- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Magisk
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dottore #83045 üzenetére
Én is pont ezért szeretem az ipari csapágyakat, de mint írtam, lehet olyan, hogy belemegy a kosz, és amúgy semmi baja a csapágynak, de kénytelen vagy szétszedni, mert érezni, hallani lehet, hogy súrlódik benne valami, de azért általában ezek gondozás mentesek.
Na ilyet mondjuk még nem láttam, hogy gyárilag rövid a csavar a fék felfogatásnál, de nyilván előfordulhat, hogy az összeszerelésnél elnéznek valamit.
Rengeteg új bringát raktam már össze, és sajnos valóban vannak kontár dolgok.
Leginkább kritikus a kónuszos agyak gyári beállítása, ez szinte mindig túl feszes. És ennek ellenére a kerékpárboltok csak nagyon kis százaléka foglalkozik ezzel, pedig ez jelentősen befolyásolja az agyak élettartamát.
Aztán a gyári fék légtelenítések is sokszor csapnivalóak, míg az egyik fék olyan kemény, hogy még olajat kell kiereszteni belőle, addig a másik nagyon puha. Ritka az, hogy mind a két fék egyformán fasza.
Sokszor látni elnyalt csavar fejeket.
Új össztelós bringát jóval kevesebbet raktam össze, Magyarországon azért ez kis mennyiség a merev, olcsóbb gépekhez képest. De azért így is jó néhányat vettem már ki dobozból, állítottam be, a forgáspontok szinte mindig rendben voltak. Azért mondom, hogy szinte, mert olyannal egy-két esetben találkoztam, hogy kicsit kotyogott a hátulja. Nem volt jelentős, de kiszúrtam, ahogy finoman emeltem a nyeregnél, hogy itt bizony egy kis kottyanás van. Rá kellett húzni, és egyből jó is lett.
Itt még elnyalt csavarokat nem igazán láttam, és a nyomatékkulccsal ellenőrizve is rendben voltak.
Azt nem mondom, hogy nem érdemes a nyomatékokat ellenőrizni, de szétszedni azért a vázat nem feltétlenül kell, maximum akkor ha valami szorul, esetleg kotyog, és nem lehet a nyomatékkal rendesen beállítani.
Régebben voltak villák, amiket érdemes volt szétszedni újonnan, mert kevés olaj volt benne. Ma már erre jobban szoktak figyelni.
De ha valaki attól nyugodtabb, hogy az újonnan vásárolt össztelós gépét csavarjaira szedi, és ért is hozzá, hát tegye, ártani biztos nem fog.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kés topik
- Óra topik
- Autós topik
- OpenWRT topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen