- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #62748 üzenetére
180centi/86kg. Most 570mm horizontal felsőcsöves, cross bringám van, 46-os méret. Ilyen Cross pro, csak Epiconnal meg elöl 2,25 Smart Sam, hátul 2,1-es Ezt érzem kényelmesnek. Előtte egy 590-es volt, hosszúnak éreztem.
Köszi a tippet, de csak részletekben tudok bringát venni. Egyben kb 50-60ezer max amit kiadnék. Amúgy mennyiért adnád? A mostaninak is a fele használt alkatrész. Pl. első villa, első kerék, fékek, hátsó váltó stb. Inkább a meglévőt építeném át fullyra.(#62749) fpeter07 Dettó.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #62752 üzenetére
Ugyanez Epicon, csak feketében.
190centis ember lába, 170centis ember felsőtestével. A nyeregvázcső rövid, a felsőcső pont jó. A 400-as nyeregcső kellett. Gondolhatod hogy néz ki. Mikor leülök egy padra egy nő mellé akkora vagyok mint Ő, mikor felállunk akkor meg 10-15centivel magasabb. Elb*szott egy geometriám van. De 42 éves vagyok, ez már javulni nem fog.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
veterán
válasz Hasaggymeg #62750 üzenetére
Ja, en is mar megint lepucoltam a lancot es rogton masnap mar esik is az eso, nehogy kimozduljak
(#62753) ShiTmano
Vagjunk le a labaidbol es tegyuk be a nyakadhoz magasitsnak, tok jo lesz[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Eagle16
addikt
válasz Pttypang #62738 üzenetére
Oké, tesztelgetem majd. Idő kell neki, egyelőre munkába járáson (10-10 perc oda-vissza) kívül nem igazán vittem hosszabb körre, olyankor meg nem próbálgatom.
Ilyen sárvédője van valakinek? SKS Commuter Road-ot néztem először, de többen is írták hogy a hátsó sárvédő elreped egy idő után...Nem tudom pálcásat vegyek-e, azt írják elég merev anélkül is.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
-
ShiTmano
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #62754 üzenetére
Ma itt is tavaszi nagymosás.Most látnád a láncomat,enni lehet róla! (remélem bosszantó )
ShiTmano...amúgy nem tűnik fel a bringa beállításain,sőt,kifejezetten tetszetős.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
Volt néhány éve linkelve egy táblázat/cikk a pulzusmérésről. Német nyelvű volt (legalábbis a zónák nevei németül voltak) Megvan ez valakinek? Tök hasznos lenne nekem.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #62759 üzenetére
Jah, az nem az én bringám, csak egy kép a netről. Majd csinálok az enyémről is. Csak azon nem látszik, semmi a kosztól.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
veterán
válasz Hasaggymeg #62759 üzenetére
Most az enyemrol is, az utolso oblitesnel mar feher hab jott rola, szoval szerintem szep tiszta lett
(#62755) Eagle16
En hazafele szoktam elkalandozni, ilyen random Ómassa kávézás és hasonlók becsúsznak, habár ezekre elég lenne kevesebb is, nem kene montiEverybody lies.
-
-
Eagle16
addikt
válasz mrst3ph3n #62760 üzenetére
Most méregettem, hátul elférne, elöl meg kérdéses, szerintem igen, de nem 100%.
Acef: köszi, nem tűnik rossznak. Igen, 700x28-as. Még nézegetem őket, most hétvégén meg kéne rendelni egyet, mert holnap is moshatom le, péntek reggel jól összecsaptam az alját...
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
deicide
veterán
válasz Hasaggymeg #62766 üzenetére
Háát, meg oda egyéb csodaszerek is kellenének.
De egyéni időfutamra az itthoni amatőr mezőnyben ez már nem a "futottak még" kategória.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
6030D
Ármester
Voltam az Aldiban és volt kirakva egy 90e Ft-os trekking. Hát az ellenségemnek se kívánnám. Baromi nehéz az a kerékpár. Oké, agydinamós, meg van rajta egy masszív csomagtartó, de ezek miatt maximum 2 kg plusz. Az a váz olyan vastag, mint anyám Hauser városi kerékpárján... Deore váltó van rajta hátul (ránézésből nem mondom meg, melyik, de nagyjából, mint az M591, tehát kb 2010-es), de ez mellé Alhonga fékek. A lámpák is elég bazáriak (első lámpa felfogatásnál ezüstösen csillog a körmös alátét, a fekete, biztos drága lett volna).
Ha már ez volt a téma: egy barátomnak van 2014-es KTM Life One-ja, az ugyanúgy a belépő cross, mint amit defymoto vett a Hervisben, csak a forgalmazói változat. Ég és föld a két kerékpár. Súlyban kb a fele (8-10 kg mínusz, természetesen dinamó és cs.tartó nélkül), kinézetre is messze jobban néz ki. Alivio váltó van rajta, na bumm, de az biztos, ha két bringa közül kéne választani, akkor a legtöbb ember a KTM-et választja. Ha csak 10e Ft van közte, akkor biztos. De ha a bolti árát nézzük a KTM-nek (140e Ft), akkor is megéri a plusz 50e Ft, ha csak ez a kettő közül kell választani.Egy dolgot tudok elképzelni, hogy valami brutál teherbírása lehet az aldisnak, de akkor azt meg csak ráírták volna nagy betűkkel. Bár a hátsó agy is elég vékonyka volt.
Aki Aldi felé jár, érdemes ránézni, mit vehet az ember, ha elmegy kenyérért...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz r.levente75 #62771 üzenetére
Nem védek én senkit, én se vettem KTM-et, mert drága volt. Szimplán csak leírtam mit láttam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
"A lámpák is elég bazáriak (első lámpa felfogatásnál ezüstösen csillog a körmös alátét, a fekete, biztos drága lett volna)."
A horganyzott alátétnek milyen színűnek kéne lennie? Fekete maximum festett lenne, amiről lejön a festék, de ilyet boltban se kapsz, a natúr meg már a boltba kerülés előtt rozsdás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #62769 üzenetére
itt írtam hasonló sárvédőről. persze lehet, hogy az sks tartósabbra meg tudja csinálni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
válasz defymoto #62779 üzenetére
Miert mondanek mast? 90k-s aldis bringa es a 140k-s emlitett ktm life one kozott pont otvenezer indoka van az embernek, hogy az elobbit valassza. Ha a rendelkezesre allo osszeg egy szazas, akkor az aldis es egy teljes atnezes es beallitas benne van a tortenetben.
Ha nincs ra keret, akkor nincs ra keret, almat az almaval, kortet a kortevel hasonlitsatok ossze.
Nincs ertelme azon lovagolni, hogy egy dragabb kerekpar jobb-e az olcsonal.
Forditott esetben mar viszont felbukkant par mokas tortenet.Elengedhetnenk vegre ezt a ktm temat, mert tenyleg semmi ertelme.
Hogy on is legyen, szerencsere kibirtam ,hogy ne induljak el sehova, esett is az eso tobbszor eleg szepen, jol dontottem, ugy tunik
Mennyivel kevesebb karbantartast igenyel a kerekpar, miota tel elott megvolt a nagyszerviz, nem is ertem, elotte miert szoszmotoltem vele annyit, azota meg a lanc es a fogas sor meg a hajtomu tanyerjainak takaritasan kivul nem sok dolgom van vele, esetleg a felni fekfeluletet attorolni..Everybody lies.
-
atok666
őstag
válasz deicide #62785 üzenetére
Ekkora eronel meg temponal mar nagyon sokat tesz a technika. Egy kihegyezett TT bringaval meg ruhaval ra tudsz pakolni meg par kmh-t
Atok
@62788 a 400, az szamomra elkepzelhetetlen. Osszehasonlitaskepp: tegnapelott mentem pl. egy rovid kort - 31km@1h tempoval - arra mert a garminom 156 Wattos atlagot
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Pttypang #62788 üzenetére
Nehéz helyén kezelni, mert az ember nincs tisztában vele wattmérő nélkül, hogy mikor mennyit produkál. Nekem is csak összehasonlításként, a szembeszeles (!) mai teszten 35.4km/h volt a tempó a 387W mellé, aztán visszafelé ezen az útvonalon a 45-46-os tempó már "csak" 330-350 környéke és persze a pulzus is alacsonyabban volt 10bpm-el kb. Aztán az ember meg csak azt látja, hogy mennyivel gyorsabb volt a második és mégis, kevesebb energiába került nyilván.
atok666: ebben bízom én is, meg hogy meg fogom tudni majd szokni a testtartást.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Rég voltam itt, de most is csak egy kérdés erejéig maradok
Hátsó kerékre keresek anyukámnak külső gumit. Ami kellene: NAGYON erős defekt védelem, könnyű gördülékenység, tehát lehetőleg sima futófelület, kb. 2.0-2.3" körüli szélességgel, nehezebb embert is 100 kg körül is bírjon el gond nélkül.
Ezeket néztem ki:
Continental Travel Contact reflex
Continental Touring Plus
Continental RIDE PlusMindegyikben van defektvédelem, de fene se tudja melyik a legjobb.
Bármilyen hasznos tippet elfogadok, még egyszer hangsúlyoznám hogy a strapabíróság lenne a fő cél.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz rétisün #62783 üzenetére
Csak mondom, hogy kb ilyen sárvédőm van, és szerdán leszakadt. Nem bírta a gyorskötöző, amivel a támvillához rögzítettem, és begyűrte a kerék a sárvédőt önmaga, és a váz közé.
Az általad kiemelt rögzítési pontok köszönik, jól vannak, miután visszakókányoltam a sárvédőt a helyére, haza tudtam kerekezni. Persze a sárvédő íve azért megmaradt, csak a kerékkel húztam egy jó 30m-es csíkotAzt mondjuk nem árthat nézni, hogy az a kis fül két darabból áll (mindkét oldalon egy kis darabka felszegecselve), vagy az egész sárvédőn átnyúlik (u alakú fémdarab). Nekem az utóbbi van.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rétisün
veterán
válasz -=RelakS=- #62793 üzenetére
"Azt mondjuk nem árthat nézni, hogy az a kis fül két darabból áll (mindkét oldalon egy kis darabka felszegecselve), vagy az egész sárvédőn átnyúlik (u alakú fémdarab). Nekem az utóbbi van."
már nem emlékszem, az enyémen milyen volt, a sárvédő meg már nincs meg. és továbbra sem vennék ilyent
gyorskötözős támvillára-rögzítés: nagyon sokáig jártam ilyennel, és már csak azért nincs meg, mert másik villán már van sárvédőnek csavarhely.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #62753 üzenetére
Jó, így már értem a vázméret problémád. Ilyen adottságokkal tényleg nehéz megtalálni az optimálist.
Én is kicsit gondba voltam most a mérettel, hogy rendeltem a Cube stereo-t. Általában M-es vázakat szeretek használni, de a Cube méretezése érdekes kicsit. A Stereo 160, 18"-as váza 42cm-es, pedig ez 16,5". Ennek a váznak 590-es a horizontális hosszúsága. Ezt kicsinek gondoltam, a 20"-as meg 47 centis, ez tényegesen 18,5", ennek 608-as a horizontális hossza. Inkább ezt választottam. Remélem nem lesz nagy. A mostani Bergamont M-es vázam is 614-es horizontálisan, ténylegesen 588 és jónak érzem. Anno a 27,5"-os AM gépem M-es váza 45,5cm volt, horizontálisan 590, ténylegesen 560. Határeset volt. A 125mm-es Rock Shox reverb nyeregcső éppen hogy elég volt. Abból is inkább az L-es lett volna az ideális. Ez a 178cm körüli magasság ezért rossz, mert épp határon van az M és L méret, gyártónként meg eltérőek a vázgeometriák és könnyen bele lehet nyúlni egy kicsi vagy nagy vázba.
Egyébként a cross bicajba hogy fért be neked a 2,25 és 2,1-es külső? Nem keverd egy 29"-es montival?Van lehetőség részletre kamatmentesen. 50-60 ezer az nyilván egy más kategória (alap decathlonos hobbi monti). Minőségi Trail/AM gépek kb 10-szer ennyibe kerülnek újonnan. Ott láthattad az árat a linken is, 1800 Euro az ajánlott kiskerára a Contrail 6.0-ának. 540-ért árultuk, extra akcióban egy 450-et el tudok intézni szerintem. Ez egy elég jó ajánlat.
A banki áruhitel 25% befizetésével működik és kamatmentes. A futamidőt te választod meg 6-48 hónapig.
Ha a meglévő bicajt építenéd fullyra akkor arra figyelj, hogy XC fully vázat vegyél 100mm úttal, mert az Epicon tudtommal 100mm-es XC villa. Ezt ha beraknád egy 120mm-es vagy még nagyobb rugóutas vázba akkor elég furcsa geot kapnál. Szerintem jobban jársz ha kompletten veszed, nem építgeted, mert az többe lesz.[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #62797 üzenetére
Előre simán befért a 2,25-ős. Szerintem Epiconba 2,4-es is beférne. Hátul a szélső bütyköket levágtam 45°-ban így van oldalanként kb 3-3mm a láncvillánál. A támvillánál meg bőven van hely.
Félreértettél. A 60ezret nem a Bergamontra írtam (tudom hogy az drága gép), hanem hogy annyi pénzem van. Ezért is veszek használt cuccokat inkább, meg azért linkeltem a 200 eurós vázat. Azzal már el tudnék indulni a fullysodás felé. Persze tagra csak később lenne pénzem, de addig merevfarúznék.
Epiconban állítható a rugóút. Convert travel Amikor szétszedtem láttam ezeket a lyukakat, de nem állítottam át. Azt viszont nem tudom hogy mennyire lehet kihúzni.
Vázon, tagon kívül elvileg meg van minden.
Amúgy jó áron adod a gépet csak a fizetésem a szűk keresztmetszet.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #62798 üzenetére
Az Epicon egy MTB villa, természetesen beleférnek a szélesebb külsők is, hátul minden esetre érdekes.
A rugóút állítás a villákon mindig lutri, szétszedésnél derül ki. Van amelyiket ki lehet nagyobbra húzni, van amelyiket nem. Azért az ideális mindig a gyári rugóút.
Én a helyedben inkább eladnám a mostani bringát, hozzátenném a pénzt és vennék kompletten valami használt gépet, vagy bevállalnám az áruhitelt. Az építgetés mindig többre jön ki, persze ha nagyon türelmes vagy, összehozhatsz valami jót. Csak ez nem kevés idő.
A linkelt Cube fully vázba pl átütős hátsó agy kell, persze van átalakító is, de illik átütőst használni a merevség miatt. Az Epicon villa sem annyira ideális társ ebbe a vázba.[ Szerkesztve ]
-
kicsiogre
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs