- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #87011 üzenetére
Mivel nyúlósabb lett a féked, szerintem levegős a rendszer. Tipikusan akkor csinálja azt, hogy nem tudod rendesen visszatolni a dugattyúkat amikor levegős a fék.
Persze gyárilag is elő szokott fordulni, hogy túl sok benne az olaj, ez esetben jól jártál el, mert valóban le lehet engedni fent a fékkarnál egy kis olajat, elég csak meglazítani a légtelenítő csavart, már jön ki az olaj.
Még levegős fékrendszer esetében is jó gyorssegélynek, hogy ne érjen bele a fékbetét a tárcsába.
Viszont nem ártana rendesen légteleníteni, a videó alapján. Azzal sajnos számolnod kell, hogy hiába csinálod meg az egész procedúrát, valószínűleg túl puha lesz a fék. Ez már nincs a videón. Ki kell venni a bleed blocker-t, finoman egy kicsit meghúzod a fékkart, de nem teljesen, csak egy picit nyomsz rajta, ilyenkor a dugattyúk kicsit jönnek kifelé. Majd még átnyomsz egy kis olajat a rendszeren. Utána már jó szokott lenni, ki kell tapasztalni, hogy mennyire nyomod ki a dugattyút, ha nagyon kijön, akkor túl sok lesz a fékben az olaj, és szorulni fog, ez esetben engedhetsz le belőle felül.
Az avid fékek kicsit macerásabbak, mert több lépésből áll a művelet, de nem veszedelmes azért.
A Shimano-t egyszerűbb, bár ott is előfordul, hogy kicsit túl kell tölteni az említett módon.
Illetve a Shimano ásványi olaj kevésbé veszélyes anyag mint a DOT olaj az Avid fékben. Szemüveget és gumikesztyűt feltétlenül használj a DOT olajhoz!
Elvileg alul-felül T10 Torx.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen