- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung D600 - csiszolt gyémánt
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Azért totál felesleges, mert az ár/érték aránya egy XTR-nek teszem azt egy Deore/LX/SLX-szel szemben össze sem hasonlítható. Valamivel könnyebb egy XTR, mint egy LX cucc, de azt pont nem fogod megérezni. Váltani meg mind úgy vált ahogy kell.
Én inkább egy levegős RS telót vennék a, Fox és Marzo telók már a csúcskategória. A helyedben szépen óvatosan cserélgetném az alkatrészeket, nem pedig egy belépőszintű telót cserélném egy fél-profira
Súly dologra. Az adatlapomon található bringa felszereltségét itt találod: katt. 13.27 Kg úgy, hogy se karbon alkatrészt, de még XTR-t se látott. (Csak láncban ) De pl első váltó "csak" SLX .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest