- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz Teasüti #6238 üzenetére
Nem akarok vitázni, de nem teljesen értek egyet. Szerinted ha zsír olyan nagyszerű lenne, a motorsportban nem azt használnák? Még mielőtt a kettő közötti teljesítményt hoznád fel ellenpéldának, mind a két eszköz esetén a lánc továbbítja a nyomatékot amit a hátsó kerék visz át pl az aszfaltra. A lánc van kitéve a legnagyobb erőhatásoknak, és kétlem hogy egy zsír eljut oda a láncban, ahova egy olaj. Ráadásul a zsír állagából adódóan, még ha valami véletlen folytán el is jut ahova kell, az első komolyabb igénybevételkor viszkozitásából adódóan ki is szorul onnan. Mondjuk ehhez nem kell mérnöki végzettség, csak mélyebben bele kell gondolni az alkatrészek működésébe, és ami nagyban nem működik (motoroknál), az valószínű kicsiben itt sem fog.
Csak amíg egy Hayabusa láncot ha zsírral kennél 2000-3000km után cserélnél 30000km helyett, addig egy bringa esetén is pont ezek a folyamatok zajlanak le, de jóval lassabban, és kevésbé drasztikusan."Akkor az összes gyártó is egyben egy kontár idióta, amiért gyárilag zsírozzák a láncokat"
Nem, nem azok. De ez még nem jelenti azt hogy neked utána zsírral kell kezelned. A zsír kiváló nedvesség taszító anyag, így a gyártók egy új bringa esetén, a szállításkor felmerülő párás, nedves, szélsőséges időjárást, ami a láncra veszélyes lehet elsősorban korrózió szempontjából, ezzel küszöbölik ki. A pára igen gyilkos tud lenni a láncra nézve, pláne ha nincs mozgatva, és hetekig a tengeren ringatózik egy konténerben.
Elsősorban az új alkatrészek védelme miatt zsírozzák gyárilag.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen