- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Caldera1
tag
Szerintetek Tektro Auriga Comp-hoz vegyem a gyári fékpofákat (Tektro E10.11)? Vagy érdemesebb/tudnátok mást ajánlani helyette, mert ebike-on épp piros kosaras és onnan szeretnék rendelni más cuccokat is.
Múltkor odavertem a hátsó felnit és akkor volt egy súrlódó hang, ami időnként előjött, majd magától elmúlt. Fékre gyanakodtam, de nem tudtam egyértelműen megállapítani. Teljesen hektikusan 15-20 kilométerenként előjött a súrlódó hang, de pár száz méter után meg is szűnt. Röviden a hátsó fék, valószínű az lesz a ludas. Legutóbb akkor jött elő a probléma, amikor hirtelen kiálltam a nyeregből és úgy kezdtem tekerni (nem váltottam közben). Az utolsó 10-12 km-t úgy tettem meg, hogy volt némi akaratlan fékhatás. Amit nem tudok mire vélni, hogy leszálltam a bringáról, megforgattam a kereket (vagy meghajtottam a pedállal, mindegy), semmi súrlódó hang, felülök, pár méter után megint súrlódik. Ezt kétszer eljátszottam, ugyanezt produkálta. Így mentem haza. Otthon nyugodt körülmények között néztem, nem ér bele a tárcsa, sem a fékpofa... teljesen rendben lévőnek tűnik. Szépen fut szabadon a kerék. Erre van ötletetek?
(Amúgy nem emiatt akarom a fékbetéteket cserélni, a kettőnek nincs köze egymáshoz.) -
jjeahh
nagyúr
válasz truefx #92752 üzenetére
Szerintem annyira már nem rosszak az utak Romániában, csak sokszor elhanyagolják az útszéleket és mivel mindenfelé erdők-dombok-hegyek vannak, meg kevesebbet is takarítják, több az útszéleken a por és a kavics.
Más: rég nem tettem fel laikus kérdést, így hát ideje . 2 napja amikor defektet kaptam és leszedtem a külsőt, a felnin valamilyen kék gumiszerű szalagot láttam, az mire jó? Vagy minden felniben van és csak nekem újdonság?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
deny330
aktív tag
Valaki rendelt már ilyen marsh guardot bicóra? Én kapásból 4-et rendeltem gondolván, hogy haver is mondta, hogy kell neki plusz nekem is jól jönne. Nem tudom, hogy van-e különbség az első és hátsó között, szóval úgy rendeltem, hogy 2-2 emberenként mert előre-hátulra is raknánk. Szóval kérdés: "Front fender" , ettől függetlenül hátulra is fel lehet rakni?
-
Sefter
veterán
-
varsam
őstag
válasz deny330 #92760 üzenetére
Én rendeltem már ugyanígy Aliról, szerintem tök jók. Masszív, vastag anyagból van, stabilan áll. Nekem spec jobban tetszik mint amelyiknek van éle. Én a kis négyzetes részt nem tettem fel, az nem tetszik.
Ha van hely hátul, akkor oda is fel tudod tenni. Ez csak egy darab műanyag, pár lyukkal amit gyorskötözővel oda teszel ahova akarod.
Érdemes a legolcsóbbat venni amit találsz, nincs különbség köztük.[ Szerkesztve ]
-
S-IW
tag
Sziasztok!
Melyiket vegyem? [link] -
trialboj
őstag
válasz Sefter #92758 üzenetére
Amennyiben nem írod meg hogy mire kellene, nehéz megmondani hogy jó lesz-e. Ha csak az érdekel hogy megéri-e arra is nehéz válaszolni, de inkább azért mert nincs kép a bringáról.
Pontosabban kusza ez a hirdetés, részletesen le van írva a felszereltség, több vázméret és szín választható, de csak 1 db kép van, ami nem a legjobb körülmények között készült, a bringa használt de több vázméretben elérhető?!!?!?
Ennyi pénzért drágának tartom, talán ha újszerű állapotban van meggondolandó, de csak ha nincs más ami méretben stb megfelelne. Azzal számolnod kell hogy ezek az alkatrészek a legalja, még csak nem is shimano belépőszint, hanem suntour meg Weinmann, amiről még nem is hallottam.
Ha nem csak arra kell h legyen egy bringád, amit nagy ritkán megjáratsz a környéken, akkor szerintem nem fog kiszolgálni. Rendszeres használat mellett a selejt minőségű cuccok hamar elkopnak és muszáj lesz cserélni.A másodikra nem is pazarolnék szót, legalább is a bringára, öszteleszkópos bringa használtan. is 200k tól kezdődik.
Viszont az ilyen típusú hirdetésekre nem árt odafigyelni! Tökéletes ellenpéldája az első hirdetésnek, ahol mindenről van infó(kp mondjuk nem), itt meg annyit tudtunk meg h elöl tárcsafék van. 99% h lopott a bringa.(nem ismerem az oldalt, de ilyenkor ránézek az eladóra, és ha pár hónapja regisztrált és sok hasonló olcsó szarja van, jelentem OLXnek. Az elején nem csináltak semmit, aztán egy rendőrségi úgy után, balhéztem hogy továbbra is hagyták üzletenli a csalót, és azóta megköszönik az ilyen jelentést, és azzal hitegetnek hogy készül egy értékelési rendszer amiben le lehet majd írni ha valakit átvertek, vagy bármi gond volt a termékkel... kb alap kellene hogy legyen minden ilyen helyen.)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Sefter
veterán
válasz trialboj #92766 üzenetére
Köszi!
Akkor összefoglalom.
60k-ig keresek használt bringát magamnak (175 cm vagyok), aszfalton és földúton lenne használva.
Első telónak örülnék, össz teleszkópra nincs pénzem (nekem felesleges is szerintem).
Havi szinten kb 50-60km-ert mennék, szóval semmi extra..
Végig néztem az ajánlott hírdetős oldalakat és ezek tetszettek meg:A többi 55-60k között van, de felszereltségben nem látok eltérést.
Pl.: ScottPsn ID: sefter_hun
-
Dottore
addikt
válasz Sefter #92769 üzenetére
Arra azért figyelj, hogy 22 colost ne vegyél a 175 centis magasságodhoz. Sokkal inkább 18", 18.5", esetleg max 19 col.
Ezen az oldalon csekkolhatod. A "Leg Length" a belső lábhossz mérete, fontos adat, lehetőleg add meg.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
tudnátok ajánlani olyan kulacstartót amibe belefér az 1l kulacs?
(és persze 1l kulacsot is ajánlhattok bátran"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-=RelakS=-
veterán
Urak, asztalhoz!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
Vadászmenyét
aktív tag
VDO M7 GPSről van valakinek velemenye?
-
Dottore
addikt
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
válasz Vadászmenyét #92779 üzenetére
Ha kb ennyi a keret, akkor esetleg a bryton rider 310-est is megnézheted. Ajánlom a márkát, a nagyobbik tesóját használom (illetve használnám, ha végre rendbe jönne a lábam... ).
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sefter #92773 üzenetére
Az a Focus ha tényleg nincs széthajtva,jó vétel lehet.
Caldera1...egy próbálkozást megér,hogy fellazítsd a féktest rögzítő csavarjait,majd behúzott fékkel újrahúzd őket.Nem mindig jön össze,de hátha.Amúgy a tárcsa kell a test közepén fusson.Én azt szoktam,hogy bejáratom,megkenem a dugattyúk oldalait,majd mikor a kerék a helyén van rögzítve,csontra a papucsokban,a féktestet pontosan a tárcsa közepére állítom.Ha nem lusta egyik dugattyú sem és a tárcsa sem csálé,jó lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sefter
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #92642 üzenetére
"Tesztek alapján nem erősebb mint a Bosch CX, nem tudom milyen Bosch-al mentél, de ott van 3-4 féle motor is."
Asszem sima Performance-al mentem, és nem is ugyanazon az útvonalon. Ahhoz képest mintha többet tolna, főleg az elején nagyon megindul.
"A Shimano E8000-el szemben egyetlen kritikát tudok mondani, amit tesztek is alátámasztanak, hogy a kettes Trail és a 3-as High üzemmód között túl nagy a teljesítmény ugrás, egy Bosch 4 fokozata egyenletesebben van elosztva."
Igaz, meg lehetne több fokozat is. Nekem pl. az nem tetszik, hogy nincs "kiegyenlítő" fokozat. Ez alatt azt értem, hogy ha kikapcsolom a rásegítést akkor sokkal nehezebb tekerni mint a normál bringát(főleg a Shimanot), ha meg 1-be rakom akkor meg már sokkal könnyebb. Kellene közé még egy sebesség ami nagyjából kiegyenlítené a pedelec nagyobb tömegét, és a hajtómű veszteségét.
Ami még feltűnt a rövid teszt alatt, hogy a Shimano (érzésre) jobban visszafog kikapcsolva, mint a Brose. A Brosenál alig érezni, a Shimanonál meg mintha finoman húznám a féket. A másik a hangjuk: a Brose szinte néma, a Shimano hangosan zümmög.
Ezek csak ilyen első benyomások, később biztosan finomodik a véleményem. Igyekszem majd többször is kipróbálni a "villamosokat". Nekem ugyan nem futja ezekre, de ha megdobnának vele nem ugranék el. Nem is értem az emberek ellenszenvét ezzel kapcsolatban. Ez csak egy újabb lehetőség. Akinek tetszik megveszi, akinek nem az ne vegye meg. Senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92782 üzenetére
Köszi a választ.
A tárcsa középen fut. Azzal kezdtem hogy azt néztem.
Még ami érdekes, hogy most délután tekertem egyet és ha kiállok a nyeregből es szándékosan minél nagyobb oldalirányú mozgással tekerek (tehát jobbra -balra mozgatom a bringát), akkor sokkal jobban, erőteljesebben előjön ez a súrlódó hang, és úgy vettem észre hogy akkor amikor épp jobbra döntöm a bringát.Számomra azért is furcsa ez, mert mégsem egy papír vékonyságú tárcsáról van szó, amit az oldalszél is csak úgy meghajlítana...
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Caldera1 #92789 üzenetére
Ez a bele-beleérés a 9mm gyorrsszárasok betegsége,picit nyeklik a váz,máris beleér valamelyik lustább,vagy rossz beállítás miatt közelebbi betétbe a tárcsa.Ugyanakkor ha a dugattyúk jól mozognak,visszamennek rendesen helyükre még ez is elmúlhat.Nálam is volt,elmúlt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Dottore
addikt
válasz ShiTmano #92791 üzenetére
30 helyett 11 ezerért az is van
Caldera1
Az lesz amit Hasaggymeg is mondott. Ott hajlik minden. A váz, kerekek és plusz a hagyományos gyorszár sem segít sajnos mindezt túl mereven összetartani.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #92344 üzenetére
Visszakaptam a Canyon bringámat a szerviztől. Annyival lett jobb hogy megjavították a lockot, amit nem kértem, és nem amiatt vittem be.
Azt viszont kértem hogy tegyenek rá egy gumigyűrűt, csak mert jól néz ki, elfelejtették. Illetve azt sem kérdezték mennyire fújják, van pompám de akkor is.Ma mikor mentem kipróbálni látom hogy ferde a pipa Elkezdtem javítani nagyon gyengén voltak megszorítva a csavarok... gondoltam nyomatékkulcsal húzták, és az a helyes érték, ezért mikor beállítottam én is óvatosan szorítottam... ennek az lett az eredménye hogy hazafelé elkezdett kotyogni mert kilazult, szóval egyáltalán nem releváns mit éreztem a pályán.
A lényeg viszont hogy semmivel nem lett jobb. A fura recsegés csak jön a villából ha előre hátra feszítem első fékkel. És a jobb becsúszó is hallatszik ahogy enyhén elválik majd hozzátapad a persenyhez v bármi is legyen ott. Tökig húztam a kormánycsapágyat szóval biztos nem az zavart be.
Illetve újabb kellemetlenség is előjött, az olaj meg minden ellenére darabosabban megy, leengedtem majd ismét felfújtam és 50psi ként ugrott felfele egy 5-7cmt.
Illetve mikor megállok, és lassan hátradőlök a teló akkor nyomja ki az utolsó 2-3cmt, pedig jelenleg túl is van fújva. A szemét XCM suntourom csinálja ezt.Most akkor adtam a sz@rnak egy pofont 17k ért?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92792 üzenetére
Nem tudom mennyire nyaklik a váz vagy sem. Ti vagytok a hozzáértők, én csak szeretek bringázni. Na jó azért technikai analfabéta sem vagyok
Amúgy egy 2009-es Merida 100 váz, nem kevés tuninggal. És új korától nálam van.
És nagyon vigyázok rá, de ezeken az utakon óhatatlanul érik meglepetések a bringást...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen