Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz gergo84 #68966 üzenetére

    Minek veszel sportbringát, ha kényelmetlen? Ferrari-ra ballonos 16"-os gumi, mert ráz? :U
    Hegyről lefelé ki kell csúszni a nyereg mögé, hogy ne bukj orra, nem a kormányt kell emelni.
    Ha nem széles nyerged van, akkor megoldható és nem diótörő. Vagy ha mindenképpen alacsony nyereg kell, akkor dropper.
    Felfelé minél lejjebb van a kormány, annál jobban rá tudsz hajolni. Nem véletlen negatívba megy az összes XC-s stucni.

    Én sem emelném össze vissza az elejét, mert az egy dolog, hogy hülyén néz ki, de az okos mérnök is úgy találta ki, hogy az erők iránya azzal a villaszöggel van kiszámolva, és ha változtatsz rajta, akkor hajolhat, törhet a váz. Mivel 140-200 mm-es rugóutakról beszélsz, gondolom sokat zúzol lefelé sziklás, köves részeken 40-nel. Ott azért kap a váz bőven behatást, nem mindegy, merre kapja a terhelést.

    Bár ha papucsban, minden védőcucc nélkül nyomod, akkor gondolom marad az aszfalt, meg a murva, oda meg mindegy... csak nem kellene büszkének lenni rá.

    Zola007: ez csak boltba járós, nem? Mi a baj a jelenlegi váltóval? (arról lemaradtam, vagy nem találom) Szerintem ha már ennyit ráköltöttél, akkor már fejezd be. Amiket fent leírtál, annak egy része bármelyik biciklire kellene, mert felszerelés, a másik része meg kiszolgál pár évig, ha karbantartod, és tényleg csak boltba járós. Ha veszel egy használtat, az is lehet lutri ugyanígy, akár 40-50 e Ft-ért is.

    [ Szerkesztve ]

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák