációként most még többet futok, állóképesség nem megy el, de ez nem tolja az adrenalint. -
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #231978 üzenetére
Köszi a megerősítést!
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #231980 üzenetére
Nektek milyen szabvány szerinti kormány csapágyak vannak a gépeitekben, hogy szerszám kell hozzá?
Kezdem hülyén érezni magam, hogy lemaradtam valamiről.Nekem mindkét mostani gépben is41/52 integrált, vagy félintegrált csapágyszett van, amiket csak be kell ejteni a váz csapágy tartó kosrába, a tartó peremre és kézzel kiszeded, semmilyen szerszám nem kell hozzá.
Úgy emlékszem, hogy a 2019-es canyon spectral-om (azt már eladtam) is ilyen volt, amikor kiszedtem a villát, talán az alsó csapágy a zsírtól épp nem esett ki, de megrázva már igen. -
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #231957 üzenetére
A hajtóművet eléggé túlmisztifikálod, egy sima 8as imbusszal le lehet szedni.
Nyomatékre húzásával se kell sokat foglalkozni, ez már olyan nagy érték, amikor csak 40re húztam, akkor sem lazult le és nem kotyogott.
A csapágy behúzó, amire azt mondom, hozy valóban jól jön, de kiszedni ki lehet ésszel egy hosszabb lapos csavarhúzóval meg kalapáccsal, körbe körbe kell kocogtatni, hogy ne ferdén feszüljön be.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #231988 üzenetére
Akkor sincs akkora kulcsom. Ami van XTools 8 -as inbusz, azzal nem birtam megmozditani, pedig elegge vallas ember vagyok. Kicsi az erokar.
Egyebkent nezem, van hozza kiszedo, amit csak beleteszel, es lehet finoman kifele utni. Pont a kiszedo nem draga....
Tulmisztifikalom, mert nem nyulok olyanhoz, amivel tudom, hogy bajt csinalhatok. Es azt olvastam, kiszedesnel azert itt siman lehet kukazni a vazat.
Tudom, hogy van pressfitrol atalakito sima angol menetes BB -re, meg anno linkeltem is. Nem tudom, mennyire terjedt el, de siman megcsinalnam.sebgutkopf: Nem magat a csapagyat preseled be a vazba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #231987 üzenetére
Igen tudom, ennek így kellene működnie ahogy leírtad.
Jeffsy-n félintegrált van, Acros márka. Ezzel most konkrétan úgy jártam, hogy a csapágyat nem tudtam kiszedni a fészekből, nem tudom miért, pedig nem volt belerohadva, egyszerűen csak annyira feszes volt. Ki kellett ütnöm a csapágyfészket a vázból és abból kimelegíteni a csapágyat, hogy kiessen. Kifeszíteni nem tudtam, amikor megütöttem, akkor meg széthullot az egész a p$csába... szóval vehettem új csapágyat is, de ez is szorul benne. Szóval most rendeltem egy komplett új félintegrált szettet, fészekkel mindennel.
A Specin nekem sem volt semmi gondom, simán kézzel kiszedtem belőle a csapágyat majd vissza, szerszám sem kellett hozzá, de itt ez most valamiért megszívatott.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz tknof1871 #231983 üzenetére
Talán te vagy az első, akitől azt olvasom, hogy tengelytáv alapján próbál dönteni.
Ha volt is más ilyen, az csakis az után, hogy már tudta, hogy milyen hosszú bicó kell neki. (ez a váz hosszát jelenti, mondjuk a vízszintesen mért felsőcső-hosszt, nem a tengelytávot)
A görnyedés mértéke valósabb szempont, ez a váz hosszától is függ, meg a fejcső magasságától, ami gyakran egyforma két szomszédos méreten. Amúgy én is a kisebbiket javasolnám így látatlanban.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
Ha én az 56 és 58 közzé esek (185 cmel / olyan kb 92 cm a lábhossz), és azt szeretném hogy minél fentebb legyen a kormány (mivel országútiról van szó úgysem fogom azt elérni hogy felsőfogásban egyszinten legyen a kormány a nyereggel, de a lehető legközelebb akkor leszek) ha inkább az 58as vázméretet választom. Így nagyobb lesz az ülőcső 2 cm és a fejcső is 2 cm el ergó ugymond közelebb fogok ülni a felsőcsöhöz, vagyis fentebb lesz a kormány az 58 as vázon mint az 56 oson.
Annyi hogy 1.5 cm el hosszabb a felsőcső, de az szerintem nem lenne gond. elmélkedek[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #231995 üzenetére
Inkább nézd meg a geo ábrán a stack értéket, meg a fejcső hosszát, van-e különbség a két méret között és ha van, mennyi. Gondolom a sajád bringádnak a geoját soha nem fogod megtalálni, így nincs összehasonlítási alapod. De amúgy valamilyen hát probléma miatt akarsz úgy ülni outin, mint egy kanapén, vagy csak rossz szokás?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #231998 üzenetére
Ja, vagy https://bikeinsights.com/compare
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen