Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz trialboj #87011 üzenetére

    Mivel nyúlósabb lett a féked, szerintem levegős a rendszer. Tipikusan akkor csinálja azt, hogy nem tudod rendesen visszatolni a dugattyúkat amikor levegős a fék.
    Persze gyárilag is elő szokott fordulni, hogy túl sok benne az olaj, ez esetben jól jártál el, mert valóban le lehet engedni fent a fékkarnál egy kis olajat, elég csak meglazítani a légtelenítő csavart, már jön ki az olaj.
    Még levegős fékrendszer esetében is jó gyorssegélynek, hogy ne érjen bele a fékbetét a tárcsába.
    Viszont nem ártana rendesen légteleníteni, a videó alapján. Azzal sajnos számolnod kell, hogy hiába csinálod meg az egész procedúrát, valószínűleg túl puha lesz a fék. Ez már nincs a videón. :) Ki kell venni a bleed blocker-t, finoman egy kicsit meghúzod a fékkart, de nem teljesen, csak egy picit nyomsz rajta, ilyenkor a dugattyúk kicsit jönnek kifelé. Majd még átnyomsz egy kis olajat a rendszeren. Utána már jó szokott lenni, ki kell tapasztalni, hogy mennyire nyomod ki a dugattyút, ha nagyon kijön, akkor túl sok lesz a fékben az olaj, és szorulni fog, ez esetben engedhetsz le belőle felül.
    Az avid fékek kicsit macerásabbak, mert több lépésből áll a művelet, de nem veszedelmes azért.
    A Shimano-t egyszerűbb, bár ott is előfordul, hogy kicsit túl kell tölteni az említett módon.
    Illetve a Shimano ásványi olaj kevésbé veszélyes anyag mint a DOT olaj az Avid fékben. Szemüveget és gumikesztyűt feltétlenül használj a DOT olajhoz!
    Elvileg alul-felül T10 Torx.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák