Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Cathfaern #73013 üzenetére

    Egy 500 ezres bringában eleve sokkal jobb minőségű a csapágyazás mint egy 100k körüli bicajban, itt a kategória tulajdonképpen mindegy is. 100k körüli gépekben olyan hitvány agyak szoktak lenni, hogy akár 1000-2000km után számolhatsz egy tengelytöréssel, pláne ha nem pehely súlyú vagy.
    Akkor ott vannak az olcsó rugós villák, nem kell részleteznem szerintem.
    Terephasználat mellett a 100k-s bringa meg összehasonlíthatatlan egy 500k értékűvel, mind tartósságban, mind működésben.
    Az egy másik kérdés, hogy kinek mire van szüksége. A kényelmes túrázásokhoz, nem túl durva terepen vagy aszfalton nyilván nem kell 500k magasságában gondolkodni.
    Viszont aki kicsit is komolyabban tekint a kerékpározásra, ott kénytelen lesz jobban zsebbe nyúlni. Egy intenzív, rendszeres terephasználatra való bringa legalább 250k-nál kezdődik újonnan. És azt se felejtsük el, hogy az sem feltétlen szempont, hogy valaki keveset megy, az a lényeg, hogy amikor megy mik az elvárásai. Egy 500-600k-s fully-ra felülni alkalomadtán is sokkal nagyobb élmény lesz mint egy olcsó montira.

Új hozzászólás Aktív témák